Календарно - тематичне планування з літературного читання 4 клас за підручником Н.Богданець-Білоскаленко. ІІ семестр

Про матеріал

Календарно - тематичне планування з предмету «Літературне читання» для 4 класу-НУШ за підручником Н. Богданець-Білоскаленко, Ю.Шумейко, К., «Грамота» 2021р. на ІІ семестр. 4 години на тиждень. Зазначені всі види діагностувальних робіт відповідно до наказу МОН України від 13.07.2021 року №813.

Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування
з  предмету «Літературне читання» для 4 класу-НУШ    
за підручником Н. Богданець-Білоскаленко, Ю.Шумейко, К., «Грамота» 2021р.

                                           ІІ семестр     
                                (4 години на тиждень)

Зміст уроку

Дата

Примітки 

65

Сніжний віночок сплітає зима

Н.Карпенко «Сонце взимку» (напам’ять).

 

 

 

66

П.Тичина «Ох, яка ж краса!», Н.Карпенко «Зимова радість»

 

 

 

67

За К.Гайнер, переклад Н.Мудрик-Мриц «Капці для Святого Миколая»

 

 

 

68

За К.Гайнер, переклад Н.Мудрик-Мриц «Капці для Святого Миколая» (продовження)

 

 

 

69

П.Воронько «Сніжний віночок»

 

 

 

70

За О.Зубер «Особлива сніжинка»

 

 

 

71

 

Робота з дитячою книгою.Похід до дитячої бібліотеки.

 

 

72

Л. Українка «Мамо, іде вже зима…»

 

 

73

Д. Білоус «Шишкар». Скоромовка (напам’ять)

 

 

74

Л.Повх «Перше січня».

 

 

75

Цікавинки зі скриньки.

 

 

76

Робота з дитячою книгою. М.Олійник «Леся»(уривок із повісті).

 

 

77

Л.Пронь  Колядки. Щедрівки. З народного

(напам’ять)

 

 

78

За О.Лущевською «Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки»

 

 

79

За О.Лущевською «Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки»

 

 

80

За О.Лущевською «Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки». Цікавинки із скриньки

 

 

81

Робота з дитячою книгою. Л.Українка «Біда навчить».

 

 

82

Л.Українка «Біда навчить».Творче завдання для акторів.

 

 

83

За К.Штанко «Казка про Стрітення» (скорочено).

 

 

84

За К.Штанко «Казка про Стрітення»(скорочено). Переказ.

 

 

85

За К.Штанко «Казка про Стрітення»(скорочено). Творче завдання для журналістів.

 

 

86

Робота з дитячою книгою. І.Франко «Дивувалась зима»

 

 

87

І.Франко «Лисичка-кума»

 

 

88

Узагальнення з розділу.

 

 

89

Діагностувальна робота. Аудіювання.

 

 

90

Весна- чарівниця, неначе цариця

Ю.Смаль «Весняний віршик»

 

 

91

А.Качан. Вірш-безконечник «Вийшла річка з берегів»

 

 

92

Робота з дитячою книгою. Л. Українка «Конвалія».

 

 

93

Л. Українка «Давня весна»

 

 

94

Т. Шевченко « І барвінком, і рутою» «Світає…»(напам’ять)

 

 

95

Т. Шевченко «Про себе»

 

 

96

Т.Шевченко «Вітер віє-повіває…», «Вітер з гаєм розмовляє»

 

 

97

Т. Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий» (напам’ять). Цікаво знати.

 

 

98

За І.Роздобудько «Дитинство Катерини Білокур» Кілька запитань від автора

 

 

99

За І.Роздобудько «Дитинство Катерини Білокур» Про те, як Катруся розмовляла з квітами.

 

 

100

За І.Роздобудько «Дитинство Катерини Білокур» Про те, як Катруся розмовляла з квітами.

Цікавинки із скриньки.

 

 

101

Робота з дитячою книгою. Похід до дитячої бібліотеки.

 

 

102

Діагностувальна робота. Читання вголос.

 

 

103

              Дивись, не забудь, людиною будь!

Байка. Л.Глібов «Осел і Соловей».

 

 

104

Байка. Л.Глібов «Осел і Соловей». Цікавинки із скриньки.

 

 

105

Л.Глібов. Байка «Зозуля й півень».

 

 

106

Робота з дитячою книгою. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь».

 

 

107

Є.Гребінка «Сонце і хмари».Байка

 

 

108

О.Пчілка «Маленький вітрячок»

 

 

109

О.Пчілка «Маленький вітрячок». Творче завдання.

 

 

110

О.Пчілка «Котова наука»

 

 

111

П.Глазовий «Джерело і фонтан».

 

 

112

Робота з дитячою книгою. Байки Л.Глібова. Творче завдання.

 

 

113

Узагальнення знань з розділу.

 

 

114

Діагностувальна робота. Читання мовчки.

 

 

115

Людина починається з добра!

А.Костецький «Мрія», «Спішу додому».

 

 

116

В.Сухомлинський «Не загубив, а знайшов».

 

 

117

Робота з дитячою книгою. В.Нестайко «Шурка і Шурко».

 

 

118

В.Нестайко «Шурка і Шурко» (продовження).

 

 

119

М.Чумарна «Казка про друга»

 

 

120

Діагностувальна робота. Читання напам’ять прозових творів. В.Нестайко «Із сміхом треба бути обережним…»

 

 

121

Г.Малик «Мавпині іменини».

 

 

122

Г.Бойко «Консультант»

 

 

123

             Спинилось літо на порозі

П’єса. Введення в розділ

 

 

124

За В.Бойком «Перемет»

 

 

125

За В.Бойком «Перемет»

 

 

126

За В.Бойком «Перемет»

 

 

127

За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом» Париж

 

 

128

За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом» Париж

 

 

129

За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом» Париж

 

 

 

 

130

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором

 

 

131

Робота з дитячою книгою. Похід до дитячої бібліотеки.

 

 

 

 

132

Узагальнення знань з розділу.

 

 

133

Що я буду читати влітку.

 

 

134

В.Рутківський «Як скадають вірші».

 

 

135

Урок-проєкт «Ми поети»

 

 

136

Захист проєкту «Ми поети»

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Волынец Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Літературне читання, Планування
НУШ
Додано
10 січня 2022
Переглядів
5383
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку