Урок 6 "Барвисті ритми" 2 клас НУШ Мистецтво (О.В.Калініченко,Л.С.Аристова)

Про матеріал
Музичний матеріал: чеський народний танець «Полька», польський народний танець «Мазурка»; французька народна пісня «Танок каченят». Чеська полька подобається всім завдяки своєму життєрадісному та бешкетному характеру. Цей танець виконують в усіх європейських країнах.
Перегляд файлу

2 клас І семестр

урок 6                      дата ________

 

Тема уроку: Барвисті ритми.

Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; ознайомити з емоційним змістом музики, правилами слухання, співу, різновидами танців народів світу;
навчити сприймати музичні твори та висловлювати свої враження.
розвивати творчу уяву, фантазію учнів,ритм, пластичність, тривалості нот;
виховувати інтерес і любов до музики, пісні,танців, творчої праці, бажання вчитися музики.

Музичний матеріал: чеський народний танець «Полька», польський народний танець «Мазурка»; французька народна пісня «Танок каченят».

Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку


1. Організаційний момент.

Музичне вітання.

Сьогодні ми разом з вами помандруємо до Європи! Навідаємо наших сусідів – чехів та поляків

Чеська полька подобається всім завдяки своєму життєрадісному та бешкетному характеру. Цей танець виконують в усіх європейських країнах. На початку XX століття вважалося, що назва танцю походить від чеського слова půlka, що означає «половинний крок», оскільки ритм польки вимагає швидко переступати з ноги на ногу.

        Поміркуйте, який настрій може мати цей чудовий чеський танець?

2

Відомим майстром польок був австрійський композитор Йоганн Штраус Молодший. І зараз ми з вами прослухаємо цей веселий танець.

Чеський народний танець «Полька».

Й. Штраус. Полька «Піцикато».

 

3. Бесіда

  • Якою була музика – вокальною чи інструментальною?
  • Який настрій викликає музика цього танцю?
  • На яких інструментах його виконують?

4. Слухання музики.

Польський народний танець мазурка отримав свою назву від мазурів – жителів Мазовії. Саме тут він з’явився. А ще його називають танцем поривчастих рухів. Послухайте його і скажіть, чому саме таку характеристику він отримав.

Ф.Шопен. Мазурка (ор. 7, №1, сі-бемоль мажор)

5. Бесіда

Який настрій цих танців? Придумайте виразні рухи до цієї музики.

6. Новий матеріал для засвоєння.

Який  темп був у прослуханих танців?

Визначте характер польки та мазурки, користуючись підказками.

            

Пограйте в парах у музичне лото. Знайдіть у музичних фрагментах паузи й озвучте їх складами «ЛА» або зафарбуйте своїм улюбленим кольором.

Вивчаємо ноту «РЕ»

7. Вокально – хорова робота

1. Розспівування

2. Повторення  пісні «Кап – кап» Н.Май.

 

4. Виконання пісня «Танок каченят» з рухами.

6. Підсумок уроку.

docx
Додано
16 жовтня
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку