Календарно- тематичне планування "Зарубіжна література 6 клас 2-й семестр"(НУШ)

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків зарубіжної літератури ІІ-й семестр

6 клас

(70 годин) 2 год. на тиждень

За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти» (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.), за підручником «Зарубіжна література» 6 клас авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків зарубіжної літератури

6 клас

(70 годин)  2 год. на тиждень

За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти»  (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.), за підручником «Зарубіжна література» 6 клас авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.

 

 

 

 

 

НЕ ЗДАВАТИСЯ В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ (15 год)

 

 

 

 

№ п/п

К-сть годин

Дата

Тема уроку

 Примітки П

 

 

 

31

 

 

Джек Лондон.  «Жага до життя». Самовладання, воля до життя головного героя оповідання Дж.Лондона, його мужність у сутичках із суворою природою та життєвими обставинами.

 

 

 

 

32

 

 

Збереження моральних переконань у моменти смертельної небезпеки в оповіданні «Жага до життя».

 

 

 

 

33

 

 

Роль пейзажних і портретних замальовок у відтворенні внутрішнього стану головного героя оповідання «Жага до життя».

 

 

 

 

34

 

 

Проблеми зрадництва та духовної стійкості у творі «Жага до життя».

 

 

 

 

35

 

 

УРМ. «Перемагають лише сильні». (письмовий твір).

 

 

 

 

36

 

 

Анна Ґавальда. «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості.

 

 

 

 

37-38

 

 

Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи).

 

 

 

 

39

 

 

Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка у повісті «35 кіло надії».

 

 

 

 

40

 

 

Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопчика. Відкритий фінал повісті «35 кіло надії». Самостійна робота.

 

 

 

 

41

 

 

УРМ. Учнівський проєкт. «Школа майбутнього».

 

 

 

 

42

 

 

УПЧ. Анджела. Нанетті. «Мій дідусь був черешнею.».

 

 

 

 

43

 

 

Міхаель Андреас Гельмут Енде . «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Теми дружби, взаємодопомоги, поваги до представників різних рас, націй, національностей, народів.

 

 

 

 

44-45

 

 

Образи Джима Ґудзика та Лукаса як позитивних казкових героїв, які сміливо вступають у боротьбу зі злом і насильством.

 

 

 

 

46

 

 

Роль фантастики у творі. Елементи казки у творі «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

 

 

 

 

47-48

 

 

Моральні цінності, що утверджуються у творі «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

 

 

 

 

49

 

 

Діагностувальна робота  за темою «Не здаватися у життєвих випробуваннях» (різнорівневі завдання).

 

 

 

 

Барви світової поезії (5 год.)

 

 

 

 

50

 

 

 

Віртуальна екскурсія. «Японія- країна вранішнього сонця.» Мацуо Басьо . Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. 

 

 

 

 

51

 

 

Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку.

Зображення станів природи в ліриці Мацуо Басьо.  Роль художньої деталі.  Підтекст.

 

 

 

 

52

 

 

 

УРМ . Створення власних хайку . Виразне читання хайку.

 

 

 

 

53

 

 

Роберт Бернс. «Моє серце в верховині».  Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. 

 

 

 

 

54

 

 

Виразне читання напам’ять вірша Р. Бернса.

Елементи фольклору у вірші «Моє серце в верховині».  Антитеза. 

 

 

 

 

55

 

 

Генрі Лонгфелло. «Пісня про Гайавату» («Люлька згоди»). Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору (пісні, казки, легенди)  у творі «Пісня про Гайавату».

 

 

 

 

56

 

 

Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, відданого служіння народові.

 

 

 

 

57

 

 

Діагностувальна робота. Есе «Краса природи надихає…» (контрольний твір).

 

 

 

 

Замислюємося про майбутнє (9 год).

 

 

 

 

58

 

 

Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Проблема руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».

 

 

 

 

59

 

 

Образ Тома, його розвиток під впливом подій, мимовільним учасником яких він стає. Значення образу Джоконди для розкриття авторського задуму у творі «Усмішка».

 

 

 

 

60

 

 

Ідея особистої відповідальності у творі. Віра автора в силу мистецтва, яке здатне врятувати душу людини та світ.

 

 

 

 

61

 

 

УРМ. Дискусія. «Чи є у людства майбутнє». За оповіданням «Усмішка».

 

 

 

 

62

 

 

Роберт Шеклі. «Запах думок». Фантастичний світ оповідання.

 

 

 

 

63-64

 

 

Духовне й фізичне випробування головного героя (Кліві).

 

 

 

 

65-66

 

 

Уславлення могутності, розуму та інтуїції людини, її здатності не схилятися в екстремальних ситуаціях.

 

 

 

 

67

 

 

УПЧ. Р. Д. Бредбері. «Все літо в один день».

 

 

 

 

68

 

 

Діагностувальна робота №6 за темою «Замислюємося про майбутнє» (тестові завдання і запитання).

 

 

 

 

 

ПІДСУМКИ

 

 

 

 

69

 

 

Літературний квест  «Сторінками прочитаних книг».

 

 

 

 

70

 

 

Список літератури на літо.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ананова Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 січня
Переглядів
10036
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку