Річний календарно - тематичний план гуртка англійської мови у ЗДО ( 2 години /тиждень) для дітей 5-6 років вчителя англійської мови Демчук Діани Сергіївни

Про матеріал
Календарно- тематичне планування стане в нагоді вчителям, які ведуть гуртки англійської мови в закладах дошкільної освіти. Планування включає в себе таблицю, що має чітку структуру: номер, дату, завдання, очікуваний результат та посилання на відео, що використовуються під час вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

 

 

                    

 

 

 

Річний календарно - тематичний план гуртка англійської мови у ЗДО

( 2 години /тиждень) для дітей 5-6 років

вчителя англійської мови

Демчук Діани Сергіївни

 

 

 

 

 

 

Дата

Тема

Завдання

Очікуваний результат

Посилання

1

Вересень  

02/09

Тема1. Знайомство

(Greetings)

 

Знайомство з мовою, яку вивчаємо

( перегляд відео,  розгляд картинок).

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Відтворення за вчителем іншомовних слів та роз’яснення їх перекладу: Hello!

Bye-bye!

Good bye!

Good morning!

Перегляд відео з поданими з вживанням цих  слів.

 

 

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

 

2

07/02

Про мене (About myself)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка»). 

Ознайомлення дітей з граматичними структурами: «What’s your name?», «Who are you?», «How old are you?», дати роз’яснення перекладу цих структур.

Розучування пісні «Hello!Super Simple Songs».

Робота у робочих зошитах.

 

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

Працюють у робочих зошитах.

https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

 

3

09/09

Ввічливість(Politeness)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .Ознайомлення дітей з граматичними структурами: Nice to meet you!», «Thank you», «Sorry!», «Welcome!», «Please».

Робота в зошиті.

Пегегляд мультфільму англійською мовою «Вчимо гарні манери».

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

Працюють у робочих зошитах, переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=KSt1yGziFiQ

 

4

  14/09

Говоримо англійською (Let’s Speak English)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Повторення вивченого.

Розминка англійською мовою «Clap, clap,clap your hands…»

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню.

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

 

5

16/09

Тема 2. Рахуємо англійською( Let’s count English)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Вивчити рахунок від 1 до 10 за допомогою пісень та відео.

Робота над вимовою звуків.

Перегляд відео «One potato, two potatoes, three potatoes,four.»

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, співають пісню.

https://youtu.be/efMHLkyb7ho

 

6

21/09

Рахуємо англійською( Let’s count English)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка»).

Повторення та відтворення рахунку від 1 до 10.

Робота у зошиті.

Вивчення вірша.

 

Діти відтворюють вивчені слова, орієнтуються в рахунку.

Називають цифри англійською мовою, рахують до 10.

 

7

23/09

Цифри

(Numbers)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка»).

Тренування у спілкуванні з вивченими словами.

Робота над вимовою звуків.

Перегляд відео « English for children With Go Go» - 1 серія

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню.

https://www.youtube.com/watch?v=lr-nFVBfgdM

 

8

28/09

Говоримо англійською (Let’s Speak English)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка»).

Практика у спілкуванні.

Робота над вимовою звуків.

Перегляд відео « English for children With Go Go» -2 серія

Розминка англійською мовою «Clap, clap,clap your hands…»

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню.

https://www.youtube.com/watch?v=Z45RyKzb66g

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

 

9

30/09

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

10

Жовтень

05/10

Тема 3. Моя родина (My family)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Вивчення нових слів:

mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather, baby.

Вивчення вірша «My family».

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем.

Розучують вірш.

 

https://youtu.be/FHaObkHEkHQ

 

11

07/10

Моя родина (My family)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Повторення слів з теми «My family».

Розучування пісні «Finger family song».

Робота над вимовою звуків.

 

Діти повторюють  нові слова, відтворюють за вчителем.

Розучують пісню. Знають переклад нових слів, розказують по черзі вірш, співають пісню.

 

https://www.youtube.com/watch?v=G6k7dChBaJ8

 

12

12/10

Моя родина (My family)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Робота з картками.

Робота у зошиті.

Складання розповіді за серією малюнків «My family»

Розминка англійською мовою «Clap, clap,clap your hands…»

 

Діти відтворюють вивчені слова, працюють у зошитах.

 

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

 

13

19/10

Тема4. Кольори (Colors)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Вивчення нових слів- назви кольорів: red, orange, yellow, green, blue, purple.

 

Розучування вірша  «Щоб навчитись малювати»

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем,

розучують вірш.

 

 

14

21/10

Кольори (Colors)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Розучування віршів за допомогою карток.

Перегляд відео «Color - colour - color mixing - rainbow colors».

Робота у зошиті.

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню, працюють у зошиті.

https://www.youtube.com/watch?v=ybt2jhCQ3lA

 

15

26/10

Кольори (Colors)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Робота над вимовою звуків.

Розучування вірша «Orange, yellow, red and broun»

 

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Повторюють за  вчителем пісню.

https://www.youtube.com/watch?v=Co-gRUgMSfI

 

16

28/10

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

 

17

Листопад

02/11

Тема 6.

Іжа( Foog)

Овочі (Vegetables)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з  новими словами: A potato, a beet, a cabbage, a carrot, a cucumber, a tomato, a corn, paprika, a pumpkin

Ввести граматичні структури: «Do you like tomatoеs?», «Do you like a carrot?»

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем,

Відтворюють граматичні структури.

 

 

18

04/11

Овочі (Vegetables)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Робота з таблицею та картками.

Робота у зошиті. Перегляд відео    «Vegetable Song »

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню, працюють у зошиті.

https://youtu.be/RE5tvaveVak

 

19

09/11

Фрукти (Fruits)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з  новими словами: A banana, an orange, a lemon, an apple, a pear, a peach, a plum, , grapes, cherry, raspberry, strawberry, lemon.

Перегляд відео «Fruit names»

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, переглядають відео.

https://youtu.be/9VjqnaFSn9Y

 

20

11/11

Фрукти (Fruits)

             Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття. Відтворення граматичних структур «Do you like fruits?»

Робота з таблицею та картками.

Робота у зошиті. Перегляд відео    «Do you like fruits?».

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

Працюють у робочих зошитах, переглядають відео.

https://youtu.be/k6gBevcRD2A

 

21

16/11

Фрукти (Fruits) і Овочі (Vegetables)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Розучування пісні до Дня подяки   «Thanksgiving Dinner»

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню, працюють у зошиті.

https://youtu.be/J6Xn6qbs8cE

 

22

18/11

Страви (Dish)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з  новими словами:  ice – cream, bread, egg, meat, sausage, cheese.

Робота у зошиті.

Розучування пісні до Дня подяки   «Thanksgiving Dinner»

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

Працюють у робочих зошитах, переглядають відео.

https://youtu.be/J6Xn6qbs8cE

 

23

23/11

Тема 7. Команди

(Commands)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з  новими словами:  stand up, sit down, go, run,  swim, fly, sleep.

Перегляд відео «Stand up, sit down»

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Повторюють за  вчителем пісню.

https://www.youtube.com/watch?v=WsiRSWthV1k

 

24

25/11

Команди

(Commands)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Розминка англійською мовою «Make a circle».

Відтворення  пісні до Дня подяки   «Thanksgiving Dinner»

 

Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають.

https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ

 

https://youtu.be/J6Xn6qbs8cE

 

25

30/11

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

 

26

Грудень

02/12

Тема8. Частини нашого тіла(Parts of our body)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з новими словами: head, face, nose, ears, eyes, mouth, arms, fingers, shoulders.

Перегляд відео «Head, shoulders, knees and toes».

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем,

Переглядають відео, відтворюють руханку.

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY

 

27

07/12

Частини нашого тіла(Parts of our body)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з новими словосполученнями: «Сlose your eyes!», «Open your eyes!», «Сlap your hands!», «Fly with your arms!», «Touch your nose!»,  «Turn around!» .

Робота над вимовою звуків.

Робота у зошиті.

 

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів, працюють у зошиті.

 

 

28

09/12

Частини нашого тіла(Parts of our body)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Складання речень за картинками.

Знайомство з піснею «Snowflakes».

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів, переглядають  відео.

https://www.youtube.com/watch?v=tbbKjDjMDok

 

29

21/12

Тема 9. Пори року(Seasons)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з новими словами:

spring, summer, autumn, winter.

 Вивчення граматичної структури : «What season is it?»

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, відтворюють граматичну структуру,

переглядають відео.

https://youtu.be/_BkkzF9z4-g

 

30

23/12

Пори року(Seasons)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Вивчити вірш: «The seasons».

Розучування пісні «Snowflakes».

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів, переглядають  відео.

https://youtu.be/KUSbazn3STo

 

https://www.youtube.com/watch?v=tbbKjDjMDok

 

31

28/12

Різдво (Christmas)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з новими словами: Christmas, jingle bells, Santa, presents, fun, snowflakes.

Розучування пісні «Snowflakes», перегляд пісні «Jingle bells».

Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають.

https://www.youtube.com/watch?v=3CWJNqyub3o

 

32

30/12

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

Виконання Різдвяних пісень.

 

 

Дата

Тема

Завдання

Очікуваний результат

Посилання

33

Січень  

06/01

Тема10.

Іграшки та ігри (Toys and games)

 

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Відтворення за вчителем іншомовних слів та роз’яснення їх перекладу : doll, kite, bike, ball, car, robot. 

Граматична структура : «What’s this?» 

Перегляд відео з  цими  словами.

 

 

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

https://youtu.be/aGUKMnm2vDE

 

34

10/01

Наші іграшки (Our toys)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка»). 

Ознайомлення дітей з граматичними структурами: «Take a ball! Show me a dog! Look, it is my toy !», роз’яснення перекладу цих структур.

       Робота у робочих зошитах.

 

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

Працюють у робочих зошитах.

 

https://www.youtube.com/watch?v=wMWcBIAHOHY

 

 

35

13/01

Наші іграшки (Our toys)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Ознайомлення дітей з граматичними структурами: «What do you play with?»

«I  play with a….(ball)».

 Гра «What is missing?»

 

Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова.

Відтворюють в парах граматичні структури.

Грають гру.

 

36

  18/01

Говоримо англійською (Let’s Speak English)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Повторення вивченого.

Розминка англійською мовою «If you are happy and you know it»

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню.

https://youtu.be/UPnaG8St3Og

 

37

20/01

Розкажи про свої улюблені іграшки (Tell about you favorite toys)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Повторення  рахунку від 1 до 10 за допомогою пісень та відео.

Робота над вимовою звуків.

Перегляд відео «Bubble Bubble Pop»

 

Діти  повторюють вивчені слова, відтворюють за вчителем звуки та співають пісню.

https://youtu.be/FPMTnG0j0q0

 

38

25/01

Моя улюблена іграшка (My favorite toy)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка»).

Робота у зошиті.

Вивчення вірша.

Розминка англійською мовою «If you are happy and you know it»

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню.

https://youtu.be/UPnaG8St3Og

 

39

27/01

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

 

40

Лютий

 

 

 

 

 

01/02

Тема 11.

Професії (Professions)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Вивчення нових слів:

driver, teacher, doctor, farmer, pilot, cook.

Перегляд відео «Professions».

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=9__wGCHkcWU

 

41

03/02

Професії (Professions)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Відтворення  граматичної структури:

«Is he\ she a farmer (doctor)?»  та відповідь на неї.

Робота над вимовою звуків.

Перегляд відео «Professions».

Діти повторюють  граматичні структури, відтворюють за вчителем.

Знають переклад нових слів.

вміють називати професії, будувати речення та ставити запитання з назвами професій .

https://www.youtube.com/watch?v=R1dh9ys9iKU

 

42

08/02

Професії (Professions)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Робота з картками.

Робота у зошиті.

Складання розповіді за серією малюнків «Professions».

Розминка англійською мовою.

 

Діти повторюють  граматичні структури, відтворюють за вчителем.

Знають переклад нових слів.

вміють називати професії, будувати речення та ставити запитання з назвами професій .

 

https://youtu.be/4OGL8LzeWkw

 

43

10/02

Професії (Professions)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Вивчення нових слів:

hairdresser, policeman, tailor, businessman.

Перегляд відео «Professions».

Робота у зошиті.

 

Діти  вживають лексичні одиниці, вислови,  граматичні структури, вміють називати професії, будувати речення та ставити запитання з назвами професій . Працюють у робочих зошитах, переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=C42v9wloylU

 

44

15/02

Тема 12.

Відчуття (Feelings)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

  ни)

Вивчення нових лексичних одиниць: happy, sad, hungry, thirsty, tired.

Перегляд відео «Emotions and feelings»

Робота з картками.

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Переглядають відео, працюють  з картками.

https://youtu.be/zEk48QQSPo4

 

45

17/02

Відчуття (Feelings)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Робота над вимовою звуків.

