Календарно-тематичне планування. (1 год на тиждень). Основи здоров'я (6 клас). 2018/2019 н.р.
Складено відповідно до програми з основ здоров'я для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з урахуванням змін, затверджених наказом Міністерства від 07.06.2017№ 804
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
6 КЛАС
(35 год., 1 год. на тиждень)
№ з/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітки |
|
І СЕМЕСТР |
||||
Розділ 1. Здоров’я людини |
||||
1 |
|
|
Безпека життєдіяльності. Здоров’я і добробут ПР № 1, 2: «Моделювання поведінки в умовах зміни кліматичних умов», «Добір одягу за несприятливих погодних умов» |
Т–1 «Екологічна безпека та сталий розвиток» Т-2 «Громадянсь-ка відповідаль-ність» Т-3 «Здоров’я і безпека» Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність» |
2 |
|
|
Ризики і небезпеки. Оцінка ризиків у щоденному житті ПР № 3: «Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні до екстремальної ситуації» |
|
3 |
|
|
Навколишнє середовище і здоров’я. Небезпеки природного середовища. Екологічні проблеми довкілля |
|
4 |
|
|
Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек ПР № 4, 5: «Складання пам’яток запобігання кримінальних небезпек», «Складання пам’яток захисту особистого майна (квартири, велосипеда, мобільного телефону)» |
|
5 |
|
|
Узагальнюючий урок з розділу «Здоров’я людини» |
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
||||
6 |
|
|
Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини. Особливість харчування у підлітковому віці |
Т-1 «Екологічна безпека та сталий розвиток» Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність» Т-3 «Здоров’я і безпека» |
7 |
|
|
Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень. Профілактика йододефіциту і діабету ПР № 6: «Визначення збалансованості харчового раціону» |
|
8 |
|
|
Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів ПР № 7, 8: «Аналіз маркування харчових продуктів», «Відпрацювання алгоритму надання допомоги при харчових отруєннях» |
|
9 |
|
|
Складові особистої гігієни ПР № 9: «Складання пам’ятки: «Правила особистої гігієни»» |
|
10 |
|
|
Узагальнюючий урок з розділів «Фізична складова здоров’я» |
|
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я |
||||
11 |
|
|
Психічний розвиток підлітка та ознаки гармонійного розвитку. Потреби людини, їх розвиток із віком ПР № 10: «Проект самовдосконалення *(вибір, планування і досягнення мети)» |
Т-1 «Екологічна безпека та сталий розвиток» Т-2 «Громадянсь-ка відповідаль-ність» Т-3«Здоров’я і безпека»
Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність» |
12 |
|
|
Навички і звички. Вплив звичок на здоров’я ПР № 11: «Створення плану формування корисної звички (чи відмови від поганої або шкідливої звички)» |
|
13 |
|
|
Самооцінка і здоров’я. Критичне мислення та уміння приймати рішення ПР № 12, 13: «Моделювання ситуації прийняття зважених рішень», «Моделювання ситуації відмови від шкідливих пропозицій»
|
|
14 |
|
|
Вплив реклами на рішення людини ПР № 15, 16: «Аналіз грошових витрат, пов’язаних зі шкідливими звичками», «Аналіз соціальної і комерційної реклами» |
|
15 |
|
|
Психоактивні речовини і здоров’я. Позитивні й негативні впливи однолітків. Протидія тиску і маніпуляціям. Толерантне ставлення до людей, що живуть з ВІЛ |
|
16 |
|
|
Узагальнюючий урок з розділу «Психічна і духовна складові здоров’я» |
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
6 КЛАС
(35 год., 1 год. на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР |
|||||
№ з/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітки |
||
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я. Тема 1. Соціальний добробут |
|||||
17 |
|
|
Спілкування і здоров’я Засоби комунікації. Стилі спілкування людей ПР № 17: «Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях» |
Т–2 «Громадянсь-ка відповідаль- ність» Т–3 «Здоров’я і безпека» Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність» |
|
18 |
|
|
Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі ПР № 18: «Складання плану покращення міжособистісних стосунків» |
||
19 |
|
|
Безпечне спілкування в Інтернеті (соціальні мережі) |
||
20 |
|
|
Конфлікти і здоров’я Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів |
||
21 |
|
|
Конструктивне розв’язання конфліктів. Запобігання ескалації конфлікту ПР № 19: «Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів. Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях» |
||
22 |
|
|
Стосунки з однолітками Підліткові компанії |
||
23 |
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Соціальний добробут» розділу «Соціальна складова здоров’я» |
||
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі |
|||||
24 |
|
|
Безпека в побуті Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами |
Т-1 «Екологічна безпека та сталий розвиток» Т-2 «Громадянсь-ка відповідаль-ність» Т-3 «Здоров’я і безпека» Т-4 «Підприємли-вість і фінансова грамотність» |
|
25 |
|
|
Безпека при користуванні засобами побутової хімії ПР № 20: «Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки» |
||
26 |
|
|
Пожежна безпека оселі Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж |
||
27 |
|
|
План евакуації з будинку Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу ПР № 21: «Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі» |
||
28 |
|
|
Проживання у промисловій зоні Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Засоби захисту |
||
29 |
|
|
Безпека руху велосипедиста. Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг та засоби безпеки велосипедиста |
||
30 |
|
|
Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді |
||
31 |
|
|
Поведінка в екстремальних ситуаціях Телефони аварійних служб. Повідомлення для рятувальним службам. Правила взаємодії з рятувальниками ПР № 22: «Оцінка захаращеності під’їзду до будинку спец автомобілів служби ДСНС Моделювання ситуації виклику рятувальних служб» |
||
32 |
|
|
Перша допомога при ураженні електричним струмом, ДТП ПР № 23: «Відпрацювання навичок безпечної поведінки при небезпеці ураження електричним струмом та ДТП» |
||
33 |
|
|
Перша допомога при попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП ПР № 24: «Моделювання допомоги при попаданні на тіло речовин побутової хімії та при отруєнні ними» |
||
34 |
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі» розділу «Соціальна складова здоров’я» |
||
35 |
|
|
Повторення розділів «Здоров’я людини. Психічна і духовна складові здоров’я», «Фізична складова здоров’я. Соціальна складова здоров’я» |
||