Календарно-тематичне планування. (1 год на тиждень). Основи здоров'я (6 клас). 2018/2019 н.р

Про матеріал

Календарно-тематичне планування. (1 год на тиждень). Основи здоров'я (6 клас). 2018/2019 н.р.

Складено відповідно до програми з основ здоров'я для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з урахуванням змін, затверджених наказом Міністерства від 07.06.2017№ 804

Перегляд файлу

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

6 КЛАС

(35 год., 1 год. на тиждень)

 

з/п

 

Дата

 

Тема уроку

Примітки

І СЕМЕСТР

Розділ 1. Здоров’я людини

1

 

 

Безпека життєдіяльності. Здоров’я і добробут

ПР № 1, 2: «Моделювання поведінки в умовах зміни кліматичних умов», «Добір одягу за несприятливих погодних умов»

 

Т–1 «Екологічна безпека та сталий розвиток»

Т-2 «Громадянсь-ка відповідаль-ність»

Т-3 «Здоров’я і безпека»

Т-4

«Підприємли-вість і фінансова грамотність»

2

 

 

Ризики і небезпеки. Оцінка ризиків у щоденному житті

ПР № 3: «Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні до екстремальної ситуації»

3

 

 

Навколишнє середовище і здоров’я. Небезпеки природного середовища. Екологічні проблеми довкілля

4

 

 

Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек

ПР № 4, 5: «Складання пам’яток запобігання кримінальних небезпек», «Складання пам’яток  захисту особистого майна (квартири, велосипеда, мобільного телефону)»

5

 

 

Узагальнюючий урок з розділу «Здоров’я людини»

Розділ 2. Фізична складова здоров’я

6

 

 

Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини. Особливість харчування у підлітковому віці

 

Т-1 «Екологічна безпека та сталий розвиток»

Т-4

«Підприємли-вість і фінансова грамотність»

Т-3 «Здоров’я і безпека»

7

 

 

Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень. Профілактика йододефіциту і діабету

ПР № 6: «Визначення збалансованості харчового раціону»

8

 

 

Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів

ПР № 7, 8: «Аналіз маркування харчових продуктів», «Відпрацювання алгоритму надання допомоги при харчових отруєннях»

9

 

 

Складові особистої гігієни

ПР № 9: «Складання пам’ятки: «Правила особистої гігієни»»

10

 

 

Узагальнюючий урок з розділів «Фізична складова здоров’я»

Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я

11

 

 

Психічний розвиток підлітка та ознаки гармонійного розвитку. Потреби людини, їх розвиток із віком

ПР № 10: «Проект самовдосконалення *(вибір, планування і досягнення мети)»

 

Т-1 «Екологічна безпека та сталий розвиток»

Т-2 «Громадянсь-ка відповідаль-ність»

Т-3«Здоров’я і безпека»

 

 

 

Т-4

«Підприємли-вість і фінансова грамотність»

12

 

 

Навички і звички. Вплив звичок на здоров’я

ПР № 11: «Створення плану формування корисної звички (чи відмови від поганої або шкідливої звички)»

13

 

 

Самооцінка і здоров’я. Критичне мислення та уміння приймати рішення

ПР № 12, 13: «Моделювання ситуації прийняття зважених рішень», «Моделювання ситуації відмови від шкідливих пропозицій»

 

14

 

 

Вплив реклами на рішення людини

ПР № 15, 16: «Аналіз грошових витрат, пов’язаних зі шкідливими звичками», «Аналіз соціальної і комерційної реклами»

15

 

 

Психоактивні речовини і здоров’я. Позитивні й негативні впливи однолітків. Протидія тиску і маніпуляціям. Толерантне ставлення до людей, що живуть з ВІЛ

16

 

 

Узагальнюючий урок з розділу «Психічна і духовна складові здоров’я»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

6 КЛАС

(35 год., 1 год. на тиждень)

 

ІІ СЕМЕСТР

з/п

 

Дата

 

Тема уроку

Примітки

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я.

Тема 1. Соціальний добробут

17

 

 

Спілкування і здоров’я

Засоби комунікації. Стилі спілкування людей

ПР № 17: «Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях»

Т–2 «Громадянсь-ка відповідаль- ність»

Т–3 «Здоров’я і безпека»

Т-4

«Підприємли-вість і фінансова грамотність»

18

 

 

Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі

ПР № 18: «Складання плану покращення міжособистісних стосунків»

19

 

 

Безпечне спілкування в Інтернеті (соціальні мережі)

20

 

 

Конфлікти і здоров’я

Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів

21

 

 

Конструктивне розв’язання конфліктів. Запобігання ескалації конфлікту

ПР № 19: «Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів. Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях»

22

 

 

Стосунки з однолітками

Підліткові компанії

23

 

 

Узагальнюючий урок з теми «Соціальний добробут»  розділу «Соціальна складова здоров’я»

Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі

24

 

 

Безпека в побуті

Правила користування газовими приладами, електроприладами,  водогоном, тепловими мережами

Т-1 «Екологічна безпека та сталий розвиток»

Т-2 «Громадянсь-ка відповідаль-ність»

Т-3 «Здоров’я і безпека»

Т-4

«Підприємли-вість і фінансова грамотність»

25

 

 

Безпека при користуванні засобами побутової хімії

ПР № 20: «Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки»

26

 

 

Пожежна безпека оселі

Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж

27

 

 

План евакуації з будинку Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу

ПР № 21: «Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі»

28

 

 

Проживання у промисловій зоні

Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Засоби захисту

29

 

 

Безпека руху велосипедиста. Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг та засоби безпеки велосипедиста

30

 

 

Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді

31

 

 

Поведінка в екстремальних ситуаціях

Телефони аварійних служб. Повідомлення для рятувальним службам. Правила  взаємодії з рятувальниками

ПР № 22: «Оцінка захаращеності під’їзду до будинку спец автомобілів  служби ДСНС Моделювання ситуації виклику рятувальних служб»

32

 

 

Перша допомога при ураженні електричним струмом, ДТП

ПР № 23: «Відпрацювання навичок безпечної поведінки при небезпеці ураження електричним струмом та ДТП»

33

 

 

Перша допомога при попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП

ПР № 24: «Моделювання допомоги при попаданні на тіло  речовин побутової хімії та  при отруєнні ними»

34

 

 

Узагальнюючий урок з теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі»  розділу «Соціальна складова здоров’я»

35

 

 

Повторення розділів «Здоров’я людини. Психічна і духовна складові здоров’я», «Фізична складова здоров’я. Соціальна складова здоров’я»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Турівна Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 грудня 2018
Переглядів
1517
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку