№пп |
Дата |
Тема |
Очікуваний результат |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||||||
Лексика |
Граматика/фонетика |
Сприйняття на слух/зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
||||||||||||||||||
Тема 1. Я і мої друзі . Тематика ситуативного спілкування: друзі по листуванню, кореспонденція. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||||||||||
1 |
|
Сім’я та друзі.
|
Написати блог про себе |
Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic |
Прикметни-ки |
Ex. 1 p. 18 Ex. 1 p. 19 |
Interviewing Ex. 3 p. 18 |
Екологічна безпека і сталий розвиток
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
Громадянсь ка відповідальність
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.
Здоров’я і безпека
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
|
|
|||||||||||
2 |
|
Чи ти хороший друг?
|
Розповідати про себе |
Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite |
Present Simple |
Ex. 3 p. 20 Ex. 1, 2 p. 19-20 |
Expressing opinion Ex. 1 p. 19 |
|
|
||||||||||||
3 |
|
Друзі та дружба
|
Висловлюватись про риси характеру |
ЛО теми |
Present Simple |
Ex. 4, 6 p. 22-23 |
Ex. 1, 2 p. 22 Ex.7 p. 24 |
|
|
||||||||||||
4 |
|
Порівняння.
|
Правильно вживати герундій описуючи людей |
ЛО теми |
As…as or not so…as |
|
Ex. 1 p. 25, WB |
|
|
||||||||||||
5 |
|
Чи ти справжній друг?
|
Ставити запитання по темі |
Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common |
Tenses |
Ex. 1 p. 26 |
Ex. 4, 6 p. 28 Ex. 2 p. 28 |
|
|
||||||||||||
6 |
|
Друзі та товаришування
|
Правильно будувати запитання |
a bunch, a weirdo, to pretend, to tease, workaholic, to catch up |
Adjective / Adverb |
|
Ex. 1 p. 29 Ex. 2 p. 29 |
|
|
||||||||||||
7 |
|
Друзі по листуванню
Домашнє читання |
Вести діалог про людей |
to come across; to get on well; to have smth in common |
as+adjective / adverb+as |
Ex. 4 p. 47 |
Ex. 1, 3, 5 p. 46-48 Ex. 2 p. 46 |
|
|
||||||||||||
Тема 2. Стиль життя. Тематика ситуативного спілкування: здоровий спосіб життя здоровий спосіб життя, активний відпочинок, повсякденні дії, види дозвілля. Ключові компетентності : генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; організовувати свій час і навчальний простір; презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Описати свого найкращого друга |
|
||||||||||
8 |
|
Здоровий спосіб життя
|
|
A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up |
Tenses |
Ex. 2 p. 30 Ex. 2 p. 30 |
Ex. 1, 5 p. 30-32 Ex. 7 p. 32 |
Екологічна безпека і сталий розвиток
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження рписує власний стиль життя та визначає пріоритети
Здоров’я і безпека Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.
Підприємливість та фінансова грамотність Аргументує раціональність покупки.
Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. |
|
|
|
||||||||||
9 |
|
Здорові звички
|
|
ЛО теми |
Should may/might |
Ex. 3 p. 34 Ex. 4(b) p. 35 |
Ex. 1, 2, 4, 5 p. 33-35 Ex. 6 p. 36 |
|
|
|
|||||||||||
10 |
|
Їжа та смаки
|
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1 p. 37 |
Ex. 2 p. 37 Ex. 3, 4 p. 38 |
|
|
|
|||||||||||
11
|
|
Здорова та корисна їжа Бути здоровим важливо
|
Обмінюватись думками. Коментувати статистичні дані. |
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1, 2 p. 39-41 Ex. 2(b) p. 41 |
Ex. 1, 2 p. 39-41 Ex.4 p. 42 |
|
|
|
|||||||||||
|
Ex. 6 p. 43 |
Ex. 7(a), 9 p. 44-45 Ex. 7(b) p. 44 |
|
|
|
||||||||||||||||
12 |
|
Який ти? Вдосконалення навичок усного мовлення,аудіювання й читання
|
|
An equipment,a facility,a workshop,be well-quippead |
Tenses |
Ex. 1 p. 45 |
Ex. 2 p. 45
|
|
|
|
|||||||||||
13 |
|
Ми повинні піклуватися про наше здоров’я. Активізація лексики
|
|
|
Tenses |
Ex. 2, p.46, ex.3,4, p.47-48 |
Ex. 1, p.46 Ex.5,p.48
|
|
|
||||||||||||
14 |
|
Заняття у вільний час
|
|
Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen |
Tenses |
Ex. 7, 9, 10 p. 49-51 |
Ex. 8, 11 p. 50-52 Ex. 12 p. 53 |
|
|
||||||||||||
15 |
|
Написання електронних листів.
|
|
,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop |
|
Ex. 1, 4 p. 54-56 |
Ex. 3, 4, 5, 6, 7, 8 p. 56-57 Ex. 2 p. 56 |
|
|
||||||||||||
16 |
|
Який він справжній друг?
|
|
A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up |
Tenses Should may/might |
Ex. 2 p. 30 Ex. 2 p. 30 |
Ex. 1, 5 p. 30-32 Ex. 7 p. 32 |
|
|
||||||||||||
17 |
|
У тебе здоровий спосіб життя?
Узагальнення та систематизація вивченого. |
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1 p. 37 |
Ex. 2 p. 37 Ex. 3, 4 p. 38 |
|
|
||||||||||||
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
19 |
|
Контрольна робота. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема 3. Стиль життя. Тематика ситуативного спілкування: школи в Україні та за кордоном, приміщення, назви навчальних кімнат та шкільного обладнання, правила поведінки. Ключові компетентності : сміливістьу спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; відповідальність за результати навчально-пізнавальної діяльності; наполегливість; внутрішня мотивація та впевненість в успіху презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||||||||||
20 |
|
Який вигляд має твоя школа?
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
An university, to decide, to improve, to memorize |
|
Ex.4 p. 63 Ex. 2 p. 62 |
Ex. 1 p. 62 Ex. 3 p. 63 |
Здоров’я і безпека
Громадянсь ка відповідальність
Обговорює шкільні правила.
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу “no hate speech” (мова проти ненависті – з англ.)
|
|
|
|||||||||||
21 |
|
Може завтра піде дощ
|
Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні |
Should, shouldn’t, sure |
Modal Verbs: should |
Ex. 1, 6 p. 64-66 |
Ex.2 p. 65 Ex. 4, 5 p. 66 |
|
|
||||||||||||
22
|
|
Школи у Великій Британії
|
Розповідати про своє навчання у школі Висловлює власне ставлення до навчання. |
Finish work, to come in time, to do homework. an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam |
Modal Verbs: may / might Tenses Revision |
Ex. 1(b) p. 68 Ex. 6, 1 p. 71-73 |
Ex. 1(a), 3, 4 p. 68-70 Ex. 2 p. 70 Ex. 5, 1, 3 p. 71-75 Ex. 8, 2 p. 73-77 |
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
23
|
|
Обладнання моєї школи.
Моє шкільне життя.
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. Дискутує про навчання в Україні та за кордоном.
|
Compulsory, to realize, ordinary equipment, a facility, a workshop |
Tenses Revision |
Ex. 6 p. 76 Ex.4 p. 63 Ex. 2 p. 62 |
Ex. 4, 5, 7 p. 75-77 Ex. 4, 1, 8 p. 75- |
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
24 |
|
Ви хороша команда? Наші вчителі.
|
Висловлює власне ставлення до участі в роботі гуртків. Демонструє розуміння потреби мати хороші знання.
|
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm Headmaster, teachers, librarian |
|
Ex. 3 p. 80 Ex. 3(b) p. 81 |
Ex. 2(b) p. 79 Ex. 2 p. 79-80 Ex. 2, 3(a), 6(a) p. 81-84 Ex. 6(b) p. 84 |
Громадянсь ка відповідальність
Екологічна безпека і сталий розвиток
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
|
|||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
25 |
|
Чи щаслива ти людина? Це змушує мене почуватися краще
|
|
Read a book, To giggle, to exchange text messages, to do homeworks. Strict, patient, responsible. |
Past Continuous Tense Past Continuous Tense |
Ex. 1 p. 84 Ex. 1(a), |
Ex. 3 p. 85 Ex. 2, 4 p. 85-8 |
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
26 |
|
Мої вчителі Покарання та похвала
|
Обговорює доцільність вивчення різних предметів.
|
Maths,Geography,IT,Craft,Science Good marks, ideal girl/boy |
Past Continuous Tense Tenses Revision |
Ex. 1, 5, 9 p. 91-97
|
Ex. 2, 7, 8 p. 92-96 Ex. 2 p. 97
|
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
27 |
|
У школі
|
|
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
Повторення і систематиз-ація
|
Ex. 6(a), p. 102 |
Ex.6(b)p.103 Ex.8, p. 104 |
|
|
||||||||||||
28 |
|
Домашнє читання |
|
Headmaster, teachers, librarian |
Повторення і систематиза-ція
|
Ex. 1, p.106
|
Ex.2, 3, 4 p. 108-109 |
|
|
||||||||||||
|
Повторення та систематизація вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
29 |
|
Контрольна робота. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
30 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
31 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
32 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
33 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
34 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||