Календарно - тематичне планування з української мови
до інтегрованого підручника Г. М. Сапун
"Українська мова та читання" ( за програмою Р. Б. Шияна )
II семестр
|
|
|
76 |
Вимова і написання числівників у р.в. |
|
77 |
Складання числових лічилок. Мовне дослідження |
|
78 |
Діагностувальна робота Читання вголос |
|
|
Займенник |
|
79 |
Основні ознаки займенників як частини мови |
|
80 |
Ганна Черінь "Пригоди української книжки". Обмін думками "Як я обираю книгу для читання" |
|
81 |
Особові займенники. Складання діалогу "Пам'ятники книгам" |
|
82 |
Любов Відута "Я у мріях побувала..." Добір заголовка до вірша. Відмінювання особових займенників третьої особи |
|
83 |
Відмінювання займенників третьої особи |
|
84 |
Лідія Повх "У бібліотеці". Обмін думками "Які книги ( паперові чи електронні ) цікавіше читати. Діалог "Аудіокнига - це економія часу" |
|
85 |
За Мариною Кірносовою "Книжка". Складання плану тексту |
|
86 |
Написання займенників з прийменниками |
|
87 |
Дівгностувальна робота Займенник |
|
88 |
РЗМ. Складання реклами |
|
|
Дієслово |
|
89 |
Григорій Єлизаветін "Як торгували в давнину". Основні ознаки дієслова як частини мови |
|
90 |
Леонід Талалай "Ми підемо до лісу.." Добір заголовка до вірша. Дієслова - синоніми, дієслова - антоніми. |
|
91 |
За Лесею Москаленко "З життя рукавичок". Складання опису "Екорукавичка". Роль дієслів у текстах. Написання слова гардероб |
|
92 |
За Віктором Калашниковим "Як оживають малюнки" Складання сценарію мультфільму |
|
93 |
Неозначена форма дієслова |
|
94 |
Змінювання дієслів за часами |
|
95 |
За матеріалами інтернет джерел "Навіщо бобри будують дамби". Визначення типу тексту. Змінювання дієслів за числами |
|
96 |
Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами |
|
97 |
За Н. Дев'ятко "Павук". Характеристика персонажа. Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин |
|
98 |
РЗМ. Творчий переказ тексту за колективно складеним планом. За М. Вінграновським "Волохань" |
|
99 |
Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами |
|
100 |
Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому і майбутньому часі ( з використанням алгоритму з опорою на третю особу множини ) |
|
101 |
Марія Солтис-Смирнова "Як ставок чистили". Порівняння творів, різних за жанрами, схожих за тематикою |
|
102 |
Василь Вітка "Галка". Визначення головної думки вірша. Змінювання дієслів минулого часу за числами і родами ( в однині) |
|
103 |
Вимова і написання дієслів на -ся ( -сь) |
|
104 |
Микола Яненко "Спасибі вам, дельфіни!"Складання плану тексту. Складання " хмари слів" на морську тематику за змістом тексту |
|
105 |
Вживання дієслів у правильних граматичних формах у власному мовленні. Написання слова дисципліна |
|
106 |
За Наталією Гуркіною "Метелики". Визначення реального та казкового у тексті. Складання іншої кінцівки твору |
|
107 |
Не з дієсловами. Узагальнення вивченого про дієслово |
|
108 |
РЗМ. Обгрунтування вибору заголовка тексту. Анатолій Григорук "Куди вітрець, туди й розумець" |
|
109 |
Діагностувальна робота Дієслово |
|
110 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
Прислівник |
|
111 |
Прислівник як частина мови. Написання слів вперед, попереду |
|
112 |
Тетяна Винник "Буває". Добір інших заголовків до твору. Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми. Написання слів назад, ззаду |
|
113 |
Всеволод Нестайко "Незнайомець" ( уривок з повісті-казки "В Країні Сонячних Зайчиків" |
|
114 |
Всеволод Нестайко "Незнайомець"( уривок з повісті -казки "В Країні Сонячних Зайчиків"). Визначення емоційного стану головного персонажа |
|
115 |
Доречне вживання прислівників. Написання слів щодня, щотижня, щогодини |
|
116 |
Марина Павленко "Найда" ( уривок з книги "Миколчині історії ). Переказування твору від імені персонажа |
|
117 |
Дослідження будови прислівників |
|
118 |
РЗМ. За В. Сухомлинським "Що посієш те й пожнеш". Складання плану оповідання. Власна оцінка вчинків персонажа прочитаного твору |
|
119 |
Діагностувальна робота Диктант |
|
120 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого про прислівник |
|
121 |
Ліна Костенко "Бузиновий цар". Словесне малювання |
|
122 |
Бруно Ферреро "Дуб і Троянда. Визначення головної думки твору. |
|
|
Речення |
|
123 |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією |
|
124 |
Головні та другорядні члени речення. граматична основа речення |
|
125 |
Підмет і присудок як головні члени речення |
|
126 |
Зв'язок слів у реченні |
|
127 |
Встановлення зв'язку слів у реченні |
|
128 |
За матеріалами інтернет-джерел "Як український емігрант добився успіху". Проєкт "Наші успішні земляки". Написання слова кілометр |
|
129 |
Однорідні члени речення |
|
130 |
Написання речень з однорідними членами речень |
|
131 |
РЗМ. Складання есе "Я хочу бути успішною людиною". Написання слова урівноваженість |
|
132 |
За матеріалами інтернет-джерел "Ігри нескорених". Написання слова оптимізм |
|
133 |
Розділові знаки в реченнях з однорідними членами |
|
134 |
За Тетяною Череп-Пероганич "Вітерець мандрує по Вкраїні". Інсценізація уривків п'єси |
|
135 |
Узагальнення вивченого про речення |
|
136 |
Діагностувальна робота Аудіювання "Ябеда" |
|
137 |
Повторення теми "Речення" |
|
138 |
РЗМ. Крилата (Любов Пікас) " У кожного свій талант". Написання твору з обгрунтуванням своєї думки Микола Лисич "Квітень". Тетяна Яблонська "На лісовій галявині" ( репродукція) |
|
|
Текст |
|
140 |
Повторення вивченого про текст. О. Копиленко "Сади Цвітуть" |
|
141 |
Ярема Гоян "Великдень". Роль слів у побудові тексту |
|
142 |
В. Сухомлинський "Шпак прилетів". Поділ тексту на частини. Складання плану |
|
143 |
Анатолій Григорук "Сопілонька з калиноньки, ясенове денце". Вибірковий переказ тексту |
|
144 |
За В. Бондаренком "Сезон тиші". Складання тексту-міркування за поданим твердженням і висновком. Написання слів по-перше, по-друге, по-третє |
|
145 |
Діагностувальна робота Списування |
|
146 |
За Мариною та Сергієм Дяченками "Летючий капелюх". Визначення реальних та фантастичних подій у тексті |
|
147 |
Словесний опис фантастичних персонажів. Складання запитань для інтерв'ю з фантастичними істотами |
|
148 |
Розрізнення художніх та науково-популярних текстів |
|
149 |
РЗМ. Лев Квітко "Бабусині руки". Опис зовнішності людини. Написання слова портрет |
|
150 |
За матеріалами інтернет-джерел "День матері". Особливості тексту- есе |
|
151 |
Віра Правоторова " З дідусем у зорельоті". Узагальнення вивченого про текст |
|
152 |
Діагностувальна робота Читання вголос |
|
153 |
Типи текстів |
|
154 |
За Ігорем Росоховатським "Універсальні ліки". Вибірковий переказ |
|
|
Повторення вивченого |
|
155 |
За матеріалами інтернет-джерел "День Вишиванки". Проєкт "День Вишиванки" |
|
156 |
Діагностувальна робота . Робота з літературним твором |
|
157 |
М. Сингаївський "Що сказало сонце" |
|
158 |
Будова слова |
|
159 |
Звуко-буквений аналіз слів |
|
160 |
Головні і другорядні члени речення |
|
161 |
Встановлення зв'язку слів у реченні |
|
162 |
Іменник як частина мови |
|
163 |
Відмінювання іменників |
|
164 |
Діагностувальна робота Читання мовчки |
|
165 |
Прикметник як частина мови |
|
166 |
Відмінювання прикметників |
|
167 |
Дієслово як частина мови |
|
168 |
Часи дієслів |
|
169 |
Синоніми, антонім, омоніми |
|
170 |
Робота над фразеологізмами |
|
171 |
Складання загадок |
|
172 |
Читання віршів про Україну |
|
173 |
Складання розповіді про літо |
|
174 |
Як я хочу провести канікули |
|
175 |
Узагальнюючий урок-квест "Мова солов'їна" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|