Річний календарно - тематичний план гуртка англійської мови у ЗДО
( 2 години /тиждень) для дітей 5-6 років
вчителя англійської мови
Демчук Діани Сергіївни
№ |
Дата |
Тема |
Завдання |
Очікуваний результат |
Посилання |
||
1 |
02/09 |
Тема1. Знайомство (Greetings) |
Знайомство з мовою, яку вивчаємо ( перегляд відео, розгляд картинок). Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Відтворення за вчителем іншомовних слів та роз’яснення їх перекладу: Hello! Bye-bye! Good bye! Good morning! Перегляд відео з поданими з вживанням цих слів.
|
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. |
https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
|
||
2 |
07/02 |
Про мене (About myself) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка»). Ознайомлення дітей з граматичними структурами: «What’s your name?», «Who are you?», «How old are you?», дати роз’яснення перекладу цих структур. Розучування пісні «Hello!Super Simple Songs».Робота у робочих зошитах.
|
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. Працюють у робочих зошитах. |
https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
|
||
3 |
09/09 |
Ввічливість(Politeness) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») .Ознайомлення дітей з граматичними структурами: Nice to meet you!», «Thank you», «Sorry!», «Welcome!», «Please». Робота в зошиті. Пегегляд мультфільму англійською мовою «Вчимо гарні манери». |
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. Працюють у робочих зошитах, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=KSt1yGziFiQ
|
||
4 |
14/09 |
Говоримо англійською (Let’s Speak English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Повторення вивченого. Розминка англійською мовою «Clap, clap,clap your hands…» |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню. |
https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE
|
||
5 |
16/09 |
Тема 2. Рахуємо англійською( Let’s count English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчити рахунок від 1 до 10 за допомогою пісень та відео. Робота над вимовою звуків. Перегляд відео «One potato, two potatoes, three potatoes,four.»
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, співають пісню. |
|
||
6 |
21/09 |
Рахуємо англійською( Let’s count English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка»). Повторення та відтворення рахунку від 1 до 10. Робота у зошиті. Вивчення вірша.
|
Діти відтворюють вивчені слова, орієнтуються в рахунку. Називають цифри англійською мовою, рахують до 10. |
|
||
7 |
23/09 |
Цифри (Numbers) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка»). Тренування у спілкуванні з вивченими словами. Робота над вимовою звуків. Перегляд відео « English for children With Go Go» - 1 серія
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню. |
https://www.youtube.com/watch?v=lr-nFVBfgdM
|
||
8 |
28/09 |
Говоримо англійською (Let’s Speak English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка»). Практика у спілкуванні. Робота над вимовою звуків. Перегляд відео « English for children With Go Go» -2 серія Розминка англійською мовою «Clap, clap,clap your hands…»
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню. |
https://www.youtube.com/watch?v=Z45RyKzb66g
https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE
|
||
9 |
30/09 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота. |
|||||
10 |
05/10 |
Тема 3. Моя родина (My family) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчення нових слів: mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather, baby. Вивчення вірша «My family». |
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем. Розучують вірш.
|
|
||
11 |
07/10 |
Моя родина (My family) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Повторення слів з теми «My family». Розучування пісні «Finger family song». Робота над вимовою звуків.
|
Діти повторюють нові слова, відтворюють за вчителем. Розучують пісню. Знають переклад нових слів, розказують по черзі вірш, співають пісню.
|
https://www.youtube.com/watch?v=G6k7dChBaJ8
|
||
12 |
12/10 |
Моя родина (My family) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Робота з картками. Робота у зошиті. Складання розповіді за серією малюнків «My family» Розминка англійською мовою «Clap, clap,clap your hands…»
|
Діти відтворюють вивчені слова, працюють у зошитах. |
https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE
|
||
13 |
19/10 |
Тема4. Кольори (Colors) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчення нових слів- назви кольорів: red, orange, yellow, green, blue, purple.
