З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)
Діагностична тестова робота №1. (Лексична тема. Зміни. Мовна тема. Звуки і букви. Склад. Перенос слів) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.
За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Самоаналіз |
Познач V: (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Позначка/інтерпретація вчителя |
Результат роботи |
Коментар |
++ (має значні успіхи) |
Правильно виконав/виконала усі завдання |
Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями... |
+ (демонструє помітний прогрес) |
Допустив/допустила 1-2 помилки |
Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш... |
V (досягає результату з допомогою вчителя) |
Допустив/допустила 3-4 помилки |
Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ... |
! (потребує значної уваги і допомоги) |
Допустив/допустила 5 і більше помилок |
Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде... |
Оцінювання рівня навчальних досягнень
Діагностична робота №1
№3/п завд. |
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі) |
ПІБ учня/учениці
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Знання кількості літер української абетки |
|
|
|
|
|
|
2 |
Уміння розрізняти звуки і букви |
|
|
|
|
|
|
3 |
Уміння правильно переносити слова з рядка в рядок |
|
|
|
|
|
|
4 |
Уміння ділити слова на склади |
|
|
|
|
|
|
5 |
Знання алфавіту |
|
|
|
|
|
|
6 |
Уміння зв’язно висловлювати власну думку |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 1-2 Тема 1.Зміни
Діагностична робота №1
Варіант 1
Тема.Звуки і букви.Склад.Перенос слів.
1.В українській абетці літер є :
А) 23
Б) 33
В) 32
2.Звуки ми:
А) читаємо і пишемо
Б) вимовляємо і чуємо
В) чуємо і бачимо
3.Позначте рядок слів, які не можна переносити з рядка в рядок
А) олівець, парта, азбука
Б) урок, осінь, клас
В) зошит, пенал, урожай
4.Позначте рядок слів, які правильно поділені для переносу
А) сль-ози, коль-ори, а-бетка
Б) бур’-ян, хо-джу, лі-лія
В) о-гірок, бі-б, кукуруд-за
5.Запишіть ознаки осені в абетковій послідовності:
похмура, сонячна, хмарна, дощова, вітряна, кольорова
6.Поміркуйте і запишіть власну думку (2-3 речення).
Осінь - дивовижна пора року .
Тиждень 1-2 Тема 1.Зміни
Діагностична робота №1
Варіант 2
Тема.Звуки і букви.Склад.Перенос слів.
1.В українській абетці голосних звуків є :
А) 10
Б) 4
В) 6
2.Букви ми:
А) вимовляємо і чуємо
Б) бачимо ,читаємо і пишемо
В) слухаємо і бачимо
3.Позначте рядок слів, які не можна переносити з рядка в рядок
А) вересень, жовтень, листопад
Б) їжак, вуж, оса
В) поле, аґрус, ґава
4.Позначте рядок слів, які правильно поділені для переносу
А) кукуру-дза, рюк-зак, ака-ція
Б) сім’-я, я-сен, ку-щ
В) пе-нь, коль-оровий, зад-звенів
5.Запишіть назви осінніх квітів в абетковій послідовності:
жоржина, айстра, хризантема, чорнобривці, соняшник, верес
6.Поміркуйте і запишіть власну думку (2-3 речення).
Осінь - пора врожаю .