Календарно- тематичне планування уроків української мови для 10 класу за новою програмою

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 10-го класу складено відповідно до Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів зукраїнською мовою навчання. Українська мова: 10—11 класи. - Рівень стандарту / Голуб Н. Б., Котусенко О. Ю., Горошкіна О. М.,Новосьолова В. І.,Романенко Ю. О., Кондесюк Т. В., Король О. М., Тарасенко О. О., Сергєєва Н. В., (Наказ МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).

Перегляд файлу

«Погоджено»                                                                                                                    «Затверджено»

    ЗНВР                                                                                                                                 Директор

Рибчинчук О.В.                                                                                                                         М.П.

_____________                                                                                                                       ________

      Підпис                                                                                                                                  Підпис

Календарно-тематичне планування для 10-го класу складено відповідно до Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів зукраїнською мовою навчання. Українська мова: 10—11 класи. - Рівень стандарту / Голуб Н. Б.,              Котусенко О. Ю.,              Горошкіна О. М.,Новосьолова В. І.,Романенко Ю. О., Кондесюк Т. В., Король О. М., Тарасенко О. О., Сергєєва Н. В., (Наказ МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).

 

                                                                    Українська мова

                                                                          10 клас

                                                                        І семестр

                            Зміст навчального матеріалу 

 К-сть        

 годин

Дата

Примітка

  1.  

Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література (зокрема на електронних носіях). Інформативна й нормативна функції їх.

   1

 

ЗЛ-1.2,3,4

  1.  

Основні типи словників. Довідкові медійні ресурси. Розвиток мовлення. Укладання тематичних словників- мінімумів.

1

 

 

  1.  

Нормативне і ненормативне мовлення. Типи норм.

1

 

 

  1.  

Лексична помилка. Лексичне значення слова. Слово і контекст; залежність значень слова від контексту

1

 

 

  1.  

Слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність

1

 

 

  1.  

Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажані запозичення

1

 

 

  1.  

Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство української мови

1

 

 

  1.  

Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів

1

 

 

  1.  

Контрольне есе

1

 

 

  1.  

Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми. Кальки з інших мов, недоречне вживання українських слів у невластивому їм значенні

1

 

 

  1.  

Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів

1

 

 

  1.  

Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення

1

 

 

  1.  

Розвиток мовлення.Письмове переказування тексту публіцистичного стилю із творчим завданням

1

 

 

  1.  

Утвердження лексичної норми в словниках української мови (повторення й узагальнення)

1

 

 

  1.  

Контрольна робота. Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми. Калька з інших мов. Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів

1

 

 

  1.  

Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна. Роль риторики в сучасному світі

1

 

 

  1.  

Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець (адресат), слухач (аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування

1

 

 

  1.  

Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість

1

 

 

  1.  

Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця

1

 

 

  1.  

Урок мовленнєвого розвитку. Усне переказування взірцевих текстів промов.

1

 

 

  1.  

Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту

1

 

 

  1.  

Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу. Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту

1

 

 

  1.  

Розвиток мовлення.Написання тексту публічного виступу.

1

 

 

  1.  

Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір

1

 

 

  1.  

Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія

1

 

 

  1.  

Контрольне есе

1

 

 

  1.  

Орфоепічна помилка. Орфоепічний словник. Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й як засіб милозвучності

1

 

 

  1.  

Основні правила вимови голосних і приголосних звуків

1

 

 

  1.  

Наголос. Основні правила наголошування слів.

Нормативний наголос. Варіантне наголошування слів в українській мові

1

 

 

  1.  

Розвиток мовлення.Усне переказування тексту із творчим завданням

1

 

 

  1.  

Контрольна робота .  Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Практична риторика.Тест

1

 

 

  1.  

Повторення та узагальнення вивченого. Семестрове оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
1827
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку