Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 5 клас 2021 – 2022 н. р.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804) Авторський колектив під керівництвом О. М. Ніколенко
|
|||
№ з/п |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
|
|
|
|
1 |
Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті. |
|
|
2 |
Том Сойєр і Гекльбері Фінн як головні персонажі повісті. |
|
|
3 |
Ставлення автора до своїх героїв. |
|
|
4 |
Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін. ). |
|
|
5 |
УРМ Світ дитинства. Порівняльна характеристика Тома Сойєра і Гекльбері Фінна (усно). |
|
|
6 |
Елеанор Портер. «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста. |
|
|
7 |
Полліанна та її друзі. |
|
|
8 |
Ідея радості життя й відкриття світу у творі. |
|
|
9 |
Художні засоби розкриття образу Полліанни. |
|
|
10 |
Контрольна робота (письмовий твір). |
|
|
11 |
Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв'язок із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби. |
|
|
12 |
Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. |
|
|
13 |
Персонажі, які оточують героїню у творі. |
|
|
14 |
Уроки Аліси. |
|
|
15 |
Особливості художньої мови твору. |
|
|
16 |
М. І. Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури і мистецтва у вірші поетеси. |
|
|
17 |
Знайомі образи з прочитаних книг. Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі. |
|
|
18 |
Контрольна робота. |
|
|
19 |
Позакласне читання. Л. Керролл. «Аліса в Задзеркаллі». |
|
|
20 |
Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. |
|
|
21 |
Образ головного героя хлопчика Чарлі, його доброта і щирість. |
|
|
22 |
Художні образи твору. |
|
|
23 |
Туве Янсон. «Комета прилітає», «Капелюх чарівника», «Зима- чарівниця» (1 твір за вибором). Чарівність художнього світу твору. |
|
|
24 |
Персонажі твору, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. |
|
|
25 |
Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору. |
|
|
26 |
Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії. |
|
|
27 |
Урок розвитку мовлення (письмово). |
|
|
28 |
. Реальне і фантастичне у творі. |
|
|
29 |
Елементи фольклору та їх значення для розкриття головної ідеї – реалізації мрій, бажань і прагнень особистості. |
|
|
30 |
Контрольна робота |
|
|
31 |
Позакласне читання Презентація творчо-дослідницького проекту «Літературний бал». |
|
|
32 |
Узагальнення й систематизація вивченого у 5-ому класі. Список літератури на літо. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|