Знайомство з граматичними  структурами: «Are you sad?», «Is she happy?» та відповіді на них.

 

 

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Повторюють за  вчителем граматичні структури.

 

46

22/02

Відчуття (Feelings)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Робота над вимовою звуків.

Вивчення пісні «I love my mommy»

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів.

Співають разом з вчителем пісню.

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

 

47

24/02

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

 

48

Березень 

01/03

Тема 13. Тварини (Animals)

 

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з  новими словами: sheep, cow, horse, goat, fish, frog, tortoise.

Перегляд відео «Домашні улюбленці англійською».

Вивчення пісні «I love my mommy»

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем назви тварин, переглядають відео.

 

https://youtu.be/Q-j7g-Pwrt8

 

 

49

03/03

Свійські тварини (Domestic Animals)

 

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попередніх занять.

Робота над вимовою звуків. Вивчення пісні «I love my mommy».

 

Діти відтворюють звуки за вчителем, повторюють слова та

розуміють  їх значення ангійських слів, співають пісню.

 

 

50

10/03

Свійські тварини (Domestic Animals)

 

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з прикметниками: tall, short, fat, thin, big, small, old, young, long.

Використання граматичних структур: «Is it short?/ It is tall?»

Діти ознайомлюються з новими  граматичними структурами, переглядають відео з  даними словами.

 

https://youtu.be/gzRXO9_HTsk

 

51

15/03

Свійські тварини (Domestic Animals)

 

            

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Гра: називати тварину, розповісти про її розмір, колір, що вона може робити).

Робота у зошиті.

 

Діти самостійно говорять англійською мовою назви свійських тварин, працюють у зошиті.

https://www.youtube.com/watch?v=cDF-OF_85HM

 

52

17/03

 Дикі тварини

( Wild Animals)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з  новими словами: giraffe, elephant, bear, zebra, kangaroo. Робота з таблицею та картками.

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем назви тварин, переглядають відео.

 

https://www.youtube.com/watch?v=G847njIgqhE

 

53

22/03

Дикі тварини

( Wild Animals)

Фонетична  розминка («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Гра: називати тварину, розповісти про її розмір, колір, що вона може робити). Робота у зошиті.

 

Діти самостійно говорять англійською мовою назви диких тварин.

https://www.youtube.com/watch?v=-J8W8d8gLf0

 

54

24/03

Дикі тварини

( Wild Animals)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Повторення прикметників: tall, short, fat, thin, big, small, old, young, long.

Використання граматичних структур: «Is it short?/ It is tall?»

Робота у зошиті.

Діти ознайомлюються з новими  граматичними структурами, переглядають відео з  даними словами.

 

https://youtu.be/gzRXO9_HTsk

https://www.youtube.com/watch?v=HGg-h6cAKaA

 

55

29/03

Говоримо англійською (Let’s Speak English)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Розминка англійською мовою «Make a circle».

Вивчення фонетичної розминки «Rain, rain, go away»

Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають.

https://youtu.be/JEzYOFYnUaE

 

56

31/03

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

 

57

Квітень

 

 

 

 

 

 

 

05/04

Тема 14.

Одяг (Clothes)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Вивчити нові лексичні одиниці: hat, scarf, jacket, Tshirt, skirt, dress.

Робота з таблицею та картками.

Робота у зошиті.

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та  переглядають відео.

https://youtu.be/py2IX0zTXiA

 

58

07/04

Одяг (Clothes)

Фонетична  розминка

(«Розминка  для  язичка») .      Вивчити нові лексичні одиниці: trousers, sweatshirt, boots, shoes, socks, coat.

Складання речень за картинками.

Робота у зошиті.

 

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та  переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=Q_EwuVHDb5U

 

59

12/04

Що я можу одягнути?

What can you put on?

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Знайомство з новими фразами:

«Рut on your scarf, put off your hat» .

    Опрацювання фраз в парах.

 

Робота над вимовою звуків.

Робота у зошиті.

 

 

Діти відтворюють звуки за вчителем, відтворюють граматичну структуру,

розуміють значення англійських слів,  діалогічне мовлення,

працюють у зошиті.

 

https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

 

60

14/04

Одяг для дівчаток і хлопчиків

(Clothes for boys and girls)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Ознайомлення  з назвами одягу для хлопчиків і дівчаток, перегляд відео.

 Знайомство з віршем:                                                 Головний убір для тата

                           Та найкращий татів друг,

                           Зняв його, ввійшовши в хату,

                           Hat- сіренький капелюх.

                           Змерз хлопчина:

                           -Де ти? Де ти?

                           Теплий мій

                           Англійський sweater

                           На показі я буду мод,

                           Вдягну cпідничку гарну skirt.

                           На ручку одягають діти

                           Англійську рукавицю mitten.

                           Вдягаємо у холод

                           Пальто англійське  coat.

                           Чобітки, ми знаєм, звуть

                           На англійській мові boots.

                           Ти поглянь у свій комод,

                           Там знайдеш сорочку  shirt.

 

                           Поросятко Нуф і Наф

                           Мають в смужку шарфик  skarf.

                           Гарну сукню для принцес

                           Назвемо ми словом dress.

                           Потрапив у взуття пісок,

                           Забруднив шкарпеток sock.

                           По вуха в бруд загруз,

                           Брудні у мене shoes.

 

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем вірш,

переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=MqsHPm-qsdE

 

61

19/04

Що я одягаю?

(What can I wear?)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Повторення вірша.

Розучування пісні «Goog morning».

Діти відтворюють звуки за вчителем,

розуміють значення англійських слів, переглядають  відео.

https://www.youtube.com/watch?v=CuI_p7a9VGs

 

62

21/04

Кольори і одяг (Colors   and clothes)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Повторення кольорів англійською мовою, поєднання кольорів у одязі.

Гра «Which color on…?»

Розучування пісні «Goog morning», перегляд  відео .

Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають.

https://www.youtube.com/watch?v=CuI_p7a9VGs

 

63

26/04

Говоримо англійською (Let’s Speak English)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Розминка англійською мовою «Make a circle».

Вивчення фонетичної розминки «Rain, rain, go away»

Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають.

https://youtu.be/JEzYOFYnUaE

 

https://youtu.be/JEzYOFYnUaE

 

 

64

28/04

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.

65

Травень

03/05

 

Тема 15.

Будинок (The house)

 

 

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Вивчити нові лексичні одиниці: house, home, roof, porch, yard.

    Робота з таблицею та картками.

Відео «My house».

Робота у зошиті.

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та  переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=-800icJfXPU

 

66

05/05

Будинок (The house)

 

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Повторення лексичних одиниць:

house, home, roof, porch, yard.

Вживання граматичної структури:

«I can /can’t»

Робота у зошиті.

 

Діти  продукують  слова,  вживають граматичні структури, працюють з картками та  переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc

 

https://www.youtube.com/watch?v=8-PQ7_yGa08

 

67

10/05

Кімнати

(Rooms) 

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Вивчити нові лексичні одиниці: bathroom, bedroom, kitchen, hall, living room.

Вживання граматичної структури:

 «Where is…?», «Is it on the table?»

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та  переглядають відео.

 

https://www.youtube.com/watch?v=iBceWhZZXBc

 

https://www.youtube.com/watch?v=1h9MDXdwQm

68

12/05

Меблі (Furniture)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Вивчити нові лексичні одиниці: table, chair, sofa, bed, box.

Вчити вживати лексичні структури у словосполученнях: on the table, in the box.

 

Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та  переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=N52Y6th58io

 

69

17/05

Моя люба,люба, мамо! (My dear, dear mommy!)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

  Ознайомлення з віршем  «Мамин день».  Перегляд відео «Happy mother day » .

Діти відтворюють звуки за вчителем, ознайомлюються з віршем, переглядають відео.

https://www.youtube.com/watch?v=MYqFPa1mrXo

 

70

19/05

Мамин день (Mother’s day!)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Повторення вірша  «Мамин день».  

 

Діти відтворюють звуки за вчителем, ознайомлюються з віршем, переглядають відео.

 

71

24/05

Давайте робити вітальну листівку (Let’s make a greeting card)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Повторення пісні «I love my mommy»

Виготовлення вітальних листівок, перегляд відео«I love my mommy».

Діти розуміють значення вивчених слів, виготовляють вітальні листівки, виконують рухи та співають

 

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

 

72

26/05

Говоримо англійською (Let’s Speak English)

Фонетична  розминка      («Розминка  для  язичка») .

Лексика попереднього заняття.

Розминка англійською мовою «Freeze dance».

 

Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають.

https://youtu.be/2UcZWXvgMZE

 

73

31/05

Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. бабичук нина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0