Календарно -Тематичне планування Full Blast 3

Про матеріал
Тематично-календарне планування до підручника Full Blast 3. (матеріал для друку) (КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ Планування)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний. рік___________________   Семестр________    Вчитель___________________________________________________________________________   Клас_____________  

Підручник:   Full Blast 3

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

1

Module 1

Teen friends

1a Let’s meet up

SB, pp. 5-6

Оцінювати події

Розуміти та поважно ставитись до стилю життя зарубіжних однолітків

To come along, to get hold of, to get smth, to be up to smth; How is it going? Etc.

 

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (true/false)

Групове обговорення хобі

WB, p. 4, ex. A, B, С

2

Module 1

Teen friends

1a Let’s meet up

SB, p. 7

Обмінюватись думками

Поважно ставитись до співрозмовника

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple vs Present Progressive

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: обговорення планів

WB, p. 5, ex. D. E

3

Module 1

Teen friends

1b Try something more

SB, p. 8

Аргументувати свою точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

Snowboarding, karate, aerobics, jogging, mountain biking, skisurfing etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Обговорювати прочитаний матеріал

WB, p. 6, ex. A, B, С

4

Module 1

Teen friends

1b Try something more

SB, p. 9

Аргументувати свою точку зору

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparison of adjectives and adverbs

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис вільного часу в письмовій формі

WB, p. 7, ex. D. E

5

Module 1

Teen friends

1c Feel the beating

SB, p. 10

Висловлювати власні почуття

Знаходити та розуміти нову інформацію

Hip-hop, jazz, classical, dance, rock, pop

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Musical Youth’ та виконання завдання (matching)

Групове обговорення музики та музичних інструментів

WB, p. 8, ex. A, B, С

6

Module 1

Teen friends

1c Feel the beating

SB, p. 11

Представляти себе

Активно застосовувати мову, що вивчається

To be a big fan of, to be interested in, can’t stand, to be fond of, to be into smth, etc.

Some/any/no/every and their compounds

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (odd one out)

Написання електронного листа

WB, p. 9, ex. D. E

7

Module 1

Teen friends

1d In fashion

SB, p. 12

Аргументувати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Baggy trousers, flared jeans, torn jeans, checked skirt, striped shirt, sparkly dress, spotted dress

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Jeans’ та виконання завдання (true/false)

Проведення групового дослідження

WB, p. 10, ex. A, B, С

8

Module 1

Teen friends

1d In fashion

SB, p. 13

Висловлювати власну точку зору

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в групах: обговорення одягу

WB, p. 11, ex. D. E

9

Module 1

Teen friends

1e Being a friend

SB, p. 14

Надавати оцінку вчинкам

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Quick-tempered, bossy, confident, stubborn, selfish, outgoing, kind, easy-going

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Групова дискусія: обговорення відносин з друзями

WB, p. 12, ex. A, B

10

Module 1

Teen friends

1e Being a friend

SB, p. 15

Обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using conjunctions (and/or/but/so/because)

Читання тексту та виконання завдання

Опис людини у письмовій формі

WB, p. 12, ex. C

11

Module 1

Teen friends

Round-up

SB, p. 16

Обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 13-14, ex. A, B, C, D, E, F, G

12

Test 1

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

1

Full Blast 3 (продовження)

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

Компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

13

Module 2

Standing out

2a Landmarks

SB, pp. 17-18

Обмінюватись думками

Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якої вивчається

Amazing, pyramid, skyscraper, tower, bell, distance, jungle, waterfall, to stretch

 

Читання тексту вікторини та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення визначних місць

WB, p. 15, ex. A, B, С

14

Module 2

Standing out

2a Landmarks

SB, p. 19

Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді

Прилучатись до культури країни, мова якої вивчається

Units of measurement: centimetre, metre, kilometre, weight: gram, kilo, tonne; liquids: litre, millilitre

Relative Pronouns: who / which / that / whose; Relative Adverb: where

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: доповнення таблиці

WB, p. 16, ex. D. E, F

15

Module 2

Standing out

2b A new look

SB, p. 20

Надавати необхідні відповіді

Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію

To get extensions, to get a buzz cut, to tie back hair in a ponytail, to get permed hair, to get a bob

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та прослуховування діалогу: виконання завдання (matching)

Надання відповідей на запитання

WB, p. 17, ex. A, B, С

16

Module 2

Standing out

2b A new look

SB, p. 21

Висловлювати свою точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу під час групової роботи

Conditional Sentences Type 1

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в маленькій групі: заповнення анкети

WB, p. 18, ex. D. E

17

Module 2

Standing out

2c Art attack

SB, p. 22

Висловлювати власну точку зору

Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків

Hip hop culture, graffiti, campaign, wild style piece, urban culture,

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення мистецтва

WB, p. 19, ex. A, B

18

Module 2

Standing out

2c Art attack

SB, p. 23

Надавати необхідні відповіді

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

To explain, to complain, to react, to understand, to realize, to encourage, to suggest

All/ both/ neither/ none/ either

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: обговорення локального мистецтва

WB, p. 20, ex. C, D

19

Module 2

Standing out

2d Famous faces

SB, p. 24

Оцінювати події

Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається

To improve, to get rid of, to spread, task

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групова дискусія щодо відомих людей та їх діяльності

WB, p. 21, ex. A, B, С

20

Module 2

Standing out

2d Famous faces

SB, p. 25

Аргументувати свою точку зору

Формувати елементарні уявлення про естетичні цінності чужої культури

Preparation, collection, information, advertisement, celebrations, organization, achievement, argument

Clauses of result: so+ adjective/adverb + (that), such + a/an + adjective + adverb

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: обговорення відомих людей та їх досягнень

WB, p. 22, ex. D. E

21

Module 2

Standing out

2e The place to go

SB, p. 26

Оцінювати факти

Уважно стежити за презентованою інформацією

University, cathedral, ancient ruins, palace, square, statue, bicycle lane, bridge

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Опис міста в усній формі

WB, p. 23, ex. A

22

Module 2

Standing out

2e The place to go

SB, p. 27

Описувати місце

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Читання тексту ‘What a city’ та виконання завдання (looking for synonyms)

Опис міста у письмовій формі

WB, p. 23, ex. B

23

Module 2

Standing out

Round-up

SB, p. 28

Обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 24, ex. A, B, С, D

24

Module 2

Standing out

Culture Page

SB, pp. 29-30

Обговорювати відомі музеї

Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається

Museums; human history, classical art, antiques weapons, to locate, a visitor, a bone etc.

 

Читання тексту ‘Mega Museums’ та виконання завдання (matching)

Обговорення прочитаного матеріалу, хоровий спів пісні

WB, p. 24, ex. E, F, G

25

Test 2

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

2

To the Top 3 (продовження)

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

26

Module 3

Broaden your mind

3a A learning experience

SB, pp. 31-32

Висловлювати свої враження

Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків

Out of the ordinary, similar, opportunity, to produce, accommodation, extra, martial arts, train, monthly

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання рекламних текстів та виконання завдання (matching)

Групове обговорення шкільних літніх таборів

WB, p. 26, ex. A, B, С, D

27

Module 3

Broaden your mind

3a A learning experience

SB, p. 33

Реагувати на пропозицію

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Simple

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в групі обговорення прочитаного тексту

WB, p. 27, ex. E, F

28

Module 3

Broaden your mind

3b Express yourself!

SB, p. 34

Обмінюватись думками

Уважно стежити за презентованою інформацією

Wicked, crowded, to apologize, to annoy, etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання

Робота в групі: обговорення мови знаків

WB, p. 28, ex. A, B, С

29

Module 3

Broaden your mind

3b Express yourself!

SB, p. 35

Аргументувати свій вибір

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To wonder, to think, to imagine, to talk, to speak, to tell, to discuss, to say

Present Perfect Simple vs Past Simple

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: парна дискусія

WB, p. 29, ex. D, E

30

Module 3

Broaden your mind

3c Do you speak English

SB, p. 36

Оцінювати стан речей

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

To look up, to look after, to look out, to come round, to look forward to, to come across, to come up with

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the question)

Групова дискусія щодо вивчення іноземних мов

WB, p. 30, ex. A, B, С

31

Module 3

Broaden your mind

3c Do you speak English

SB, p. 37

Аргументувати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Progressive

Читання речень та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: проведення дослідження

WB, p. 31, ex. D, E

32

Module 3

Broaden your mind

3d A taste of culture

SB, p. 38

Надавати вказівки

Розуміти та находити нову інформацію

To peel, to fry, to boil, to beat, to stir, to dip, to bake, to roast, oven, to melt

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та обговорення завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення харчування

WB, p. 32, ex. A

33

Module 3

Broaden your mind

3d A taste of culture

SB, p. 39

Надавати вказівки

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Pronouns (this/these/that/those)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парі: написання рецепту

WB, p. 32, ex. B

34

Module 3

Broaden your mind

3e School days

SB, p. 40

Описувати події

Уважно стежити за презентованою інформацією

To pass, to fail, to sit for, to take an exam, to take a test, to revise for, to attend etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Опис малюнків

WB, p. 33, ex. A, B

35

Module 3

Broaden your mind

3e School days

SB, p. 41

Описувати події

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення

 

Читання електронного листа та виконання завдання (answering the questions)

Написання електронного листа другові

WB, p. 33, ex. C

36

Module 3

Broaden your mind

Round-up

SB, p. 42

Описувати події

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 34-35, ex. A, B, C, D, E, F, G

37

Test 3

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

3

 

Full Blast 3 (продовження)

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

38

Module 4

The power of nature

4a The natural world

SB, pp. 43-44

Оцінювати факти

Уважно стежити за презентованою інформацією

To escape, trap, enormous, to survive, climate, record etc.

 

Читання тексту ‘Extraordinary plants’ та виконання завдання (true/false)

Групова дискусія щодо екстремальних погодних умов

WB, p. 36, ex. A, B, С

39

Module 4

The power of nature

4a The natural world

SB, p. 45

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Prepositions of time, place and movement

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: розробка проекту

WB, p. 37, ex. D, E

40

Module 4

The power of nature

4b A change in the weather

SB, p. 46

Розпитувати з метою уточнення інформації

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To head back, to hand smth, to give smb a hand, a close shave, to mess around

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (ordering)

Інсценування діалогу

WB, p. 38, ex. A, B, С

41

Module 4

The power of nature

4b A change in the weather

SB, p. 47

Обмінюватись думками

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Foggy, to shine on, degree, to blow, lightning, to rise

Question Tags

Читання тексту та виконання зав

Робота в парах: гра

WB, p. 39, ex. D, E

42

Module 4

The power of nature

4c Go wild!

SB, p. 48

Аргументувати свою точку зору

Знаходити та розуміти нову інформацію

Suddenly, fortunately, unfortunately, amazingly, then, finally

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘I lived to tell the tale’ та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення небезпечних тварин

WB, p. 40, ex. A, B, С

43

Module 4

The power of nature

4c Go wild!

SB, p. 49

Описувати тварин

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple/Past Progressive

Time clauses (when/while/as/as soon as)

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис малюнків у письмовій формі

WB, p. 41, ex. D, E, F

44

Module 4

The power of nature

4d What a tragedy!

SB, p. 50

Висловлювати свої враження

Уважно стежити за презентованою інформацією

To collapse, to destroy, to flood, homeless, rubble, to occur, to evacuate, to erupt, smoke, damage

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення природних катастроф

WB, p. 42, ex. A, B, С

45

Module 4

The power of nature

4d What a tragedy!

SB, p. 51

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Perfect Simple

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: рольова гра

WB, p. 43, ex. D, E

46

Module 4

The power of nature

4e Imagine that!

SB, p. 52

Описувати емоції

Уважно стежити за презентованою інформацією

Amazed/amazing, frightened/frightening, shocked/shocking, exhausted/exhausted, disappointed/disappointing, surprised/surprising

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (ordering)

 

WB, p. 44, ex. A, B

47

Module 4

The power of nature

4e Imagine that!

SB, p. 53

Описувати події

Розвивати здатність адекватного спілкування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Читання тексту та виконання завдання

Написання історії

WB, p. 44, ex. D

48

Module 4

The power of nature

Round-up

SB, p. 54

Описувати події

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 45, ex. A, B, C, D

49

Module 4

The power of nature

Culture Page

SB, pp. 55-56

Надавати необхідні відповіді

Ознайомити з культурою країни, мова якої вивчається

Haggis, variety, chopstick, vitamin, ingredient, haggis, stomach etc

 

Читання тексту та виконання завдань

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 46, ex. E, F, G, H

50

Test 4

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

4

Full Blast 3 (продовження)

 

51

Module 5

Nowadays

5a Give me a call

SB, pp. 57-58

Пропонувати щось

Уважно стежити за презентованим матеріалом

To go for, to come in handy, to be in a hurry, to give somebody a lift, to pick somebody up

 

Читання та прослуховування діалогів, виконання завдання (answering the questions)

Інсценування діалогів

WB, p. 47, ex. A, B

52

Module 5

Nowadays

5a Give me a call

SB, p. 59

Просити дозволу

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Can/could/may/will/would

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: рольова гра

WB, p. 48, ex. C, D, E

53

Module 5

Nowadays

5b Fitness and fun

SB, p. 60

Аргументувати свій вибір

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To practice/ to work out, to take part/to take place, to win/ to beat, champions/athletes, prize/medal

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення здорового стилю життя

WB, p. 49, ex. A, B, C

54

Module 5

Nowadays

5b Fitness and fun

SB, p. 61

Аргументувати власну точку зору

Знаходити та розуміти нову інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Can/ could/ be able to

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: обговорення видів бігу

WB, p. 50, ex. D, E, F

55

Module 5

Nowadays

5c Marvellous machines

SB, p. 62

Аргументувати власну точку зору

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Domestic, industrial, fictional, intelligent, science household chores, music, sport etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering questions)

Групова дискусія

WB, p. 51, ex. A, B, C

56

Module 5

Nowadays

5c Marvellous machines

SB, p. 63

Розпитувати з метою роз’яснення та надавати відповіді

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Passive Voice I

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання  (completing the sentences)

Робота в парах: гра Guess the invention

WB, p. 52, ex. D, E

57

Module 5

Nowadays

5d Keep it green

SB, p. 64

Обмінюватись думками

Уважно стежити за презентованою інформацією

Fuel, global, measures, decade, to charge, to reduce

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення проблем довкілля

WB, p. 53, ex. A, B

58

Module 5

Nowadays

5d Keep it green

SB, p. 65

Обмінюватись думками

Знаходити та розуміти нову інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Passive Voice II

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: обговорення проблем довкілля та опис малюнків

WB, p. 54, ex. С, D, E

59

Module 5

Nowadays

5e Can you live without if?

SB, p. 66

Аргументувати свою точку зору

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Harmful, helpful, careful, beautiful, harmless, helpless

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Групове обговорення ролі телебачення, його недоліків та переваг

WB, p. 55, ex. A, B

60

Module 5

Nowadays

5e Can you live without if?

SB, p. 64

Надавати оцінку

Давати оцінку

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Читання тексту та виконання завдання (answering questions)

Написання есе (advantage/disadvantage essay)

WB, p. 55, ex. С

61

Module 5

Nowadays

Round-up

Надавати оцінку

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 56-57, ex. A, B, C, D, E, F

62

Test 5

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

5

Full Blast 3 (продовження)

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

63

Module 6

Night

6a What’s up there?

SB, pp. 69-70

Надавати оцінку подіям та ситуаціям

Знаходити та розуміти нову інформацію

Telescope, astronomer, to prove, streak, meteoroid, surface, sunlight, eclipse

 

Читання тексту та виконання завдання (true/false)

Групова дискусія

WB, p. 58, ex. A, B

64

Module 6

Night

6a What’s up there?

SB, p. 71

Розпитувати з метою роз’яснення та надавати інформацію

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The article ‘the’

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: заповнення таблиці

WB, p. 59, ex. С, D

65

Module 6

Night

6b A night out

SB, p. 72

Висловлювати власну точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

To lose one’s way, to be on one’s way, by the way, to know one’s way around, to be in one’s way, the other way round

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання діалогу та виконання завдання (proving the sentences)

Групова дискусія щодо проведення вільного часу

WB, p. 60, ex. A, B

66

Module 6

Night

6b A night out

SB, p. 73

Аргументувати свою точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

So / neither / too / either

Читання коротких діалогів та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в групі: обговорення уподобань

WB, p. 61, ex. С, D, E

67

Module 6

Night

6c Spooky tales

SB, p. 74

Обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Chain, skeleton, to terrify, to smash, scared, slippers, old-fashioned, to succeed

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘The Canterville Ghost’ та виконання завдання (completing the text)

Групова дискусія

WB, p. 62, ex. A, B

68

Module 6

Night

6c Spooky tales

SB, p. 74

Висловлювати припущення

Знаходити та розуміти інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Full Infinitive

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Доповнення тексту

WB, p. 62, ex. C

69

Module 6

Night

6d Good night

SB, p. 75

Обмінюватись думками

Уважно стежити за презентованою інформацією

To be aware of, to get used to, to catch up, behind the wheel, to make sense

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту Feeling sleepyта виконання завдання

Групове обговорення звичок, пов’язаних зі сном

WB, p. 63, ex. A, B, C

70

Module 6

Night

6d Good night

SB, p. 76

Описувати ситуації та події

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

-ing form

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Опис сюжету власного сну у письмовій формі

WB, p. 64, ex. D, E

71

Module 6

Night

6e Let’s celebrate!

SB, p. 77

Розповідати про свята

Знаходити та розуміти нову інформацію

Fireworks, lanterns, candles, streamers, masks, party poppers etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення свят

WB, p. 65, ex. A

72

Module 6

Night

6e Let’s celebrate!

SB, p. 78

Описувати свято

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Читання тексту Moon Festivalта виконання завдання

Опис свята у письмовій формі

WB, p. 65, ex. B

73

Module 6

Night

Round-up

SB, p. 80

Описувати свято, обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 66, ex. A, B, C, D

74

Module 6

Night

Culture Page

SB, pp. 81-82

Надавати відповіді

Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається

Guide, department store, statue, landmark, skyscraper, midnight etc

 

Читання тексту ‘New York City:Helicopter Ride’

Хоровий спів пісні; групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 67, ex. E, F, G

75

Test 6

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

6

Full Blast 3

 

 

76

Module 7

Challenge

7a Solving crimes

SB, pp. 83-84

Аргументувати власну точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

Robbery/robber, shoplift/shoplifter, burglary/burglar, theft/thief, pickpocket/pickpocketing etc

 

Читання та прослуховування діалогів, виконання завдання (answering questions)

Групове обговорення детективних історій

WB, p. 68, ex. A, B, C

77

Module 7

Challenge

7a Solving crimes

SB, p. 85

Розпитувати з метою роз’яснення інформації

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Subject-Object Questions

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групі: the Alibi Game

WB, p. 69, ex. D, E, F

78

Module 7

Challenge

7b DIY

SB, p. 86

Висловлювати припущення

Знаходити та розуміти нову інформацію

To turn on, to turn over, to turn up, to turn off, to turn into, to turn down, to turn out

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (proving the sentences)

Групове обговорення малюнку

WB, p. 70, ex. A, B

80

Module 7

Challenge

7b DIY

SB, p. 87

Описувати дії

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Reflexive pronouns

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: опис нещодавніх дій

WB, p. 70, ex. С, D

81

Module 7

Challenge

7c A friend in need

SB, p. 88

Оцінювати стан речей

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To borrow, asap, band, to suggest, to compete, to blame for, game console etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту-вікторини та виконання завдання

Групове обговорення результатів вікторини

WB, p. 71, ex. A, B, C

82

Module 7

Challenge

7c A friend in need

SB, p. 89

Запитувати та надавати пораду

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conditional Sentences Type II

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Написання листа другові

WB, p. 72, ex. D, E

83

Module 7

Challenge

7d Helping out

SB, p. 90

Аргументувати власну точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

Donation, to educate, tough, to treat, patient, extremely

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Doctors without borders’ та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення діяльності благодійних організацій

WB, p. 73, ex. A, B

84

Module 7

Challenge

7d Helping out

SB, p. 91

Пропонувати щось

Знаходити та розуміти нову інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Wish + Past Simple

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення варіантів покращення екологічної ситуації

WB, p. 74, ex. C, D

85

Module 7

Challenge

7e Good luck!

SB, p. 92

Реагувати на пропозиції

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Contest, competition, audience, contestant, trick, skateboard, championship etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення постерів та реклам

WB, p. 75, ex. A

86

Module 7

Challenge

7e Good luck!

SB, p. 93

Давати пораду

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Читання електронного листа та виконання завдання

Написання відповіді на електронний лист

WB, p. 75, ex. B

87

Module 7

Challenge

Round-up

SB, p. 94

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 76-77, ex. A, B, C, D, E, F, G

88

Test 7

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

7

Full Blast 3(продовження)

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

89

Module 8

Have a nice trip

8aWhat an adventure

SB, pp. 95-96

Аргументувати власну точку зору

Розуміти та знаходити нову інформацію

Camping holiday, backpacking holiday, skiing trip, guided city tour, safari, holiday by the seaside

 

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення подорожей

WB, p. 78, ex. A, B, C

90

Module 8

Have a nice trip

8aWhat an adventure

SB, p. 97

Розпитувати та надавати інформацію

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Reported Speech (statements)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: проведення інтерв’ю

WB, p. 79, ex. D, E

91

Module 8

Have a nice trip

8b The great outdoors

SB, p. 98

Надавати інформацію

Уважно стежити за презентованою інформацією

Steer clear, to talk nonsense, to be a good laugh, disgusting etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (answering questions)

Групове обговорення проведення вільного часі

WB, p. 80, ex. A, B, C

92

Module 8

Have a nice trip

8b The great outdoors

SB, p. 99

Робити презентацію

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Reported Speech (commands, requests)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Підготовка презентації

WB, p. 81, ex. D, E

93

Module 8

Have a nice trip

8c What went wrong?

SB, p. 100

Аргументувати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

To miss a flight, to forget passport, to wait for a delayed train, to lose suitcase, to run out of money etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (completing the blanks)

Групове обговорення малюнків

WB, p. 82, ex. A, B, C

94

Module 8

Have a nice trip

8c What went wrong?

SB, p. 101

Надавати оцінку ситуаціям

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Reported Speech (statements)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: обговорення поганого досвіду подорожей

WB, p. 83, ex. D, E

95

Module 8

Have a nice trip

8d Going abroad

SB, p. 102

Висловлювати власну точку зору

Знаходити та розуміти нову інформацію

To wave, to hug, to shake hands, to kiss, to nod, to bow

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 84, ex. A, B

96

Module 8

Have a nice trip

8d Going abroad

SB, p. 103

Надавати інформацію

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Pronunciation (stress)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: обговорення мови жестів

WB, p. 84, ex. С

97

Module 8

Have a nice trip

8e Holiday plans

SB, p. 104

Обмінюватись думками

Знаходити та розуміти нову інформацію

 

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Обговорення рекламного повідомлення

 

98

Module 8

Have a nice trip

8e Holiday plans

SB, p. 105

Обмінюватись думками

Активно застосовувати засвоєний матеріал

 

Direct and indirect questions

Читання тексту та виконання завдання

Робота в парах: рольова гра

 

99

Module 8

Have a nice trip

Round-up

SB, p. 106

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

 

100

Module 8

Have a nice trip

Culture Page

SB, pp. 107-108

Аргументувати власну точку зору

Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається

Route, network of railways, luxurious, journey, unforgettable experience, freshwater

 

Читання тексту та виконання завдання

Групове обговорення прочитаного матеріалу

 

101

Test 8

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

102

Final test

 

Ефективно використовувати знання, отримані протягом року

Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
23 жовтня 2020
Переглядів
3054
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку