Календарно-тематичне планування 2 клас (НУШ) музичне мистецтво за підручником Л. Масол, І семестр
Музичне мистецтво
2 клас (НУШ)
За підручником Л. Масол, О. Гайдамаки, О. Колотило
І семестр
РОЗДІЛ І. Пори року в мистецтві
Дата |
Урок №
|
Тема уроку |
Сприймання та імпровізація творів музичного мистецтва
|
Художньо-творча діяльність |
Комунікація через мистецтво |
Елементи інтеграції |
Основні поняття |
|
1 |
Прощавай, веселе літечко! |
К. Меладзе «Квітка-душа» у виконанні Н. Матвієнко і С. Шурінса |
Поспівка, О. Янушкевич, М. Ясакова «Де поділось літечко?» |
Знайомство
|
|
Ноти. Правила співу |
|
2 |
Звуки та кольори природи. |
В. Косенко «Пасторальна», Д. Саррі «Пастораль». |
«Пішли діти в поле» (українська народна пісня) |
Порівняння творів. |
|
Нотоносець. Скрипковий ключ. |
|
3 |
Осінні перетворення. |
А. Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року», П. Чайковський «Осіння пісня» («Жовтень») із циклу 12 пєс «Пори року». |
«Пішли діти в поле» (українська народна пісня) |
Створення за допомогою музичних інструментів циклу музичних «картин» осені. |
|
Програмна музика. Музичний цикл. |
|
4 |
Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. |
М. Чембержі «Хмаринка», Р. Шуман «Порив». |
Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки»
|
Упровадження правил творчої співпраці. |
|
Музичний пейзаж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами. Динамічні відтінки. |
|
5 |
Ритми осіннього дощу. |
В. Косенко «Дощик». |
А. Мігай, Н. Кулик «Дощик», ритмічні композиції «Танок осіннього дощу» |
|
М\ф «Капітошка», «Дощику, дощику, припусти!» (фрагменти). |
Настрій у музичному творі. Штрихи і пауза в музиці. |
|
6 |
Про що розповів натюрморт. |
К. Хачатурян балет «Цибулино» (фрагменти). |
«Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня) |
Гра «Оживи картину». |
М\ф «Цибулино» (фрагменти). |
Балет. |
|
7 |
Про що розповів натюрморт. |
«Женчичиок-бренчичок» (в обробці М. Леонтовича), М. Мусоргський гопак з опери «Сорочинський ярмарок». |
«Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня), |
Проплескування ритму гопака. |
|
Календарно-обрядові пісні. |
|
8 |
Троїсті музики.
|
Л. Колодуб «Троїсті музики». |
А. Філіпченко, В. Панченко «Ой заграйте, дударики» |
Гра «Де, сховалися ноти?». |
|
Народні музичні інструменти. Ансамбль. |
|
9 |
Як сопілка флейтою стала. |
В. Кирейко награвання Лукаша з опери «Лісова пісня» (сопілка), Й. С. Бах «Жарт» (флейта). |
Л. Масол, В. Тименко «Кольорова гама» |
Створити поспівки з вивчених нот. |
|
Тембр. Нотна грамота. |
|
10 |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. |
С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Петрика, Пташки, Качки, Кішки, Дідуся») |
Л. Масол, В. Тименко «Кольорова гама» |
|
М\ф «Петрик і Вовк». |
Симфонічна казка. Струнні інструменти. |
|
11 |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. |
С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Петрика, Пташки, Качки, Кішки, Дідуся») |
І. Білик «Киця-Кицюня» |
|
|
Симфонічна казка. Дерев’яні духовні інструменти. |
|
12 |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси.
|
С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і Вовк» (теми Вовка, Мисливців) |
І. Білик «Киця-Кицюня» |
Упровадження правил творчої співпраці. |
|
Звукоряд. Нотний стан. Симфонічна казка. Мідні духовні та ударні інструменти. |
|
13 |
Зимові свята. |
А. Вівальді «Зима» із циклу «Пори року». |
Українська народна пісня «Ой хто Миколая любить» |
|
М\ф. «Різдво» |
Українські колядки та щедрівки. |
|
14 |
Зимові свята. |
Українські колядки та щедрівки: «Старий рік минає», «Нова радість стала», «Щедрик» |
Дж. Пєрпонт «Jingle Bells» («Дзвоники дзвенять»). |
Створення ритмічного супроводу до пісні на ударних інструментах |
Кінофільм «Один удома» (фрагмент «Щедрик»). |
Українські колядки та щедрівки. |
|
15 |
Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. |
Колядки та щедрівки |
Повторення вивчених новорічних пісень |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
16 |
Урок-концерт. |
Новорічні дитячі пісні |
Повторення вивчених новорічних пісень |
Новорічне свято |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |