Календарно ілюстративно-тематичні плани-конспекти з образотворчого мистецтва для 5-7 класів  

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ІЛЮСТРАТИВНИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ОБРАЗОТВОРЧОГО ГУРТКА «ДИВОВИЖНИЙ СВІТ ЖИВОПИСУ В РІЗНИХ КРАЇНАХ ЄВРОПИ» ДЛЯ 5-7 КЛАСІВ
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Державний вищий навчальний заклад

«КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

Кафедра образотворчого мистецтва

 

 

 

 

 

Методики викладання образотворчого мистецтва

Календарно-ілюстративний тематичний план

гуртка образотворчого мистецтва

(для 5-7 класів)

 

 

                                                                                          Виконала: студентка 5-курсу

                                                                                              факультету мистецтв

                                                          групи ОМ м-14

                                                                                              Напрям підготовки 6.020205

                                                                                              Образотворче мистецтво

                                                      Водяної В.В

                                                                                              Перевірила: к.пед.наук, доцент

                                                                                              Красюк І.О.

 

 

 

                                                                                             

 

 

 

 

Кривий Ріг – 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно ілюстративно-тематичні плани-конспекти з образотворчого мистецтва  для 5-7 класів


КАЛЕНДАРНО-ІЛЮСТРАТИВНИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

ОБРАЗОТВОРЧОГО ГУРТКА

«ДИВОВИЖНИЙ СВІТ ЖИВОПИСУ В РІЗНИХ КРАЇНАХ ЄВРОПИ»

ДЛЯ 5-7  КЛАСІВ

 

Ілюстрація

Вид та тематика заняття

Тема уроку

Цілі та завдання

Матеріали та інструменти

 

Модуль ІІ. Взаємозв'язок форми й змісту  в образотворчому мистецтві

 

1

 

C:\Users\User\Desktop\zhivopisnye-izobrazheniya-etruskov_1.jpg

Інтерактивний урок-презентація

Портрет як жанр (види). Виявлення пропорцій постаті людини (залежно від віку, зросту, образу), особливості пропорцій елементів голови людини

Освітня: ознайомити учнів з видами візуальних (образотворчих) мистецтв;

Розвиваюча: формувати початкові навички відтворення почуттів і вражень засобами образотворчого мистецтва;

Виховна: виховувати емоційне ставлення та естетичне сприйняття навколишнього світу.

Для вчителя:

слайди, ілюстрації.

Для учнів:

зошит для записів, ручка.

3

C:\Users\User\Desktop\18586974.tl3fxpjaka.W665.JPG

Малювання з натури. Комбінований урок

Колір як засіб виявлення образу (літературний герой), характеру, настрою людини;

Освітня: надати початкові уявлення про портрет, удосконалювати  навички роботи з даної техніки, навчити виконувати монотипію з ниткою, створюючи реалістичний образ.

Розвиваюча: розвивати інтерес до образотворчого мистецтва.

Виховна: виховувати охайність в роботі.

 

Торшон  А4 формату, акварельні фарби, скло, мило, папір для ескізу, папір для відбитка, пензель, вода, газета, скріпки, ложка.

4

C:\Users\User\Desktop\18587476.52qepcazo8.W665.JPG

Тематичне малювання

Урок вдосконалення вмінь та навичок

Колір і форма у створенні сценічних і літературних образів, шаржів, карикатури;

Освітня: закріпити в учнів поняття з основ кольорознавства, форм уваги, відчуття гармонії кольорів.

Розвиваюча:

Виховна: виховувати художньо-естетичні почуття.

Папір для ескізу,

акварель, скло, мило, свічка, пензель, кольорові олівці, папір глянцевий, газети.

5

C:\Users\User\Desktop\18588675.cuvd8gzuhh.W665.jpg

Малювання за пам’яттю.Комбінований урок

Загадкова монотипія.  Неповторне поєднання акварелі та туші.

Виконання портрету «Рідна людина в моєму серці»

 

Освітня: навчити поєднувати акварель з тушшю, порівнювати частини обличчя за формою та розміром.

Розвиваюча: розвивати художню культуру

Виховна: виховувати почуття прекрасного.

Аркуш А4 формату для акварелі, акварельні фарби, туш (гелева паста), пензель, перо, вода, палітра.

6

C:\Users\User\Desktop\18588948.f093xsh6xb.W665.jpg

Малювання за уявою. Урок засвоєння нових знань.

«Відмивка тушшю». Створення роботи «Улюблений казковий персонаж».

Освітня: навчити передавати узагальнену форму предметів, прибираючи зайву деталізацію.

Розвиваюча:. розвивати спостережливість, уяву, фантазію.

Виховна: виховувати інтерес до творів образотворчого мистецтва.

Акварельний папір А4 формату, гуаш, акварель, білила, туш, олівець, пензель, палітра, мило.

7

C:\Users\User\Desktop\Сувенирный-магазин-Музей-Ван-Гога-.jpg

Інтерактивний урок-подорож

 

Освітня: ознайомити учнів з новим матеріалом.

Розвиваюча: розвити естетичну свідомість.

Виховна: виховувати художньо-естетичні почуття.

Для вчителя: тематичний фільм, зоровий ряд. Для учнів: зошит та ручка.

8

C:\Users\User\Desktop\15.jpg

 

Тематичне малюванняІнтерактивний урок (Виставка з майстер-класом)

В майстерні у художника. Створення роботи «Вірні друзі художника»  у техніці Ван Гога. Передавання особливостей стилю за допомогою кольорової гами.

Освітня: ознайомити у цікавій формі проведення з приладдям митців, навчити виділенням сюжетно-композиційного центра), визначати їх у творах художників та використовувати під час створення своїх робіт;

Розвиваюча: розвивати вміння насолоджуватися спогляданням творів образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак.

Виховна: акуратність в роботі.

Для вчителя – комп’ютер, репродукції Вінсента Ван Гога.

Для учнів – імприматура (охристого кольору), простий олівець; гумка; гуаш; пензлі; ємність для води, палітра.

9

C:\Users\User\Desktop\Henri_de_Toulouse-Lautrec_by_Giovanni_Boldini.jpg

Інтерактивний урок – презентація

Віртуальна екскурсія «Особливості французької культури. Творчість Тулуза-Лотрека»

Освітня: ознайомити з новим матеріалом.

Розвиваюча: розвивати етичну свідомість.

Виховна: виховувати художньо-естетичні почуття.

Зоровий ряд: слайди,

Ілюстрації, фільм про творчий шлях митця.

 

10

Картинки по запросу Творчість Жоржа Сьора.

Урок узагальнення (урок-гра)

 Урок – гра «Поле чудес», робота у групах.

Освітня: закріпити знання з особливостей французької культури, повторити яскравих представників, стилі та техніки виконання робіт.

Розвиваюча: формувати естетичні почуття, смак;

Виховна: виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу.

Для вчителя:       

комп’ютер: слайди, репродукції французьких митців, картки, подарунки за правильні відповіді.

65

 

http://www.playcast.ru/uploads/2013/08/22/5925421.jpg

Тематичне малювання Комбінований урок (Блеф-

турнір)

Зображення обрядів і свят українського народу.

Виконання композиції «Улюблене свято восени. 8 травня- День примирення». Прослуховування українських народних пісень.

Освітня: навчити умовності,

узагальненню, вміло використовувати засоби виразності живопису: колір, світлотінь, мазок, фактура.

Розвиваюча: розвивати відчуття композиційної, колористичної цілостності.

Виховна: виховувати та прививати любов до пейзажного жанру живопису.

Для вчителя: роздавальний матеріал (картки-схеми «Послідовність виконання сюжетної композиції»). Для учнів: імприматура (блакитного кольору) формату А3, простий олівець,гуаш або акварель; пензлі.

66-67

 

C:\Users\User\Desktop\head-of-a-woman.jpg

Малювання з натури  Комбінований урок

Портрет – як жанр образотворчого мистецтва. Історія виникнення жанру. Типи портрету. Художній образ. Пропорції голови людини. «Створення портрету  друга в історичному костюмі минулих часів».

 

Освітня: розширювати знання учнів про портрет як жанр образотворчого мистецтва; закріпити поняття «колорит», «колірна гама», «палітра»;

Розвиваюча: розвивати творчі та композиційні навички, удосконалювати вміння працювати з художніми матеріалами;

Виховна: виховувати відчуття композиційної, колористичної цілостності, естетичний смак.

Імприматура (чорного кольору) А3 формату, простий олівець, гуаш, пензлі, палітра.

68-69

D:\Закачки\Методика преподавания\6 rkfc\medium_63223_93.jpg

Малювання за пам’яттю (завершення). Урок закріплення вмінь та навичок

Фігура людини. Пропорції тіла. Передача настрою за допомогою міміки обличчя. Портрети бабусі та молодшого брата (вправи на відпрацьо-вування навичок та вмінь у передаванні вікових змін.

 

Освітня: закріплювати знання учнів про портрет, узагальнити відомості про правила малювання людської фігури;

Розвиваюча: розвивати окомір відчуття співвідношення; формувати уявлення про пропорції постаті людини;

Виховна: виховувати в учнів охайність, національно-патріотичні почуття, стимулювати розвиток допитливості.

Для вчителя – презентація «Фігура людини. Пропорції тіла, репродукції картин художників: Т.Шевченка,П.Кончаловського,учнівські роботи;

Для учнів –тонований папір А3 формату, простий олівець, гуаш, палітра, пензлі.

70

 

Картинки по запросу робота в групах

Урок узагальнення та систематизації знань (Бліц – опитування)

Урок-гра

«У світі мистецтва» Виконання завдань у групах. Вправа «Перевір свої досягнення»

Освітня: узагальнити (перевірити) знання учнів, набуті впродовж навчального року; закріплення і повторення знань  по образотворчому мистецтву

Розвиваюча: розвивати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;

Виховна: виховувати зацікавленість творами образотворчого мистецтва

Зоровий ряд: репродукції творів мистецтва, які вивчали впродовж року, картки. Кулькові ручки, аркуші паперу (зошити), тестові завдання (2 варіанти).

 

 

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
1260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку