5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Календарно-темаричне планування уроків німецької мови для 10 класу (6 рік навчання) за підручником Н.П. Басай, 2018 р.

Про матеріал
КТП складене за підручником Басай Н.П. Німецька мова 10 (6 рік навчання) Паралелі. – К.: Методика, 2018
Перегляд файлу

Німецька мова, 10 клас (6 рік навчання), ІІ семестр,   за підручником Басай Н.П. – К.: Методика Паблішинг, 2018 р.

 

Дата

Змістові лінії

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприйман-ня

Усна взаємодія та продукуван-ня

Писемна взаємодія та продукування

Тема 4. Бібліотеки – доступ до всього.

  1.  

 

Громадянська відповідальність

 

Бібліотеки в Німеччині. Зорове сприймання з теми.

Стор.76

 

Впр. 2, стор.76

Впр.1, стор. 74-75

Впр.3, стор.76, впр.4, стор.76-77

 

Виконати усно впр.5, стор. 77

  1.  

 

Бібліотеки твого міста. Усна взаємодія з теми.

Стор. 77-78

 

Впр. 8, стор.78

Впр.6, стор.78

 впр.7,9, стор. 78-79

Впр.9, стор.79

Написати про бібліотеку у місті

  1.  

 

Багатогранна література. Введення л.о. до теми.

Стор. 81

 

 

Впр.10 стор.80

Впр.13, стор. 81

Впр. 12, стор. 81

 Вивчити л.о.,    скласти 10 реч. З л. о.                                                                                                                                                   

  1.  

 

Жанри літератури. Сприймання на слух з теми.

Впр. 17, стор. 83

 

Впр.14,15, стор. 82

 

Впр. 16, стор. 82

Впр. 17, стор. 83

Виконати письмово впр. 18, стор. 83

  1.  

 

Класики німецької літератури. Зорове сприймання з теми.

Стор. 84

Präteritum

Впр. 20, стор.84

Впр.22, стор. 85-86

Впр.19, стор. 84

Впр. 21, стор.85

Впр. 23, стор. 86

  1.  

 

Клаус Кордон – сучасний німецький письменник .  Усна взаємодія з теми.

 

Präteritum

 

Впр. 25, стор. 87

Впр. 24, стор. 87, впр. 27, стор. 88

Впр. 26, стор. 88

Розказувати про Клауса Кордона                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

  1.  

 

Екскурсія до бібліотеки у Веймарі. Робота з тематичним текстом.

Стор. 89

 

Впр. 30, стор. 91-92

Впр.28, стор. 89-90

Впр.29, стор. 91

 

Виконати письмово впр. 29, стор. 91

  1.  

 

Улюблені автори та книги. Робота над проектами.

Стор. 96-97

Стор. 96

 

Впр. 35, стор. 94-95

Впр. 31,32, стор. 92-93

Впр. 33, стор. 93-94

Завершити проекти стор. 95

  1.  

 

 

Більше, ніж просто бібліотека. Удосконалення мовленнєвих умінь.

Стор. 96-97

Стор. 96

Впр.3, стор. 100

Впр. 1, стор. 98-99

Впр. 2, стор. 99-100, впр.4, стор. 100-101

Впр.4, стор. 100-101

Виконати письмово впр. 5, стор. 101

Тема 5. Шкільне життя. Міжкультурний досвід.

  1.  

 

Громадянська відповідальність

 

Школи-партнери. Зорове сприймання з теми.

 

 

Впр. 5, стор. 104

Впр. 2,3, стор. 103

Впр. 1, стор. 102

 

Виконати усно впр. 4, стор. 104

  1.  

 

Програми обміну. Розвиток навичок усної взаємодії.

Стор. 105

Direkte und indirekte fragen

Впр. 5, стор. 104

 

Впр. 7,8, стор. 105

Впр. 6, стор. 104-105

Виконати письмово впр. 10, стор. 106

  1.  

 

За програмою Au-pair до Німеччини. Усне продукування з теми

Стор. 107

Direkte und indirekte fragen

 

Впр. 13, стор. 108

Впр. 11, стор. 107

 

Виконати письмово впр. 12, стор. 108

  1.  

 

Проживання у родині в Німеччині. Розвиток навичок граматики.

Стор. 109

Relativsätze

Впр. 14, стор. 109

 

Впр. 16, стор. 109

Впр. 15, стор. 109

Написати  10 речень з граматичним матеріалом

  1.  

 

У літньому таборі. Сприймання на слух з теми.

Стор. 110

Sätze mit obwohl und trotzdem

Впр. 20, стор. 111

Впр. 18, стор. 110

Впр. 17, стор. 110

Впр. 19, стор. 111

Виконати усно впр. 21, стор. 111

  1.  

 

Міжнародний шкільний обмін. Розвиток навичок зорового сприймання

Стор. 112-113

Стор. 117-118

Впр. 28, стор. 115

Впр. 23, стор. 112-113

Впр. 22, стор. 112 впр. 25, 26, 27, стор. 114-115

 

Виконати письмово впр. 29, стор. 116

  1.  

 

 

Навчання та відпочинок. Удосконалення мовленнєвих умінь.

Стор. 118-119

Стор. 117-118

Впр. 3, стор. 122

Впр. 1, стор. 120-121

Впр. 2, стор. 121

 

Виконати письмово впр. 4, стор. 122-123

Тема 6. З історії Австрії.

  1.  

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Вундеркінд із Зальцбурга. Розвиток навичок писемного продукування

 

Präteritum

Впр. 2, стор. 124

Впр.1, стор. 124

 

Впр. 3,4, стор. 125

Виконати письмово впр. 5, стор. 126

  1.  

 

Життєвий  та творчий шлях Моцарта. Усне продукування з теми.

 

Präteritum

 

Впр. 8, стор. 127

Впр. 6,7, стор. 126

Впр. 9, стор. 127

Виконати усно впр. 10, стор.

  1.  

 

Австрійська імператриця. Зорове сприймання з теми.

 

Nebensatz mit als und wenn

 

Впр. 11, 12, стор. 128-129

Впр. 13, стор. 129

 

Переказу-вати впр. 12, стор. 129

  1.  

 

Як виник віденський шоколадний торт. Розвиток навичок сприймання на слух.

Стор.130

Plusquam-perfekt

Впр. 14, 15, стор. 130, впр. 18, стор. 132 

 

 

Впр. 16, стор. 131

Виконати усно впр. 17, стор. 132

  1.  

 

Канікули в Австрії. Зорове сприймання з теми.

Стор.134

 

Впр. 20,22,  стор. 134-135

Впр. 19, стор. 133-134

Впр. 21,стор. 135

 

Виконати  письмово впр. 245, стор. 136

  1.  

 

Австрія – вчора та сьогодні. Проектна робота.

Стор. 136

 

 

 

Впр. 25,26, стор. 136-137

Впр.26, 3), стор. 137

Підготу-вати проект

  1.  

 

Найкрасивіші міста Австрії. Робота з тематичним текстом.

Стор. 140

 

 

Стор. 138

Стор. 138 – запитання до тексту

 

Розказувати про одне з Австрійських міст

  1.  

 

Удосконалення мовленнєвих умінь.

Стор. 140

 

Стор. 139

 

 

 

 

Виконати письмово впр. а, б, стор. 140

Тема 7. Україна: країна та люди.

  1.  

 

Громадянська відповідальність

 

 

 Гордість країни.

Введення л.о. до теми

Стор. 143

 

Впр. 3. Стор. 143

Впр. 1, стор. 142

Впр. 2,5, стор. 143

 

Виконати усно впр. 4, стор. 143

  1.  

 

Відомі українці. Усна взаємодія з теми.

Стор.143

 

 

Впр. 7, стор. 144

Впр. 6, стор. 144

 

Виконати усно впр. 8, стор. 145

  1.  

 

 Найкрасивіші міста України. Зорове сприймання з теми.

Стор. 147

 

 

Впр. 9, стор .146-147

 

 

Виконати письмово впр. 10, стор. 147

  1.  

 

Визначні місця України. Розвиток навичок граматики.

 

Adjektiv-deklination

Впр. 11, стор. 148

 

Впр. 13, стор. 148

Впр. 14, стор. 149

Виконати усно впр. 15, стор. 149

  1.  

 

 Подорожуємо Україною. Сприймання на слух з теми.

 

 

Впр. 16, 17, стор. 151

Впр. 18, стор. 151-152

 

 

Виконати усно впр. 19, стор. 152-153

  1.  

 

 Сім чудес природи. Усне продукування з теми.

Стор. 20

Adjektiv-deklination

 

Впр. 22, стор. 154

Впр. 21, стор. 154

 

Виконати  письмово впр. 23, стор. 155

  1.  

 

 Багатогранна Україна. Сприймання на слух з теми.

Стор. 162-163

 

Впр. 24-25, стор. 156

 

Впр. 26, стор. 157

Впр. 27, стор. 157

Виконати усно впр. 28, стор. 158

  1.  

 

Проектна робота. Удосконалення мовленнєвих умінь.

Стор. 162-163

Adjektiv-deklination

 

 

Впр. 30, стор. 159

Впр. 30, стор. 159

Підготуватися до контролю  письма

  1.  

 

 

Контроль навичок письма

Л.о. до вивчених тем

 

 

 

 

 

Повторити вивчені граматичні структури

  1.  

 

Контроль навичок аудіювання

Л.о. до вивчених тем

 

 

 

 

 

Повторити неправильні дієслова

  1.  

 

Контроль навичок читання

Л.о. до вивчених тем

 

 

 

 

 

Підготувати-

ся до контролю говоріння

  1.  

 

Контроль навичок говоріння

Л.о. до вивчених тем

 

 

 

 

 

Повторити вивчені граматичні структури

  1.  

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

Проект «Мій літній відпочинок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яцюк Яна Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
906
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку