№ уроку |
|
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Очікуваний результат |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|
|||||||||||||||||
|
Екологічна безпека та ста-лий роз-виток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фі-нансова грамотність |
|
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприйман-ня на слух
|
Усна взаємодія та про-дукування |
Писемне продуку-вання |
|
Примітка |
|||||||||||||
|
Unit 5: Live and Learn |
|
|
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
|
Ознайомлення з лексичними одиницями теми. |
.
|
|
|
. |
Розуміє основну думку складних за змістом та структуро висловлювань, описує життєві події, власні досягнення, висловлює емоційне ставлення до ситуації чи предмета обговорення, розрізняє типи умовних речень та знає відмінність між дієприкметником та дієприслівником
|
The Present Simple Tense |
С.126 |
впр. 1, 2 с.127 |
С.126 |
Впр 1 с.127
|
Впр.3 с.128 |
Вивчити лексичний матеріал |
|
||||||||||
2 |
|
|
Міжнародна освітня програма. |
Present Simple |
С. 126 |
Впр.6, с.129 |
|
Впр. 5 с.129 |
Впр.4 с.128 |
Вивчити лексику та впр.7 с. 130 |
|
|||||||||||||||
3 |
|
|
Активізація граматичного матеріалу. Past Participle |
Past Participle ed/ing |
|
Впр.1, с.131
|
|
Rules |
Впр.1, с.131
|
Впр. 2 с. 131 |
|
|||||||||||||||
4 |
|
|
Активізація граматичного матеріалу. Conditional 2 |
Умовні речення 2 типу |
|
|
|
Rules |
Впр.4, с.132 |
Впр. 5 с. 132 |
|
|||||||||||||||
5 |
|
|
Мова – важлива. |
The Present Simple Tense |
|
Впр.1, с.133 |
|
Conversations about languages |
Впр. 1 с. 144 |
Впр. 2 с. 134 |
|
|||||||||||||||
6 |
|
|
Reading skill builder |
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense, Future Simple |
|
Впр.1, с.135 |
|
c. 135 |
С. 136-137 |
Essay «Education is…» |
|
|||||||||||||||
7 |
|
|
Reading skill builder |
Simple Tenses
|
|
Впр.2, с.135 |
|
С. 139 |
Впр. 3 c. 139 |
Essay «what myths do you know about education» |
|
|||||||||||||||
8 |
|
|
Revolution in Knowledge sharing
|
|
|
c. 140-141
|
|
Впр. 4 с. 140 |
|
Впр. 5 с. 141 |
|
|||||||||||||||
9 |
|
|
Unfair Education |
|
|
|
Впр. 6 с. 142 |
|
Впр. 6 с. 142 |
Впр. 8 с. 145 |
Впр. 10 с. 146 |
|
||||||||||||||
10 |
|
|
Listening skill |
|
|
|
|
Впр. 1, 2, 3 с. 147-148 |
|
Впр. 1, 2, 3 с. 147-148 |
Повторити лексичні одиниці теми |
|
||||||||||||||
11 |
|
|
Listening skill
|
|
|
|
|
Впр. 4, 5, 6 с. 148 |
|
Впр. 4, 5, 6 с. 148 |
Повторити вживання умовних речень 2 типу |
|
||||||||||||||
12 |
|
|
Speaking skill
|
|
|
|
|
|
Впр. 1-3 с. 149 |
|
Впр. 4 с. 149 скласти діалог
|
|
||||||||||||||
13 |
|
|
Написання есе |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с. 151 |
Впр. 2 с. 151 |
|
||||||||||||||
14 |
|
|
Написання відгука на книгу |
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с. 152 |
Впр. 5 с. 152 |
|
||||||||||||||
15 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу теми
|
|
|
|
Впр. 2 с. 153 |
|
С. 153 |
Впр. 1 с. 153 |
Впр. 3 с. 155 |
|
||||||||||||||
16 |
|
|
Перегляд відео «British schools»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
17 |
|
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
18 |
|
|
|
Узагальнення матеріалу з теми |
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Unit 6 «Digital world around us» |
|||||||||||||||||||||||||
19 |
|
|
Ознайомлення з лексичними одиницями теми |
|
|
|
|
Наприкінці теми учень зможе проектувати власні повсякденні дії, зможе описати власний стиль життя та визначити власні пріоритети, зможе надати рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. А також засвоїть нові ЛО теми. |
The Present Simple Tense |
С. 156 |
Впр.1, с.156
|
С. 156 |
С. 156 Впр. 3 с. 158 |
Впр. 2 с. 157 |
Вивчити лексичний матеріал |
|
||||||||||
20 |
|
|
Інженерія як наука |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.4, с.158
|
|
|
Впр.5, 6 с. 158 |
Впр. 7 с. 159 |
|
|||||||||||||||
21 |
|
|
Гаджети 21 століття |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр. 8 С.160 |
Впр. 11 с. 161 |
Впр. 11 с. 161 |
Впр.9,10 с.160-161
|
Esay «gadgets the 21 century» |
|
|||||||||||||||
22 |
|
|
Активізація граматичного матеріалу |
|
Infinitive and Future tense forms |
|
Впр. 1, 2, 3 с. 162-163 |
|
|
Впр. 4 с. 164 |
Перекласти речення |
|
||||||||||||||
23 |
|
|
Активізація граматичного матеріалу |
Future tense forms |
|
Впр. 5 с. 164 |
video |
|
Впр. 6 с. 164 |
Впр. 7 с. 165 |
|
|||||||||||||||
24 |
|
|
Young women in Science |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.1, 2 с.166 |
|
Discussion after reading |
|
Essay «woman and science» |
|
|||||||||||||||
25 |
|
|
Digital dark age |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр. 1 с. 169 |
|
|
С. 170-171 тести |
Впр. 2 с. 171 |
|
|||||||||||||||
26 |
|
|
Ігри у телефоні: користь чи шкода? |
|
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.3, с.172
|
|
|
С. 173 |
Essay «advantages and disadvantages of the mobile phones» |
|
||||||||||||||
27 |
|
|
Smart Home |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.4, с.174 |
Впр. 6 с. 177 |
|
Впр.5, с.53 |
Essay «would you like to live in the smart home» |
|
|||||||||||||||
28 |
|
|
Перегляд відео про вік цифрових технологій |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
|
|
Discussion after watching |
|
Повторити лексику теми |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
Впр. 1, 2, 3 с. 180-181 |
|
Впр. 1, 2, 3 с. 180-181 |
|
|
||||||||||||||||||
29 |
|
|
Listening skill |
|
||||||||||||||||||||||
30 |
|
|
Listening skill |
|
|
|
|
Впр. 4, 5 с. 182-183 |
|
Впр. 4, 5 с. 182-183 |
|
|
||||||||||||||
31 |
|
|
Speaking skill |
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2, 3 с. 184-185 |
|
Впр. 4 с. 186 |
|
||||||||||||||
32 |
|
|
Написання електронного листа |
|
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр. 1 с. 187 |
Rules с. 188 |
|
Впр. 2 с. 187 |
Writing email |
|
||||||||||||||
33 |
|
|
Написання есе «For and against» |
|
|
|
Впр. 5 с. 189 |
|
Впр. 4 с. 189 |
Написання есе на вибрану тему |
|
|
||||||||||||||
34 |
|
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
35 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу теми
|
|
|
|
Впр. 1 с. 191 |
|
|
Впр. 1 с. 191 |
Повторити лексичний та граматичний матеріал теми |
|
||||||||||||||
36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення матеріалу з теми |
|
|
|
||||||||||||||
|
Unit 7«A Tailor-made Job: What is your choice» |
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
37 |
|
|
Ознайомлення з лексичними одиницями |
Учень практикує вживання граматичних конструкцій used to/get used to, modal verbs, defining and non-defining clauses, висловлює власні припущення по темі кар'єрного вибору |
Active and passive of previously learnt verb forms |
С. с. 192 |
Впр.1 с.192
|
С. 192
|
|
С. 192
|
Вивчити лексичний матеріал |
|
||||||||||||||
38 |
|
|
Людські ресурси |
|
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр. 2 с. 194 |
Впр. 4 с.195 |
|
Впр. 3 с. 194 |
Вивчити лексичні одиниці
|
|
||||||||||||||
39 |
|
|
Перегляд відео на тему «Job interviews» |
Present tenses Past tenses |
|
|
|
Video
|
Впр.5, с.195
|
Скласти діалог |
|
|||||||||||||||
40 |
|
|
Фразові дієслова в англійській мові |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
|
|
|
Впр. 6 с. 195 Впр. 7 с. 196 |
Вивчити фразові дієслова |
|
|||||||||||||||
41 |
|
|
Провідні професії в України |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.8, с.196
|
Video |
Discussion after watching |
|
Essay «I would like to be…» |
|
|||||||||||||||
42 |
|
|
Активізація граматичного матеріалу |
Used to/be used to/get used to |
|
Впр.2, с.197 |
|
|
Впр. 1 с. 197 |
Переклад речень |
|
|||||||||||||||
43 |
|
|
Активізація граматичного матеріалу |
Modal verbs |
|
Впр.3, 5 с.197
|
|
|
Впр. 4 с. 198 |
Впр. 6 с. 199 |
|
|||||||||||||||
44 |
|
|
Активізація граматичного матеріалу |
Defining/non-defining clauses |
ЛО теми |
Впр. 7 с. 199 |
Video |
|
Впр. 8 с. 200 |
Do exercises |
|
|||||||||||||||
45 |
|
|
National Railway Museum |
Active and passive of previously learnt verb forms Tense |
ЛО теми |
Впр. 1, 2 с. 201 |
Video |
|
впр. 1 с. 200 |
|
|
|||||||||||||||
46 |
|
|
Різноманітність професій |
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с. 202 |
|
|
Впр. 2 с. 202 |
Dialogue «what profession do you like most of all» |
|
||||||||||
47 |
|
|
Чому жінці потрібно працювати? |
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 3 с. 203 |
|
Discussion after reading |
|
Essay «must women work?» |
|
||||||||||
48 |
|
|
Різноманітність професій |
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с. 205 |
|
Discussion after reading |
Впр. 4 с. 205 |
|
|
||||||||||
49 |
|
|
Можна змінити професію? |
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 5 с. 206 |
|
|
Впр. 5 с. 206 |
Впр. 6 с. 207 |
|
||||||||||
50 |
|
|
Можливості працевлаштування для іноземців в Україні
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 7 с. 208 |
|
Discussion after reading |
|
|
|
||||||||||
51 |
|
|
Listening skill |
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1,2,3 с. 209-210 |
|
|
|
|
||||||||||
52 |
|
|
Listening skill |
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 4,5,6 с. 211 |
|
|
|
|
||||||||||
53 |
|
|
Speaking skill |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с. 212 |
|
Впр. 3 с. 214 |
|
||||||||||
54 |
|
|
Написання листа |
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с. 216 |
|
|
Впр. 5 с. 219 |
Впр. 2, 3 с. 216-217 |
|
||||||||||
55 |
|
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
56 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за тему
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с. 220 |
|
Впр. 2 с. 221 |
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
||||||||||
57 |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Unit 8 Arts: the beauty of creation |
|
|
|
|
|||||||||||||||
58 |
|
|
Ознайомлення лексичного матеріалу |
|
|
. |
|
Учень знайомиться з архітектурними стилями та мистецтвом зокрема, володіє великою кількістю ЛО, націлює себе на естетику |
Active and passive of previously learnt verb forms |
С. 222 |
Впр.1, 3 с.223
|
С. 222 |
|
Впр.1, с.222
|
Вивчити слова |
|
||||||||||
59 |
|
|
Композитор Бетховен |
|
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.5, с.225
|
Впр. 4 с. 224
|
|
Впр. 6 с. 226 |
Впр.6, с.226-227 зробити презентаці. Впр. 2 с. 223 |
|
||||||||||||||
60 |
|
|
Захист презентацій |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
|
|
Discussion after watching |
|
Впр. 7 с. 227 |
|
|||||||||||||||
61 |
|
|
Активізація граматичного матеріалу |
Pronouns |
|
Впр.1, 2 с.229
|
|
|
|
Впр. 3 с. 230 |
|
|||||||||||||||
62 |
|
|
Активізація граматичного матеріалу |
Future in the Past |
|
С. 230 Впр. 4 с. 231
|
|
|
Впр. 4 с. 231 |
Do exercises |
|
|||||||||||||||
63 |
|
|
The beauty of the creation |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.1, 2 с.232 |
|
|
|
Essay «what place I would like to visit» |
|
|||||||||||||||
64 |
|
|
Архітектурні стилі |
Active and passive of previously learnt verb forms |
ЛО теми |
Впр.1 с. 234 |
|
Discussion after reading |
С. 235 |
Essay I am afraid most of all |
|
|||||||||||||||
65 |
|
|
Піраміди: будівництво та їх значення у світовій культурі |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.4, с.238 |
Video |
Discussion after watching video |
|
|
|
|||||||||||||||
66 |
|
|
Listening skill
|
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
|
Впр. 1, 2, 3 с. 243 |
|
Впр. 1, 2, 3 с. 243 |
|
|
|||||||||||||||
67 |
|
|
Listening skill |
|
|
|
|
|
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
|
Впр. 4, 5 с. 245 |
|
Впр. 4, 5 с. 245 |
Повторити лексику теми |
|
||||||||||
68 |
|
|
Speaking skill |
|
|
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
|
|
Впр. 1, 2 с. 246 |
|
Впр. 4 с. 249 |
|
|||||||||||||
69 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с. 254 |
|
Впр. 3 с. 255 |
Повторити лексику теми |
|
||||||||||
70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення матеріалу з теми |
|
|
|
|
|||||||||||||
71 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
72 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
73 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
74 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
75 |
|
|
Текст для домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
76 |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу за II семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||