Календарно-тематичне планування для 11-го класу складено відповідно до Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 10—11 класи. Суспільно-гуманітарний напрям (історичний, правовий, філософський профілі); філологічний напрям (профіль - іноземна філологія); художньо-естетичний напрям. Академічний рівень / Г.Т.Шелехова, В.І.Новосьолова, Я.І.Остаф. - Київ: Грамота, 2011.
«Погоджено» «Затверджено»
ЗНВР Директор
Рибчинчук О.В. М.П.
_____________ ________
Підпис Підпис
Календарно-тематичне планування для 11-го класу складено відповідно до Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 10—11 класи. Суспільно-гуманітарний напрям (історичний, правовий, філософський профілі); філологічний напрям (профіль - іноземна філологія); художньо-естетичний напрям. Академічний рівень / Г.Т.Шелехова, В.І.Новосьолова, Я.І.Остаф. - Київ: Грамота, 2011.
11 клас
Українська мова ( І семестр)
№ |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Примітка |
|
Стилістика як розділ науки про мову. Фонетичні, лексичні, фразеологічні, словотворчі засоби стилістики. |
1 |
03.09 |
|
|
Норма літературної мови як основне поняття правильності мовлення, її варіативність. |
1 |
06.09 |
|
|
Розвиток мовлення. Діалог, складений відповідно до запропонованої ситуації, діалог - обмін думками, враженнями (офіційна і неофіційна розмова); обговорення самостійно обраної теми. |
1 |
10.09 |
|
|
Стилістичне забарвлення граматичних понять і граматичних форм. Поняття роду, числа. |
1 |
13.09 |
|
|
Власні і загальні назви. Велика буква і лапки у власних назвах. |
1 |
17.09 |
|
|
Ступені порівняння прикметників. Стягнені і нестягнені форми. Написання складних прикметників. |
1 |
20.09 |
|
|
Розвиток мовлення Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням (висловленням власного ставлення до подій, героїв, їхніх учинків). |
1 |
24.09 |
|
|
Займенники і контекст. Синоніміка займенникових форм: неозначених, заперечних, означальних; вказівних займенників і прикметників; пропуск особових займенників; зайве вживання займенників. Правопис займенників. |
1 |
27.09 |
|
9-10 |
Розвиток мовлення .Контрольний стислий переказ тексту публіцистичного стилю із творчим авданням (висловленням власного ставлення до подій, героїв, їхніх учинків та ін.). |
2 |
01.10 04.10 |
|
11 |
Написання –н- у прикметниках,дієприкметниках,займенниках, прислівниках; -нн- у прикметниках, прислівниках. |
1 |
08.10 |
|
12 |
Не і ні з різними частинами мови. |
1 |
11.10 |
|
13 |
Контрольний диктант. |
1 |
18.10 |
|
14 |
Стилістичні аспекти дієслівних категорій. Синоніміка дієприкметників: дієприкметникових зворотів і підрядних означальних речень. Пунктограма при відокремлених другорядних членах речення. |
1 |
22.10 |
|
15 |
Синоніміка дієприслівників: дієприслівниковий зворот і підрядні речення обставинні. Пунктограма при відокремлених другорядних членах речення. |
1 |
25.10 |
|
16 |
Розвиток мовлення .Читання мовчки текстів діалогічного і монологічного характеру різних стилів, типів і жанрів мовлення. Види запису прочитаного: докладний запис, конспект, тези, докладний і короткий плани. |
1 |
05.11 |
|
17 |
Контрольна робота. Стилістичне забарвлення граматичних понять і граматичних формСтилістичні аспекти дієслівних категорій. Тест |
1 |
08.11 |
|
18 |
Розвиток мовлення .Усний твір на морально- етичну тему публіцистичного стилю мовлення. |
1 |
12.11 |
|
19 |
Розвиток мовлення. Письмовий твір публіцистичного стилю на морально-етичну тему. |
1 |
15.11 |
|
20 |
Види простих речень і відтінки значень їх. Пунктограми в простому реченні. |
1 |
19.11 |
|
21 |
Синоніміка двоскладних і односкладних речень. |
1 |
22.11 |
|
22 |
Синоніміка неозначено-особових, узагальнено-особових і безособових речень. |
1 |
26.11
|
|
23 |
Синоніміка означено-особових і безособових речень. |
1 |
29.11 |
|
24-25 |
Розвиток мовлення. Контрольний твір у публіцистичному стилі на суспільну тему. |
2 |
03.12 06.12 |
|
26 |
Синоніміка мовних засобів вираження: присудка; другорядних членів; інверсія замість прямого порядку слів; синоніміка відокремлених і невідокремлених другорядних членів. |
1 |
10.12 |
|
27 |
Вираження різноманітних смислових значень за допомогою звертань, вставних слів і вставних конструкцій, емоційно-експресивиий характер їх. |
1 |
13.12 |
|
28 |
Пунктограми у простому реченні. |
1 |
17.12 |
|
29 |
Контрольна робота. Види простих речень і їх відтінки значень.Пунктограми в простому реченні.Тест. |
1 |
20.12 |
|
30 |
Розвиток мовлення. Доповідь на тему, пов'язану з предметами, що вивчаються (із залученням наукової, науково-популярної літератури), прийоми встановлення і збереження контакту з аудиторією. |
1 |
24.12 |
|
31 |
Повторення та узагальнення вивченого |
1 |
27.12 |
|
«Погоджено» «Затверджено»
ЗНВР Директор
Рибчинчук О.В. М.П.
_____________ ________
Підпис Підпис
Календарно-тематичне планування для 11-го класу складено відповідно до Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 10—11 класи. Суспільно-гуманітарний напрям (історичний, правовий, філософський профілі); філологічний напрям (профіль - іноземна філологія); художньо-естетичний напрям. Академічний рівень / Г.Т.Шелехова, В.І.Новосьолова, Я.І.Остаф. - Київ: Грамота, 2011.
11 клас
Українська мова ( ІІ семестр)
№ |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Примітка |
32 |
Смислові відношення між частинами складних речень. |
1 |
|
|
33 |
Розвиток мовлення.Виступ під час дискусії (підготовлений і непідготовлений) на суспільну або морально-етичну теми, його композиція. |
1 |
|
|
34 |
Розвиток мовлення. Основні способи виступу. |
1 |
|
|
35 |
Синоніміка складносурядних і складнопідрядних речень. |
1 |
|
|
36 |
Синоніміка складних безсполучникових і складносурядних речень. |
1 |
|
|
37 |
Синоніміка складних безсполучникових і складнопідрядних речень. |
1 |
|
|
38 |
Синоніміка складнопідрядних і простих речень з дієприкметниковим і дієприслівниковим зворотами. |
1 |
|
|
39 |
Синоніміка сполучників і сполучних слів, що з'єднують складні сполучникові речення. |
1 |
|
|
40 |
Контрольний диктант. |
2 |
|
|
41 |
Розвиток мовлення .Реферат на тему, пов'язану з предметами, що вивчаються (із залученням наукової, науково-популярної літератури), особливості його побудови і мовне оформлення. |
1 |
|
|
42 |
Пунктограми у складному реченні. |
1 |
|
|
43 |
Розвиток мовлення. Правила мовленнєвої поведінки у спілкуванні: етичні мовленнєві формули (під час вітання, звертання, залучення слухачів до полеміки, відповіді на запитання; вдячність, вибачення, обіцянка, відмова, заперечення тощо). |
1 |
|
|
44 |
Пряма і непряма мова, призначення й граматично-смислові особливості її. |
1 |
|
|
45 |
Стилістичні особливості авторських слів при прямій мові. |
1 |
|
|
46 |
Розвиток мовлення. Ділові папери. Офіційний лист. |
1 |
|
|
47 |
Синоніміка речень з прямою мовою, реплік у діалозі і непрямій мові. |
1 |
|
|
48 |
Розвиток мовлення. Ділові папери. Протокол (складний). Витяг із протоколу. |
1 |
|
|
49 |
Контрольна робота. Смислові відношення між частинами складних речень. Синоніміка складних безсполучникових і складнопідрядних речень. Пунктограми у складному реченні.Тест |
1 |
|
|
50 |
Мовлення як предмет вивчення стилістики і культури мовлення. Мовлення розмовне і книжне, співвідношення й особливості їх. Поняття стилю мовлення: позамовні ознаки (сфера спілкування, умови і мета спілкування) і мовні. |
1 |
|
|
51 |
Розвиток мовлення. Телефонна розмова як один з видів усного ділового мовлення. Лист електронною поштою і мобільним телефоном (sms). Основні вимоги до культури спілкування телефоном і в інтернеті. |
1 |
|
|
52 |
Стилі мовлення: розмовний, науковий, офіційно-діловий, художній і публіцистичний, підстилі їх. Зміст і структура текстів кожного зі стилів, характерні мовні засоби їх, основні жанри. |
1 |
|
|
53 |
Розвиток мовлення. Аудіювання текстів діалогічного і монологічного характеру різних стилів, типів і жанрів мовлення. Види запису почутого: докладний запис, конспект, тези, докладний і короткий плани. |
1 |
|
|
54 |
Мовлення правильне і комунікативно доцільне. Вимоги до гарного мовлення (змістовність, логічність, багатство і різноманітність, точність, виразність, доречність), основні ознаки їх (практично). |
2 |
|
|
55 |
Лексикологія і фразеологія. |
1 |
|
|
56-57 |
Розвиток мовлення. Контрольний докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (висловленням власного ставлення до подій, героїв, їхніх учинків та ін.). |
2 |
|
|
58 |
Морфологічна будова слова. |
1 |
|
|
59 |
Розвиток мовлення. Бібліографія. |
1 |
|
|
60 |
Написання слів з найуживанішими орфограмами. |
1 |
|
|
61 |
Частини мови. |
1 |
|
|
62 |
Слово, словосполучення. Речення. Просте речення. Члени речення. |
1 |
|
|
63 |
Складне речення. Система розділових знаків. |
1 |
|
|
64 |
Розвиток мовлення .Твір-стаття в газету на морально-етичну тему публіцистичного стилю мовлення. |
1 |
|
|
65 |
Текст, його будова. |
1 |
|
|
66 |
Контрольна робота. Стилістика мовлення. Культура мовлення. Узагальнення і систематизація найважливіших відомостей з української мови .Тест. |
1 |
|
|
67 |
Розвиток мовлення. Ділові папери. Доручення. Розписка. |
1 |
|
|
68 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|