Календарно - тематичне планування з предмету «Літературне читання» для 4 класу-НУШ за підручником Н. Богданець-Білоскаленко, Ю.Шумейко, К., «Грамота» 2021р. на ІІ семестр. 4 години на тиждень. Зазначені всі види діагностувальних робіт відповідно до наказу МОН України від 13.07.2021 року №813.
Календарно - тематичне планування
з предмету «Літературне читання» для 4 класу-НУШ
за підручником Н. Богданець-Білоскаленко, Ю.Шумейко, К., «Грамота» 2021р.
ІІ семестр
(4 години на тиждень)
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Примітки |
65 |
Сніжний віночок сплітає зима Н.Карпенко «Сонце взимку» (напам’ять).
|
|
|
66 |
П.Тичина «Ох, яка ж краса!», Н.Карпенко «Зимова радість»
|
|
|
67 |
За К.Гайнер, переклад Н.Мудрик-Мриц «Капці для Святого Миколая»
|
|
|
68 |
За К.Гайнер, переклад Н.Мудрик-Мриц «Капці для Святого Миколая» (продовження)
|
|
|
69 |
П.Воронько «Сніжний віночок»
|
|
|
70 |
За О.Зубер «Особлива сніжинка»
|
|
|
71 |
Робота з дитячою книгою.Похід до дитячої бібліотеки. |
|
|
72 |
Л. Українка «Мамо, іде вже зима…» |
|
|
73 |
Д. Білоус «Шишкар». Скоромовка (напам’ять) |
|
|
74 |
Л.Повх «Перше січня». |
|
|
75 |
Цікавинки зі скриньки. |
|
|
76 |
Робота з дитячою книгою. М.Олійник «Леся»(уривок із повісті). |
|
|
77 |
Л.Пронь Колядки. Щедрівки. З народного (напам’ять) |
|
|
78 |
За О.Лущевською «Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки» |
|
|
79 |
За О.Лущевською «Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки» |
|
|
80 |
За О.Лущевською «Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки». Цікавинки із скриньки |
|
|
81 |
Робота з дитячою книгою. Л.Українка «Біда навчить». |
|
|
82 |
Л.Українка «Біда навчить».Творче завдання для акторів. |
|
|
83 |
За К.Штанко «Казка про Стрітення» (скорочено). |
|
|
84 |
За К.Штанко «Казка про Стрітення»(скорочено). Переказ. |
|
|
85 |
За К.Штанко «Казка про Стрітення»(скорочено). Творче завдання для журналістів. |
|
|
86 |
Робота з дитячою книгою. І.Франко «Дивувалась зима» |
|
|
87 |
І.Франко «Лисичка-кума» |
|
|
88 |
Узагальнення з розділу. |
|
|
89 |
Діагностувальна робота. Аудіювання. |
|
|
90 |
Весна- чарівниця, неначе цариця Ю.Смаль «Весняний віршик» |
|
|
91 |
А.Качан. Вірш-безконечник «Вийшла річка з берегів» |
|
|
92 |
Робота з дитячою книгою. Л. Українка «Конвалія». |
|
|
93 |
Л. Українка «Давня весна» |
|
|
94 |
Т. Шевченко « І барвінком, і рутою» «Світає…»(напам’ять) |
|
|
95 |
Т. Шевченко «Про себе» |
|
|
96 |
Т.Шевченко «Вітер віє-повіває…», «Вітер з гаєм розмовляє» |
|
|
97 |
Т. Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий» (напам’ять). Цікаво знати. |
|
|
98 |
За І.Роздобудько «Дитинство Катерини Білокур» Кілька запитань від автора |
|
|
99 |
За І.Роздобудько «Дитинство Катерини Білокур» Про те, як Катруся розмовляла з квітами. |
|
|
100 |
За І.Роздобудько «Дитинство Катерини Білокур» Про те, як Катруся розмовляла з квітами. Цікавинки із скриньки. |
|
|
101 |
Робота з дитячою книгою. Похід до дитячої бібліотеки. |
|
|
102 |
Діагностувальна робота. Читання вголос. |
|
|
103 |
Дивись, не забудь, людиною будь! Байка. Л.Глібов «Осел і Соловей». |
|
|
104 |
Байка. Л.Глібов «Осел і Соловей». Цікавинки із скриньки. |
|
|
105 |
Л.Глібов. Байка «Зозуля й півень». |
|
|
106 |
Робота з дитячою книгою. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь». |
|
|
107 |
Є.Гребінка «Сонце і хмари».Байка |
|
|
108 |
О.Пчілка «Маленький вітрячок» |
|
|
109 |
О.Пчілка «Маленький вітрячок». Творче завдання. |
|
|
110 |
О.Пчілка «Котова наука» |
|
|
111 |
П.Глазовий «Джерело і фонтан». |
|
|
112 |
Робота з дитячою книгою. Байки Л.Глібова. Творче завдання. |
|
|
113 |
Узагальнення знань з розділу. |
|
|
114 |
Діагностувальна робота. Читання мовчки. |
|
|
115 |
Людина починається з добра! А.Костецький «Мрія», «Спішу додому». |
|
|
116 |
В.Сухомлинський «Не загубив, а знайшов». |
|
|
117 |
Робота з дитячою книгою. В.Нестайко «Шурка і Шурко». |
|
|
118 |
В.Нестайко «Шурка і Шурко» (продовження). |
|
|
119 |
М.Чумарна «Казка про друга» |
|
|
120 |
Діагностувальна робота. Читання напам’ять прозових творів. В.Нестайко «Із сміхом треба бути обережним…» |
|
|
121 |
Г.Малик «Мавпині іменини». |
|
|
122 |
Г.Бойко «Консультант» |
|
|
123 |
Спинилось літо на порозі П’єса. Введення в розділ |
|
|
124 |
За В.Бойком «Перемет» |
|
|
125 |
За В.Бойком «Перемет» |
|
|
126 |
За В.Бойком «Перемет» |
|
|
127 |
За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом» Париж |
|
|
128 |
За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом» Париж |
|
|
129 |
За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом» Париж
|
|
|
130 |
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором |
|
|
131 |
Робота з дитячою книгою. Похід до дитячої бібліотеки.
|
|
|
132 |
Узагальнення знань з розділу. |
|
|
133 |
Що я буду читати влітку. |
|
|
134 |
В.Рутківський «Як скадають вірші». |
|
|
135 |
Урок-проєкт «Ми поети» |
|
|
136 |
Захист проєкту «Ми поети» |
|
|