Календарно - тематичний план гуртка англійської мови у ДНЗ ( 2 години /тиждень) для дітей 5-6 років
вчителя англійської мови Демчук Діани Сергіївни
на ІІ півріччя 2021/2022 н.р.
№ |
Дата |
Тема |
Завдання |
Очікуваний результат |
Посилання |
||
1 |
06/01 |
Тема10. Іграшки та ігри (Toys and games) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Відтворення за вчителем іншомовних слів та роз’яснення їх перекладу : doll, kite, bike, ball, car, robot. Граматична структура : «What’s this?» Перегляд відео з цими словами.
|
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. |
|
||
2 |
10/01 |
Наші іграшки (Our toys) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка»). Ознайомлення дітей з граматичними структурами: «Take a ball! Show me a dog! Look, it is my toy !», роз’яснення перекладу цих структур. Робота у робочих зошитах.
|
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. Працюють у робочих зошитах. |
https://www.youtube.com/watch?v=wMWcBIAHOHY
|
||
3 |
13/01 |
Наші іграшки (Our toys) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Ознайомлення дітей з граматичними структурами: «What do you play with?» «I play with a….(ball)». Гра «What is missing?»
|
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. Відтворюють в парах граматичні структури. Грають гру. |
|
||
4 |
18/01 |
Говоримо англійською (Let’s Speak English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Повторення вивченого. Розминка англійською мовою «If you are happy and you know it» |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню. |
|
||
5 |
20/01 |
Розкажи про свої улюблені іграшки (Tell about you favorite toys) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Повторення рахунку від 1 до 10 за допомогою пісень та відео. Робота над вимовою звуків. Перегляд відео «Bubble Bubble Pop»
|
Діти повторюють вивчені слова, відтворюють за вчителем звуки та співають пісню. |
|
||
6 |
25/01 |
Моя улюблена іграшка (My favorite toy) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка»). Робота у зошиті. Вивчення вірша. Розминка англійською мовою «If you are happy and you know it»
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню. |
|
||
7 |
27/01 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота. |
|||||
8 |
01/02 |
Тема 11. Професії (Professions) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчення нових слів: driver, teacher, doctor, farmer, pilot, cook. Перегляд відео «Professions». |
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем.
|
https://www.youtube.com/watch?v=9__wGCHkcWU
|
||
9 |
03/02 |
Професії (Professions) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Відтворення граматичної структури: «Is he\ she a farmer (doctor)?» та відповідь на неї. Робота над вимовою звуків. Перегляд відео «Professions». |
Діти повторюють граматичні структури, відтворюють за вчителем. Знають переклад нових слів. вміють називати професії, будувати речення та ставити запитання з назвами професій . |
https://www.youtube.com/watch?v=R1dh9ys9iKU
|
||
10 |
08/02 |
Професії (Professions) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Робота з картками. Робота у зошиті. Складання розповіді за серією малюнків «Professions». Розминка англійською мовою.
|
Діти повторюють граматичні структури, відтворюють за вчителем. Знають переклад нових слів. вміють називати професії, будувати речення та ставити запитання з назвами професій . |
|
||
11 |
10/02 |
Професії (Professions) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчення нових слів: hairdresser, policeman, tailor, businessman. Перегляд відео «Professions». Робота у зошиті.
|
Діти вживають лексичні одиниці, вислови, граматичні структури, вміють називати професії, будувати речення та ставити запитання з назвами професій . Працюють у робочих зошитах, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=C42v9wloylU
|
||
12 |
15/02 |
Тема 12. Відчуття (Feelings) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . ни) Вивчення нових лексичних одиниць: happy, sad, hungry, thirsty, tired. Перегляд відео «Emotions and feelings» Робота з картками. |
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, розуміють значення англійських слів. Переглядають відео, працюють з картками. |
|
||
13 |
17/02 |
Відчуття (Feelings) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Робота над вимовою звуків. Знайомство з граматичними структурами: «Are you sad?», «Is she happy?» та відповіді на них.
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Повторюють за вчителем граматичні структури. |
|
||
14 |
22/02 |
Відчуття (Feelings) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Робота над вимовою звуків. Вивчення пісні «I love my mommy» |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню. |
https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng
|
||
15 |
24/02 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.
|
|||||
16 |
01/03 |
Тема 13. Тварини (Animals)
|
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: sheep, cow, horse, goat, fish, frog, tortoise. Перегляд відео «Домашні улюбленці англійською». Вивчення пісні «I love my mommy»
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем назви тварин, переглядають відео.
|
|
||
17 |
03/03 |
Свійські тварини (Domestic Animals)
|
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Робота над вимовою звуків. Вивчення пісні «I love my mommy».
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, повторюють слова та розуміють їх значення ангійських слів, співають пісню.
|
|
||
18 |
10/03 |
Свійські тварини (Domestic Animals)
|
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з прикметниками: tall, short, fat, thin, big, small, old, young, long. Використання граматичних структур: «Is it short?/ It is tall?» |
Діти ознайомлюються з новими граматичними структурами, переглядають відео з даними словами.
|
|
||
19 |
15/03 |
Свійські тварини (Domestic Animals)
|
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Гра: називати тварину, розповісти про її розмір, колір, що вона може робити). Робота у зошиті.
|
Діти самостійно говорять англійською мовою назви свійських тварин, працюють у зошиті. |
https://www.youtube.com/watch?v=cDF-OF_85HM
|
||
20 |
17/03 |
Дикі тварини ( Wild Animals) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: giraffe, elephant, bear, zebra, kangaroo. Робота з таблицею та картками.
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем назви тварин, переглядають відео.
|
https://www.youtube.com/watch?v=G847njIgqhE
|
||
21 |
22/03 |
Дикі тварини ( Wild Animals) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Гра: називати тварину, розповісти про її розмір, колір, що вона може робити). Робота у зошиті.
|
Діти самостійно говорять англійською мовою назви диких тварин. |
https://www.youtube.com/watch?v=-J8W8d8gLf0
|
||
22 |
24/03 |
Дикі тварини ( Wild Animals) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Повторення прикметників: tall, short, fat, thin, big, small, old, young, long. Використання граматичних структур: «Is it short?/ It is tall?» Робота у зошиті. |
Діти ознайомлюються з новими граматичними структурами, переглядають відео з даними словами.
|
https://www.youtube.com/watch?v=HGg-h6cAKaA
|
||
23 |
29/03 |
Говоримо англійською (Let’s Speak English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Розминка англійською мовою «Make a circle». Вивчення фонетичної розминки «Rain, rain, go away» |
Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають. |
|
||
24 |
31/03 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.
|
|||||
25 |
05/04 |
Тема 14. Одяг (Clothes) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчити нові лексичні одиниці: hat, scarf, jacket, T – shirt, skirt, dress. Робота з таблицею та картками. Робота у зошиті.
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та переглядають відео. |
|
||
26 |
07/04 |
Одяг (Clothes) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчити нові лексичні одиниці: trousers, sweatshirt, boots, shoes, socks, coat. Складання речень за картинками. Робота у зошиті.
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=Q_EwuVHDb5U
|
||
27 |
12/04 |
Що я можу одягнути? What can you put on? |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими фразами: «Рut on your scarf, put off your hat» . Опрацювання фраз в парах.
Робота над вимовою звуків. Робота у зошиті.
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, відтворюють граматичну структуру, розуміють значення англійських слів, діалогічне мовлення, працюють у зошиті.
|
https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU
|
||
28 |
14/04 |
Одяг для дівчаток і хлопчиків (Clothes for boys and girls) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Ознайомлення з назвами одягу для хлопчиків і дівчаток, перегляд відео. Знайомство з віршем: Головний убір для тата Та найкращий татів друг, Зняв його, ввійшовши в хату, Hat- сіренький капелюх. Змерз хлопчина: -Де ти? Де ти? Теплий мій Англійський sweater На показі я буду мод, Вдягну cпідничку гарну skirt. На ручку одягають діти Англійську рукавицю mitten. Вдягаємо у холод Пальто англійське coat. Чобітки, ми знаєм, звуть На англійській мові boots. Ти поглянь у свій комод, Там знайдеш сорочку shirt.
Поросятко Нуф і Наф Мають в смужку шарфик skarf. Гарну сукню для принцес Назвемо ми словом dress. Потрапив у взуття пісок, Забруднив шкарпеток sock. По вуха в бруд загруз, Брудні у мене shoes.
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем вірш, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=MqsHPm-qsdE
|
||
29 |
19/04 |
Що я одягаю? (What can I wear?) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Повторення вірша. Розучування пісні «Goog morning». |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=CuI_p7a9VGs
|
||
30 |
21/04 |
Кольори і одяг (Colors and clothes) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Повторення кольорів англійською мовою, поєднання кольорів у одязі. Гра «Which color on…?» Розучування пісні «Goog morning», перегляд відео . |
Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають. |
https://www.youtube.com/watch?v=CuI_p7a9VGs
|
||
31 |
26/04 |
Говоримо англійською (Let’s Speak English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Розминка англійською мовою «Make a circle». Вивчення фонетичної розминки «Rain, rain, go away» |
Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають. |
|
||
32 |
28/04 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота. |
|||||
33 |
03/05 |
Тема 15. Будинок (The house)
|
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчити нові лексичні одиниці: house, home, roof, porch, yard. Робота з таблицею та картками. Відео «My house». Робота у зошиті.
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=-800icJfXPU
|
||
34 |
05/05 |
Будинок (The house)
|
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Повторення лексичних одиниць: house, home, roof, porch, yard. Вживання граматичної структури: «I can /can’t» Робота у зошиті.
|
Діти продукують слова, вживають граматичні структури, працюють з картками та переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc
https://www.youtube.com/watch?v=8-PQ7_yGa08
|
||
35 |
10/05 |
Кімнати (Rooms) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчити нові лексичні одиниці: bathroom, bedroom, kitchen, hall, living room. Вживання граматичної структури: «Where is…?», «Is it on the table?»
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=iBceWhZZXBc
|
||
36 |
12/05 |
Меблі (Furniture) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчити нові лексичні одиниці: table, chair, sofa, bed, box. Вчити вживати лексичні структури у словосполученнях: on the table, in the box.
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=N52Y6th58io
|
||
37 |
17/05 |
Моя люба,люба, мамо! (My dear, dear mommy!) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Ознайомлення з віршем «Мамин день». Перегляд відео «Happy mother day » . |
Діти відтворюють звуки за вчителем, ознайомлюються з віршем, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=MYqFPa1mrXo
|
||
38 |
19/05 |
Мамин день (Mother’s day!) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Повторення вірша «Мамин день».
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, ознайомлюються з віршем, переглядають відео. |
|
||
39 |
24/05 |
Давайте робити вітальну листівку (Let’s make a greeting card) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Повторення пісні «I love my mommy» Виготовлення вітальних листівок, перегляд відео«I love my mommy». |
Діти розуміють значення вивчених слів, виготовляють вітальні листівки, виконують рухи та співають |
https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng
|
||
40 |
26/05 |
Говоримо англійською (Let’s Speak English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Розминка англійською мовою «Freeze dance».
|
Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають. |
|
||
41 |
31/05 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота |
|||||