КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ “ENGLISH WITH SMILING SAM” 3 клас (автор О. Д. Карп’юк)
І семестр
(3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Читання |
Сприйняття на слух |
Усне мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
Вступ |
|||||||||
1 |
|
Торкнися свого носа! |
Touch your … Point to … |
Greeting, Parts of the body, Instructions |
|
Ex. 1, p. 6, Ex. 4, p. 6 |
Ex.2, 3, p. 6 |
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, гру |
2 |
|
Ти вмієш плавати? |
Can you …? – Yes, I can / No, I can`t. |
actions |
a_e, o, o_e, i_e, th, sh, ee, ea, ph, tch, ng, ir, er, ur |
Ex. 1, p.7 |
Ex. 2, p. 7 |
|
|
3 |
|
Подивись, він плаває! |
I like … Some … - Yes, please. These are … |
Food, Actions, Animals |
Ex. 2, p. 8-9 |
Ex. 1, p. 8-9
|
Ex. 3, p. 9 |
Ex. 4, p. 9 |
|
4 |
|
Read, read, read, read a book!
|
|
Actions |
u_e, u, -y, ch, th, -er, -or, oo, ey, ay, oy, wh, ir, er ur, ear, air, oa |
Ex. 2, 3, p. 11 |
Ex. 1, p. 10, Ex. 3, p. 11
|
|
|
Розділ 1: Я, моя родина та друзі! |
|||||||||
5 |
|
Як тебе звати? |
What`s your name/telephone number/email? How old are you? |
Personal information |
Ex. 5, p. 13 |
Ex. 1, 2, p. 12
|
Ex. 3, 4, 6, p. 12-13
|
|
Громадянська відповідальність: розуміти цінність сім’ї в житті кожної людини, виявляти толерантне ставлення до інших людей, розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
6 |
|
Зустрічай своїх нових друзів! |
His/Her … is blue. |
School things, clothes |
Ex. 3, p. 15 |
Ex. 1,2, p. 14 |
Ex. 4, p. 15 |
|
|
7 |
|
Новий однокласник |
|
Family, address, pets, hobby
|
Ex. 1, 3, p. 16 |
Ex. 1, p. 16 |
Ex. 3, p. 16 |
Ex. 2, p. 16 |
|
8 |
|
Знайомтеся з новою родиною! |
This is …
|
Family |
Ex. 3, p. 18 |
Ex. 1, 2, p. 17-18 |
Ex. 1, p. 17 |
|
|
9 |
|
Енн та її родина. |
I`m …, He/She is … |
Family |
|
Ex. 1, 2, p. 19 |
Ex. 2, p. 19 |
Ex. 1, p. 19 |
|
10 |
|
Друзі Енн та Боба |
be good at |
Hobbies |
Ex. 1, 2, p. 20-21 |
Ex. 1, p. 20 |
Ex. 2, 3, p. 21 |
|
|
11 |
|
Ти добре граєш у футбол? |
Are you good at …? |
sports, hobbies |
|
|
Ex. 1, p. 22 |
Ex. 1, 2, p. 22 |
|
12 |
|
Мій собака Тото |
Toto is … H is … |
on, in, under |
Ex. 1, p. 23 |
Ex. 2, p. 23 |
|
|
|
13 |
|
Оповідання: Де моя шкарпетка? |
on/in/under … Where is my …? |
|
Ex. 1, 2, p. 24-25 |
Ex. 1, p. 24
|
|
|
|
14 |
|
Яка твоя улюблена іграшка? |
What`s your favourite toy? My favourite toy is … |
|
Ex. 1, 2, p. 26-27 |
Ex. 1, p. 26 |
Ex. 3, 4, p. 27 |
Ex. 3, 5, p. 27 |
|
15
|
|
Іграшки Розі та Боба |
His … is … Her … is … |
Toys, Colours |
Ex. 2, p. 28
|
Ex. 1, 2, 3, p. 28
|
|
|
|
16 |
|
Повторення теми «Я, моя родина та друзі» |
Her favourite … His favourite … |
Toys, Family |
Ex. 2, 4 p. 29-30 |
Ex. 1, 2, p. 29 |
Ex. 4, p. 30 |
Ex. 3, p. 30 |
|
17 |
|
У твоє портфоліо: Де миша? |
Is the mouse …? |
On, in, under |
|
|
Ex. 3, p. 31 |
|
|
18 |
|
У твоє портфоліо: Де миша? |
Is the mouse …? |
On, in, under |
|
|
|
|
|
19 |
|
Діагностична робота №1 Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
Розділ 2: Моя домівка |
|||||||||
20 |
|
У дідуся та бабусі |
Come into … Meet your … |
sweethearts, cousins |
Ex. 2, 3, p. 32 |
Ex. 1, 3, p. 32
|
|
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, виявляти толерантне ставлення до інших, розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонуван-ня суспільства, розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства. Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею |
21 |
|
Родинне дерево
|
Who is …? – This is … |
wife, husband |
Ex. 2, p. 33 |
Ex. 1, p. 33
|
Ex. 3, p. 33
|
|
|
22 |
|
Літній табір Грінвуд |
Where is …? – He`s at …
|
|
Ex. 1, 3, p. 34-35
|
Ex. 1, p. 34
|
Ex. 2, 4, p. 34-35 |
|
|
23 |
|
Мій будинок |
|
bathroom, kitchen, living room, bedroom, screen |
Ex. 2, p. 36 |
Ex. 1, 2, p. 36 |
|
|
|
24 |
|
У бабусі вдома |
Where is the …? |
… on the left/right |
Ex. 2, p. 37 |
Ex. 1, p. 37 |
Ex. 2, p. 37 |
|
|
25 |
|
Тобі загубився |
Look on/in/ under the … |
sofa, bed |
Ex. 2, p. 38 |
Ex. 1, p. 38 |
Ex. 3, p. 38 |
|
|
26 |
|
Будинок у селі |
Where is the …? – It`s on the left/right |
on the left/right |
|
Ex. 1, p. 39 |
Ex. 2, p. 39 |
|
|
27 |
|
Меблі у моєму будинку |
Where is the …? – It`s … |
sofa, armchair, carpet, floor above, next to, near, in front of |
Ex. 1, p. 40 |
Ex. 2, p. 40 |
|
|
|
28 |
|
Моя вітальня |
This is … What can you do there? |
above next to, near, in front of
|
Ex. 1, p. 41 |
|
Ex. 2, 3, p. 41 |
|
|
29 |
|
Професії моїх батьків |
What`s his/her job? |
Professions |
Ex. 5, p. 43 |
Ex. 1, 2, p. 42 |
Ex. 3, 4, p. 42, 43 |
|
|
30 |
|
Де працює твій тато? |
Where does your father/mother work? – He/She works at/on … |
in an office, in a school, on a farm, in a hospital, in a shop, in a cafe |
Ex. 2, p. 44 |
Ex. 1, p. 44 |
Ex. 3, p. 44 |
|
|
31 |
|
Оповідання: «Золотоволоска і три ведмеді» |
Look! She tries … She sits … … too … |
wood, porridge, hard, soft, just right |
Ex. 2, 4, p. 45-46 |
Ex. 1, 2, p, 45-46 |
|
Ex. 3, p. 46 |
|
32 |
|
Повторення теми «Моя домівка» |
Where can …? – Where is it? Where does your father/mother work? |
|
Ex. 6, p. 48 |
Ex. 1, 2, p. 47 |
Ex, 2, 3, 5, p. 47-48 |
Ex. 4, 6, p. 48 |
|
33 |
|
У твоє портфоліо: Родинне дерево |
|
|
|
Ex. 1, p. 49 |
Ex. 1, 3, p. 49 |
Ex. 2, p.49 |
|
34 |
|
У твоє портфоліо: Родинне дерево |
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
Діагностична робота №2 Повторення |
|
||||||
Розділ 3: Моя школа |
|||||||||
36 |
|
У нас новий розклад! |
On Mondays we have got .... |
Timetable, Maths, English, Sport, Reading, Art, Music |
Ex. 2, 3, p. 50-51 |
Ex. 1, p. 50 |
Ex. 5, p. 51 |
Ex. 4, p. 51 |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей. Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, уважне ставлення до кожного. Здоров’я і безпека: необхідність режиму для життєдіяльності людини |
37 |
|
Який твій улюблений урок? |
What lesson do you like? – I like … We ... at … lessons |
|
Ex. 1, p. 52 |
Ex. 2, p. 52 |
Ex. 3, 4, 5, p. 52 |
|
|
38 |
|
Коли у нас англійська? |
When is …? It is on … |
|
|
Ex. 2, p. 53 |
Ex. 1, p. 53 |
|
|
39 |
|
Улюблений урок Вікі |
Her / His favourite day(s) is(are) … |
|
Ex. 1, p.54 |
Ex. 4, p. 55 |
Ex. 2, 3, p. 54 |
|
|
40 |
|
Нік не любить малювання |
I don`t like … He/She doesn`t like … |
|
Ex. 4, p. 57 |
Ex. 1, p. 56 |
Ex. 2, 3, 5, p. 56-57 |
|
|
41 |
|
Контроль аудіювання |
|
||||||
42 |
|
Я отримав листа! |
Where is it from? – It`s from Ukraine. |
|
Ex. 2, p. 58 |
Ex. 1, 3, p. 58 |
|
Ex. 4, 5, p. 59
|
|
43 |
|
Контроль говоріння |
|
||||||
44 |
|
Годинник |
It`s … o`clock. |
|
Ex. 2, 3, p. 60-61 |
Ex. 1, 3, p. 60-61 |
Ex. 4, p. 61 |
|
|
45 |
|
Контроль |
|
||||||
46 |
|
Котра година? |
What time is it& it? |
after school, do one`s homework, go to chess club, help smbd about the house |
Ex. 3, p. 62-63 |
Ex. 1, p. 62 |
Ex 2, 4, p. 62-63. |
|
|
46 |
|
Діагностична робота №3 Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Контроль письма |
|
||||||
48 |
|
Повторення тем «Я, моя родина та друзі», «Моя школа», «Моя домівка» |
|
|
|
|
|
|