Розучування вірша «Щоб навчитись малювати»
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, розучують вірш.
|
|
||
14 |
21/10 |
Кольори (Colors) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Розучування віршів за допомогою карток. Перегляд відео «Color - colour - color mixing - rainbow colors». Робота у зошиті.
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню, працюють у зошиті. |
https://www.youtube.com/watch?v=ybt2jhCQ3lA
|
||
15 |
26/10 |
Кольори (Colors) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Робота над вимовою звуків. Розучування вірша «Orange, yellow, red and broun»
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Повторюють за вчителем пісню. |
https://www.youtube.com/watch?v=Co-gRUgMSfI
|
||
16 |
28/10 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.
|
|||||
17 |
02/11 |
Тема 6. Іжа( Foog) Овочі (Vegetables) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: A potato, a beet, a cabbage, a carrot, a cucumber, a tomato, a corn, paprika, a pumpkin Ввести граматичні структури: «Do you like tomatoеs?», «Do you like a carrot?»
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, Відтворюють граматичні структури.
|
|
||
18 |
04/11 |
Овочі (Vegetables) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Робота з таблицею та картками. Робота у зошиті. Перегляд відео «Vegetable Song »
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню, працюють у зошиті. |
|
||
19 |
09/11 |
Фрукти (Fruits) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: A banana, an orange, a lemon, an apple, a pear, a peach, a plum, , grapes, cherry, raspberry, strawberry, lemon. Перегляд відео «Fruit names» |
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, переглядають відео. |
|
||
20 |
11/11 |
Фрукти (Fruits) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Відтворення граматичних структур «Do you like fruits?» Робота з таблицею та картками. Робота у зошиті. Перегляд відео «Do you like fruits?». |
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. Працюють у робочих зошитах, переглядають відео. |
|
||
21 |
16/11 |
Фрукти (Fruits) і Овочі (Vegetables) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Розучування пісні до Дня подяки «Thanksgiving Dinner» |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню, працюють у зошиті. |
|
||
22 |
18/11 |
Страви (Dish) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: ice – cream, bread, egg, meat, sausage, cheese. Робота у зошиті. Розучування пісні до Дня подяки «Thanksgiving Dinner» |
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. Працюють у робочих зошитах, переглядають відео. |
|
||
23 |
23/11 |
Тема 7. Команди (Commands) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: stand up, sit down, go, run, swim, fly, sleep. Перегляд відео «Stand up, sit down» |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Повторюють за вчителем пісню. |
https://www.youtube.com/watch?v=WsiRSWthV1k
|
||
24 |
25/11 |
Команди (Commands) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Розминка англійською мовою «Make a circle». Відтворення пісні до Дня подяки «Thanksgiving Dinner»
|
Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають. |
https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ
|
||
25 |
30/11 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.
|
|||||
26 |
02/12 |
Тема8. Частини нашого тіла(Parts of our body) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: head, face, nose, ears, eyes, mouth, arms, fingers, shoulders. Перегляд відео «Head, shoulders, knees and toes».
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, Переглядають відео, відтворюють руханку. |
https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY
|
||
27 |
07/12 |
Частини нашого тіла(Parts of our body) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словосполученнями: «Сlose your eyes!», «Open your eyes!», «Сlap your hands!», «Fly with your arms!», «Touch your nose!», «Turn around!» . Робота над вимовою звуків. Робота у зошиті.
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів, працюють у зошиті.
|
|
||
28 |
09/12 |
Частини нашого тіла(Parts of our body) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Складання речень за картинками. Знайомство з піснею «Snowflakes». |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=tbbKjDjMDok
|
||
29 |
21/12 |
Тема 9. Пори року(Seasons) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: spring, summer, autumn, winter. Вивчення граматичної структури : «What season is it?»
