Про матеріал
Одним із найважливіших завдань сучасної початкової школи є формування мовленнєвої особистості молодшого школяра. Для формування комунікативної компетентності в умовах безпосереднього спілкування програма пропонує розгортати навчальну діяльність у межах змістової лінії "Взаємодіємо усно" (мовець-слухач, слухач-мовець). Ця змістова лінія передбачає залучення учнів до дій зі сприйняття , перетворення, виокремлення, аналізу й інтерпретації, оцінювання та використання усної інформації в реальній мовленнєвій практиці. З формуванням комунікативної компетентності тісно пов'язане аудіювання - процес слухання і розуміння усних висловлювань. Цей вид мовленнєвої діяльності передбачає, що після прослуховування тексту учні письмово виконують завдання на розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух тексту.
Пропоную варіант такої діагностичної роботи в умовах дистанційного навчання для учнів другого класу.