Календарно-тематичне планування
Українська мова
5 клас
І семестр
№ З/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
Коригуюче навчання.Повторення вивченого в початкових класах
|
|||
1. |
Вступ. Значення мови в житті суспільства.Українська мова- державна мова |
|
|
2. |
Правила спілкування.Монологічне та діалогічне спілкування. Складання діалогів |
|
|
3. |
РМ 1. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язані з життєвим досвідом учнів |
|
|
4. |
Текст. Зміст, заголовок тексту.План тексту. Поділ тексту на речення |
|
|
5. |
Слово як компонент речення. Слово як частина мови.Добір слів для доповнення речення. |
|
|
6. |
Типи Мовлення |
|
|
7. |
РМ 2. Усний вибірковий переказ переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом |
|
|
8. |
Контрольна робота 1. Повторення вивченого в початкових класах |
|
|
Лексикологія
|
|||
9. |
(Аналіз контрольної роботи.) Лексичне значення слова. Тлумачний словник |
|
|
10. |
Однозначні й багатозначні слова. |
|
|
11. |
Однозначні й багатозначні слова. |
|
|
12. |
Пряме й переносне значення слова |
|
|
13. |
Пряме й переносне значення слова |
|
|
14. |
Лексична помилка та умовне позначення її |
|
|
15. |
Групи слів за значенням. Синоніми |
|
|
16. |
Групи слів за значенням. Синоніми |
|
|
17. |
Групи слів за значенням. Антоніми |
|
|
18. |
Групи слів за значенням. Антоніми |
|
|
19. |
РМ 3. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварин, що містить синоніми та антоніми |
|
|
20. |
РМ 4. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварин, що містить синоніми та антоніми |
|
|
21. |
(Аналіз переказу) Групи слів за значенням. Омоніми |
|
|
22. |
Групи слів за значенням. Пароніми |
|
|
23. |
Використання синонімів, антонімів, омонімів, паронімів у мовленні. Ознайомлення з словниками |
|
|
24. |
РМ 5. Складання й розігрування діалогу етикетного характеру з використанням синонімічних етикетних формул вітання, прохання, вдячності( у музеї, бібліотеці, магазині) |
|
|
25. |
Контрольна робота 2. Лексикологія (тести)
|
|
|
Будова слова. Орфографія
|
|||
26. |
(Аналіз контрольної роботи)Основа слова та закінчення.Змінні й незмінні слова |
|
|
27-28. |
Основа слова та закінчення.Змінні й незмінні слова |
|
|
29. |
Корінь як значуща частина слова |
|
|
30. |
Корінь як значуща частина слова |
|
|
31. |
Спільнокориневі слова та форми слова |
|
|
32. |
Спільнокориневі слова та форми слова |
|
|
33. |
РМ 6. Редагування речень, що містять спільнокореневі слова та форми одного слова |
|
|
34. |
РМ 7. Складання опису тварин для Вікіпедії та опису тварин як героя оповідання (усно). Порівняння складених висловлювань |
|
|
35. |
Контрольна робота 3. Будова слова. Орфографія
|
|
|
36. |
Префікс як значуща частина слова |
|
|
37. |
Префікс як значуща частина слова |
|
|
38. |
Суфікс як значуща частина слова |
|
|
39-40. |
Суфікс як значуща частина слова. Розбір слова за будовою |
|
|
41. |
РМ 8.Письмовий твір- опис предмета з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності у художньому стилі |
|
|
42. |
Орфограми в значущих частинах слова. |
|
|
43. |
Написання префіксів – пре, -при, -прі |
|
|
44. |
Написання префіксів – пре, -при, -прі |
|
|
45. |
РМ 9. Конструювання речень- компліментів (для привітання з днем народження) з використанням слів з префіксом -пре |
|
|
46. |
Узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія». |
|
|
47. |
Контрольна робота 4. «Будова слова. Орфографія»
|
|
|
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
|
|||
48. |
(Аналіз контрольної роботи).Звуки мови і мовлення.Голосні та приголосні звуки |
|
|
49-50. |
Звуки мови і мовлення.Голосні та приголосні звуки |
|
|
51. |
Приголосні тверді й м’які |
|
|
52. |
Приголосні дзвінкі й глухі |
|
|
53. |
Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі |
|
|
54. |
Алфавіт. Співвідношення звуків і букв. |
|
|
55. |
Алфавіт. Співвідношення звуків і букв. Читання мовчки |
|
|
56. |
Звукове позначення букви я, ю,є та щ |
|
|
57. |
Звукове позначення букви я, ю,є та щ |
|
|
58. |
Звукове позначення букви я, ю,є та щ |
|
|
59. |
Контрольний диктант
|
|
|
60. |
(Аналіз диктанту).Склад. Наголос. |
|
|
61. |
Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів. |
|
|
62. |
Орфорама. Правила переносу слова з рядка в рядок. |
|
|
63. |
Орфорама. Правила переносу слова з рядка в рядок |
|
|
64. |
Контрольна робота 5. «Фонетика. Орфографія»
|
|
|
65. |
Вимова голосних. Позначення на письмі ненаголошених –е, -и в кореннях слів |
|
|
66. |
Вимова голосних. Позначення на письмі ненаголошених –е, -и в кореннях слів |
|
|
67. |
РМ 10. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму |
|
|
68. |
Вимова голосних. Позначення на письмі ненаголошених –е, -и в кореннях слів |
|
|
69. |
Орфограма. Орфографічна помилка, її умовне позначення. |
|
|
70. |
РМ. 11. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму. |
|
|
71. |
Орфограма. Орфографічна помилка, її умовне позначення. |
|
|
72. |
РМ 12. Письмовий твір- роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів у художньому стилі за колективно складеним планом «Чому людина має бути чемною?» |
|
|
73. |
Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних |
|
|
74. |
Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних |
|
|
75. |
Спрощення в групах приголосних |
|
|
76 |
Спрощення в групах приголосних |
|
|
77. |
Повторення вивченого з розділу «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» |
|
|
78. |
Контрольна робота 6. «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» |
|
|
79-80. |
Підсумковий урок |
|
|