Діагностична робота. Аудіювання за текстом Г. Труфанова "Їжачок".

Про матеріал
Одним із найважливіших завдань сучасної початкової школи є формування мовленнєвої особистості молодшого школяра. Для формування комунікативної компетентності в умовах безпосереднього спілкування програма пропонує розгортати навчальну діяльність у межах змістової лінії "Взаємодіємо усно" (мовець-слухач, слухач-мовець). Ця змістова лінія передбачає залучення учнів до дій зі сприйняття , перетворення, виокремлення, аналізу й інтерпретації, оцінювання та використання усної інформації в реальній мовленнєвій практиці. З формуванням комунікативної компетентності тісно пов'язане аудіювання - процес слухання і розуміння усних висловлювань. Цей вид мовленнєвої діяльності передбачає, що після прослуховування тексту учні письмово виконують завдання на розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух тексту. Пропоную варіант такої діагностичної роботи в умовах дистанційного навчання для учнів другого класу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діагностична робота. Аудіювання 2 клас

Номер слайду 2

Відгадайте загадку. Гостроносий і малий,Сірий, тихий і незлий. Вдень ховається. ВночіЙде шукать собі харчі. Весь із тонких голочок. Як він зветься?їжачок

Номер слайду 3

Г. Труфанов“Їжачок”

Номер слайду 4

Словникова робота. Утвори париберетикзненацькакорччкурнувхащізнітивсяраптовозасоромивсяпобігголовний убірзаростіпеньок

Номер слайду 5

Слухання тексту. Зосередься, будь уважним, запам’ятовуй зміст прослуханого!

Номер слайду 6

Виконайписьмово тестові завдання

Номер слайду 7

1. Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі? А) Данько і Петько Б) Василько і Петько В) Петько та Павло

Номер слайду 8

2. Кого несли діти в беретику? А) їжачка Б) песика В) дятла

Номер слайду 9

3. Де діти хотіли поселити тваринку? А) у шкільному живому куточку Б) удома під батареєю В) у сараї

Номер слайду 10

4. Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його? А) пильно дивився на рятівників Б) почалапав до лісу В) чкурнув у хащі і зник

Номер слайду 11

5. Спиши речення, вставляючи пропущене слово. А _____ віднесемо його до лісу і випустимо.

Номер слайду 12

6. За якої умови сон у їжачка буде міцним? Запиши повну відповідь. _________________________

Номер слайду 13

7. Випиши речення, яке не зустрічалося у тексті. — Несемо додому, нехай перезимує в теплі-добрі. — У беретику Василька зненацька щось заворушилося. — А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.

Номер слайду 14

8. Випиши слова, які розповідають про дії хлопчиків. Знайшли,заплакали, відповіли, намалювали, хотіли, почухали, побігли, відпустили.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

pptx
Додано
2 серпня 2021
Переглядів
1395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку