Календарно-тематичне планування розроблено для шкільного підручника Англійська мова (English pupil's book) 3 клас Оксана Карп'юк / О.Д. Карп'юк 2013 за новою програмою на 1 семестр
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
|||||||
Тема: «Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах)» |
|||||||||||||
1 |
|
Введення нових ЛО теми та їх активізація в мовленні |
В.3, с. 15
|
Дієслово to be |
В.2, с. 5 В.3, с. 5 |
В.1, с. 14
|
В.1, с. 14
|
В.4, с. 5 В.2, с. 15 В.3, с. 15 |
|
Знання культурних реалій спільноти, пов’язаних із повсякденним життям |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
|
2 |
|
Активізація ЛО у діалогічному мовленні за поданою ситуацією |
|
Дієслово to be |
|
В.1, с. 16 В.6, с. 17 |
В.2, с. 16 В.3, с. 16 В.4, с. 17 |
В.5, с. 17
|
|
|
|||
3 |
|
Розвиток граматичних навичок: вживання вказівних займенників |
|
Вказівна займенники |
В.2, с. 19
|
В.1, с. 18 |
В.4, с. 7 В.2, с. 7 |
В.2, с. 19
|
В.3, с. 19
|
|
|||
4 |
|
Формування навичок усного ситуативного мовлення з теми |
|
Модальне дієслово can |
|
В.1, с. 20 В.5, с. 21 |
В.2, с. 21 В.3, с. 21 В.4, с. 21 |
|
|
|
|||
5 |
|
Розвиток навичок аудіювання із загаль-ним розумінням текст |
|
Загальне питальне речення в Present Simple |
В.2, с. 23
|
В.1, с. 22 В.1, с. 8 |
В.4, с. 23 В.5, с. 23
|
В.1, с. 8 |
В.3, с. 23
|
|
|||
6 |
|
Введення нових ЛО з теми та їх активізація у монологічному мовленні. |
В.1, с. 24
|
Заперечне речення в Present Simple |
В.3, с. 25 |
В.2, с. 24
|
В.5, с. 25
|
В.4, с. 25 |
В.2, с. 8 |
|
|||
7 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
Розповідне речення в Present Simple |
В.3, с. 27 |
В.1, с. 26
|
В.2, с. 26 В.5, с. 27 В.2, с. 29 |
В.4, с. 27 В.1, с. 28 |
В.6, с. 27 |
|
|||
8 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема: «Я, моя сім’я і друзі» |
|
||||||||||||
9/1 |
|
Введення нових ЛО теми та їх активізація в мовленні |
В.3, с. 31 |
Питальне речення з дієсловом to be |
В.2, с. 30 |
В.1, с. 30 |
В.4, с. 31
|
В.3, с. 31 |
|
Вживання привітань та форм звертання, вигуків |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
|
10/2 |
|
Активізація ЛО у діалогічному мовленні за поданою ситуацією |
|
|
В.2, с. 33 |
В.1, с. 32
|
В.3, с. 33
|
|
|
|
|||
11/3 |
|
Формування навичок використання вивче-них ЛО теми в усному мовленні |
В.1, с. 34 |
|
В.2, с. 34 |
В.3, с. 35 |
В.3, с. 35 |
В.2, с. 34 |
|
|
|||
12/4 |
|
Розвиток навичок читання з повним розумінням тексту. |
|
Прийменники місця |
В.3, с. 9 |
В.1, с. 36
|
В.2, с.36 В.4, с. 37 |
В.3, с. 37 |
|
|
|||
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
|||||||
13/5 |
|
Введення додаткових ЛО теми та їх активі-зація для розвитку ко-мунікативних навичок |
В.1, с. 38
|
Прийменники місця |
В.3, с. 9
|
|
В.4, с. 39 В.5, с. 39
|
В.2, с. 38 В.3, с. 39 |
|
Знання реалій повсякденного життя |
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
|
|
14/6 |
|
Удосконалення нави-чок усного мовлення з опрою на лексико-граматичні структури |
В.2, с. 40
|
Множина іменника (винятки) |
В.4, с. 41
|
В.1, с. 40 В.5, с. 42 |
В.3, с. 41 В.6, с. 43
|
В.4, с. 41
|
|
|
|||
15/7 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
Прийменники місця |
В.3, с. 9
|
В.1, с. 44 В.4, с. 39
|
В.2, с. 44 В.3, с. 45 |
В.4, с. 47
|
В.3, с. 47
|
|
|||
16/8 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема: «Школа» |
|||||||||||||
17/1 |
|
Ознайомлення з нови-ми ЛО та розвиток навичок пошукового читання |
В.2, с. 48 |
Прийменник часу |
В.2, с. 49 |
В.1, с. 48 |
В.3, с. 49 В.4, с. 49
|
В.2, с. 49 |
|
Знання реалій спільноти, пов’язаних із повсякденним життям |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
|
18/2 |
|
Удосконалення нави-чок усного мовлення з опрою на лексико-граматичні структури |
|
Розповідне та питальне речення в Present Simple |
В.2, с. 50 |
В.1, с. 52 В.4, с. 53
|
В.3, с. 50 В.2, с. 52 |
В.1, с. 52
|
|
|
|||
19/3 |
|
Розвиток навичок аудіювання з виділе-нням необхідної інфо-рмації з прослуханого |
|
Заперечне речення в Present Simple |
|
В.1, с. 54 |
В.2, с. 54 В.3, с. 54 В.5, с. 55 |
В.4, с. 55 |
В.3, с. 54
|
|
|||
20/4 |
|
Формування навичок писемного мовлення: написання електрон-ного листа |
|
Розповідне речення в Present Simple |
|
В.1, с. 56
|
В.1, с.56
|
В.2, с. 56 |
В.3, с. 57 В.4, с. 57
|
|
|||
21/5 |
|
Вживання числівників 11-20. Виконання тренувальних вправ |
В.1, с. 58 |
Числівники 11-20 |
В.3, с. 59 |
В.2, с. 58 |
В.4, с. 59
|
В.2, с. 58 В.3, с. 59 |
|
|
|||
22/6 |
|
Активізація ЛО теми та розвиток навичок мовлення з опорою на малюнки |
В.3, с. 60
|
Прийменник місця at (винятки) |
В.3, с. 60 |
В.1, с. 60
|
В.1, с. 60 В.2, с. 60 В.4, с. 61 |
В.3, с. 60 В.5, с. 62 |
|
|
|||
23/7 |
|
Розвиток граматичних навичок: вживання модальних дієслів. |
В.1, с. 34 |
Модальні дієслова |
В.4, с. 65 |
В.1, с. 64 В.5, с. 65 |
В.2, с. 64 |
В.4, с. 65 |
В.3, с. 64 |
|
|||
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
|||||||
24/8 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
Модальні дієслова |
|
В.1, с. 66
|
В.2, с. 67 В.3, с. 67 В.4, с. 67 |
В.1, с. 68 |
В.2, с. 68 |
Правила ввічливості Міжособистісні стосунки |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя
|
|
|
25/9 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
26 |
|
Семестрова контро-льна робота з читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
27 |
|
Семестрова контроль-на робота з аудіюванн |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
28 |
|
Семестрова контроль-на робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
29 |
|
Семестрова контроль-на робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
30 |
|
Повторення вивченого матеріалу за 1 семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||