Календарно- тематичне планування містить в собі змістовні лінії , мовний інвентар та комунікативну компетентність , які є необхідними при плануванні англійської мови згідно нових правил.
Підручника Алла Несвіт 3 клас 2 години на тиждень.
Календарно-тематичне планування з англійської мови ( IIсеместр) для 3 класу за підручником Алли Несвіт ( 2 години)
|
||||||||||||||
|
|
|
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
|
Екологіч- на безпека та сталий розвиток |
Громадянсь-ка відповідаль- ність |
Здоров`я і безпека |
Підприєм-ливість і фінансова грамотні- сть |
||||
№ п/п |
Да- та |
Тематика ситуативно- го спілкування |
Мовлен. зразки |
Грамати-ка |
Лексика |
Аудіюван-ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Д/з |
|
|
|
|
32 |
|
Свята.Моє улюблене свято |
Вміти розповідати про свята ; вітати зі святом ; описувати дії під час святкування. |
|
Birhday New Year Christmas Easter |
Ex.1,2, p.70 |
Ex.2, p.70 |
Ex.3,4 p.70-71 |
|
Ex.1, 5 p.70-71( test)
|
|
Демонт- срує розуміння культурних цінностей |
|
|
33 |
|
Вечірка з приводу Дня народження.
|
|
Вивчення структури have to / has to |
To write the invitations; To send, to clean, to open, to give, get |
Ex.1, p.72 |
Ex.2, p.72 |
Ex.2, 4,p.72-73 |
dictation |
Ex.5,2, p.72-73 |
|
Пояснює дії підготовки до дня народжена; Розповідко про власне ден народж |
|
|
34 |
|
Запрошення на День народження.
|
|
|
To dance, to sing, to play games, to eat cakes |
Ex.2, p.74 |
Ex.1, p.74 |
Ex.3, p.75 |
Ex.5, p.75 |
Напис. запр. на свято |
|
Пише запрошення на день народження |
|
|
35 |
|
Святкування Дня народження. |
Представляти Співрозмовників. Зпрошувати інформацію про співрозмовника. Запрошувати та реагувати на чиєсь запрошення. |
|
Candles, a cake, presents, birthday party |
Ex.3, p.77 |
Ex.2 (b), p.77 |
Ex.1, p.76 |
Ex.5, p.77 |
Ex.2, p.76 |
|
Вживаяєта вибир аєпривіта-ня. Правила ввічливості. |
Пояснює правда поводження під час свята |
|
36
|
|
Мої подарунки на День народження.
|
|
Артикль a (an) |
Presents, birthday, of course |
Ex.2, p.78 |
Ex.3, p.79 Ex.4, p.79 |
Ex.2, p.78 |
Ex.1, p.78 |
Ex.5, p.79 Ex.4, p.79 |
|
Виражає ставлення до отриманих подарунків |
|
Організовує отримання бажаних подарунків |
37
|
|
Святкування Нового року та Різдва в Україні.
|
|
|
Decorate, celebrate, postcards, Snow Maiden, New Year, Christmas
|
Ex.3, p.81 |
Ex.2, p.80 |
Ex.1, p.80 |
Ex.5, p.81 |
Ex.2, p.80 Ex.3, p.81 |
|
Демонструє розуміння цінностей культурної спадщини |
|
|
38
|
|
Святкування Нового року та Різдва в Англії та США. |
|
Present Simple
|
Lights, have fun, send, buy, phone |
Ex.2, p.82 |
Ex.1, p.82 |
Ex.4, p.83 |
Розкрити дужки в Present Simple
|
Ex.5, p.83 |
|
Знайомиться та розповідає про святкувався Різдва у Англії, США |
|
Організовує план для підготовки до свята та реалізовує його |
39
|
|
Великдень в Україні. |
|
Питальна форма в Present Simple
|
A paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter present
|
Ex.4, p.85 |
Ex.2, p.84 |
Ex.3, p.85 |
Ex.3, p.87 |
Ex.1, p.84 Ex.4, p.85 (learn ) |
|
Демонструє розуміння Релігійних цінностей |
|
|
40
|
|
Моє улюблене свято.Підсумкова робота з теми “ Holidays”
|
|
Запереч-на форма в Present Simple
|
Often, sometimes, always |
Ex.1, p.86 |
Ex.1, p.143 |
Ex.4, p.87 |
Ex.2, p.87 |
Ex.5, p.87 (write and learn) |
|
Розповідає про своє улюблене свято |
|
|
|
|
ІІ. Мій будинок.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 |
|
Моя квартира. Кімнати та речі в ній. |
Описувати будинок, квартиру. Повідомляти про смаки, уподобання. Висловлювати схвальну або несхвальну оцінку предметам. |
There is/ There are
|
A living room, a bedroom, the children’s room, a wardrobe, an armchair, a bookcase, a curtain
|
Ex.4, p.89 |
Ex.3, p.88 |
Ex.1, p.88 |
Ex.1, p.88
|
Ex.5, p.89 |
|
Знайомиться з назвами речей в будинку, Розповідко про їх розміщення |
|
|
42
|
|
Моя квартира. Кімнати та речі в ній. |
|
|
A kitchen, a bathroom, a hall, a mirror, a sink, a towel, a fridge, a cooker, a cupboard, a carpet, stairs
|
Ex.5, p.91 |
Ex.3, p.90 |
Ex.1, p.90 |
Ex.1, p.90 |
Ex.3, p.90 Ex.1, p.90 (learn) |
|
Розглядає інші кімнати та їх характерні ознаки |
|
|
43 |
|
План будинку мого друга.
|
|
|
Downstairs, upstairs |
Ex.3, p.93 |
Ex.1, p.92 |
Ex.2, p.92 |
|
Ex.4, p.93 |
|
|
|
Орієнтується в просторі будинку Зображує схему власного будинку |
44
|
|
Моя кімната. Опис кімнати. |
|
Прийменники місця On, under, behind, next to |
Cosy, in front of, above, a drawer |
Ex.1, p.94 |
Ex.4, p.95 |
Ex.2, p.94 |
Ex.3, p.95 |
Ex.4, p.85 |
|
Описує власну кімнату, речі в ній |
|
|
45
|
|
Опис свого будинку, квартири. |
|
|
|
Ex.1, p.96 |
Ex.2, p.96 |
Ex.3, p.97 |
Ex.5, p.97 |
Learn about your flat (house) |
|
Пише лист в якому описує місце проживання |
|
|
46
|
|
Допомога по господарству вдома. |
|
Present Simple |
To feed the cat, to clean the floor, to water the plants, to wash the dishes, to walk the dog, to lay the table
|
Ex.1, p.98 |
Ex.4, p.99 |
Ex.3, p.99 |
Ex.2, p.98 |
Ex.1, p.98 (learn) Ex.3, p.99 (write) |
|
Націлює на уміння ефективно взіємодіяти разом у сім`ї, допомагати один одному |
|
|
47
|
|
Будинок мого дядька. Підсумкова робота з теми «Life at home” |
|
Займенники |
He, his, her, its, she, they
|
Ex.2, p.101 |
Ex.1, p.100 |
Ex.4, p.101 |
Ex.3, p.101 |
Ex.1, p.100 (write and read) |
|
Демонструє обізнаність з теми виконання поставлених завдань |
|
|
|
|
ІІІ. Щоденне життя.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48
|
|
Мій ранок. |
Запрошувати інформацію про співрозмовника. Визначати час. Виражати своє ставлення до чогось. |
|
Wash, clean teeth, get up, have breakfast, make a bed
|
Ex.2, p.102 |
Ex.3, p.103 |
Ex.1, p.102 |
Ex.5,, p.103 |
Ex.1, p.102 (learn) |
|
|
Обговорює ранковий режим Розповідко про власний |
|
49
|
|
Годинник. |
|
|
Past, a quarter, to, half, o’clock |
Ex.3, p.105 |
Ex.1, p.104 |
Ex.2, p.104 |
Записати годи-нники |
Ex.4, 5, p.105 |
|
|
|
Вивчає годинник, вчиться орієнтуватися в часі,та планува- ти свій режим |
50
|
|
Робочий день моєї подруги. |
|
Present Simple |
Afternoon |
Ex.2, p.106 |
Ex.1, p.106 |
Ex.3, p.106 |
Ex.4, p.107 |
Ex.5, p.107 (tell about your friend) |
|
Знайомиться з режимом дня друзів та розп про режим друга |
Усвідомлює необхідність дотримання режиму дня |
Вчиться |
51
|
|
Що я робив вчора? Минулий неозначений час. |
|
Past Simple Was, were |
yesterday |
Ex.1, p.108 |
Ex.3, p.109 |
Ex.2, p.108 |
Ex.4, p.109 |
Ex.5, p.`09 |
|
Розповідає про діє вчора, порівнює дії вчора та сьогод |
|
|
52
|
|
Що робив мій друг вчора? Минулий неозначений час.
|
|
Past Simple Was, were |
At the circus, at the cinema, at the zoo |
Ex.1, p.110 |
Ex.2, p.110 |
Ex.3, p.111 |
Вставити was, were в рече-ння |
Ex.5, p.111 |
|
Обговорює вчорашні дії друга |
|
|
53
|
|
Що ми з друзями робили вчора? Минулий неозначений час.
|
|
Past Simple
|
A playground, a pond, a wet dog, at home, at the beach, at the shops |
Ex.1, p.112 |
Ex.2, p.112 |
Ex.3, p.113 |
Ex.3, p.113 |
Ex.1,2, p.112 |
|
Націлює на уміння жити в мирі , в злагоді співпрацювати, товариш увати |
|
|
54
|
|
Минулий неозначений час.
|
|
Past Simple Неправи-льні дієслова
|
|
Ex.5, p.115 |
Ex.1, p.114 |
Ex.3, p.115 |
Ex.2, p.115 |
Ex.1, p.114 (read) Ex.3, p.115 (write) |
|
|
|
Порівнює минулий та теперішній час Будує власні речення |
55
|
|
Мої вихідні. |
|
|
|
Ex.2, p.116 |
Ex.1, p.116 Ex.4, p.117
|
Ex.3, p.117 |
Ex.5, p.117 |
Ex.5, p.117 (learn) |
|
Усвідомлює себе як учасника спільноти , активного члена суспільства |
|
|
56
|
|
Мій робочий день. Минулий неозначений час.
|
|
Past Simple
|
Повторення ЛО по темі |
Ex.1, p.118 |
|
Ex.2, p.118 |
Ex.3, p.118 |
Ex.5, p.119 |
|
Демонструє обізнаність з теми,застосовує минулий та тепер час |
|
|
57 |
|
Підсумкова робота з теми «Daily life” |
Виконання тестової роботи |
|
|
|
||||||||
|
|
ІV. Вільний час.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58
|
|
Чим ми любимо займатися у вільний час.
|
Описувати щось. Повідомляти про смаки та уподобання. Виражати своє ставлення до чогось. |
|
To skip, to collect stickers/ stamps, to ride a bike, to watch TV
|
Ex.3, p.120 |
Ex.2, p.120 |
Ex. 4, p.121 |
Напи-ши, що ти любиш та не любиш робити |
Ex.5, p.121 |
|
Усвідомлює себе як активний член гуртка, особа,яка має певні інтереси. |
|
|
59
|
|
Що мій друг робитиме завтра. Майбутній неозначений час.
|
|
Future Simple will |
A playground, hopscotch, hide-and-seek, to play badminton Tomorrow, next…
|
Ex.4, p.123 |
Ex.3, p.122 |
Ex.4, p.123 |
Розкрити дужки |
Ex.5, p.123, Ex.3, p.122 |
|
Демонструє обізнаність у інтересах та захопленнях друга |
|
|
60 |
|
Моє хобі. Майбутній неозначений час.
|
|
Future Simple will |
To roller blade, to go skateboarding, to go swimming |
Ex.3, p.125 |
Ex.2, p.124 |
Ex.4, p.125 |
Розкрити дужки |
Ex.5, p.125 |
|
Розповідає про власне хобі |
|
|
61 |
|
У селі. \.
|
|
|
|
Ex.1, p.126 |
Ex.1, p.126 |
Ex.2, p.127 |
Ex.4, p.127 |
Ex.4, p.127 (write)
|
|
Демонструє відповідальність, бажання допомагати родині, усвідомлює себе учаснику родини. |
|
|
62 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Підгот. До гов. |
|
|
|
|
63 |
|
Котроль Говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
|
Підгот. До контр. письма |
|
|
|
|
64 |
|
Контроль письма.
|
|
|
|
|
|
|
|
Підгот. До контр. чит. |
|
|
|
|
65
|
|
Контроль читання.
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт. слова по темі |
|
|
|
|
66
|
|
Мої літні канікули. Майбутній неозначений час.
|
|
|
To fly a kite, a summer camp, to visit grandparents |
Ex.3, p.129 |
Ex.2, p.128 |
Ex.4, p.129 |
Ex.3, p.129 |
Ex.1,2, p.128 |
|
|
|
Організовує та планує канікули |
67
|
|
Плани на літні канікули.
|
|
|
To visit museums, to take photos, to travel, to go to the seaside
|
Ex.2, p.130 |
Ex.2, p.130 |
Ex.3, p.130 |
Ex.5, p.131 |
Ex.1,2, p.130 |
|
|
|
|
68
|
|
Плани на літні канікули. Підсумковий урок за рік
|
|
|
To make a sandcastle, to go fishing, to help grandparents, on the beach, to stay at home, in the village
|
Ex.2, p.132 |
Ex.3, p.133 |
Ex.1, p.132 |
Розкрити дужки |
Ex.5, p.133 |
|
Порівнює відпочинок дітей та вибирає власний. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|