Календарно- тематичне планування розроблено для шкільного підручника Англійська мова 4 клас О.М. Павліченко, І.В. Доценко, О.В. Євчук (Нова програма) на 2семестр
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
|||||||
Тема: «Шкільне життя» |
|||||||||||||
1 |
|
Активізація вживання ЛО теми та розвиток навичок усного ситуа-тивного мовлення |
|
Дієслово to be |
[d], [t], [g], [h] |
В.2, с. 4 В.4, с. 5 |
В.3, с. 5 В.5, с. 6 |
В.1, с. 4
|
В.6, с. 6
|
Знання культурних реалій спільноти, пов’язаних із повсякденним життям |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
|
2 |
|
Введення нових ЛО теми та формування навичок використання їх в мовленні |
В.1, с. 7
|
Дієслово have got |
[ai], [w], [d], [t] |
В.2, с. 7 В.4, с. 8 В.6, с. 9 |
В.2, с. 7 В.5, с. 9 В.7, с. 9 |
В.3, с. 8
|
|
|
|||
3 |
|
Активізація граматич-ного матеріалу:вжива-ння Present Continuous |
В.1, с. 10
|
Вказівні займенники Present Continuous |
[w], [ei], [ai], [ð] |
В.2, с. 10 |
В.4, с. 12 В.5, с. 13 В.6, с. 14 |
В.3, с. 11
|
В.3, с. 12
|
|
|||
4 |
|
Введення нового гра-матичного матеріалу: ступені порівняння прикметників |
В.1, с. 15
|
Ступені порівняння прикметників |
[u:], [ei], [ai], [ð], [θ], [w] |
В.2, с. 15
|
В.3, с. 16 В.5, с. 17 В.6, с. 17 |
В.4, с. 16
|
В.4, с. 17
|
|
|||
5 |
|
Розвиток навичок чи-тання з повним розу-мінням прочитаного |
|
Ступені порівняння прикметників (винятки) |
[w], [r], [ð], [θ]
|
В.1, с. 18
|
В.4, с. 19 В.5, с. 20
|
В.2, с. 18 |
В.3, с. 19
|
|
|||
6 |
|
Активізація ЛО у діалогічному мовленні та розвиток навичок аудіювання |
|
|
[h], [au], [t], [ð], [θ] |
В.3, с. 22 В.5, с. 23
|
В.4, с. 23 В.6, с. 23
|
В.1, с. 21 В.2, с. 22
|
|
|
|||
7 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
[u:], [w], [ð], [θ] |
В.2, с. 25 |
В.1, с. 24 В.3, с. 25 |
В.1, с. 24 В.2, с. 27 |
В.4, с. 25 |
|
|||
8 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №1 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №1 |
|||
Тема: «Я, моя сім’я і друзі (Місцепроживання)» |
|
||||||||||||
9/1 |
|
Введення нових ЛО теми та їх активізація в усному мовленні |
В.1, с. 28 |
Питальні та розповідні речення дієсловом to be |
[u], [l], [k],[p], [t], [g],[d], [o] |
В.1, с. 30 В.4, с. 30
|
В.2, с. 28 В.5, с. 30
|
В.3, с. 29 |
|
Вживання привітань та форм звертання, вигуків |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
|
10/2 |
|
Розвиток навичок читання з виділенням необхідної інформації. |
В.1, с. 31
|
Ступені порівняння прикметників |
[ai], [u:], [æ], [r], [t], [ɜ:], [l], [h], [b] |
В.1, с. 32 В.5, с. 32 |
В.2, с. 31 В.3, с. 32 В.6, с. 32 |
В.2, с. 31 |
|
|
|||
11/3 |
|
Формування навичок використання вивче-них ЛО теми в усному мовленні |
В.1, с. 34 |
|
[æ], [r], [t], [l], [h], [b], [e], [w],[ʃ] |
В.4, с. 36 В.5, с. 36 |
В.3, с. 35 |
В.2, с. 34 |
В.3, с. 35 |
|
|||
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
|||||||
12/4 |
|
Введення додаткових ЛО теми та їх активі-зація для розвитку ко-мунікативних навичок |
В.1, с. 37
|
Прийменники місця |
[u], [l], [k],[p], [t], [g],[d], [o] |
В.2, с. 38 В.5, с. 40 |
В.4, с.39
|
В.3, с. 37 |
|
|
|
|
|
13/5 |
|
Розвиток граматичних навичок: практикува-ння у вживання числі-вників 1-100 |
В.1, с. 41
|
Числівники 1-100 |
[ai], [u:], [æ], [r], [t], [ɜ:], [l], [h], [b] |
В.1, с. 44 В.2, с. 44
|
В.4, с. 44
|
В.3, с. 42 В.5, с. 45 |
В.3, с. 42 В.7, с. 46
|
Знання реалій повсякденного життя |
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
|
|
14/6 |
|
Розвиток навичок аудіювання з опорою на малюнки |
В.1, с. 47
|
Числівники 1-100 |
[æ], [r], [t], [l], [h], [b], [e], [w],[ʃ] |
В.2, с. 47
|
В.3, с. 48 В.5, с. 49 |
В.4, с. 48
|
|
|
|||
15/7 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
[æ], [r], [t], [l], [h], [b], [e], [w],[ʃ] |
|
В.1, с. 50 |
В.3, с. 52
|
В.4, с. 52
|
|
|||
16/8 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №2 |
|
|
[æ], [r], [t], [l], [h], [b], [e], [w],[ʃ] |
|
|
|
|
ТО №2 |
|||
Тема: «Помешкання» |
|||||||||||||
17/1 |
|
Активізація ЛО теми в діалогічному мовле-нні. Складання вла-сних діалогів |
|
Неозначений артикль a/an |
[[ð], [θ], [k], [w] [z], [b] |
В.1, с. 53 В.3, с. 54
|
В.4, с. 54 В.5, с. 54
|
В.2, с. 53 |
|
Знання реалій спільноти, пов’язаних із повсякденним життям |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
|
18/2 |
|
Ознайомлення з нови-ми ЛО та розвиток навичок пошукового читання |
В.1, с. 55
|
Прийменники місця |
[r], [d], [o], [n], [f], [k], [w] [z] |
В.5, с. 57
|
В.6, с. 57
|
В.2, с. 55 В.4, с. 56
|
|
|
|||
19/3 |
|
Удосконалення нави-чок усного мовлення з опрою на лексико-граматичні структури |
В.1, с. 58
|
Грам. конструкція There is/are |
[r], [ai], [g], [o], [ɜ:], [f], [e], [i:] |
В.1, с. 58 |
В.2, с. 58 В.4, с. 60
|
В.3, с. 59 |
В.5, с. 60
|
|
|||
20/4 |
|
Формування навичок писемного мовлення з використанням ЛО теми |
В.1, с. 61
|
|
[r], [ai], [o], [f], [e], [i:] |
В.4, с. 62
|
В.4, с.62
|
В.2, с. 61 В.5, с. 63
|
В.2, с. 62 В.3, с. 62
|
|
|||
21/5 |
|
Введення додаткових ЛО теми та розвиток навичок аудіювання |
В.1, с. 64 |
|
[h], [au], [o], [l], [d],[a:].[ai |
В.2, с. 64 |
В.4, с. 65 В.5, с. 65 |
В.3, с. 64
|
|
|
|||
22/6 |
|
Активізація ЛО теми та розвиток навичок мов-лення з опорою на ма-люнки |
В.1, с. 66
|
|
[h], [au], [o], [l], [d],[a:].[ai |
В.3, с. 67
|
В.5, с. 68 В.6, с. 68
|
В.2, с. 66
|
В.2, с. 67
|
|
|||
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Повсякденне життя школярів, умови життя, соціальні правила поведінки, вживання та вибір привітань та форм звернення. Правила ввічливості. |
Уважно стежити за презентованою інформацією, усвідомлювати мету поставленого завдання.
|
Примітки |
||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
|||||||
23/7 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
|
В.1, с. 69 В.4, с. 71 |
В.2, с. 70 |
В.3, с. 70 |
|
|||
24/8 |
|
Комплексна тематична контрольна робота №3 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №3 |
|||
25 |
|
Контроль навичок чи-тання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
26 |
|
Контроль навичок ауді-ювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
27 |
|
Контроль навичок пи-сьма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
28 |
|
Контроль навичок го-воріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
29 |
|
Аналіз семестрових контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
30 |
|
Повторення вивченого матеріалу за 1 семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||