РОЗКЛАД УРОКІВ
ПОНЕДІЛОК
|
ЧЕТВЕР
|
ВІВТОРОК
|
П’ЯТНИЦЯ
|
СЕРЕДА
|
|
УКРАЇНСЬКА МОВА І ЧИТАННЯ
за підручником О. Коваленко
5 год. на тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
При мітки |
Дата уроку |
Мова і мовлення |
|||
|
Усне і писемне мовлення |
С.4-6 |
|
|
Усне і писемне мовлення |
С.4-6 |
|
Текст |
|||
|
Текст |
С.7-8 |
|
|
Рукавичка. Українська народна казка |
С.79-82 |
|
|
Півник і двоє мишенят. Українська народна казка |
С.83-85 |
|
|
Текст |
С.7-8 |
|
|
Речення |
С.9-10 |
|
|
Речення |
С.9-10 |
|
|
Лисичка-суддя. Українська народна казка |
С.86-87 |
|
|
Лисичка та журавель. Українська народна казка |
С.88-90 |
|
Звуки і букви |
|||
|
Звуки і букви. Алфавіт |
С.11-12 |
|
|
Звуки і букви. Алфавіт |
С.11-12 |
|
|
Голосні звуки. Позначення їх буквами |
С.13-14 |
|
|
Голосні звуки. Позначення їх буквами |
С.13-14 |
|
|
Франко І. Лисичка і Рак |
С.90-91 |
|
|
Литвиненко В. Лисичка та їжак |
С.92-94 |
|
|
Склад. Перенесення слів із рядка в рядок |
С.15-16 |
|
|
Склад. Наголос. |
С.17-18 |
|
|
Наголошені й ненаголошені склади і звуки |
С.19-20 |
|
|
Узагальнення знань з теми «В гостях у казки». Літературна гра «Упізнай казку» |
|
|
|
Узагальнення знань з теми «В гостях у казки». Карасьова В. А чом я? |
С.95 |
|
|
Наголошені й ненаголошені склади і звуки |
С.19-20 |
|
|
Приголосні звуки. Позначення їх буквами |
С.21-23 |
|
|
Приголосні звуки. Позначення їх буквами |
С.23-24 |
|
|
Ой минула вже зима |
С.96 |
|
|
Буцень О. Як приходить весна |
С.98 |
|
|
Приголосні звуки. Позначення їх буквами |
С.24 |
|
|
Дзвінкі й глухі приголосні звуки |
С.25 |
|
|
Дзвінкі й глухі приголосні звуки |
С.26-27 |
|
|
Бойко Грицько. На мамине свято |
С.100 |
|
|
Пономаренко М. Подарунок |
С.101 |
|
|
Тверді та м’які приголосні звуки |
С.27-29 |
|
|
Позначення м’якості приголосних звуків буквами і, я, ю, є, ь |
С.29-30 |
|
|
Позначення м’якості приголосних звуків буквами і, я, ю, є, ь |
С.30-32 |
|
|
Твори Т. Г. Шевченка для дітей. Шевченко Т. Встала весна |
С.104 |
|
|
Маленьким про великого Тараса. За О. Іваненко |
С.104-106 |
|
|
Позначення м’якості приголосних звуків буквами і, я, ю, є, ь |
С.33-34 |
|
|
Позначення м’якості приголосних звуків перед о |
С.34 |
|
|
Позначення м’якості приголосних звуків перед о |
С.34 |
|
|
Моторний О. Зернятко. Мегелик Д. Вербичка |
С.108 |
|
|
Чухліб В. Хатка на тополі. Шаройко В. Що за пташка? |
С.110 |
|
|
Подовжені м’які приголосні звуки |
С.35-36 |
|
|
Подовжені м’які приголосні звуки |
С.37-39 |
|
|
Узагальнення знань з теми «Звуки і букви» |
|
|
|
Костенко Л. Перекинуті шпаківні |
С.110 |
|
|
Сухомлинський В. Як Микола став хоробрим |
С.111 |
|
|
Пом’якшення твердих приголосних перед і |
С.39-40 |
|
|
Пом’якшення твердих приголосних перед і |
С.40-42 |
|
|
Відсутність знака м’якшення в кінці слів після букв б, п, в, м, ф, ж, ч, ш, р |
С.42 |
|
|
Стеценко М. Першокласниця |
С.112-113 |
|
|
Комар Б. Дві груші й одна |
С.114-115 |
|
|
Відсутність знака м’якшення в кінці слів після букв б, п, в, м, ф, ж, ч, ш, р |
С.43 |
|
|
Апостроф |
С.44-45 |
|
|
Апостроф. Перенесення слів з апострофом з рядка в рядок |
С.46-47 |
|
|
«Прийшла весна — тепло принесла». Вийди, вийди, сонечко |
С.123 |
|
|
Іваненко О. Сороки |
|
|
|
Апостроф. Удосконалення правописних навичок слів з апострофом |
С.48-49 |
|
|
Апостроф. Удосконалення правописних навичок слів з апострофом |
|
|
|
Апостроф. Удосконалення правописних навичок слів з апострофом |
|
|
|
Узагальнення знань з теми «Звуки і букви» |
С.50-51 |
|
|
Буцень О. В новій школі |
С.116 |
|
|
Коцюбинський А. Активна підготовка |
|
|
Слова |
|||
|
Слова, які означають назви предметів |
С.52 |
|
|
Слова, які означають назви предметів |
С.53-54 |
|
|
Вживання великої букви |
С.55 |
|
|
Сухомлинський В. Смітник |
|
|
|
Сухомлинський В. Мишків велосипед |
С.117-118 |
|
|
Вживання великої букви |
С.56-58 |
|
|
Слова, які називають ознаки предметів |
С.58-60 |
|
|
Слова, які називають ознаки предметів |
С.61-63 |
|
|
Сенцовський В. Парасолька |
|
|
|
Коломієць Т. Олівці |
|
|
|
Слова, які називають ознаки предметів |
|
|
|
Слова, які називають дії предметів |
С.63-64 |
|
|
Слова, які називають дії предметів |
С.65-66 |
|
|
Слабошпицький М. Яблуко |
С.119-120 |
|
|
Нестайко В. Руденький |
С.121-122 |
|
|
Слова, які називають дії предметів |
С.64 |
|
|
Слова, які називають дії предметів |
С.65 |
|
|
Закріплення знань з теми «Слово» |
С.67-69 |
|
|
Костецький А. Про друга. Секрет |
|
|
|
Веселі вірші про школу і школярів. Вірші Грицька Бойка |
|
|
|
Веселі вірші про школу і школярів. Вірші В. Шаройка |
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
С.70 |
|
|
Повторення вивченого за рік |
С.71 |
|
|
Повторення вивченого за рік |
С.72 |
|
|
Бичко В. Працьовитий, як пташка |
|
|
|
Бичко В. Марта і Глинка |
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
С.73 |
|
|
Повторення вивченого за рік |
С.74 |
|
|
Повторення вивченого за рік |
С.75-77 |
|
|
Сенченко І. Хто вишні поїв? |
|
|
|
Прокопенко І. Чому липень липнем назвали? |
|
|
|
Прокопенко І. Як жолудь дубом став |
|
|
|
Що читати влітку? Знайди в бібліотеці та прочитай |
|
|
РОСІЙСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ
За підручником І. Лапшиної, Н. Зорьки
4 год. на тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
При мітки |
Дата уроку |
Что посеешь, то и пожнешь. Значение слова |
|||
|
Вчусь співвідносити слово та предмет чи дію. Думаю над значенням слів. Знаходжу в тексті незнайомі слова. І. Токманова «Плим». |
С.5-6 |
|
|
Що посієш, те й пожнеш. Значення слова Вчусь співвідносити слово та предмет чи дію. Думаю над значенням слів. Знаходжу в тексті незнайомі слова. Я. Пинясов «Ким бути, а ким не бути» |
С.7-8 |
|
|
Визначаю в ряді слів тематичні групи. Вчусь ставити до слів питання та пояснювати їх значення. Готуюсь читати текст за ролями. В. сутеев «Капризная кошка». |
С.9-13 |
|
|
Розвиток мовлення № 5 |
|
|
|
Читаю. Встановлюю зв'язок між подіями та персонажами. Вчусь пояснювати значення слів та виразів. Г. Циферов «Пугало». |
С.13-16 |
|
|
Вчусь читати мовчки. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, близькі за значенням. Пояснюю свою позицію. Дотримуюсь правил спілкування. Молдавська народна казка «Почему пес остался без жильця» |
С.16-17 |
|
|
Вчусь читати мовчки. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, близькі за значенням. Пояснюю свою позицію. Дотримуюсь правил спілкування. Молдавська народна казка «Почему пес остался без жильця». |
С.18-19 |
|
|
Робота з дитячою книжкою № 5. |
|
|
|
Пояснюю значення слів. Закріплюю вміння розрізняти слова, близькі за значенням. Відтворюю діалог. В. Голявкин «Рассказ Пети» |
С.19-20 |
|
|
Пояснюю значення слів. Закріплюю вміння розрізняти слова, близькі за значенням. Відтворюю діалог. В. Голявкин «Рассказ Пети» |
С.21-22 |
|
|
Читаю, правильно інтоную речення. Розумію прочитане. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, протилежні за значенням. А. Барто «В зеркале». |
С.22-24 |
|
|
Читаю, правильно інтоную речення. Розумію прочитане. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, протилежні за значенням. А. Барто «В зеркале». |
С.25- |
|
|
Діагностична робота № 5. Аудіювання. |
|
|
|
Пояснюю значення слова. Закріплюю вміння розрізняти слова, протилежні за значенням. Визначаю настрійтекста. Л. Воронкова «Трудный овражек». |
С.26-27 |
|
|
Пояснюю значення слова. Закріплюю вміння розрізняти слова, протилежні за значенням. Визначаю настрійтекста. Л. Воронкова «Трудный овражек». |
С.28-29 |
|
|
Читаю, думаю над значенням слів. Обираю інформацію з прочитаного. Вчусь розрізняти слова, різні за значенням. С. Погореловский «Простясь до завтра с детским садом…» |
С.30-32 |
|
|
Читаю, думаю над значенням слів. Обираю інформацію з прочитаного. Вчусь розрізняти слова, різні за значенням. С. Погореловский «Простясь до завтра с детским садом…» |
С.32 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
Справа майстра боїться. Слова – назви предметів |
|||
|
Визначаю назви предметів (підмети). Використовую їх у своєму мовленні. Даю свою оцінку до прочитаного. «Українська народна іграшка» |
С.34-35 |
|
|
Визначаю назви предметів (іменники). Використовую їх у своєму мовленні. Даю свою оцінку до прочитаного. «Українська народна іграшка» |
С.36-37 |
|
|
Закріплюю написання великої літери в іменах, прізвищах людей, кличках тварин. Використовую у своєму мовленні слова, що позначають назви предметів. В. Осеева «Хорошее». |
С.38-39 |
|
|
Закріплюю написання великої літери в іменах, прізвищах людей, кличках тварин. Використовую у своєму мовленні слова, що позначають назви предметів. В. Осеева «Хорошее». |
С.39-41 |
|
|
Розвиток мовлення № 6. |
|
|
|
Вчусь писати велику літеру в назвах країн, міст, сел., вулиць, річок. Використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети. В. Сухомлинський «Песню никому не убить!» |
С.42-43 |
|
|
Вчусь писати велику літеру в назвах країн, міст, сел., вулиць, річок. Використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети. В. Сухомлинський «Песню никому не убить!» |
С.44-45 |
|
|
Змінюю слова, що позначають предмети (іменники), за числами. Переказую прочитане. Ю. Ермолаев «Два пирожных» |
С.46-47 |
|
|
Змінюю слова, що позначають предмети (іменники), за числами. Переказую прочитане. Ю. Ермолаев «Два пирожных» |
С.47-49 |
|
|
Робота з дитячою книжкою № 6. |
|
|
|
Знаходжу серед слів, що позначають предмети (іменників), слова, близькі за значенням. Відповідаю на питання. Е. Пермяк «Для чего руки нужны» |
С.49-50 |
|
|
Знаходжу серед слів, що позначають предмети (іменників), слова, близькі за значенням. Відповідаю на питання. Е. Пермяк «Для чего руки нужны» |
С.51-52 |
|
|
Читаю виразно. Знаходжу серед слів, що позначають премети (іменників), слова, протилежні за значенням. А. Барто «Любитель – рыболов». |
С.52-54 |
|
|
Діагностична робота № 6. Мовна тема. |
|
|
|
Читаю, пояснюю значення слів. Закріплюю вивчене, використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети (Іменники). С. Баруздин «Как Алеше учиться надоело». |
С.55-56 |
|
|
Читаю, пояснюю значення слів. Закріплюю вивчене, використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети (Іменники). С. Баруздин «Как Алеше учиться надоело». |
С.56-58 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
Ідеї. Відкриття. Винаходи. Слова, що позначають ознаку предмета. |
|||
|
Визначаю слова, що позначають ознаку предмета (прикметники). Вчусь ставити питання: який? яка? яке? які? до слів. Передбачаю зміст твору. Е. Пермяк «Как Маша стала большой». |
С.60-61 |
|
|
Визначаю слова, що позначають ознаку предмета (прикметники). Вчусь ставити питання: який? яка? яке? які? до слів. Передбачаю зміст твору. Е. Пермяк «Как Маша стала большой». |
С.62-63 |
|
|
Визначаю слова, що позначають ознаку предмета(прикметники). Використовую їх в своєму мовленні. Л. Дьяконов «Щенок и снег». |
С.64-65 |
|
|
Визначаю слова, що позначають ознаку предмета(прикметники). Використовую їх в своєму мовленні. Л. Дьяконов «Щенок и снег». |
С.66-67 |
|
|
Розвиток мовлення № 7. |
|
|
|
Вчусь ставити питання до слів, що позначають ознаку предметів (прикметники). Пояснюю роль прикметників у художньому творі. В. Волина «Загадки». |
С.68-71 |
|
|
Робота з дитячою книжкою № 7. |
|
|
|
Знаходжу серед слів, що позначають ознаки предметів (прикметників), слова, близькі за значенням. Складаю стисле зв’язне висловлювання. П. дудочки «Рыбьи форточки». |
С.72-73 |
|
|
Знаходжу серед слів, що позначають ознаки предметів (прикметників), слова, близькі за значенням. Складаю стисле зв’язне висловлювання. П. дудочки «Рыбьи форточки». |
