Календарно-тематичне планування 11 клас І сем. за підр. Карпюк (2019), 3 години на тиждень

Про матеріал

Календарно-тематичне планування складено до підручника 11 клас О.Карпюк (2019) , 3 години на тиждень, рівень стандарту . І семестр

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови  у 11-А класі - І семестр – (3 години на тиждень)

Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.

Учитель: Ващенко О.В.

№ урок

 

 

№ уроку скор.

 

Дата           Дата скор.

 

Тема уроку

 

Урок у НМК

 

Мовний інвентар

 

Комунікативна компетентність

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Зорове

сприйняття

Сприймання на слух

Усне продукування

Писемне продукування

1

 

Вступ. Повторення

Focus on Reading

spelling,pronunciation,vocabulary reading,

grammar,

 

 

 

 

Усвідомлення ролі англ.  мови у сучасному світі та свого місця в сучасному мультилінгваль ному середовищі

Повторити видо-часові форми дієслова

2

 

Англійська мова як мова міжнародного спілкування

Focus on Reading

to get a qualification, to have an access to, to pass an exam, mother tongue, examination

preparation, widespread, to require, to study abroad, language course

 

SB ex.5, pp.9-10;

WB ex.5, pp.6-7

 

SB

ex.6, p.11,

ex.7, p.11

WB

ex.5, p.7

Ex.8 p. 11-12

3

 

 

 

Англійська мова як мова міжнародного спілкування

Develop Your Vocabulary

 

 

ex.8, pp.11- 12.

 

 

 

Ex.7 p. 11

Teacher’s task

4

 

Вивчення англійської мови.

Focus on Speaking

leisure activities, personality, timetable, get rusty, private lessons

 

SB

ex.1, p.13

 

SB ex.2, p.13;

 

SB

ex. 4c,p.16

Teacher’s task

5

 

Вивчення англійської мови.

Focus on Speaking

 

 

 

 

ex.3b, p.14;

ex.4a, p.15;

ex.5, p.16

 

 

Teacher’s task

Шкільне життя         (Unit 1. Being a student – Вже студент.)

6

 

Учнівська автономія у вивченні мови

Focus on Reading

 

a resource. A strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibilty for, to assist, to attend, to get to know, to join, to find out

Conditionals I and II (Revision)

SB ex.2 pp.18-19;

ex.3 p.21; ex.4 p.21,

 

 

SB

ex.1, p.18;

WB

ex.2a, p.9,

 

Усвідомлення важливості безперервної освіти Усвідомлення важливості пошуку ефективних навчальних стратегій

Вивчити нову лексику

7

 

Учнівська автономія у вивченні мови

Develop Your

vocabulary

a resource. A strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibilty for, to assist, to attend, to get to know, to join, to find out

Conditionals I and II (Revision)

ex.1, p.22;ex.2, p.22

WB ex.1, p.8,

ex.2a, p.8,ex.3, p.9

 

 

WB

ex.4, p.10;

ex.5, p.10

Розповісти про плани на майбутнє у навчанні.

8

 

Підготовка до іспитів

Build Up Your

Grammar

if, even if, unless

 

SB ex.1,2,3, pp.23-24

 

 

GB

pp.3-14

Teacher’s task

9

 

Якщо не я, то хто?

Build Up Your

Grammar

 

Conditionals I and II (Revision)

SB ex.4,5, pp24-25

 

 

 

Teacher’s task

10

 

Іноземна мова – мова для життя

Focus On Listening

an assessment, a distraction, a superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear of

 

SB

ex.2a, p.26;

ex.3, p.26;

SB

ex.4, p.27;

ex.5, p.27;

SB

ex.1, p.25;

ex.2b, p.26

WB

ex.6, p.11;

ex.7, p.11

SB ex.1, p.28.

11

 

Ким я буду?

Focus On Speaking

 

 

SB ex.2, p.29

WB ex.8, p.12

 

SB ex.1, p.28.

ex. 3, p.29

WB

ex.9, p.12

Teacher’s task

12

 

Написання нотаток

Focus On Writing

notes, a paragraph, a flowchart, a listing, a summary

 

SB ex.1, p.30;

ex.2a,b,c, p.31;

 ex.4,p.32

SB ex.3, p.32;

ex.5, p. 32;

 

SB

ex.2, p.30

WB

ex.12, p.

14, ex. 13,

pp.15-16

ex.5, p. 32;

13

 

Повторення вивченого матеріалу

Use Your Skills

Активізація  мовного і мовленнєвого матеріалу

 

SB ex.1, p.33;

ex.2, p.34;

WB ex.10,p.13,

ex.11, p.13

 

SB ex.3, p.34;

ex.4, pp.34-35

 

Ex. 4 p. 36

14

 

Тепер я вмію

Check Your English

Активізація  мовного і мовленнєвого матеріалу

 

SB  ex.1.p.37, ex.4 p.38

SB ex 3 p. 38

 

SB ex.2 p.37

Teacher’s task

15

 

Узагальнення і систематизація знань з теми

 

Робота і професії              (Unit 2. Make up your mind – Зроби вибір.)

16

 

Професійні уміння і здібності людини

Focus on

Reading

 

a confidence, an employer, a fee, a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight into, to work on a project, a possibility, an occassion, an opportunity, a career, an employee, to assist,to employ, to occupy, to retire, to succeed

Direct

Speech.

Reported

Speech.

Future-in-

the-Past.

SB ex. 2,3,4,5,

pp.42-46;

 

Текст «Fill That Gap», pp. 42-44

SB

ex.1, p.42;

ex.6, p.46

WB

ex.2, p.19;

ex.4, p.21

Оцінювання власних здібностей та можливостей в контексті вибору майбутньої професії

Обговорення важливості емоційного комфорту в майбутній професії

 

 

 

Ex. 2-3 p. 48

17

 

Можливості професій

Develop

Your

Vocabulary

 

 

SBex.1, p. 47;

WB

ex.1, p.19;

ex.3, p.20

 

 

SB ex.2,3, p.48;

 

Teacher’s task

18

 

Вимоги працедавців

Build Up Your Grammar

 

 

SB ex.1, p.49;

ex.2, p.51; ex.3, p.52;

 

 

 

 

ex.7, p.55 SBex.6, p.54

19

 

У мене стільки можливостей

Build Up Your Grammar

 

 

SB ex.5, p.54,

 

SB

ex.4, pp.52-

53

SBex.6, p.54

GBpp.15-24

Teacher’s task

20

 

Вибір майбутньої професії

Focus On Listening

diversity, freedom, a graduate, liberty, appe

aling, renowned,

foundation course, publicly funded, to be well regarded

 

SB

ex.3, p.56,

ex.4b, 57

WB ex.5a, p.22

SB

ex.2, p.56;

ex.4a, p.57

 

SB

ex.1, p.55.

 

WB

ex. 5b,

p.22; ex.6,

p.23

Teacher’s task

21

 

Навчання після школи та закордоном

Focus On Speaking

definite, suited, constantly, attractive, to hesitate, an occupation, a generation, stressful, time off, shift work, to work overtime, an annual bonus, sick pay, status

 

SB

ex.3, p.58

WB

ex.7a, p.23

 

SB ex.1,2,4,

pp.58-59

WB ex.7b, p.23

WB

ex.8,

pp.24-25

ex.3, p.58

22

 

Написання формального листа

Focus On Writing

application letter,formal greeting, introductory paragraph, body paragraph, concluding paragraph, formal

ending

 

SB

ex.1, p.59;

ex.3, p.60;

 

 

 

SB

ex.2, p.60;

 

Ex. 1-3 p. 63-64

23

 

Написання формального листа

Focus On Writing

 

 

 

 

 

SB

ex.4,

p.62

Teacher’s task

24

 

Мій вибір

 

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

SB ex.2, p.63;

ex.3, p.64; ex.5a, p.65;

ex.6a, p.66

WB ex.9, p.25,

ex.10, p.26, ex.12, p.28

 

SB

ex.4, p.65,

ex.5b, p.65,

ex.6b, p.66

SB

ex.1, p.63

WB

ex.11, p.27

Ex. 1-2 p. 67-68

25

 

Узагальнення і систематизація знань з теми .( p. 67-70)

 

Teacher’s task

Я, моя родина та друзі             (Unit 3. Family relationship – Сімейні стосунки.)

26

 

Психологи про родинні стосунки

Focus On

Reading

 

an adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain,

to resent, inevitable, rebellious, to be grounded, to be jailed, to run out of, in

order to

Conditional

III

 

SB

ex.2,3,

pp.73-75,

 

SB  тексти

«Teen Terror» p.73;

«George’s Story», p.74

SB

ex.1, p.72,

ex.4,6, p.76

 

SB ex.5, p.76

WB ex.1, .32,

ex.2,3,4,

5,6, p.33- 35

 

Обговорення системи цінностей сучасної родини Аналіз впливу конфліктів на здоров’я людини

ex.1b,p.32

ex.5,6, pp.34-35

27

 

Позитивні і негативні моменти

Develop

Your

Vocabulary

 

 

Wordbuilding

SB ex.1,2, p.77

 

 

 

 

Teacher’s task

28

 

Конфлікт поколінь

Build Up Your Grammar

 

Conditional

III

 

SB ex.1, p.78;

ex.2, p.79;

ex.6, p.80

 

 

SBex.3,4,5,pp.79-80 GBpp.25-34

Write down 12 sentence

29

 

Дружна сім’я

Focus On Listening

an approach, a generation, an intention, a judgment, a negotiation, to annoy, to assume, to overcome, irritating, to bring up

 

SB

ex.2, p.81

 

SB

ex.3,4a,

pp.81-82

SB

ex.1, p.81;

ex.4b, p. 82

WB

ex.7,8,

pp.35-36

Teacher’s task

30

 

Підтримка в родині

Focus On Speaking

a community, innocence, a madman, to avoid something, to disturb, to encourage, to overcome, to recognize

 

SB

ex.4,5a, pp.83-84

WB ex.9,10, p.37

 

SB

ex.1,2,3,

pp.82-84

 

Ex. 5b p. 84

31

 

Лист до редактора

Focus On Writing

a letter to the editor

 

 

SB ex.1, p.85;

ex.3, p.87

 

 

SBex. 2,4,

pp.86-87

WB ex.13, 14a, p.39

WB

ex.14b,

p.40

Ex. 5 p. 87

32

 

Родина у моїх поглядах

Use Your Skills

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

SB ex.1,p.88;

ex.3, p.89;

ex.4, p.90; ex.7, p.91

WB ex.11, p.38

 

SB

ex.6,p.90;

SB

ex.2, p.88;

WB

ex.12, p.38.

Ex. 8 p. 91

33

 

Перевір свої знання

Check Your English

 

 

SB ex.4 p.93

SB ex3 p.93

SB ex 1 p. 93

SB ex 2 p.92

Teacher’s task

34

 

Узагальнення і систематизація знань з теми

 

Харчування                            (Unit 4 Eating out – Харчування.)

35

 

Харчування в Києві

Focus On Reading

a fixed price,a quality, abundant,customary, distinctive,garnished, inferior, interior, minced,relatively,rapidly, dish,meal, made with,range of, stuff with, roast, bake, served with,vegetarian

 

SB ex.2,3, pp. 96-98;

 

SB

Текст

‘Eating Out

in Kyiv’

SB

ex.1, p.96

 

 

Висловлення власної думки щодо закладів громадського харчування  та корисності раціонального харчування

Вивчити нову лексику

ex.5, p.99

 

36

 

Мій вибір

Develop Your Vocabulary

 

 

SBex.1,2,3; pp.100-101

WB ex.1,2,3a, pp.43-45

 

 

WB

ex.3b, p.45;

ex.4,5, pp.46-47

Teacher’s task

37

 

Система громадського харчування

Build Up Your Grammar

 

Reported Speech

SB

ex.1, p.102

 

SB

ex.3,p102;

SB ex.2,

p.102

GBpp.35-45

Ex. 4 p. 102-103

38

 

Типи закладів харчування

Focus On Listening

a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked

 

SB ex.4a, p.105

WB ex.6, p. 48

SB

ex.2a,3a,

p.104

SB

ex.1, p.103;

ex.2b, p.104

SBex.3b, 4b,p.105

WB ex.7, p.49

Teacher’s task

39

 

Замовлення їжі у кафе

Focus On Speaking

 

 

SBex.2, p.106;

WB

ex.9a, p.50

 

 

SBex.1, p.106;

ex.3, p.107,

WB

ex. 8, p.49

WB

ex.9b, p.50

Teacher’s task

40

 

Написання звіту оцінки.

Focus On Writing

an assessment report, a proposal report, a survey report, an introduction, a body, a conclusion

 

SB ex.1,2 p.108-109

 

SB ex.3 p.109-110

SB ex.4 p.111

Teacher’s task

 

41

 

Моє харчування

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

SB ex.1a, p.112;

ex.3a, p.113

WB ex.10a, p.51;

ex.11, p.52

 

SB ex.2,p.113;

ex.3b,p.113;

ex.4, p.114 ex.5,p.114

SB ex.6,p.114

WB

ex.10b, p.51

Teacher’s task

42

 

Узагальнення і систематизація знань з теми

 

 

43

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 червня 2021
Переглядів
277
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку