Календарно - тематичне планування за програмою Сак та Логвінова, для дитини з ООП.

Про матеріал
Календарно - тематичне планування за програмою Сак та Логвінова, 3 години на тиждень, для дитини з ООП.
Перегляд файлу

Тема 4. Розвиток логічного мислення

 

Однакові властивості або ознаки предметів

Навчитись порівнювати предмети між собою, знаходити схоже і відмінне

Вправи. Знаходження серед декількох однакових іграшок або предметів однакові

 

 

 

 

 

Позитивний образ свого Я: усвідомлення своїх особистісних якостей сильні сторони свого Я (уміння, переваги та можливості)

 

 

 

 

 

 

Відмінне у властивостях предметів

Навчитись порівнювати предмети між собою, знаходити відмінне

Вправи. На малюнках знаходження предметів, що відрізняється від решти. Чим відрізняється предмети? Порівняно з першим роком навчання кількість предметів збільшується).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позитивний образ свого Я: усвідомлення своїх особистісних якостей сильні сторони свого Я (уміння, переваги та можливості)

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівняння предметів

Навчити порівнювати предмети

Вправи. Знайти відмінності на малюнках: Чим відрізняються ляльки ? Чим схожі?; Чим відрізняються садиби? Чим схожі?; Чим відрізняється осінній і зимовий ліс? Чим схожий? тощо).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Почуття компетентності

 

 

 

 

Порівняння предметів, сюжетних малюнків, визначення схожого і відмінного

Навчити порівнювати предмети, знаходити схоже і відмінне.

 

Вправи. Знайти відмінності на малюнках: Чим відрізняються ляльки ? Чим схожі?; Чим відрізняються садиби? Чим схожі?; Чим відрізняється осінній і зимовий ліс? Чим схожий? тощо).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Почуття гідності

 

 

 

 

 

Порівняння на рівні уявлень

Навчити порівнювати предмети, знаходити схоже і відмінне.

 

Порівняння на рівні уявлень. (Чим відрізняються, і чим схожі дуб і береза? Чим відрізняються, і чим схожі кіт і миша?  тощо ).

 

 

 

 

 

 

 

Як я змінююся, коли росту (оцінка себе у часовій перспективі) усвідомлення процесу свого дорослішання і змін у собі.

 

 

 

 

 

Класифікація предметів за спільною ознакою

Навчити класифікувати предмети (знаходити спільну ознаку і поєднувати їх в однорідну групу).

Гра «Що зайве»  Чому? Назвати відмінну ознаку;

 

 

 

 

 

 

Як я змінююся, коли росту (оцінка себе у часовій перспективі) усвідомлення процесу свого дорослішання і змін у собі.

 

 

 

 

 

Опис предметів одним словом

Навчити класифікувати предмети (знаходити спільну ознаку предметів і поєднувати їх в однорідну групу).

Як одним словом можна  назвати решту предметів? Чому?

 

 

 

 

 

 

Як я змінююся, коли росту (оцінка себе у часовій перспективі) усвідомлення процесу свого дорослішання і змін у собі.

 

 

 

 

 

Встановлення відношень між предметам і поняттями (рід-вид)

Навчити встановлювати відношення між предметами і поняттями  (рід-вид).

Даються питання, що включають родове (дерева, кущі, квіти, риби, птахи, комахи, звірі,  тощо) і видові ознаки предметів ( липа, калина, щука, синиця, муха, вовк тощо).

 

 

 

 

 

 

 

 

Мої вольові якості: дисциплінованість, дотримання правил

 

 

 

 

 

Розрізнення протилежних за значенням понять

Навчити розрізняти протилежні за значенням поняття.

Вправи: Гіркий - ...; злий - ...;   боязливий  -...  ; веселий - ... та ін.

 

 

 

 

 

Мої вольові якості: дисциплінованість, дотримання правил,витримка.

 

 

 

 

 

 

 

Розрізнення протилежних за значенням понять.

 

 

 

 

Мої вольові якості: дисциплінованість, дотримання правил,витримка,наполегливість.

 

 

 

 

 

Розрізнення протилежних за значенням понять.

 

 

 

 

Мої вольові якості: дисциплінованість, дотримання правил,витримка,наполегливість, організованість.

 

 

 

 

Що відбувається в природі в різні пори року

Вчити визначати ознаки кожної пори року.

Вправи на розвиток  уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року».

 

 

 

 

 

Самостійність: прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору.

 

 

 

 

 

Самостійність: прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору.

 

 

 

 

Часові поняття: назва днів тижня та місяців

Навчити розрізняти та називати дні тижня та місяці у році, дотримуючись їх послідовності.

Вправи на вивчення  днів тижня та місяців

 

 

 

 

 

 

 

Самостійність: прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору ,ініціативність.

 

 

 

 

Спостереження за явищами природи в різні пори року та розповідь про них

За допомогою дорослого робити спостереження та розповідати про явища природи в різні пори року.

Спостереження за явищами природи в різні пори року та розповідь про них

 

 

Моя творчість, творчий самовияв.

 

 

 

 

Систематичні спостереження за змінами, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей

За допомогою дорослого робити спостереження та розповідати про зміни, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей.

Систематичні спостереження за змінами, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей

 

 

Моя творчість, творчий самовияв, уява, фантазія.

 

 

 

 

Встановлення зв’язку між змінами погоди кожної пори року і змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей

Навчити встановлювати зв'язок між змінами погоди і змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей в різні пори року.

Вправи на встановлення зв’язку між змінами погоди кожної пори року і змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей

 

 

Втілення в рухах образів уяви за власним бажанням.

 

 

 

 

Розуміння послідовності зображених подій.

Навчити усвідомлювати послідовність зображених подій.

Вправи на розуміння послідовності зображених подій

 

 

 Гра рухливі ігри режисерська гра (різновиди лялькового театру),гра-драматизація.

 

 

 

 

Розуміння послідовності зображених подій.

 

 

 

 

Розуміння прихованого змісту сюжетних малюнків

Навчити за допомогою дорослого розуміти прихований зміст сюжетних малюнків.

Вправи на розуміння прихованого змісту сюжетних малюнків

 

 

Я у групі емоційне зближення у групі, почуття довіри і захищеності вміння розповідати про себе.

 

 

 

Тема 5. Увага. Розвиток довільної уваги

 

Розширення об’єму уваги

Навчити за допомогою дорослого розповідати про прихований зміст сюжетних малюнків.

Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший.

 

 

Я у групі емоційне зближення у групі, почуття довіри і захищеності вміння розповідати про себе

 

 

 

 

Розширення здатності не відволікатись від мети, цілеспрямовано і активно аналізувати об’єкти, тримати зосередженість на об’єкті уваги.

Навчити контролювати свою увагу при складанні геометричних фігур і візерунків

Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший.

 

 

Я у групі емоційне зближення у групі, почуття довіри і захищеності вміння розповідати про себе.

 

 

 

 

Розширення здатності не відволікатись від мети, цілеспрямовано і активно аналізувати об’єкти, тримати зосередженість на об’єкті уваги.

 

 

 

 

Розвиток здатності керувати власною увагою, переключатись

Навчити контролювати свою увагу при здійсненні аналізу форми, встановлені симетричності

Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший.

 

 

Навички емоційно-безпечної поведінки.

 

 

 

 

Контроль переходу від активного до пасивного стану

Навчити контролювати свою увагу

Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший.

 

 

Зосередження

Навчити контролювати свою увагу при виконанні завдань.

Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший.

 

 

Розвиток довільної уваги

Навчити контролювати свою увагу

Вправи на переключення уваги з одного виду діяльності на інший.

 

Тема 6. Розвиток дрібної моторики рук

 

Розвиток дрібної моторики рук

Навчити перемальовувати узори; розвивати дрібну моторику рук.

Вправи. Малювання узорів;  перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної)).

 

Етап оцінки ефективності корекційного впливу

Тема 7. Етап оцінки ефективності корекційного впливу

 

Етап оцінки ефективності колекційного впливу

 

Психодіагностичне обстеження .

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
12 квітня 2021
Переглядів
2139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку