До вашої уваги пропонується календарно-тематичне планування
з української мови ( О. П. Глазова) 10 клас, ІІ семестр (2 години на тиждень) 2018-2019 н. р.
Календарно-тематичне планування
з української мови для 10 класу
за новою навчальною програмою
(затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України
від 23.10.2017 №1407)
Усього 70 год., 2 год. на тиждень.
І семестр – 32 год.
ІІ семестр – 38 год.
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
2 |
2 |
Письмо: есе |
2 |
3 |
переказ |
- |
- |
твір |
- |
- |
Говоріння: діалог |
1 |
- |
усний переказ |
1 |
- |
усний твір |
- |
1 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
ІІ семестр 2018-2019 н. р.
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть год. |
Дата |
Примітка |
ОРФОГРАФІЧНА НОРМА |
||||
32. |
Орфограма. Орфографічна помилка. Орфографічний словник. Принципи української орфографії. |
1 |
|
|
33. |
Ненаголошені е, и в корені слова. |
1 |
|
|
34. |
Апостроф. Позначення м’якості приголосних. |
1 |
|
|
35. |
Чергування голосних. |
1 |
|
|
36. |
Чергування приголосних в українській мові. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення. |
1 |
|
|
37. |
Спрощення приголосних. Подвоєння та подовження приголосних. |
1 |
|
|
38. |
Правопис префіксів. Правопис суфіксів. |
1 |
|
|
39. |
Уживання великої літери. |
1 |
|
|
40. |
Правила перенесення слів із рядка в рядок. |
1 |
|
|
41. |
Контрольне есе «Чого варто уникати в спілкуванні». |
1 |
|
Есе |
42. |
Написання складних слів разом, окремо, з дефісом. Правила графічних скорочень слів. |
1 |
|
|
43. |
Написання слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки». |
1 |
|
|
44. |
Складні випадки написання прізвищ. Написання складних слів. |
1 |
|
|
45. |
Складні випадки написання географічних назв. |
1 |
|
|
46. |
Розрізнення прислівників і співзвучних сполук (збоку – з боку, зрештою – з рештою, всередині – в середині тощо). Правила їх написання. |
1 |
|
|
47. |
Написання не, ні з різними частинами мови. |
1 |
|
|
48. |
Правила графічних скорочень слів. |
1 |
|
|
49. |
Контрольна тестова робота № 3. Орфографічна норма.
|
1 |
|
КТР №3 (тема) |
МОРФОЛОГІЧНА НОРМА |
||||
50. |
Морфологічна помилка. |
1 |
|
|
51. |
Іменник. Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, степ, ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови). Паралельні родові форми іменника (зал – зала, птах – птаха, плацкарт – плацкарта тощо). |
1 |
|
|
52. |
Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет – поетеса, поетка; директор – директорка, робітник – робітниця та ін.). Іменники спільного і подвійного роду. |
1 |
|
|
53. |
Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх. Іменники, що мають лише форму однини або множини. |
1 |
|
|
54. |
Контрольне есе «Ціна недбалості». |
|
|
Есе |
55. |
Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку. |
1 |
|
|
56. |
Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. |
1 |
|
|
57. |
Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням. |
1 |
|
|
58. |
Паралельні закінчення іменників чоловічого роду давального відмінка (-ові, -еві, -єві); іменників знахідного відмінка; іменників місцевого відмінка однини; іменників орудного відмінка множини. |
1 |
|
|
59. |
Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку. Словозміна іменників ІV відміни. |
1 |
|
|
60. |
Особливості кличного відмінка. Творення та відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові. |
1 |
|
|
ПРАКТИЧНА РИТОРИКА |
||||
61. |
Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. |
1 |
|
|
62. |
Правила ведення суперечки. Аргументи й докази. |
1 |
|
|
63. |
Полемічні прийоми. |
1 |
|
|
64. |
Мистецтво відповідати на запитання. |
1 |
|
|
65. |
Дискусія на тему «Мовна мода – це добре чи погано». |
1 |
|
Дискусія |
66. |
Контрольне есе «Чи варто довіряти людям?» |
1 |
|
Есе |
67. |
Контрольний диктант. |
1 |
|
Диктант |
68. |
Контрольна тестова робота №4. Морфологічна норма. Практична риторика. |
1 |
|
КТР №4 (тема) Усний твір «Життя без конфліктів» |