Календарно - тематичний план гуртка англійської мови у ЗДО ( 2 години /тиждень для дітей 5-6 років) вчителя англійської мови на ІІ півріччя 2021/2022 н.р.

Про матеріал
У зв'язку із стрімким розвитком комп'ютерних технологій, телекомунікацій та туризму вивчення іноземної мови стає необхідним етапом для становлення всебічно- розвиненої особистості. Серед найпопулярніших мов світу є англійська мова, яка є інтернаціональною мовою. Метою навчання англійської мови у дошкільному віці є сприяння повноцінному, своєчасному розвиткові дитини, збагаченню її інтелектуальної, вольової, емоційної, моральної та соціальної сфер. Календарно- тематичне планування стане в нагоді вчителям, які ведуть гуртки англійської мови в закладах дошкільної освіти. Планування включає в себе таблицю, що має чітку структуру: номер, дату, завдання, очікуваний результат та посилання на відео, що використовуються під час вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Календарно - тематичний план гуртка англійської мови у ДНЗ ( 2 години /тиждень) для дітей 5-6 років

вчителя англійської мови Демчук Діани Сергіївни

на ІІ півріччя 2021/2022 н.р.

 

Дата

Тема

Завдання

Очікуваний результат

Посилання

1

Січень  

06/01

Тема10.

Іграшки та ігри (Toys and games)

 

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Відтворення за вчителем іншомовних слів та роз’яснення їх перекладу : doll, kite, bike, ball, car, robot. 

Граматична структура : «What’s this?» 

Перегляд відео з  цими  словами.

 

 

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

https://youtu.be/aGUKMnm2vDE

 

2

10/01

Наші іграшки (Our toys)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка»). 

Ознайомлення дітей з граматичними структурами: «Take a ball! Show me a dog! Look, it is my toy !», роз’яснення перекладу цих структур.

       Робота у робочих зошитах.

 

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

Працюють у робочих зошитах.

 

https://www.youtube.com/watch?v=wMWcBIAHOHY

 

 

3

13/01

Наші іграшки (Our toys)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Ознайомлення дітей з граматичними структурами: «What do you play with?»

«I  play with a….(ball)».

 Гра «What is missing?»

 

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

Відтворюють в парах граматичні структури.

Грають гру.

 

4

  18/01

Говоримо англійською (Let’s Speak English)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Повторення вивченого.

Розминка англійською мовою «If you are happy and you know it»

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню.

https://youtu.be/UPnaG8St3Og

 

5

20/01

Розкажи про свої улюблені іграшки (Tell about you favorite toys)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Повторення  рахунку від 1 до 10 за допомогою пісень та відео.

Робота над вимовою звуків.

Перегляд відео «Bubble Bubble Pop»

 

Діти  повторюють вивчені слова, відтворюють за вчителем звуки та співають пісню.

https://youtu.be/FPMTnG0j0q0

 

6

25/01

Моя улюблена іграшка (My favorite toy)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка»).

Робота у зошиті.

Вивчення вірша.

Розминка англійською мовою «If you are happy and you know it»

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню.

https://youtu.be/UPnaG8St3Og

 

7

27/01

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

 

8

Лютий

 

 

 

 

 

01/02

Тема 11.

Професії (Professions)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Вивчення нових слів:

driver, teacher, doctor, farmer, pilot, cook.

Перегляд відео «Professions».

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=9__wGCHkcWU

 

9

03/02

Професії (Professions)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Відтворення  граматичної структури:

«Is he\ she a farmer (doctor)?»  та відповідь на неї.

Робота над вимовою звуків.

Перегляд відео «Professions».

Діти повторюють  граматичні структури, відтворюють за вчителем.

Знають переклад нових слів.

вміють називати професії, будувати речення та ставити запитання з назвами професій .

https://www.youtube.com/watch?v=R1dh9ys9iKU

 

10

08/02

Професії (Professions)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Робота з картками.

Робота у зошиті.

Складання розповіді за серією малюнків «Professions».

Розминка англійською мовою.

 

Діти повторюють  граматичні структури, відтворюють за вчителем.

Знають переклад нових слів.

вміють називати професії, будувати речення та ставити запитання з назвами професій .

 

https://youtu.be/4OGL8LzeWkw

 

11

10/02

Професії (Professions)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Вивчення нових слів:

hairdresser, policeman, tailor, businessman.

Перегляд відео «Professions».

Робота у зошиті.

 

Діти  вживають лексичні одиниці, вислови,  граматичні структури, вміють називати професії, будувати речення та ставити запитання з назвами професій . Працюють у робочих зошитах, переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=C42v9wloylU

 

12

15/02

Тема 12.

Відчуття (Feelings)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

  ни)

Вивчення нових лексичних одиниць: happy, sad, hungry, thirsty, tired.

Перегляд відео «Emotions and feelings»

Робота з картками.

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Переглядають відео, працюють  з картками.

https://youtu.be/zEk48QQSPo4

 

13

17/02

Відчуття (Feelings)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Робота над вимовою звуків.

Знайомство з граматичними  структурами: «Are you sad?», «Is she happy?» та відповіді на них.

 

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Повторюють за  вчителем граматичні структури.

 

14

22/02

Відчуття (Feelings)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Робота над вимовою звуків.

Вивчення пісні «I love my mommy»

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню.

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

 

15

24/02

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

 

16

Березень 

01/03

Тема 13. Тварини (Animals)

 

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з  новими словами: sheep, cow, horse, goat, fish, frog, tortoise.

Перегляд відео «Домашні улюбленці англійською».

Вивчення пісні «I love my mommy»

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем назви тварин, переглядають відео.

 

https://youtu.be/Q-j7g-Pwrt8

 

 

17

03/03

Свійські тварини (Domestic Animals)

 

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Робота над вимовою звуків. Вивчення пісні «I love my mommy».

 

Діти відтворюють звуки за вчителем, повторюють слова та

розуміють  їх значення ангійських слів, співають пісню.

 

 

18

10/03

Свійські тварини (Domestic Animals)

 

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з прикметниками: tall, short, fat, thin, big, small, old, young, long.

Використання граматичних структур: «Is it short?/ It is tall?»

Діти ознайомлюються з новими  граматичними структурами, переглядають відео з  даними словами.

 

https://youtu.be/gzRXO9_HTsk

 

19

15/03

Свійські тварини (Domestic Animals)

 

            

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Гра: називати тварину, розповісти про її розмір, колір, що вона може робити).

Робота у зошиті.

 

Діти самостійно говорять англійською мовою назви свійських тварин, працюють у зошиті.

https://www.youtube.com/watch?v=cDF-OF_85HM

 

20

17/03

 Дикі тварини

( Wild Animals)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з  новими словами: giraffe, elephant, bear, zebra, kangaroo. Робота з таблицею та картками.

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем назви тварин, переглядають відео.

 

https://www.youtube.com/watch?v=G847njIgqhE

 

21

22/03

Дикі тварини

( Wild Animals)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Гра: називати тварину, розповісти про її розмір, колір, що вона може робити). Робота у зошиті.

 

Діти самостійно говорять англійською мовою назви диких тварин.

https://www.youtube.com/watch?v=-J8W8d8gLf0

 

22

24/03

Дикі тварини

( Wild Animals)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Повторення прикметників: tall, short, fat, thin, big, small, old, young, long.

Використання граматичних структур: «Is it short?/ It is tall?»

Робота у зошиті.

Діти ознайомлюються з новими  граматичними структурами, переглядають відео з  даними словами.

 

https://youtu.be/gzRXO9_HTsk

https://www.youtube.com/watch?v=HGg-h6cAKaA

 

23

29/03

Говоримо англійською (Let’s Speak English)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Розминка англійською мовою «Make a circle».

Вивчення фонетичної розминки «Rain, rain, go away»

Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають.

https://youtu.be/JEzYOFYnUaE

 

24

31/03

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

 

25

Квітень

 

 

 

 

 

 

 

05/04

Тема 14.

Одяг (Clothes)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Вивчити нові лексичні одиниці: hat, scarf, jacket, Tshirt, skirt, dress.

Робота з таблицею та картками.

Робота у зошиті.

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та  переглядають відео.

https://youtu.be/py2IX0zTXiA

 

26

07/04

Одяг (Clothes)

Фонетична  розминка

(«Розминка  для  язичка») .      Вивчити нові лексичні одиниці: trousers, sweatshirt, boots, shoes, socks, coat.

Складання речень за картинками.

Робота у зошиті.

 

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та  переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=Q_EwuVHDb5U

 

27

12/04

Що я можу одягнути?

What can you put on?

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з новими фразами:

«Рut on your scarf, put off your hat» .

    Опрацювання фраз в парах.

 

Робота над вимовою звуків.

Робота у зошиті.

 

 

Діти відтворюють звуки за вчителем, відтворюють граматичну структуру,

розуміють значення англійських слів,  діалогічне мовлення,

працюють у зошиті.

 

https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

 

28

14/04

Одяг для дівчаток і хлопчиків

(Clothes for boys and girls)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Ознайомлення  з назвами одягу для хлопчиків і дівчаток, перегляд відео.

 Знайомство з віршем:                                                 Головний убір для тата

                           Та найкращий татів друг,

                           Зняв його, ввійшовши в хату,

                           Hat- сіренький капелюх.

                           Змерз хлопчина:

                           -Де ти? Де ти?

                           Теплий мій

                           Англійський sweater

                           На показі я буду мод,

                           Вдягну cпідничку гарну skirt.

                           На ручку одягають діти

                           Англійську рукавицю mitten.

                           Вдягаємо у холод

                           Пальто англійське  coat.

                           Чобітки, ми знаєм, звуть

                           На англійській мові boots.

                           Ти поглянь у свій комод,

                           Там знайдеш сорочку  shirt.

 

                           Поросятко Нуф і Наф

                           Мають в смужку шарфик  skarf.

                           Гарну сукню для принцес

                           Назвемо ми словом dress.

                           Потрапив у взуття пісок,

                           Забруднив шкарпеток sock.

                           По вуха в бруд загруз,

                           Брудні у мене shoes.

 

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем вірш,

переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=MqsHPm-qsdE

 

29

19/04

Що я одягаю?

(What can I wear?)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Повторення вірша.

Розучування пісні «Goog morning».

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів, переглядають  відео.

https://www.youtube.com/watch?v=CuI_p7a9VGs

 

30

21/04

Кольори і одяг (Colors   and clothes)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Повторення кольорів англійською мовою, поєднання кольорів у одязі.

Гра «Which color on…?»

Розучування пісні «Goog morning», перегляд  відео .

Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають.

https://www.youtube.com/watch?v=CuI_p7a9VGs

 

31

26/04

Говоримо англійською (Let’s Speak English)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Розминка англійською мовою «Make a circle».

Вивчення фонетичної розминки «Rain, rain, go away»

Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають.

https://youtu.be/JEzYOFYnUaE

 

https://youtu.be/JEzYOFYnUaE

 

 

32

28/04

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

33

Травень

03/05

 

Тема 15.

Будинок (The house)

 

 

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Вивчити нові лексичні одиниці: house, home, roof, porch, yard.

    Робота з таблицею та картками.

Відео «My house».

Робота у зошиті.

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та  переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=-800icJfXPU

 

34

05/05

Будинок (The house)

 

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Повторення лексичних одиниць:

house, home, roof, porch, yard.

Вживання граматичної структури:

«I can /can’t»

Робота у зошиті.

 

Діти  продукують  слова,  вживають граматичні структури, працюють з картками та  переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc

 

https://www.youtube.com/watch?v=8-PQ7_yGa08

 

35

10/05

Кімнати

(Rooms) 

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Вивчити нові лексичні одиниці: bathroom, bedroom, kitchen, hall, living room.

Вживання граматичної структури:

 «Where is…?», «Is it on the table?»

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та  переглядають відео.

 

https://www.youtube.com/watch?v=iBceWhZZXBc

 

https://www.youtube.com/watch?v=1h9MDXdwQm

36

12/05

Меблі (Furniture)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Вивчити нові лексичні одиниці: table, chair, sofa, bed, box.

Вчити вживати лексичні структури у словосполученнях: on the table, in the box.

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та  переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=N52Y6th58io

 

37

17/05

Моя люба,люба, мамо! (My dear, dear mommy!)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

  Ознайомлення з віршем  «Мамин день».  Перегляд відео «Happy mother day » .

Діти відтворюють звуки за вчителем, ознайомлюються з віршем, переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=MYqFPa1mrXo

 

38

19/05

Мамин день (Mother’s day!)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Повторення вірша  «Мамин день».  

 

Діти відтворюють звуки за вчителем, ознайомлюються з віршем, переглядають відео.

 

39

24/05

Давайте робити вітальну листівку (Let’s make a greeting card)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Повторення пісні «I love my mommy»

Виготовлення вітальних листівок, перегляд відео«I love my mommy».

Діти розуміють значення вивчених слів, виготовляють вітальні листівки, виконують рухи та співають

 

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

 

40

26/05

Говоримо англійською (Let’s Speak English)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Розминка англійською мовою «Freeze dance».

 

Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають.

https://youtu.be/2UcZWXvgMZE

 

41

31/05

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
27 жовтня 2021
Переглядів
3585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку