Календарно- тематичне планування з української мови 5 кл. І семестр

Про матеріал
Календарно- тематичне планування з укр. мови 5 клас, І семестр, за оновленою програмою, 2017р.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Українська мова

5 клас

І семестр

З/п

Тема уроку

Дата

Прим.

Коригуюче навчання.Повторення вивченого в початкових класах

 

1.

Вступ. Значення мови в житті суспільства.Українська мова- державна мова

 

 

2.

Правила спілкування.Монологічне та діалогічне спілкування. Складання діалогів

 

 

3.

РМ 1. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язані з життєвим досвідом учнів

 

 

4.

Текст. Зміст, заголовок тексту.План тексту. Поділ тексту на речення

 

 

5.

Слово як компонент речення. Слово як частина мови.Добір слів для доповнення речення.

 

 

6.

Типи Мовлення

 

 

7.

РМ 2. Усний вибірковий переказ переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом

 

 

8.

Контрольна робота 1. Повторення вивченого в початкових класах

 

 

Лексикологія

 

9.

(Аналіз контрольної роботи.)

Лексичне значення слова. Тлумачний словник

 

 

10.

Однозначні й багатозначні слова.

 

 

11.

Однозначні й багатозначні слова.

 

 

12.

Пряме й переносне значення слова

 

 

13.

Пряме й переносне значення слова

 

 

14.

Лексична помилка та умовне позначення її

 

 

15.

Групи слів за значенням. Синоніми

 

 

16.

Групи слів за значенням. Синоніми

 

 

17.

Групи слів за значенням. Антоніми

 

 

18.

Групи слів за значенням. Антоніми

 

 

19.

РМ 3. Докладний усний переказ розповідного тексту  художнього стилю з елементами опису тварин, що містить синоніми та антоніми

 

 

20.

РМ 4. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту  художнього стилю з елементами опису тварин, що містить синоніми та антоніми

 

 

21.

(Аналіз переказу)

Групи слів за значенням. Омоніми

 

 

22.

Групи слів за значенням. Пароніми

 

 

23.

Використання синонімів, антонімів, омонімів, паронімів у мовленні. Ознайомлення з словниками

 

 

24.

РМ 5. Складання й розігрування діалогу етикетного характеру з використанням синонімічних етикетних формул вітання, прохання, вдячності( у музеї, бібліотеці, магазині)

 

 

25.

Контрольна робота 2. Лексикологія (тести)

 

 

 

Будова слова. Орфографія

 

26.

(Аналіз контрольної роботи)Основа слова та закінчення.Змінні й незмінні слова

 

 

27-28.

Основа слова та закінчення.Змінні й незмінні слова

 

 

29.

Корінь  як значуща частина слова

 

 

30.

Корінь  як значуща частина слова

 

 

31.

Спільнокориневі слова та форми слова

 

 

32.

Спільнокориневі слова та форми слова

 

 

33.

РМ 6. Редагування речень, що містять спільнокореневі слова та форми одного слова

 

 

34.

РМ 7. Складання опису тварин для Вікіпедії та опису тварин як героя оповідання (усно). Порівняння складених висловлювань

 

 

35.

Контрольна робота 3. Будова слова. Орфографія

 

 

 

36.

Префікс як значуща частина слова

 

 

37.

Префікс як значуща частина слова

 

 

38.

Суфікс як значуща частина слова

 

 

39-40.

Суфікс як значуща частина слова. Розбір слова за будовою

 

 

41.

РМ 8.Письмовий твір- опис предмета з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності у художньому стилі

 

 

42.

Орфограми в значущих частинах слова.

 

 

43.

Написання префіксів – пре, -при, -прі

 

 

44.

Написання префіксів – пре, -при, -прі

 

 

45.

РМ 9. Конструювання речень- компліментів (для привітання з днем народження) з використанням слів з префіксом -пре

 

 

46.

Узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія».

 

 

47.

Контрольна робота 4. «Будова слова. Орфографія»

 

 

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

 

48.

(Аналіз контрольної роботи).Звуки мови і мовлення.Голосні та приголосні звуки

 

 

49-50.

Звуки мови і мовлення.Голосні та приголосні звуки

 

 

51.

Приголосні тверді й м’які

 

 

52.

Приголосні дзвінкі й глухі

 

 

53.

Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі

 

 

54.

Алфавіт. Співвідношення звуків і букв.

 

 

55.

Алфавіт. Співвідношення звуків і букв.

Читання мовчки

 

 

56.

Звукове позначення букви я, ю,є та щ

 

 

57.

Звукове позначення букви я, ю,є та щ

 

 

58.

Звукове позначення букви я, ю,є та щ

 

 

59.

Контрольний диктант

 

 

 

60.

(Аналіз диктанту).Склад. Наголос.

 

 

61.

Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів.

 

 

62.

Орфорама. Правила переносу слова з рядка в рядок.

 

 

63.

Орфорама. Правила переносу слова з рядка в рядок

 

 

64.

Контрольна робота 5. «Фонетика. Орфографія»

 

 

 

65.

Вимова голосних. Позначення на письмі ненаголошених –е, -и в кореннях слів

 

 

66.

Вимова голосних. Позначення на письмі ненаголошених –е, -и в кореннях слів

 

 

67.

РМ 10. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму

 

 

68.

Вимова голосних. Позначення на письмі ненаголошених –е, -и в кореннях слів

 

 

69.

Орфограма. Орфографічна помилка, її умовне позначення.

 

 

70.

РМ. 11. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

 

 

71.

Орфограма. Орфографічна помилка, її умовне позначення.

 

 

72.

РМ 12. Письмовий твір- роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів у художньому стилі за колективно складеним планом «Чому людина має бути чемною?»

 

 

73.

Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних

 

 

74.

Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних

 

 

75.

Спрощення в групах приголосних

 

 

76

Спрощення в групах приголосних

 

 

77.

Повторення вивченого з розділу «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

 

 

78.

Контрольна робота 6. «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

 

 

79-80.

Підсумковий урок

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
20 серпня 2021
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку