Німецька мова, 10 клас (6 рік навчання), ІІ семестр, за підручником Басай Н.П. – К.: Методика Паблішинг, 2018 р.
№ |
Дата |
Змістові лінії |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприйман-ня |
Усна взаємодія та продукуван-ня |
Писемна взаємодія та продукування |
Тема 4. Бібліотеки – доступ до всього.
|
|
Громадянська відповідальність
|
Бібліотеки в Німеччині. Зорове сприймання з теми. |
Стор.76 |
|
Впр. 2, стор.76 |
Впр.1, стор. 74-75 |
Впр.3, стор.76, впр.4, стор.76-77 |
|
Виконати усно впр.5, стор. 77 |
|
|
Бібліотеки твого міста. Усна взаємодія з теми. |
Стор. 77-78 |
|
Впр. 8, стор.78 |
Впр.6, стор.78 |
впр.7,9, стор. 78-79 |
Впр.9, стор.79 |
Написати про бібліотеку у місті |
|
|
|
Багатогранна література. Введення л.о. до теми. |
Стор. 81 |
|
|
Впр.10 стор.80 |
Впр.13, стор. 81 |
Впр. 12, стор. 81 |
Вивчити л.о., скласти 10 реч. З л. о. |
|
|
|
Жанри літератури. Сприймання на слух з теми. |
Впр. 17, стор. 83 |
|
Впр.14,15, стор. 82 |
|
Впр. 16, стор. 82 |
Впр. 17, стор. 83 |
Виконати письмово впр. 18, стор. 83 |
|
|
|
Класики німецької літератури. Зорове сприймання з теми. |
Стор. 84 |
Präteritum |
Впр. 20, стор.84 |
Впр.22, стор. 85-86 |
Впр.19, стор. 84 |
Впр. 21, стор.85 |
Впр. 23, стор. 86 |
|
|
|
Клаус Кордон – сучасний німецький письменник . Усна взаємодія з теми. |
|
Präteritum |
|
Впр. 25, стор. 87 |
Впр. 24, стор. 87, впр. 27, стор. 88 |
Впр. 26, стор. 88 |
Розказувати про Клауса Кордона |
|
|
|
Екскурсія до бібліотеки у Веймарі. Робота з тематичним текстом. |
Стор. 89 |
|
Впр. 30, стор. 91-92 |
Впр.28, стор. 89-90 |
Впр.29, стор. 91 |
|
Виконати письмово впр. 29, стор. 91 |
|
|
|
Улюблені автори та книги. Робота над проектами. |
Стор. 96-97 |
Стор. 96 |
|
Впр. 35, стор. 94-95 |
Впр. 31,32, стор. 92-93 |
Впр. 33, стор. 93-94 |
Завершити проекти стор. 95 |
|
|
|
|
Більше, ніж просто бібліотека. Удосконалення мовленнєвих умінь. |
Стор. 96-97 |
Стор. 96 |
Впр.3, стор. 100 |
Впр. 1, стор. 98-99 |
Впр. 2, стор. 99-100, впр.4, стор. 100-101 |
Впр.4, стор. 100-101 |
Виконати письмово впр. 5, стор. 101 |
Тема 5. Шкільне життя. Міжкультурний досвід.
|
|
Громадянська відповідальність
|
Школи-партнери. Зорове сприймання з теми. |
|
|
Впр. 5, стор. 104 |
Впр. 2,3, стор. 103 |
Впр. 1, стор. 102 |
|
Виконати усно впр. 4, стор. 104 |
|
|
Програми обміну. Розвиток навичок усної взаємодії. |
Стор. 105 |
Direkte und indirekte fragen |
Впр. 5, стор. 104 |
|
Впр. 7,8, стор. 105 |
Впр. 6, стор. 104-105 |
Виконати письмово впр. 10, стор. 106 |
|
|
|
За програмою Au-pair до Німеччини. Усне продукування з теми |
Стор. 107 |
Direkte und indirekte fragen |
|
Впр. 13, стор. 108 |
Впр. 11, стор. 107 |
|
Виконати письмово впр. 12, стор. 108 |
|
|
|
Проживання у родині в Німеччині. Розвиток навичок граматики. |
Стор. 109 |
Relativsätze |
Впр. 14, стор. 109 |
|
Впр. 16, стор. 109 |
Впр. 15, стор. 109 |
Написати 10 речень з граматичним матеріалом |
|
|
|
У літньому таборі. Сприймання на слух з теми. |
Стор. 110 |
Sätze mit obwohl und trotzdem |
Впр. 20, стор. 111 |
Впр. 18, стор. 110 |
Впр. 17, стор. 110 |
Впр. 19, стор. 111 |
Виконати усно впр. 21, стор. 111 |
|
|
|
Міжнародний шкільний обмін. Розвиток навичок зорового сприймання |
Стор. 112-113 |
Стор. 117-118 |
Впр. 28, стор. 115 |
Впр. 23, стор. 112-113 |
Впр. 22, стор. 112 впр. 25, 26, 27, стор. 114-115 |
|
Виконати письмово впр. 29, стор. 116 |
|
|
|
|
Навчання та відпочинок. Удосконалення мовленнєвих умінь. |
Стор. 118-119 |
Стор. 117-118 |
Впр. 3, стор. 122 |
Впр. 1, стор. 120-121 |
Впр. 2, стор. 121 |
|
Виконати письмово впр. 4, стор. 122-123 |
Тема 6. З історії Австрії.
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Вундеркінд із Зальцбурга. Розвиток навичок писемного продукування |
|
Präteritum |
Впр. 2, стор. 124 |
Впр.1, стор. 124 |
|
Впр. 3,4, стор. 125 |
Виконати письмово впр. 5, стор. 126 |
|
|
Життєвий та творчий шлях Моцарта. Усне продукування з теми. |
|
Präteritum |
|
Впр. 8, стор. 127 |
Впр. 6,7, стор. 126 |
Впр. 9, стор. 127 |
Виконати усно впр. 10, стор. |
|
|
|
Австрійська імператриця. Зорове сприймання з теми. |
|
Nebensatz mit als und wenn |
|
Впр. 11, 12, стор. 128-129 |
Впр. 13, стор. 129 |
|
Переказу-вати впр. 12, стор. 129 |
|
|
|
Як виник віденський шоколадний торт. Розвиток навичок сприймання на слух. |
Стор.130 |
Plusquam-perfekt |
Впр. 14, 15, стор. 130, впр. 18, стор. 132 |
|
|
Впр. 16, стор. 131 |
Виконати усно впр. 17, стор. 132 |
|
|
|
Канікули в Австрії. Зорове сприймання з теми. |
Стор.134 |
|
Впр. 20,22, стор. 134-135 |
Впр. 19, стор. 133-134 |
Впр. 21,стор. 135 |
|
Виконати письмово впр. 245, стор. 136 |
|
|
|
Австрія – вчора та сьогодні. Проектна робота. |
Стор. 136 |
|
|
|
Впр. 25,26, стор. 136-137 |
Впр.26, 3), стор. 137 |
Підготу-вати проект |
|
|
|
Найкрасивіші міста Австрії. Робота з тематичним текстом. |
Стор. 140 |
|
|
Стор. 138 |
Стор. 138 – запитання до тексту |
|
Розказувати про одне з Австрійських міст |
|
|
|
Удосконалення мовленнєвих умінь. |
Стор. 140
|
Стор. 139 |
|
|
|
|
Виконати письмово впр. а, б, стор. 140 |
Тема 7. Україна: країна та люди.
|
|
Громадянська відповідальність
|
Гордість країни. Введення л.о. до теми |
Стор. 143 |
|
Впр. 3. Стор. 143 |
Впр. 1, стор. 142 |
Впр. 2,5, стор. 143 |
|
Виконати усно впр. 4, стор. 143 |
|
|
Відомі українці. Усна взаємодія з теми. |
Стор.143 |
|
|
Впр. 7, стор. 144 |
Впр. 6, стор. 144 |
|
Виконати усно впр. 8, стор. 145 |
|
|
|
Найкрасивіші міста України. Зорове сприймання з теми. |
Стор. 147 |
|
|
Впр. 9, стор .146-147 |
|
|
Виконати письмово впр. 10, стор. 147 |
|
|
|
Визначні місця України. Розвиток навичок граматики. |
|
Adjektiv-deklination |
Впр. 11, стор. 148 |
|
Впр. 13, стор. 148 |
Впр. 14, стор. 149 |
Виконати усно впр. 15, стор. 149 |
|
|
|
Подорожуємо Україною. Сприймання на слух з теми. |
|
|
Впр. 16, 17, стор. 151 |
Впр. 18, стор. 151-152 |
|
|
Виконати усно впр. 19, стор. 152-153 |
|
|
|
Сім чудес природи. Усне продукування з теми. |
Стор. 20 |
Adjektiv-deklination |
|
Впр. 22, стор. 154 |
Впр. 21, стор. 154 |
|
Виконати письмово впр. 23, стор. 155 |
|
|
|
Багатогранна Україна. Сприймання на слух з теми. |
Стор. 162-163 |
|
Впр. 24-25, стор. 156 |
|
Впр. 26, стор. 157 |
Впр. 27, стор. 157 |
Виконати усно впр. 28, стор. 158 |
|
|
|
Проектна робота. Удосконалення мовленнєвих умінь. |
Стор. 162-163 |
Adjektiv-deklination |
|
|
Впр. 30, стор. 159 |
Впр. 30, стор. 159 |
Підготуватися до контролю письма |
|
|
|
|
Контроль навичок письма |
Л.о. до вивчених тем |
|
|
|
|
|
Повторити вивчені граматичні структури |
|
|
Контроль навичок аудіювання |
Л.о. до вивчених тем |
|
|
|
|
|
Повторити неправильні дієслова |
|
|
|
Контроль навичок читання |
Л.о. до вивчених тем |
|
|
|
|
|
Підготувати- ся до контролю говоріння |
|
|
|
Контроль навичок говоріння |
Л.о. до вивчених тем |
|
|
|
|
|
Повторити вивчені граматичні структури |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Проект «Мій літній відпочинок» |