Українська мова
5-А, 5 Б класи
1 семестр 2 семестр
Контр. роб. – 3 4
Контр. пер. – 1 1
Контр. твір - 1
Диктант 2 1
Аудіювання - 1
Читання мовчки 1 -
Всього годин
І семестр
Тиждень |
Дата |
№ уроку |
Мовна змістова лінія |
Мовленнєва змістова лінія |
Соціокультурна змістова лінія |
Повторення |
||
|
||||||||
І. |
01.09 |
|
Вступ. Значення мови в житті суспільства. Поняття державної мови. Українська мова — державна мова України. |
|
Державна мова України |
|
||
|
02.09 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення № 1. Мовлення і спілкування |
Духовна культура українців |
|
||
Корекція знань |
||||||||
|
03.09 |
|
Текст. Речення. Слово |
|
|
частини мови |
||
|
07.09 |
|
Текст. Речення. Слово |
|
|
|
||
|
09.09 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення №2.Читання мовчки |
Причини природних явищ |
|
||
|
10.09 |
|
Розділові знаки (повторення вивченого) |
|
|
Стилі мовлення |
||
|
14.09 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення № 3. Істотні ознаки тексту. Тематичні речення та план тексту |
|
Структура тексту |
||
|
15.09 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення № 4. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета |
|
|
||
|
16.09 |
|
Контрольний диктант№1 |
|
|
Типи мовлення |
||
|
17.09 |
|
ЛЕКСИКОЛОГІЯ Лексичне значення слова. Однозначні та багатозначні слова |
|
Духовна культура українців |
|
||
|
21.09 |
11. |
Пряме і переносне значення слів |
|
Природа України в різні пори року |
|
||
|
23.09 |
12. |
Синоніми |
|
|
|
||
|
24.09 |
13. |
Антоніми |
|
|
|
||
|
28.09 |
14. |
Омоніми |
|
|
Подвоєння –нн у прикметниках |
||
|
29.09 |
15. |
Пароніми |
|
|
. |
||
|
30.09 |
16. |
|
Розвиток зв’язного мовлення №5 Усний докладний переказ розповідного тексту художного стилю з елементими опису тварин |
Тваринний світ України |
|
||
|
01.10 |
17. |
Узагальнення вивченого з теми «Лексикологія» |
|
|
|
||
|
05.10 |
18. |
Контрольна робота №1 Тести. |
|
|
|
||
|
07.10 |
19. |
|
Розвиток зв’язного мовлення №6Аналіз помилок контрольної роботи. Тренувальні вправи |
|
|
||
|
08.10 |
20 |
Будова слова. Орфографія .Основа слова та закінчення. Змінні та незмінні слова |
|
|
|
||
|
12.10 |
21. |
Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова |
|
|
|
||
|
13.10 |
22. |
Префікс та суфікс |
|
|
Екстримальні види спорту |
||
|
15.10 |
23. |
Розбір слова за будовою. Тренувальні вправи |
|
|
|
||
|
19.10 21.10 |
24-25. |
|
Розвиток зв’язного мовлення№7 Контрольний письмовий докладний переказ художного тексту розповідного характеру з елементами опису предмета |
Природні надра України |
|
||
|
22.10 |
26. |
Орфограми в значущих частинах слова |
|
|
|
||
|
02.11 |
27. |
Написання префіксів пре-, при-, прі- |
|
|
|
||
|
04.11 |
28. |
|
РМ №8Письмовий твір- опис предмета в художньому стилі |
|
|
||
|
05.11 |
29. |
Узагальнення вивченого з теми «Будова слова. Орфографія» |
|
|
|
||
|
09.11 |
30. |
Контрольна робота№2. Відповіді на контрольні запитання |
|
|
|
||
|
10.11 |
31. |
|
Розвиток зв’язного мовлення№9 Письмовий твір – опис тварини в художньому стилі |
|
Стилі мовлення |
||
|
|
|
Фонетика. Графіка. Орфографія |
|
|
|
||
|
11.11 |
32. |
Звуки мови та звуки мовлення. Голосні та приголосні |
|
|
|
||
|
12.11 |
33. |
Приголосні тверді та м’які, дзвінку й глухі |
|
|
|
||
|
16.11 |
34. |
Алфавіт. Співвідношення звуків і букв |
|
|
|
||
|
18.11 |
35. |
Склад. Наголос. Правила переносу з рядка в рядок |
|
|
|
||
|
19.11 |
36. |
|
Розвиток зв’язного мовлення№11Письмовий твір- розповідь на основі власного досвіду в художноьому стилі |
|
Будова слова |
||
|
23.11 |
37. |
Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних |
|
|
|
||
|
24.11 |
38. |
Спрощення в групах приголосних |
|
|
|
||
|
25.11 |
39. |
Чергування голосних звуків |
|
|
Приголосні букви |
||
|
26.11 |
40. |
Чергування приголосних звуків |
|
|
|
||
|
30.11 |
41. |
Чергування у-в, і-й |
|
|
|
||
|
02.12 |
42. |
Правопис префіксів з-. с-. роз-. без- |
|
|
Голосні звуки |
||
|
03.12 |
43. |
Узагальнення вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфографія» |
|
|
|
||
|
07.12 |
44. |
Контрольна робота№3 Тести |
|
|
|
||
|
08.12 |
45. |
|
Розвиток зв’язного мовлення№11 Аналіз помилок контрольної роботи. Есе |
|
|
||
|
09.12 |
46. |
Позначення м’якості приголосних на письмі. |
|
|
|
||
|
10.12 |
47. |
Правила вживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо |
|
|
|
||
|
14.12 |
48. |
Уживання апострофа |
|
|
|
||
|
16.12 |
49. |
Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних |
|
|
|
||
|
17.12 |
50. |
Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних. Тренувальні вправи |
|
|
|
||
|
21.12 |
51. |
Контрольна робота№4 |
|
|
|
||
|
22.12 |
52 |
|
Розвиток зв’язного мовлення№14 Усний докладний переказ художного тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
|
|
||
|
23.12 |
53. |
|
Розвиток зв’язного мовлення№15 Аналіз помилок контрольної роботи. Тренувальні вправи
|
|
|
||
|
24.12 |
54. |
Узагальнення вивченого протягом семестра |
|
|
|
||