Календарно- тематичне планування зі змістовими лініями за підручником О. Карп'юк 8 клас 2 години

Про матеріал
Календарно- тематичне планування зі змістовими лініями за підручником О. Карп'юк
Перегляд файлу

 

№пп

Дата

Тема

Очікуваний результат

Мовний інвентар

Комунікативна

компетентність

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє

завдання

Примітка

Лексика

Граматика/фонетика

Сприйняття на слух/зорове сприйняття

Усна/писемна взаємодія/

продукування

Тема 1. Я і мої друзі .

Тематика ситуативного спілкування: друзі по листуванню, кореспонденція.

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності .

1

 

Сім’я та друзі.

 

Написати блог про себе

Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic

Прикметни-ки

Ex. 1 p. 18

Ex. 1 p. 19

Interviewing

Ex. 3 p. 18

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

Формулює правила безпеки онлайн спілкування.

 

 

Громадянсь

ка відповідальність

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

 

Здоров’я і безпека

 

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.

 

 

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним.

 

 

2

 

Чи ти хороший друг?

 

Розповідати про себе

Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite

Present Simple

Ex. 3 p. 20

Ex. 1, 2 p. 19-20

Expressing opinion

Ex. 1 p. 19

 

 

3

 

Друзі та дружба

 

Висловлюватись про риси характеру

ЛО теми

Present Simple

Ex. 4, 6 p. 22-23

Ex. 1, 2 p. 22

Ex.7 p. 24

 

 

4

 

Порівняння.

 

Правильно вживати герундій описуючи людей

ЛО теми

As…as or not so…as

 

Ex. 1 p. 25, WB

 

 

5

 

Чи ти справжній друг?

 

Ставити запитання по темі

Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common

Tenses

Ex. 1 p. 26

Ex. 4, 6 p. 28

Ex. 2 p. 28

 

 

6

 

Друзі та товаришування

 

Правильно будувати запитання

a bunch, a weirdo, to pretend, to tease, workaholic, to catch up

Adjective / Adverb

 

Ex. 1 p. 29

Ex. 2 p. 29

 

 

7

 

Друзі по листуванню

 

Домашнє читання

Вести діалог про людей

 to come across; to get on well; to have smth in common

as+adjective / adverb+as

Ex. 4 p. 47

Ex. 1, 3, 5 p. 46-48

Ex. 2 p. 46

 

 

Тема 2. Стиль життя.

Тематика ситуативного спілкування: здоровий спосіб життя здоровий спосіб життя, активний відпочинок, повсякденні дії, види дозвілля.

Ключові компетентності : генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; організовувати свій час і навчальний простір; презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описати свого найкращого друга

 

8

 

Здоровий спосіб життя

 

 

A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up

Tenses

Ex. 2 p. 30

Ex. 2 p. 30

Ex. 1, 5 p. 30-32

Ex. 7 p. 32

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження рписує власний стиль життя та визначає пріоритети

 

 

 

Здоров’я і безпека

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.

 

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Аргументує раціональність покупки.

 

Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.

 

 

 

9

 

Здорові звички

 

 

ЛО теми

Should may/might

Ex. 3 p. 34

Ex. 4(b) p. 35

Ex. 1, 2, 4, 5 p. 33-35

Ex. 6 p. 36

 

 

 

10

 

Їжа та смаки

 

 

An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam

 

Ex. 1 p. 37

Ex. 2 p. 37

Ex. 3, 4 p. 38

 

 

 

11

 

 

Здорова та корисна їжа

Бути здоровим важливо

 

Обмінюватись думками.

Коментувати статистичні дані.

An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam

 

Ex. 1, 2 p. 39-41

Ex. 2(b) p. 41

Ex. 1, 2 p. 39-41

Ex.4 p. 42

 

 

 

 

Ex. 6 p. 43

Ex. 7(a), 9 p. 44-45

Ex. 7(b) p. 44

 

 

 

12

 

Який ти? Вдосконалення навичок усного мовлення,аудіювання й читання

 

 

An equipment,a facility,a workshop,be well-quippead

Tenses

Ex. 1 p. 45

Ex. 2 p. 45

 

 

 

 

 

13

 

Ми повинні піклуватися про наше здоров’я.

Активізація лексики

 

 

 

Tenses

Ex. 2, p.46, ex.3,4, p.47-48

Ex. 1, p.46

Ex.5,p.48

 

 

 

 

 

14

 

Заняття у вільний час

 

 

Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen

Tenses

Ex. 7, 9, 10 p. 49-51

Ex. 8, 11 p. 50-52

Ex. 12 p. 53

 

 

15

 

Написання електронних листів.

 

 

,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop

 

Ex. 1, 4 p. 54-56

Ex. 3, 4, 5, 6, 7, 8 p. 56-57

Ex. 2 p. 56

 

 

16

 

Який він справжній друг?

 

 

A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up

Tenses

Should may/might

Ex. 2 p. 30

Ex. 2 p. 30

Ex. 1, 5 p. 30-32

Ex. 7 p. 32

 

 

17

 

У тебе здоровий спосіб життя?

 

Узагальнення та систематизація вивченого.

 

An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam

 

Ex. 1 p. 37

Ex. 2 p. 37

Ex. 3, 4 p. 38

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

Контрольна робота. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3. Стиль життя.

Тематика ситуативного спілкування: школи в Україні та за кордоном, приміщення, назви навчальних кімнат та шкільного обладнання, правила поведінки.

Ключові компетентності : сміливістьу спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; відповідальність за результати навчально-пізнавальної діяльності; наполегливість; внутрішня мотивація та впевненість в успіху презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності .

20

 

Який вигляд має твоя школа?

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

An university, to decide, to improve, to memorize

 

Ex.4 p. 63

Ex. 2 p. 62

Ex. 1 p. 62

Ex. 3 p. 63

 

Здоров’я і безпека

 

Громадянсь

ка відповідальність

 

Обговорює шкільні правила.

 

 

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу “no hate speech” (мова проти ненависті – з англ.)

 

 

 

21

 

Може завтра піде дощ

 

Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні

Should, shouldn’t, sure

Modal Verbs: should

Ex. 1, 6 p. 64-66

Ex.2 p. 65

Ex. 4, 5 p. 66

 

 

22

 

 

Школи у Великій Британії 

 

Розповідати про своє навчання у школі

Висловлює власне ставлення до навчання.

Finish work, to come in time, to do homework.

an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam

Modal Verbs: may / might

Tenses Revision

Ex. 1(b) p. 68

Ex. 6, 1 p. 71-73

Ex. 1(a), 3, 4 p. 68-70

Ex. 2 p. 70

Ex. 5, 1, 3 p. 71-75

Ex. 8, 2 p. 73-77

 

 

 

 

23

 

 

Обладнання моєї школи.

 

Моє шкільне життя.

 

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Дискутує про навчання в Україні та за кордоном.

 

Compulsory, to realize, ordinary

equipment, a facility, a workshop

Tenses Revision

Ex. 6 p. 76

Ex.4 p. 63

Ex. 2 p. 62

Ex. 4, 5, 7 p. 75-77

Ex. 4, 1, 8 p. 75-

 

 

 

 

24

 

Ви хороша команда?

Наші вчителі.

 

Висловлює власне ставлення до участі в роботі гуртків.

Демонструє розуміння потреби  мати хороші знання.

 

responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm

Headmaster, teachers, librarian

 

Ex. 3 p. 80

Ex. 3(b) p. 81

Ex. 2(b) p. 79

Ex. 2 p. 79-80

Ex. 2, 3(a), 6(a) p. 81-84

Ex. 6(b) p. 84

 

 

Громадянсь

ка відповідальність

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

 

 

 

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі.

 

 

 

 

25

 

Чи щаслива ти людина?

Це змушує мене почуватися краще

 

 

 

Read a book, To giggle, to exchange text messages, to do homeworks.

Strict, patient, responsible.

Past Continuous Tense

Past Continuous Tense

Ex. 1 p. 84

Ex. 1(a),

Ex. 3 p. 85

Ex. 2, 4 p. 85-8

 

 

 

 

26

 

Мої вчителі

Покарання та похвала

 

Обговорює доцільність вивчення різних предметів.

 

Maths,Geography,IT,Craft,Science

Good marks, ideal girl/boy

Past Continuous Tense

Tenses Revision

Ex. 1, 5, 9 p. 91-97

 

Ex. 2, 7, 8 p. 92-96

Ex. 2 p. 97

 

 

 

 

 

 

27

 

У школі

 

 

responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm

Повторення і систематиз-ація

 

Ex. 6(a), p. 102

Ex.6(b)p.103

Ex.8, p. 104

 

 

28

 

 

Домашнє читання

 

Headmaster, teachers, librarian

Повторення і систематиза-ція

 

Ex. 1, p.106

 

 

 

Ex.2, 3, 4 p. 108-109

 

 

 

Повторення та систематизація вивченого

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

Контрольна робота. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

33

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
21 серпня 2022
Переглядів
362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку