Шановні колеги! До Вашої уваги пропоную календарно-тематичне планування у 2 класі з природознавства (І, ІІ семестр) за підручником Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак на 2018/2019 навчальний рік, згідно оновленої програми. можлива корекція годин по темах.
ПРИРОДОЗНАВСТВО
2 клас Т.Г.Гільберг, Т.В. Сак. – К.: Видавництво «Генеза» 2012
(2 години на тиждень) 68 годин
Вид перевірки |
2 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
Практична робота |
4 |
2 |
Екскурсії |
2 |
2 |
Контрольна робота |
3 |
3 |
Дослідницький проект |
1 |
|
Навчальний проект |
1 |
3 |
№ |
Тема уроку |
Кіль. год. |
Дата |
Кор. |
Прим. |
|
Тема 1. Спостереження за порами року |
12 |
|
|
|
||
1 |
Явища природи. Спостереження за природою та погодою |
1 |
|
|
|
|
2 |
Земля та її форма. Глобус — модель Землі |
1 |
|
|
|
|
3 |
Обертання Землі навколо осі. Доба |
1 |
|
|
|
|
4 |
Рух Землі навколо Сонця. Рік. Вплив Сонця на сезонні явища в природі |
1 |
|
|
|
|
5
|
Термометр. Вимірювання температури. Практична робота «Визначення показів термометра за малюнками» |
1
|
|
|
|
|
6 |
Вода в природі. Три стани води: твердий – лід (сніг), рідкий – вода, газоподібний – водяна пара |
1 |
|
|
|
|
7 |
Зміна стану води за нагрівання та охолодження |
1 |
|
|
|
|
8 |
Колообіг води в природі |
1 |
|
|
|
|
9 |
Утворення хмар. Опади |
1 |
|
|
|
|
10 |
Вітер. Погода та її складові |
1 |
|
|
|
|
11 |
Народні прикмети та прогноз погоди. Контрольна робота з теми «Спостереження за порами року» |
1 |
|
|
|
|
12 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого з теми «Спостереження за порами року» Тема |
1 |
|
|
|
|
Тема 2. Природа восени |
10 |
|
|
|||
13 |
Осінні явища у живій та неживій природі |
1 |
|
|
|
|
14 |
Екскурсія «Спостереження за явищами природи восени». Практична робота «Вимірювання температури повітря та води» |
1 |
|
|
|
|
15 |
Рослини восени |
1 |
|
|
|
|
16 |
Поширення плодів і насіння в природі |
1 |
|
|
|
|
17
|
Їстівні та отруйні гриби. Правила збирання грибів. Практична робота «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за наочністю» |
1
|
|
|
|
|
18 |
Тварини восени. Підготовка тварин до зими. |
1 |
|
|
|
|
19 |
Перелітні та осілі птахи. |
1 |
|
|
|
|
20 |
Взаємозв’язки у природі восени. Праця людей восени |
1 |
|
|
|
|
21 |
Контрольна робота з теми «Природа восени». Охорона рослин і тварин. |
1 |
|
|
|
|
22 |
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект «Пташина їдальня» Тема |
1 |
|
|
|
|
Тема 3. Природа взимку |
8 |
|
||||
23 |
Зимові явища у живій та неживій природі |
1 |
|
|
|
|
24 |
Екскурсія «Спостереження за явищами природи взимку». Практична робота «Дослідження сніжинок за допомогою лупи та за малюнками» |
1 |
|
|
|
|
25 |
Ожеледиця, заметіль, замерзання водойм |
1 |
|
|
|
|
26 |
Практична робота «Сніг і лід – це вода. Порівняння властивостей льоду та снігу» |
1 |
|
|
|
|
27 |
Дерева, кущі, трав’янисті рослини взимку |
1 |
|
|
|
|
28 |
Дослідницький проект «Як зберегти ялинку перед новорічними святами?» |
1 |
|
|
|
|
29 |
Контрольна робота з теми «Природа взимку». |
1 |
|
|
|
|
30 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за семестр. Тема |
1 |
|
|
|
|
Тема 4. Природа взимку (продовження) |
8 |
|
||||
31 |
Тварини взимку. |
1 |
|
|
|
|
32 |
Зимуючі та осілі птахи. |
1 |
|
|
|
|
33 |
Навчальний проект «Як тварини зимують?» |
1 |
|
|
|
|
34 |
Турбота людей про тварин узимку. |
1 |
|
|
|
|
35 |
Взаємозв’язки у природі взимку. |
1 |
|
|
|
|
36 |
Праця людей узимку |
1 |
|
|
|
|
37 |
Контрольна робота з теми «Природа взимку». |
1 |
|
|
|
|
38 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок з теми «Природа взимку». Тема |
1 |
|
|
|
|
Тема 5. Природа навесні |
13 |
|
||||
39 |
Весняні явища у живій та неживій природі |
1 |
|
|
|
|
40 |
Відлига. Льодохід. Повінь |
1 |
|
|
|
|
41 |
Сокорух, розвиток бруньок, цвітіння. |
1 |
|
|
|
|
42
|
Практична робота «Розпізнавання органів трав’янистих рослин» |
1
|
|
|
|
|
43 |
Ранньоквітучі трав’янисті рослини. |
1 |
|
|
|
|
44 |
Праця людей навесні. |
1 |
|
|
|
|
45 |
Тварини навесні. Піклування про потомство. |
1 |
|
|
|
|
46
|
Повернення перелітних птахів. Облаштування гнізд, насиджування та виведення пташенят |
1
|
|
|
|
|
47 |
Взаємозв’язки у природі навесні |
1 |
|
|
|
|
48 |
Охорона рослин і тварин. |
1 |
|
|
|
|
49 |
Екскурсія «Спостереження за явищами природи навесні» |
1 |
|
|
|
|
50 |
Контрольна робота з теми «Природа навесні». |
1 |
|
|
|
|
51
|
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок з теми «Природа навесні». Тема |
1
|
|
|
|
|
Тема 6. Природа влітку |
17 |
|
||||
52 |
Ознаки літа |
1 |
|
|
|
|
53 |
Жива та нежива природа влітку |
1 |
|
|
|
|
54 |
Рослини лісу, луків та водойм улітку |
1 |
|
|
|
|
55 |
Лікарські рослини. |
1 |
|
|
|
|
56
|
Отруйні рослини. Практична робота «Розпізнавання деяких отруйних рослин рідного краю за ілюстраціями» |
1
|
|
|
|
|
57 |
Тварини лісу. |
1 |
|
|
|
|
58 |
Тварини луків та водойм. |
1 |
|
|
|
|
59 |
Червона книга України |
1 |
|
|
|
|
60 |
Навчальний проект «Пташка року України» |
1 |
|
|
|
|
61 |
Екскурсія на ферму. |
1 |
|
|
|
|
62
|
Навчальний проект «Рослини та тварини – символи України (калина, верба, соняшник, пшениця, лелека)» |
1
|
|
|
|
|
63 |
Взаємозв’язки у природі влітку |
1 |
|
|
|
|
64 |
Контрольна робота з теми «Природа влітку». |
1 |
|
|
|
|
65 |
Аналіз контрольної роботи. Сонячний годинник. |
1 |
|
|
|
|
66 |
Добра справа для природи. |
1 |
|
|
|
|
67 |
Екскурсія «Здрастуй, літечко!» (спостереження за ознаками літа, що наближається)» |
1
|
|
|
|
|
68 |
Підсумковий урок за рік. Тема |
1 |
|
|
|
|