КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
уроків зарубіжної літератури ІІ-й семестр
6 клас
(70 годин) 2 год. на тиждень
За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти» (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.), за підручником «Зарубіжна література» 6 клас авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків зарубіжної літератури 6 клас (70 годин) 2 год. на тиждень За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти» (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.), за підручником «Зарубіжна література» 6 клас авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.
|
|
|
|
|
|||||
НЕ ЗДАВАТИСЯ В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ (15 год) |
|
|
|
|
|||||
№ п/п |
К-сть годин |
Дата |
Тема уроку |
Примітки П |
|
|
|
||
31 |
|
|
Джек Лондон. «Жага до життя». Самовладання, воля до життя головного героя оповідання Дж.Лондона, його мужність у сутичках із суворою природою та життєвими обставинами. |
|
|
|
|
||
32 |
|
|
Збереження моральних переконань у моменти смертельної небезпеки в оповіданні «Жага до життя». |
|
|
|
|
||
33 |
|
|
Роль пейзажних і портретних замальовок у відтворенні внутрішнього стану головного героя оповідання «Жага до життя». |
|
|
|
|
||
34 |
|
|
Проблеми зрадництва та духовної стійкості у творі «Жага до життя». |
|
|
|
|
||
35 |
|
|
УРМ. «Перемагають лише сильні». (письмовий твір). |
|
|
|
|
||
36 |
|
|
Анна Ґавальда. «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості. |
|
|
|
|
||
37-38 |
|
|
Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи). |
|
|
|
|
||
39 |
|
|
Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка у повісті «35 кіло надії». |
|
|
|
|
||
40 |
|
|
Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопчика. Відкритий фінал повісті «35 кіло надії». Самостійна робота. |
|
|
|
|
||
41 |
|
|
УРМ. Учнівський проєкт. «Школа майбутнього». |
|
|
|
|
||
42 |
|
|
УПЧ. Анджела. Нанетті. «Мій дідусь був черешнею.». |
|
|
|
|
||
43 |
|
|
Міхаель Андреас Гельмут Енде . «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Теми дружби, взаємодопомоги, поваги до представників різних рас, націй, національностей, народів. |
|
|
|
|
||
44-45 |
|
|
Образи Джима Ґудзика та Лукаса як позитивних казкових героїв, які сміливо вступають у боротьбу зі злом і насильством. |
|
|
|
|
||
46 |
|
|
Роль фантастики у творі. Елементи казки у творі «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». |
|
|
|
|
||
47-48 |
|
|
Моральні цінності, що утверджуються у творі «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». |
|
|
|
|
||
49 |
|
|
Діагностувальна робота за темою «Не здаватися у життєвих випробуваннях» (різнорівневі завдання). |
|
|
|
|
||
Барви світової поезії (5 год.) |
|
|
|
|
|||||
50 |
|
|
Віртуальна екскурсія. «Японія- країна вранішнього сонця.» Мацуо Басьо . Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. |
|
|
|
|
||
51 |
|
|
Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку. Зображення станів природи в ліриці Мацуо Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст. |
|
|
|
|
||
52 |
|
|
УРМ . Створення власних хайку . Виразне читання хайку. |
|
|
|
|
||
53 |
|
|
Роберт Бернс. «Моє серце в верховині». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. |
|
|
|
|
||
54 |
|
|
Виразне читання напам’ять вірша Р. Бернса. Елементи фольклору у вірші «Моє серце в верховині». Антитеза. |
|
|
|
|
||
55 |
|
|
Генрі Лонгфелло. «Пісня про Гайавату» («Люлька згоди»). Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору (пісні, казки, легенди) у творі «Пісня про Гайавату». |
|
|
|
|
||
56 |
|
|
Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, відданого служіння народові. |
|
|
|
|
||
57 |
|
|
Діагностувальна робота. Есе «Краса природи надихає…» (контрольний твір). |
|
|
|
|
||
Замислюємося про майбутнє (9 год). |
|
|
|
|
|||||
58 |
|
|
Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Проблема руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». |
|
|
|
|
||
59 |
|
|
Образ Тома, його розвиток під впливом подій, мимовільним учасником яких він стає. Значення образу Джоконди для розкриття авторського задуму у творі «Усмішка». |
|
|
|
|
||
60 |
|
|
Ідея особистої відповідальності у творі. Віра автора в силу мистецтва, яке здатне врятувати душу людини та світ. |
|
|
|
|
||
61 |
|
|
УРМ. Дискусія. «Чи є у людства майбутнє». За оповіданням «Усмішка». |
|
|
|
|
||
62 |
|
|
Роберт Шеклі. «Запах думок». Фантастичний світ оповідання. |
|
|
|
|
||
63-64 |
|
|
Духовне й фізичне випробування головного героя (Кліві). |
|
|
|
|
||
65-66 |
|
|
Уславлення могутності, розуму та інтуїції людини, її здатності не схилятися в екстремальних ситуаціях. |
|
|
|
|
||
67 |
|
|
УПЧ. Р. Д. Бредбері. «Все літо в один день». |
|
|
|
|
||
68 |
|
|
Діагностувальна робота №6 за темою «Замислюємося про майбутнє» (тестові завдання і запитання). |
|
|
|
|
||
|
ПІДСУМКИ |
|
|
|
|
||||
69 |
|
|
Літературний квест «Сторінками прочитаних книг». |
|
|
|
|
||
70 |
|
|
Список літератури на літо. |
|
|
|
|
||