Календарно-тематичне планування розроблено для шкільного підручника Англійська мова / English (student's book) 3 клас Марія Ростоцька, Оксана Карпюк / М.Є. Ростоцька, О.Д. Карп'юк (Нова програма) на 1 семестр
№з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
|||||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
||||||||||
Тема: «Я, моя сім’я, друзі » |
||||||||||||||||
1 |
|
Активізація вживання ЛО теми та розвиток навичок усного ситуа-тивного мовлення |
|
|
[d], [t], [h] [ai], [w] |
В.5, с. 10 В.2, с. 11 |
В.3, с.9 В.3, с. 12 |
В.1, с.8 В.1, с.11 В.1, с.13 |
|
Обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування привітання; |
Стежити за презентованою інформацією; Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя; |
|
||||
2 |
|
Введення нових ЛО те-ми та формування на-вичок усного ситуати-вного мовлення з їх ви-користанням |
В.1, с.15
|
|
В.2, с. 16 |
|
В.3, с. 16 В.5, с. 17 |
В.2, с. 16 |
В.4, с.16
|
|
||||||
3 |
|
Розвиток навичок мо-нологічного мовлення та практикування у вживанні присвійних займенників |
|
Присвійний відмінок іменника |
В.3, с. 20 |
В.1, с. 18 |
В.2, с. 19
|
В.1, с. 18 |
В.4, с.20
|
|
||||||
4 |
|
Активізація ЛО у діа-логічному мовленні за поданою ситуацією. Складання діалогів. |
|
|
В.3, с.22 В.5, с.23
|
В.1, с. 21
|
В.2, с. 21 В.4, с. 23 |
В.3, с.22
|
|
|
||||||
5 |
|
Удосконалення нави-чок аудіювання з ви-діленням необхідної інформації з прослуха-ного |
|
Числівники 1-20 Дієслово have got
|
В.3, с. 26 |
В.1, с.24 В.2, с.25
|
В.4, с.26
|
В.3, с. 26 |
В.6, с. 14 |
|
||||||
6 |
|
Розвиток навичок свід-омого читання та писе-много мовлення з теми |
|
Питальні речення в теперішньому неозначеному часі |
В.1, с. 27 |
В.2, с. 27 |
В.4, с. 28 |
В.1, с.27 В.2, с.27 |
В.3, с. 28 В.5, с. 28 |
|
||||||
7 |
|
Формування лексико-граматичних навичок з теми та розвиток нави-чок читання |
|
|
В.1, с. 29
|
В.1, с. 29
|
В.2, с. 29
|
В.1, с. 29
|
В.3, с.30
|
|
||||||
8 |
|
Введення додаткових ЛО теми та розвиток навичок їх використа-ння в усному мовленні |
В.1, с. 31 |
Заперечні речення в теперішньому неозначеному часі. |
В.2, с. 31
|
В.3, с. 32 В.5, с. 33 |
В.4, с. 33 В.5, с. 33 |
В.2, с. 31 В.3, с. 31
|
|
|
||||||
9 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
В.1, с. 34 |
В.1, с. 34 В.3, с. 36 |
В.4, с. 37 |
В.2, с. 35 В.5, с. 37 |
|
||||||
10 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №1 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №1 |
||||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
|||||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудію-вання |
Гово- ріння |
Читання |
Письмо |
||||||||||
Тема: «Помешкання» |
||||||||||||||||
11/1 |
|
Введення нових ЛО теми та їх активізація в усно-му мовленні |
В.1, с. 38 |
Прийменники місця |
В.2, с. 38 |
В.3, с. 39 |
В.3, с. 39 |
В.2, с. 38 |
|
Знання культурних реалій спільноти, пов’язаних із повсякденним життям |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
||||
12/2 |
|
Формування навичок використання прийме-нників місця в усному мовленні |
В.1, с. 40
|
Прості питальні речення |
|
В.4, с. 42
|
В.3, с. 41
|
В.1, с. 40
|
В.2, с. 41
|
|
||||||
13/3 |
|
Розвиток навичок ви-користання вивчених ЛО в усному мовленні з опорою на малюнки |
В.1, с. 43
|
|
В.1, с. 43
|
В.5, с. 45
|
В.2, с. 43
|
В.4, с. 44
|
В.3, с. 44
|
|
||||||
14/4 |
|
Формування лексико-граматичних навичок з теми та розвиток нави-чок читання |
В.2, с. 47
|
Питальне та заперечне речення з модальним дієсловом can |
В.1, с. 46 |
В.4, с. 48
|
|
В.1, с. 46 |
В.3, с. 48 |
|
||||||
15/5 |
|
Введення додаткових ЛО теми та їх активіза-ція в усному та писем-ному мовленні |
В.1, с. 49 |
Грам. конструкція There is/are… |
В.2, с. 49
|
|
В.2, с. 49 В.4, с. 50
|
|
В.3, с. 50
|
|
||||||
16/6 |
|
Розвиток навичок діа-логічного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури |
В.1, с. 52
|
|
В.1, с. 52
|
В.2, с. 52
|
В.2, с. 52 В.3, с. 52 В.4, с. 53 |
В.2, с. 52 |
|
|
||||||
17/7 |
|
Розвиток навичок чи-тання та аудіювання з повним розумінням тексту |
В.1, с. 54 |
|
В.1, с. 54 |
В.2, с. 54 В.3, с. 55
|
В.4, с. 55
|
В.2, с. 54 В.3, с. 55
|
В.4, с. 55 |
|
||||||
18/8 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
Питальна форма грам. конструкції Is/Are there…? |
[r], [d], [o], [n], [f], [k] |
В.3, с. 57
|
В.1, с. 56 В.2, с. 56 |
В.3, с. 57 |
В.4, с. 57 |
|
||||||
19/9 |
|
Комплексна тематична контрольна робота №2 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №2 |
||||||
Тема: «Мій день. Їжа» |
||||||||||||||||
20/1 |
|
Введення нових ЛО теми та формування навичок їх використа-ння їх в мовленні |
В.1, с. 58 |
Прийменники часу |
В.3, с. 59
|
В.2, с. 59
|
В.4, с. 60
|
В.2, с. 59 В.3 с. 59
|
|
|
||||||
21/2 |
|
Розвиток навичок пи-сьма з використання вивчених ЛО теми. |
В.1, с. 61
|
Прийменники часу |
В.2, с. 62
|
|
В.3, с. 62
|
В.3, с. 62
|
В.4, с. 62
|
|
||||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
|||||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети- чний матеріал |
Аудію-вання |
Гово- ріння |
Читання |
Письмо |
||||||||||
22/3 |
|
Формування граматич-них навичок: вживання теперішнього неозна-ченого часу |
В.1, с. 63
|
Розповідне речення в Present Simple |
В.1, с. 63
|
В.3, с. 64
|
В.2, с. 64
|
В.5, с. 65
|
В.4, с. 65
|
Дотримуватися елементарних правил ввічливості |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
|
||||
23/4 |
|
Розвиток навичок усно- го та писемного мовле-ння з опорою на лекси-ко-граматичні структури |
В.1, с. 66
|
|
В.2, с. 66
|
В.5, с. 68
|
В.3, с. 67
|
В.5, с. 68
|
В.4, с. 68
|
|
||||||
24/5 |
|
Ознайомлення з додат-ковими ЛО теми та пра ктикування у вживанні заперечних речень . |
В.1, с. 69 |
Заперечне речення в Present Simple |
В.2, с. 69 |
В.3, с. 69 |
В.1, с. 69
|
В.3, с. 70 |
В.4, с. 70 |
|
||||||
25/6 |
|
Формування лексико-граматичних навичок з теми та розвиток нави-чок свідомого читання |
В.1, с. 71
|
Неозначений артикль a/an |
В.2, с. 71
|
В.3, с. 72
|
В.4, с. 72
|
В.3, с. 72
|
В.5, с. 72
|
|
||||||
26/7 |
|
Розвиток граматичних навичок з опорою на ле-ксико-граматичні стру-ктури |
В.1, с. 73
|
Питальне речення в Present Simple |
В.1, с. 73
|
В.2, с. 73 В.3, с. 74 В.4, с. 75 |
В.5, с. 75 В.6, с. 76
|
В.3, с. 74
|
В.5, с. 75
|
|
||||||
27/8 |
|
Удосконалення нави-чок аудіювання та усно го мовлення з викорис-танням ЛО теми |
В.1, с. 77
|
Злічувані та незлічувані іменники |
В.1, с. 77
|
В.2, с. 77
|
В.3, с. 78 В.4, с. 78
|
В.3, с. 78 |
|
|
||||||
28/9 |
|
Активізація ЛО теми в діалогічному мовленні для розвитку комуніка-тивних навичок |
В.1, с. 79 |
Прийменники часу |
В.1, с. 79 |
В.2, с. 79
|
В.2, с. 79 В.3, с. 81
|
|
В.4, с. 81 |
|
||||||
29/10 |
|
Удосконалення навичок писемного мовлення та аудіювання з опорою на малюнки |
В.1, с. 82 |
|
В.1, с. 82
|
В.2, с. 82
|
В.5, с. 84
|
В.3, с. 83
|
В.4, с. 84
|
|
||||||
30/11 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
В.1, с. 85 В.7, с. 87 |
В.2, с. 85 В.3, с. 86 |
В.1, с. 85 |
В.5, с. 87 В.8, с. 88 |
|
||||||
31/12 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №3-4 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №3-4 |
||||||
Тема: « Свята та традиції» |
||||||||||||||||
32/1 |
|
Введення нових ЛО те-ми та їх активізація в діалогічному мовленні |
В.1, с.89 В.3, с.90
|
|
В.2, с.89
|
В.2, с. 89
|
В.4, с. 91
|
В.3, с.90
|
32/1 |
|
|
|
||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Повсякденне життя школярів, умови життя, соціальні правила поведінки, вживання та вибір привітань та форм звернення. Правила ввічливості. |
Уважно стежити за презентованою інформацією, усвідомлювати мету поставленого завдання.
|
Примітки |
|||||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети- чний матеріал |
Аудію-вання |
Гово- ріння |
Читання |
Письмо |
||||||||||
33/2 |
|
Розвиток навичок ауді-ювання та діалогічно-го мовлення з опорою на лексико-граматичні структури |
В.1, с. 92
|
|
В.1, с. 92
|
В.2, с. 93 В.4, с. 94
|
В.3, с. 94
|
В.3, с. 94
|
|
|
||||||
34/3 |
|
Активізація ЛО теми та розвиток навичок чита-ння з повним розумін-ням прочитаного |
В.1, с.95
|
|
В.1, с. 95
|
В.2, с. 95 В.5, с. 97
|
В.4, с. 97
|
В.2, с.96
|
В.3, с.96
|
|
||||||
35/4 |
|
Формування лексико-граматичних навичок з теми та розвиток нави-чок читання |
В.1, с.98
|
|
В.1, с. 98
|
В.3, с. 99
|
|
В.3, с. 99
|
В.4, с. 99
|
|
||||||
36/5 |
|
Удосконалення нави-чок використання вивч ених ЛО теми в усному та писемному мовленні |
|
|
|
В.1, с. 100 В.3, с. 101 |
В.3, с. 101
|
В.2, с. 100
|
В.4, с. 101
|
|
||||||
37/6 |
|
Розвиток граматичних навичок: вживання чи слівників 20-100. Вико нання тренувальних вправ для їх засвоєння. |
В.1, с.102
|
Кількісні числівники 20-100 |
В.1, с. 102 |
В.2, с. 102
|
В.4, с. 103
|
В.2, с. 102 |
В.3, с. 103
|
|
||||||
38/7 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
|
В.3, с. 105 |
В.1, с. 104 |
В.2, с. 104 В.4, с. 105
|
|
||||||
39/8 |
|
Комплексна тематична контрольна робота №5 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №5 |
||||||
40 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
41 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
42 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
43 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
44 |
|
Повторення вивченого матеріалу в 2 класі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||