12 квітня о 18:00Вебінар: Навчаємо дітей мистецтва розповідати історії за допомогою PowerPoint

Календарно-тематичне 2 клас "Мистецтво"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предмету "Мистецтво" 2 клас за програмою НУШ на весь рік, за підручником Рубля Т. Є., Мед І. Л., Щеглова Т. Л.
Перегляд файлу

НУШ Календарне планування Мистецтво 2 клас

І семестр

Календарне планування складено за підручником інтегрованого курсу "Мистецтво" для 2 класу закладів загальної середньої освіти

/ Т.Є. Рубля, І. Л. Мед, Т. Л. Щеглова. /

п/п

Дата

Зміст навчальної діяльності

Ключові компетентності

Наскрізна лінія

Види діяльності, навчальні ресурси

Примітка

1-й тиждень. «Дивовижний світ природи в мистецтві»

1.

 

Пастораль

Вивчення пісні А.Олєйнікової «Диво-осінь»; слухання і аналізування музичного твору В.Косенко «Пастораль»

Уміння: - співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці

  • Ставлення: збагачення духовного світу учня / учениці під час сприймання мистецтва та художньої творчості; виховання шани до національної і світової культурної спадщини;
  1. Змістова лінія «Художньо-практична діяльність»

- співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці

 

2-й тиждень. « Осінні перетворення»

2.

 

Програмна музика

Робота над піснею А.Олєйнікової «Диво-осінь», вивчення поспівки «Ми на луг ходили», слухання та аналізування музичного твору А.Вівальді «Осінь», з циклу «Пори року»

Уміння: - дотримується правил співу

  • Ставлення: набуття досвіду творення художніх образів через опанування елементарними мистецькими вміннями; розвиток загальних і спеціальних мистецьких здібностей;

 

- дотримується правил співу

 

3-й тиждень. «Кольоровий водограй»

3.

 

Музичний пейзаж

Слухання та аналізування музичного твору К.Дебюссі «Тумани», пісня А.Олєйнікової «Осінні прапорці».

Уміння: - грає в ансамблі прості композиції (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо)

  • Ставлення: розкриття творчого потенціалу особистості; стимулювання художньо-образного мислення, художніх інтересів; виховання естетичного смаку; сприяння творчому самовияву та розвитку індивідуального стилю учня / учениці через мистецтво;

 

- грає в ансамблі прості композиції (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо)

 

4-й тиждень. «Калейдоскоп фантазій»

4.

 

Динамічні відтінки. Форте, піано. Імпровізація.

Вивчення поспівки «Сім братів кольорів», виконання пісні А.Олєйнікової «Осінні прапорці», слухання та аналізування уривку з музичної увертюри Е.Гріга «Восени».

Уміння: обирає тембр інструменту (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо) для передавання відповідного образу

  • Ставлення: розвиток уміння інтерпретувати твори мистецтва, висловлювати враження та особистісне ставлення до них; засвоєння початкових знань про види мистецтва, особливості їхньої художньо-образної мови, зокрема у взаємозв’язках;

 

обирає тембр інструменту (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо) для передавання відповідного образу

 

5-й тиждень.  «Веселка-чарівниця»

5.

 

Музичний ритм

Виконання поспівки «Сім братів кольорів», вивчення пісні О.Янушкевич «Осіннє сонечко», слухання та аналізування музичного твору В.Косенка «Дощик».

Уміння: орієнтується в нотному записі (нотний стан, скрипковий ключ, розмір, такт, ноти в межах І октави, тривалості звуків – ціла, половинна, чверть, восьма)

  • Ставлення: формування вміння презентувати й оцінювати власну творчість, плекання потреби у самовдосконаленні;

 

орієнтується в нотному записі (нотний стан, скрипковий ключ, розмір, такт, ноти в межах І октави, тривалості звуків – ціла, половинна, чверть, восьма)

 

6-й тиждень.  « За народними мотивами»

6.

 

Обжинки.

Календарно-обрядові пісні, жниварські пісні

Вивчення поспівки «Хай сопілки дзвінко грають», робота над піснею О.Янушкевич «Осіннє сонечко», слухання та аналізування музичних творів «Женчичок бренчичок» в обробці М.Леонтовича, укр.нар.пісня «Вийшли в поле косарі», М.Мусоргський, гопак з опери «Сорочинський ярмарок»

Уміння: відтворює прості ритмічні послідовності (створені з половинних, четвертних та восьмих тривалостей), зокрема у різних темпах

  • Ставлення: формування вміння взаємодіяти з іншими через мистецтво, виявляти зв’язки мистецтва з природним і соціокультурним середовищем;

 

відтворює прості ритмічні послідовності (створені з половинних, четвертних та восьмих тривалостей), зокрема у різних темпах

 

7-й тиждень. « Дивосвіт народної фантазії»

7.

 

Ансамбль. Троїсті музики

Виконання пісні О.Янушкевич «Осіннє сонечко», слухання «Жартівливі українські мелодії» у виконанні троїстих музик, слухання звуків сопілки, скрипки, цимбал. Ритмічний оркестр.

Уміння: - виконує нескладні ролі (зокрема «пісні в ролях»), етюди-наслідування, перевтілюючись у різних персонажів

  • Ставлення: виховання здатності застосовувати мистецтво для отримання задоволення та емоційного самопізнання.

 

- виконує нескладні ролі (зокрема «пісні в ролях»), етюди-наслідування, перевтілюючись у різних персонажів

 

8-й тиждень. «Світ народного мистецтва»

8.

 

Підсумковий урок

Музичні конкурси

Уміння: вправляється над інтонацією мовлення, чіткістю дикції, виразністю міміки і жесту

Ставлення: Творить відомими художніми засобами і способами

 

вправляється над інтонацією мовлення, чіткістю дикції, виразністю міміки і жесту

 

9-й тиждень. «Малюємо музику»

9.

 

Коломийка

Козацький марш «Гей, там на горі січ іде», Дмитро Шостакович «Вальс-жарт», Гуцульська коломийка – слухання та аналіз музичних творів. Вивчення пісні А.Філіпенка «Ой заграйте, дударики».

Уміння: - дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо)

Ставлення: Експериментує, використовуючи відомі техніки художньо-творчої діяльності, звуками, ритмами, рухами, лініями, кольорами, формами, матеріалами тощо для створення художніх образів

 

- дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо)

 

10-й тиждень «Творчі експерименти»

10.

 

Сопілка, флейта, оркестр, народний оркестр

Слухання та аналіз музичних творів. Українська народна мелодія «Вітерець» (сопілка), Є.Дога, вальс із кінофільму «Мій ласкавий та ніжний звір» (флейта). Вивчення поспівки «Коломийка», виконання пісні «Ой заграйте, дударики»

Уміння: виконує елементарні танцювальні рухи під музику; рухається в ритмі і темпі музики, узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом)

Ставлення: Спостерігає за навколишнім світом, фіксує за допомогою вчителя цікаві явища як ідеї для творчості;

 

 

виконує елементарні танцювальні рухи під музику; рухається в ритмі і темпі музики, узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом)

 

                                                                                11-й тиждень.« Осінні краєвиди»

11.

 

Зображальність

Слухання та аналіз музичних творів: М.Глінка «Попутна пісня», М.Римський-Корсаков «Політ джмеля». Вивчення пісні А.Олєйнікової «Листопад».

Уміння: придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності

Ставлення: Визначає серед творів і видів художньо-творчої діяльності ті, що подобаються;

 

придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності

 

12-й тиждень. « Урожайне свято»

12.

 

Натюрморт

Слухання та аналіз музичних уривків  з балету Карен Хачатурян «Цибулино».

Вивчення поспівки «Ходить гарбуз по городу», робота над піснею А.Олєйнікової «Листопад».

Уміння: - імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації), засобами пантоміми (міміка, жести), на музичних інструментах (трикутники, бубни, барабан, маракаси тощо)

Ставлення: ділиться емоціями від сприйняття мистецьких творів;

 

- імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації), засобами пантоміми (міміка, жести), на музичних інструментах (трикутники, бубни, барабан, маракаси тощо)

 

13-й тиждень. « Мистецькі настрої»

13.

 

Вальс, полька, полонез

Слухання та аналіз музичних творів Й.Брамс, вальс As-dur

Й.Штраус, полька

П.Чайковський, полонез з опери «Євгеній Онєгін», виконання поспівки «Ходить гарбуз по городу, вивчення пісні Н.Май «Казкові сни».

Уміння: створює варіанти ритмічного супроводу до пісні

Ставлення: творить для власного задоволення

 

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні

 

14-й тиждень. « Зимові пригоди»

14.

 

Колядка

Вивчення пісні І.Шевчука «Миколай, Миколай, ти до нас завітай», слухання та аналізування музичного твору А.Вівальді «Зима- ІІ частина», з циклу «Пори року».

Уміння: вирізняє види мистецької діяльності, які поліпшують його / її настрій

Ставлення: Спів (співацька постава, дихання, інтонація, дикція).

 

 

вирізняє види мистецької діяльності, які поліпшують його / її настрій

 

15-й тиждень. « Добро несе різдвяний янгол»

15.

 

Календарно-обрядові пісні. Колядки, щедрівки.

Вивчення поспівки «Коляд, коляд, колядниця», виконання пісні І.Шевчука «Миколай, Миколай, ти до нас завітай», слухання та аналізування колядки «Нова радість стала» та щедрівки «Щедрик», в обробці М.Леонтовича.

Уміння: описує свої емоції від сприймання мистецьких творів

Ставлення: Гра на музичних інструментах: створення варіантів ритмічного супроводу до пісні, ритмічних послідовностей тощо.

 

описує свої емоції від сприймання мистецьких творів

 

16-й тиждень. « Незабаром Новий рік»

16.

 

Підсумковий урок

Виконання музичних завдань

Уміння: Розрізняє види мистецтва (музичне, образотворче, театральне, хореографічне тощо) і розпізнає притаманні їм засоби виразності

Ставлення: Сприймає твори різних видів мистецтва і проявляє емоційно-ціннісне ставлення до них у різний спосіб  (словами, рухами, мімікою,

 

Розрізняє види мистецтва (музичне, образотворче, театральне, хореографічне тощо) і розпізнає притаманні їм засоби виразності

 

ІІ семестр

17-й тиждень « Снігові розваги»

17.

 

Музичний пейзаж

Слухання та аналізування музичного твору К.Дебюссі «Сніг танцює», вивчення пісня А.Олєйнікової «Просто снігопад»

Уміння: сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, співзвучні з власними емоціями

Ставлення: Виховні ситуації на основі творів мистецтва

2.Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва»

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, співзвучні з власними емоціями

 

18-й тиждень « Зимова казка»

18.

 

Балет

Слухання та аналізування музичного твору П.Чайковський «Ялиновий ліс узимку», з балету «Лускунчик», вивчення поспівки «Санчата», виконання пісні А.Олєйнікової «Просто снігопад».

Уміння: - порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища довкілля

Ставлення: Проведення мистецьких заходів (концертів, виставок, конкурсів, інсценізацій тощо).

 

 

- порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища довкілля

 

19-й тиждень « Навколосвітня подорож»

19.

 

Сюїта

Слухання та аналізування музичних творів К.Сен-Санса «Королевський марш лева», «Антилопи», «Слон», «Кенгуру», з сюїти «Карнавал тварин», гра «Спіймаємо в долоньки», виконання поспівки «Санчата».

Уміння: - відтворює емоційні враження від твору мистецтва різними відомими засобами та способами (рухами, мімікою, лініями, кольорами тощо)

Ставлення: Узгодження правил творчої співпраці, взаємодії, комунікації

 

- відтворює емоційні враження від твору мистецтва різними відомими засобами та способами (рухами, мімікою, лініями, кольорами тощо)

 

20-й тиждень « Птахи на крилах весну несуть»

20.

 

Вивчення  поспівки «Дзвенить піснями ранок» та українську народну пісню «Щебетала пташечка», слухання та аналізування музичних творів К.Сен-Санса «Зозуля в глибині лісу», «Лебідь».

Уміння: - розрізняє види мистецтва (музичне, образотворче, театральне, танцювальне, екранні)

Ставлення: Сприймання творів різних видів мистецтва.

 

- розрізняє види мистецтва (музичне, образотворче, театральне, танцювальне, екранні)

 

21-й тиждень « Підводні мандри»

21.

 

Опера, сюїта

Слухання та аналізування музичних творів М.Римського-Корсакова «Океан-море синє» з балету «Садко», тема моря з сюїти «Щехеразада», пісня восьмініжок  з мультфільму «Восьмініжки», вивчення пісні А.Олєйнікової «Морський бичок»

 

Уміння: - характеризує мелодію

Ставлення: Виявлення та характеристика вражень, емоцій, які вони викликали.

 

- характеризує мелодію

 

22-й тиждень « Створюємо красиві обереги»

22.

 

Музична ілюстрація. Опера

Слухання та аналізування музичних творів М.Римського-Корсакова «Пісня та танці птахів», «Хода царя Берендея» з опери «Снігуронька», виконання пісні А.Олєйнікової «Морський бичок».

Уміння: - визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр (звучання хору та оркестру, окремих музичних інструментів (сопілка, бубон, барабан, скрипка, бандура, фортепіано тощо)

Ставлення: Визначення засобів виразності твору.

 

- визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр (звучання хору та оркестру, окремих музичних інструментів (сопілка, бубон, барабан, скрипка, бандура, фортепіано тощо)

 

23-й тиждень « У родинному колі»

23.

 

Слухання та обговорення пісні «Родина» у виконанні Н.Яремчука, вивчення пісня Н.Май «Родина».

Уміння: - презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи

Ставлення: Ознайомлення з деякими видами театру (ляльковий, музичний, драматичний), кіномистецтва (кінофільм, мультфільм).

3.Змістова лінія «Комунікація через мистецтво»

- презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи

 

24-й тиждень « Великодня радість»

24.

 

Великдень

Слухання великодніх дзвонів, слухання та обговорення пісні «Писала мати писанки» у виконанні дуету «Писанка», вивчення пісні Марійки Бурмаки «Писанка»

Уміння: - виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва

Ставлення:Використання творів різних видів мистецтва для отримання задоволення та поліпшення емоційного стану

 

- виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва

 

25-й тиждень « Весна крокує по землі»

25.

 

Календарно-обрядові пісні. Веснянки

Слухання та обговорення веснянок «Вийди, вийди, сонечко» та «Подоляночка», вивчення поспівки «Весняночко-паняночко», виконання пісні М.Бурмаки «Писанка».

Уміння: - ділиться враженнями від творів різних видів мистецтва

Ставлення: Виховні ситуації на основі творів мистецтва.

 

- ділиться враженнями від творів різних видів мистецтва

 

26-й тиждень « Весняні штрихи»

26.

 

Підсумковий урок

Виконання музичних завдань.

 

 

Уміння: - бере участь у колективному виконанні творчого задуму – у народних святах та обрядах, концертах, виставках, інсценізаціях тощо

Ставлення: Проведення мистецьких заходів (концертів, виставок, конкурсів, інсценізацій тощо).

 

- бере участь у колективному виконанні творчого задуму – у народних святах та обрядах, концертах, виставках, інсценізаціях тощо

 

27-й тиждень « Чарівні перетворення»

27.

 

Вивчення пісні О.Янушкевич «Весняні котики», гра «Визнач інструмент», слухання та аналізування музичного твору П.Чайковського «Пролісок» з циклу «Пори року»

Уміння: - дотримується правил взаємодії і творчої співпраці

Ставлення: Узгодження правил творчої співпраці, взаємодії, комунікації

 

- дотримується правил взаємодії і творчої співпраці

 

28-й тиждень « Космічні пригоди»

28.

 

Електронна музика

Слухання та обговорення музичних творів гурту «Спейс», «Балада» та «Чарівний політ», вивчення поспівки «Соловейко навесні», виконання пісні О.Янушкевич «Весняні котики».

Уміння: Бере участь у колективній творчій діяльності

Ставлення: Сприймання творів різних видів мистецтва

 

Бере участь у колективній творчій діяльності,

 

29-й тиждень « Мандрівка рідним краєм»

29.

 

Музичний віночок

Слухання та аналізування «Віночка українських пісень», вивчення пісні А.Олєйнікової «Квітковий садочок»

Уміння: дотримується правил творчої співпраці;

Ставлення: Виявлення та характеристика вражень, емоцій, які вони викликали.

 

дотримується правил творчої співпраці;

 

30-й тиждень « Просто казка»

30.

 

Дитяча опера-казка

Слухання та обговорення музичних творів М.Лисенка з опери «Коза-Дереза» - пісня Лисички, пісня Кози, пісня Рака, вивчення  пісні Лисички, з опери «Коза-Дереза».

Уміння: ділиться з іншими особами враженнями від сприйняття мистецтва та творчої співпраці

Ставлення: Визначення засобів виразності твору.

 

ділиться з іншими особами враженнями від сприйняття мистецтва та творчої співпраці

 

31-й тиждень « У світі мультфільмів»

31.

 

Музична вікторина. Музичні уривки з мультфільмів.

вивчення пісні А.Мігай «Мультики»

Уміння: Використання творів різних видів мистецтва для отримання задоволення та поліпшення емоційного стану

 

Ставлення: Ознайомлення з деякими видами театру (ляльковий, музичний, драматичний), кіномистецтва (кінофільм, мультфільм).

 

Використання творів різних видів мистецтва для отримання задоволення та поліпшення емоційного стану

 

32-й тиждень «Театральна атмосфера»

32.

 

Театр. Музика для театральних вистав.

Перегляд уривків з театральних вистав, П.Чайковський балет «Лускунчик», вистави «Поліана», лялькової вистави «Снігова квітка»

Уміння: Ознайомлення з деякими видами театру (ляльковий, музичний, драматичний), кіномистецтва (кінофільм, мультфільм).

Ставлення: Використання творів різних видів мистецтва для отримання задоволення та поліпшення емоційного стану

 

Ознайомлення з деякими видами театру (ляльковий, музичний, драматичний), кіномистецтва (кінофільм, мультфільм).

 

33-й тиждень « Фантастичний кіносвіт»

33.

 

Кінофільм

Слухання пісень з дитячих кінофільмів, вивчення пісні О.Янушкевич «Пісня про дружбу»

 

Уміння: Визначення засобів виразності твору.

 

Ставлення: Оцінює власну творчість за визначеними орієнтирами; пояснює, наскільки вдалося втілити свій задум

 

Визначення засобів виразності твору.

 

 

34-й тиждень « Весняне різнобарв’я»

34.

 

Слухання та аналізування музичного твору П.Чайковського «Пісня жайворонка» з циклу «Пори року», слухання звуків весняного лісу та дощу.

Уміння: Сприймання творів різних видів мистецтва.

Виявлення та характеристика вражень, емоцій, які вони викликали.

Ставлення: Бере участь у колективній творчій діяльності,

 

Сприймання творів різних видів мистецтва.

Виявлення та характеристика вражень, емоцій, які вони викликали.

 

35-й тиждень .Підсумковий урок. Панорама мистецтв

35.

 

Підсумковий урок.

Класний концерт

Уміння: ділиться з іншими особами враженнями від сприйняття мистецтва та творчої діяльності.

Ставлення: : Оцінює власну творчість за визначеними орієнтирами; пояснює, наскільки вдалося втілити свій задум

 

ділиться з іншими особами враженнями від сприйняття мистецтва та творчої діяльності.

 

 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку