Календарно-тематичне планування для 10-го класу складено відповідно до Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів зукраїнською мовою навчання. Українська мова: 10—11 класи. - Рівень стандарту / Голуб Н. Б., Котусенко О. Ю., Горошкіна О. М.,Новосьолова В. І.,Романенко Ю. О., Кондесюк Т. В., Король О. М., Тарасенко О. О., Сергєєва Н. В., (Наказ МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).
«Погоджено» «Затверджено»
ЗНВР Директор
Рибчинчук О.В. М.П.
_____________ ________
Підпис Підпис
Календарно-тематичне планування для 10-го класу складено відповідно до Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів зукраїнською мовою навчання. Українська мова: 10—11 класи. - Рівень стандарту / Голуб Н. Б., Котусенко О. Ю., Горошкіна О. М.,Новосьолова В. І.,Романенко Ю. О., Кондесюк Т. В., Король О. М., Тарасенко О. О., Сергєєва Н. В., (Наказ МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).
Українська мова
10 клас
І семестр
№ |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Примітка |
|
Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література (зокрема на електронних носіях). Інформативна й нормативна функції їх. |
1 |
|
ЗЛ-1.2,3,4 |
|
Основні типи словників. Довідкові медійні ресурси. Розвиток мовлення. Укладання тематичних словників- мінімумів. |
1 |
|
|
|
Нормативне і ненормативне мовлення. Типи норм. |
1 |
|
|
|
Лексична помилка. Лексичне значення слова. Слово і контекст; залежність значень слова від контексту |
1 |
|
|
|
Слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність |
1 |
|
|
|
Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажані запозичення |
1 |
|
|
|
Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство української мови |
1 |
|
|
|
Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів |
1 |
|
|
|
Контрольне есе |
1 |
|
|
|
Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми. Кальки з інших мов, недоречне вживання українських слів у невластивому їм значенні |
1 |
|
|
|
Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів |
1 |
|
|
|
Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення |
1 |
|
|
|
Розвиток мовлення.Письмове переказування тексту публіцистичного стилю із творчим завданням |
1 |
|
|
|
Утвердження лексичної норми в словниках української мови (повторення й узагальнення) |
1 |
|
|
|
Контрольна робота. Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми. Калька з інших мов. Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів |
1 |
|
|
|
Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна. Роль риторики в сучасному світі |
1 |
|
|
|
Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець (адресат), слухач (аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування |
1 |
|
|
|
Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість |
1 |
|
|
|
Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця |
1 |
|
|
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усне переказування взірцевих текстів промов. |
1 |
|
|
|
Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту |
1 |
|
|
|
Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу. Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту |
1 |
|
|
|
Розвиток мовлення.Написання тексту публічного виступу. |
1 |
|
|
|
Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір |
1 |
|
|
|
Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія |
1 |
|
|
|
Контрольне есе |
1 |
|
|
|
Орфоепічна помилка. Орфоепічний словник. Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й як засіб милозвучності |
1 |
|
|
|
Основні правила вимови голосних і приголосних звуків |
1 |
|
|
|
Наголос. Основні правила наголошування слів. Нормативний наголос. Варіантне наголошування слів в українській мові |
1 |
|
|
|
Розвиток мовлення.Усне переказування тексту із творчим завданням |
1 |
|
|
|
Контрольна робота . Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Практична риторика.Тест |
1 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого. Семестрове оцінювання |
|
|
|