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, відтворюють граматичну структуру, переглядають відео. |
|
||
30 |
23/12 |
Пори року(Seasons) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Вивчити вірш: «The seasons». Розучування пісні «Snowflakes». |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=tbbKjDjMDok
|
||
31 |
28/12 |
Різдво (Christmas) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: Christmas, jingle bells, Santa, presents, fun, snowflakes. Розучування пісні «Snowflakes», перегляд пісні «Jingle bells». |
Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають. |
https://www.youtube.com/watch?v=3CWJNqyub3o
|
||
32 |
30/12 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота. Виконання Різдвяних пісень. |
|||||
№ |
Дата |
Тема |
Завдання |
Очікуваний результат |
Посилання |
||
33 |
06/01 |
Тема10. Іграшки та ігри (Toys and games) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Відтворення за вчителем іншомовних слів та роз’яснення їх перекладу : doll, kite, bike, ball, car, robot. Граматична структура : «What’s this?» Перегляд відео з цими словами.
|
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. |
|
||
34 |
10/01 |
Наші іграшки (Our toys) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка»). Ознайомлення дітей з граматичними структурами: «Take a ball! Show me a dog! Look, it is my toy !», роз’яснення перекладу цих структур. Робота у робочих зошитах.
|
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. Працюють у робочих зошитах. |
https://www.youtube.com/watch?v=wMWcBIAHOHY
|
||
35 |
13/01 |
Наші іграшки (Our toys) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Ознайомлення дітей з граматичними структурами: «What do you play with?» «I play with a….(ball)». Гра «What is missing?»
|
Діти повторюють за вчителем та пробують самостійно відтворити іншомовні слова. Відтворюють в парах граматичні структури. Грають гру. |
|
||
36 |
18/01 |
Говоримо англійською (Let’s Speak English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Повторення вивченого. Розминка англійською мовою «If you are happy and you know it» |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню. |
|
||
37 |
20/01 |
Розкажи про свої улюблені іграшки (Tell about you favorite toys) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Повторення рахунку від 1 до 10 за допомогою пісень та відео. Робота над вимовою звуків. Перегляд відео «Bubble Bubble Pop»
|
Діти повторюють вивчені слова, відтворюють за вчителем звуки та співають пісню. |
|
||
38 |
25/01 |
Моя улюблена іграшка (My favorite toy) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка»). Робота у зошиті. Вивчення вірша. Розминка англійською мовою «If you are happy and you know it»
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню. |
|
||
39 |
27/01 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота. |
|||||
40 |
01/02 |
Тема 11. Професії (Professions) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчення нових слів: driver, teacher, doctor, farmer, pilot, cook. Перегляд відео «Professions». |
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем.
|
https://www.youtube.com/watch?v=9__wGCHkcWU
|
||
41 |
03/02 |
Професії (Professions) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Відтворення граматичної структури: «Is he\ she a farmer (doctor)?» та відповідь на неї. Робота над вимовою звуків. Перегляд відео «Professions». |
Діти повторюють граматичні структури, відтворюють за вчителем. Знають переклад нових слів. вміють називати професії, будувати речення та ставити запитання з назвами професій . |
https://www.youtube.com/watch?v=R1dh9ys9iKU
|
||
42 |
08/02 |
Професії (Professions) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Робота з картками. Робота у зошиті. Складання розповіді за серією малюнків «Professions». Розминка англійською мовою.
|
Діти повторюють граматичні структури, відтворюють за вчителем. Знають переклад нових слів. вміють називати професії, будувати речення та ставити запитання з назвами професій . |
|
||
43 |
10/02 |
Професії (Professions) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчення нових слів: hairdresser, policeman, tailor, businessman. Перегляд відео «Professions». Робота у зошиті.
|
Діти вживають лексичні одиниці, вислови, граматичні структури, вміють називати професії, будувати речення та ставити запитання з назвами професій . Працюють у робочих зошитах, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=C42v9wloylU
|
||
44 |
15/02 |
Тема 12. Відчуття (Feelings) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . ни) Вивчення нових лексичних одиниць: happy, sad, hungry, thirsty, tired. Перегляд відео «Emotions and feelings» Робота з картками. |
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, розуміють значення англійських слів. Переглядають відео, працюють з картками. |
|
||
45 |
17/02 |
Відчуття (Feelings) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Робота над вимовою звуків. Знайомство з граматичними структурами: «Are you sad?», «Is she happy?» та відповіді на них.
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Повторюють за вчителем граматичні структури. |
|
||
46 |
22/02 |
Відчуття (Feelings) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Робота над вимовою звуків. Вивчення пісні «I love my mommy» |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів. Співають разом з вчителем пісню. |
https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng
|
||
47 |
24/02 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.
|
|||||
48 |
01/03 |
Тема 13. Тварини (Animals)
|
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: sheep, cow, horse, goat, fish, frog, tortoise. Перегляд відео «Домашні улюбленці англійською». Вивчення пісні «I love my mommy»
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем назви тварин, переглядають відео.
|
|
||
49 |
03/03 |
Свійські тварини (Domestic Animals)
|
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попередніх занять. Робота над вимовою звуків. Вивчення пісні «I love my mommy».
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, повторюють слова та розуміють їх значення ангійських слів, співають пісню.
|
|
||
50 |
10/03 |
Свійські тварини (Domestic Animals)
|
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з прикметниками: tall, short, fat, thin, big, small, old, young, long. Використання граматичних структур: «Is it short?/ It is tall?» |
Діти ознайомлюються з новими граматичними структурами, переглядають відео з даними словами.
|
|
||
51 |
15/03 |
Свійські тварини (Domestic Animals)
|
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Гра: називати тварину, розповісти про її розмір, колір, що вона може робити). Робота у зошиті.
|
Діти самостійно говорять англійською мовою назви свійських тварин, працюють у зошиті. |
https://www.youtube.com/watch?v=cDF-OF_85HM
|
||
52 |
17/03 |
Дикі тварини ( Wild Animals) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими словами: giraffe, elephant, bear, zebra, kangaroo. Робота з таблицею та картками.
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем назви тварин, переглядають відео.
|
https://www.youtube.com/watch?v=G847njIgqhE
|
||
53 |
22/03 |
Дикі тварини ( Wild Animals) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Гра: називати тварину, розповісти про її розмір, колір, що вона може робити). Робота у зошиті.
|
Діти самостійно говорять англійською мовою назви диких тварин. |
https://www.youtube.com/watch?v=-J8W8d8gLf0
|
||
54 |
24/03 |
Дикі тварини ( Wild Animals) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Повторення прикметників: tall, short, fat, thin, big, small, old, young, long. Використання граматичних структур: «Is it short?/ It is tall?» Робота у зошиті. |
Діти ознайомлюються з новими граматичними структурами, переглядають відео з даними словами.
|
https://www.youtube.com/watch?v=HGg-h6cAKaA
|
||
55 |
29/03 |
Говоримо англійською (Let’s Speak English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Розминка англійською мовою «Make a circle». Вивчення фонетичної розминки «Rain, rain, go away» |
Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають. |
|
||
56 |
31/03 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота.
|
|||||
57 |
05/04 |
Тема 14. Одяг (Clothes) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчити нові лексичні одиниці: hat, scarf, jacket, T – shirt, skirt, dress. Робота з таблицею та картками. Робота у зошиті.
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та переглядають відео. |
|
||
58 |
07/04 |
Одяг (Clothes) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчити нові лексичні одиниці: trousers, sweatshirt, boots, shoes, socks, coat. Складання речень за картинками. Робота у зошиті.
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=Q_EwuVHDb5U
|
||
59 |
12/04 |
Що я можу одягнути? What can you put on? |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Знайомство з новими фразами: «Рut on your scarf, put off your hat» . Опрацювання фраз в парах.
Робота над вимовою звуків. Робота у зошиті.
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, відтворюють граматичну структуру, розуміють значення англійських слів, діалогічне мовлення, працюють у зошиті.
|
https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU
|
||
60 |
14/04 |
Одяг для дівчаток і хлопчиків (Clothes for boys and girls) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Ознайомлення з назвами одягу для хлопчиків і дівчаток, перегляд відео. Знайомство з віршем: Головний убір для тата Та найкращий татів друг, Зняв його, ввійшовши в хату, Hat- сіренький капелюх. Змерз хлопчина: -Де ти? Де ти? Теплий мій Англійський sweater На показі я буду мод, Вдягну cпідничку гарну skirt. На ручку одягають діти Англійську рукавицю mitten. Вдягаємо у холод Пальто англійське coat. Чобітки, ми знаєм, звуть На англійській мові boots. Ти поглянь у свій комод, Там знайдеш сорочку shirt.
Поросятко Нуф і Наф Мають в смужку шарфик skarf. Гарну сукню для принцес Назвемо ми словом dress. Потрапив у взуття пісок, Забруднив шкарпеток sock. По вуха в бруд загруз, Брудні у мене shoes.
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем вірш, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=MqsHPm-qsdE
|
||
61 |
19/04 |
Що я одягаю? (What can I wear?) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Повторення вірша. Розучування пісні «Goog morning». |
Діти відтворюють звуки за вчителем, розуміють значення англійських слів, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=CuI_p7a9VGs
|
||
62 |
21/04 |
Кольори і одяг (Colors and clothes) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Повторення кольорів англійською мовою, поєднання кольорів у одязі. Гра «Which color on…?» Розучування пісні «Goog morning», перегляд відео . |
Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають. |
https://www.youtube.com/watch?v=CuI_p7a9VGs
|
||
63 |
26/04 |
Говоримо англійською (Let’s Speak English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Розминка англійською мовою «Make a circle». Вивчення фонетичної розминки «Rain, rain, go away» |
Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають. |
|
||
64 |
28/04 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота. |
|||||
65 |
03/05 |
Тема 15. Будинок (The house)
|
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчити нові лексичні одиниці: house, home, roof, porch, yard. Робота з таблицею та картками. Відео «My house». Робота у зошиті.
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=-800icJfXPU
|
||
66 |
05/05 |
Будинок (The house)
|
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Повторення лексичних одиниць: house, home, roof, porch, yard. Вживання граматичної структури: «I can /can’t» Робота у зошиті.
|
Діти продукують слова, вживають граматичні структури, працюють з картками та переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc
https://www.youtube.com/watch?v=8-PQ7_yGa08
|
||
67 |
10/05 |
Кімнати (Rooms) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчити нові лексичні одиниці: bathroom, bedroom, kitchen, hall, living room. Вживання граматичної структури: «Where is…?», «Is it on the table?»
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=iBceWhZZXBc
|
||
68 |
12/05 |
Меблі (Furniture) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Вивчити нові лексичні одиниці: table, chair, sofa, bed, box. Вчити вживати лексичні структури у словосполученнях: on the table, in the box.
|
Діти ознайомлюються з новими словами, відтворюють за вчителем, працюють з картками та переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=N52Y6th58io
|
||
69 |
17/05 |
Моя люба,люба, мамо! (My dear, dear mommy!) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Ознайомлення з віршем «Мамин день». Перегляд відео «Happy mother day » . |
Діти відтворюють звуки за вчителем, ознайомлюються з віршем, переглядають відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=MYqFPa1mrXo
|
||
70 |
19/05 |
Мамин день (Mother’s day!) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Повторення вірша «Мамин день».
|
Діти відтворюють звуки за вчителем, ознайомлюються з віршем, переглядають відео. |
|
||
71 |
24/05 |
Давайте робити вітальну листівку (Let’s make a greeting card) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Повторення пісні «I love my mommy» Виготовлення вітальних листівок, перегляд відео«I love my mommy». |
Діти розуміють значення вивчених слів, виготовляють вітальні листівки, виконують рухи та співають |
https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng
|
||
72 |
26/05 |
Говоримо англійською (Let’s Speak English) |
Фонетична розминка («Розминка для язичка») . Лексика попереднього заняття. Розминка англійською мовою «Freeze dance».
|
Діти розуміють значення вивчених слів, самостійно співають пісню, виконують рухи та співають. |
|
||
73 |
31/05 |
Повторення вивченого матеріалу в іграх /карткова робота |
|||||