С.74-75 |
|
|
Знаходжу серед слів, що позначають ознаку предметів (прикметників), слова, протилежні за значенням. Передбачаю зміст твору. Ю. Резник «Волшебный карандаш» |
С.76-81 |
|
|
Вчусь підбирати до предмету відповідні ознаки. Читаю, відповідаю на питання за змістом прочитаного. В. Сутеев «Разные колёса» |
С.82-87 |
|
|
Вчусь підбирати до предмету відповідні ознаки. Читаю, відповідаю на питання за змістом прочитаного. В. Сутеев «Разные колёса» |
С.82-87 |
|
|
Діагностична робота № 7. Списування. |
|
|
|
Закріплюю вивчене. Складаю сполучення зі слів, які позначають предмет та ознаку предмета. Вчусь складати загадки за ознаками предмета. М. Слабошпицкий «Где туман живет?» |
С.87-88 |
|
|
Закріплюю вивчене. Складаю сполучення зі слів, які позначають предмет та ознаку предмета. Вчусь складати загадки за ознаками предмета. М. Слабошпицкий «Где туман живет?» |
С.88-91 |
|
|
Використовую в своєму мовленні слова, що позначають ознаку предметів (прикметники). Читаю. Складаю питання до прочитаного. А. Усачев «Как Соня научилась разговаривать» |
С.92-95 |
|
|
Використовую в своєму мовленні слова, що позначають ознаку предметів (прикметники). Читаю. Складаю питання до прочитаного. А. Усачев «Как Соня научилась разговаривать» |
С.95 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
Рух і час. Весна. Слова, що позначають дію предмета. |
|||
|
Вчусь знаходити в тексті слова, що по значають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. Використовую дієслова в своєму мовленні. Е. Баратинський «Весня, весня!» |
С. 97-98 |
|
|
Вчусь знаходити в тексті слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. Використовую дієслова в своєму мовленні. Е. Баратинський «Весня, весня!» |
С.99 |
|
|
Закріплюю вміння знаходити слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. И. Левитан «Март» |
С.100-101 |
|
|
Закріплюю вміння знаходити слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. З. Александрова «Капель» |
С.102-103 |
|
|
Розвиток мовлення № 8. |
|
|
|
Читаю діалоги з казки. Знаходжу серед слів, що позначають дії предметів (дієслів), слова, близькі за значенням. Використовую їх в своєму мовленні. Н. Сладков «Медведь и солнце». |
С.103-105 |
|
|
Знаходжу серед слів, що позначають дію предметів (дієслів), слова, протилежні за значенням. Використовую їх в своєму мовленні. А. Барто «Скворцы прилетели». |
С.105-107 |
|
|
Діагностична робота № 8. Мовна тема. |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою №8. |
|
|
|
Визначаю слова, до яких не можна поставити питання (службові слова). Закріплюю вміння писати їх окремо з іншими словами. Читаю виразно. Я. Аким «Апрель». |
С.107-109 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
В світі все взаємопов’язано. Літо. Споріднені слова. Корень слова. |
|||
|
Вчусь визначати споріднені слова. Виділяю корінь слова. Співвідношу зміст прочитаного зі своїми знаннями. Е. Трутнева «Лето». |
С.111-112 |
|
|
Вчусь визначати споріднені слова. Виділяю корінь слова. Співвідношу зміст прочитаного зі своїми знаннями. Е. Трутнева «Лето». |
С.112-113 |
|
|
Діагностична робота № 9. Діалог. |
|
|
|
Розвиток мовлення №9. |
|
|
|
Закріплюю вміння визначати спільнокореневі слова, виділяти корінь слова. Виразно читаю, визначаю емоціональний настрій тексту. Е. Благинина «Радуга». |
С.114-115 |
|
|
Закріплюю вміння визначати спільнокореневі слова, виділяти корінь слова. Виразно читаю, визначаю емоціональний настрій тексту. Е. Благинина «Радуга». |
С.114-116 |
|
|
Робота з дитячою книжкою № 9. |
|
|
|
Підбираю спільнокореневі слова з даним коренем. Вчусь правильно вимовляти й писати слова з ненаголошеними голосними звуками в корені слова. Висловлюю свою думку щодо прочитаного. А. Кузнецова «Времена года». Читання вголос. |
С.117-119 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
|
Підбираю спільнокореневі слова з даним коренем. Вчусь правильно вимовляти й писати слова з ненаголошеними голосними звуками в корені слова. Переказую прочитаний твір. В. Бианки «Купание медвежат». Читання вголос. |
С.119-121 |
|
|
Закріплюю вивчене. Складаю речення зі спільнокореневими словами, правильно записую їх. В. Данько «Веселы все дети…». В. Викторов «В гости к лету». |
С.122-124 |
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
МАТЕМАТИКА
за підручником С. Скорцової, О. Онопрієнко
4 год. на тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Примітки |
Дата уроку |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 |
|||
|
Додаємо і віднімаємо числа. |
С.63 |
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка. |
С.64 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд. |
С.65-66 |
|
|
Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння. |
С.67 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
С.68 |
|
|
Розв’язуємо задачі. |
С.69 |
|
|
Розв’язуємо задачі. |
С.70 |
|
|
Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення |
С.71 |
|
|
Обчислюємо різними способами. |
С.72 |
|
|
Досліджуємо кут. |
С.73 |
|
|
Одержуємо прямий кут. |
С.74 |
|
|
Досліджуємо прямокутник. |
С.75 |
|
|
Досліджуємо прямокутник. |
С.76 |
|
|
Досліджуємо квадрат. |
С.77 |
|
|
Визначаємо периметр многокутника. |
С.78 |
|
|
Розв’язуємо задачі. |
С.79-80 |
|
|
Досліджуємо коло і круг. |
С.81 |
|
|
Досліджуємо коло і круг. |
С.82 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №5 |
|
|
|
Шукаємо шлях розв’язування задачі. |
С.83 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
С.84 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
С.85 |
|
|
Розв’язуємо задачі. |
С.86 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
С.87 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
С.88 |
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження суми. |
С.89 |
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел. |
С.90 |
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження суми. |
С.91 |
|
|
Досліджуємо задачі. |
С.92 |
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно. |
С.93 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. |
С.94 |
|
|
Досліджуємо задачі. |
С.95 |
|
|
Досліджуємо задачі. |
С.96 |
|
|
Порівнюємо математичні вирази. |
С.97 |
|
|
Використовуємо в обчисленнях прийом округлення. |
С.98 |
|
|
Додаємо і віднімаємо різними способами. |
С.99 |
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини |
С.100 |
|
|
Перевіряємо додавання і віднімання. |
С.101 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №6. |
С.102 |
|
Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення; табличне множення та ділення |
|||
|
Досліджуємо суму однакових доданків. |
С.103 |
|
|
Досліджуємо різницю кількох однакових чисел. |
С.104 |
|
|
Додаємо і віднімаємо однакові числа. |
С.105 |
|
|
Розв’язуємо задачі. |
С.106 |
|
|
Знайомимось із арифметичною дією множення. |
С.107 |
|
|
Знайомимось із арифметичною дією ділення. |
С.108 |
|
|
Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка. |
С.109 |
|
|
Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення. |
С.110 |
|
|
Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею. |
С.111 |
|
|
Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення. |
С.112 |
|
|
Вивчаємо ділення з нулем та одиницею. |
С.113 |
|
|
Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10. |
С.114 |
|
|
Вивчаємо ділення на рівні частини. Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах. |
С.115-116 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №7 |
|
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2. |
С.117 |
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2. |
С.118 |
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі. |
С.119 |
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми. |
С.120 |
|
|
Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник. |
С.121 |
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3. |
С.122 |
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3. |
С.123 |
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці. Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння. |
С.124-125 |
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4. |
С.126 |
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4. |
С.126 |
|
|
Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів. |
С.127-128 |
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5. Розв’язуємо складені задачі. |
С.129 |
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5. |
С.129 |
|
|
Вивчаємо кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6 |
С.130-131 |
|
|
Вивчаємо кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6 |
С.131-132 |
|
|
Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7. |
С.133-134 |
|
|
Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7. |
С.134-135 |
|
|
Досліджуємо таблиці множення числа 8 та числа 9; таблиці ділення на 8, на 9. |
С.136 |
|
|
Досліджуємо таблиці множення числа 8 та числа 9; таблиці ділення на 8, на 9. |
С.136 |
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №8 |
С.137 |
|
|
Повторення вивченого |
С.138 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань за ІІ семестр |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань за рік |
С.139 |
|
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич
3 год. на тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Примітки |
Дата уроку |
Природа взимку (продовження) |
|||
|
Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду |
с.3-4 |
|
|
Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) |
с 4-5 |
|
|
Хто такий споживач Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару |
с.8-10 |
|
|
Чому важливо сортувати сміття? |
с.11 |
|
|
Як почуваються рослини взимку |
с.13-14 |
|
|
Як зимують комахи та риби |
с.16-18 |
|
|
Як зимують птахи та звірі. Проект «Птахам на допомогу!» |
с.18-22 |
|
|
Як зимують птахи та звірі |
с.21-23 |
|
|
Які бувають потреби Міні-проект «Мої потреби» |
с.24-26 |
|
|
Яка користь від знань. «Мова» тварин |
с.27-28 |
|
|
Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами |
с.29-31 |
|
|
Чи завжди треба бути добрим |
с.31-32 |
|
|
Друзі. Міні-проект «Правила дружби» |
с.32-33 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
Природа навесні |
|||
|
Як упізнати весну |
с.38-42 |
|
|
Правила поведінки під час грози |
с.42-43 |
|
|
Чому з’являються «сонячні зайчики»? |
с.43-45 |
|
|
Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» |
с.45-46 |
|
|
Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь |
с.46-47 |
|
|
Як здійснити задумане |
с.48-49 |
|
|
Як стати підприємливим |
с.49-51 |
|
|
Як стати винахідником |
с.52-54 |
|
|
Чого людина навчилася у природи? |
с.54-55 |
|
|
Як почуваються рослини навесні |
с.56-58 |
|
|
Які комахи з’являються першими навесні Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» |
с.59-61 |
|
|
Як змінюється життя у водоймах навесні |
с.62-63 |
|
|
Які приймати рішення |
с 65-66 |
|
|
Корисні звички |
с.66-67 |
|
|
Чи є у весни святковий календар. Свято Матері |
с.68-69 |
|
|
Чи є у весни святковий календар. Великдень |
с.68-71 |
|
|
Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні |
с.71-72 |
|
|
Як птахи зустрічають весну. Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) |
с.75-77 |
|
|
Чому птахи в’ють гнізда |
с.78-79 |
|
|
Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят |
с.80-81 |
|
|
Користь птахів у природі |
с.82-83 |
|
|
Хто потребує особистого простору |
с.84-86 |
|
|
Як поводитися з іншими |
с.86-87 |
|
|
Які зміни в житті звірів навесні |
с.88-91 |
|
|
Чому потрібно дбати про довкілля |
с.92-95 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
Природа влітку |
|||
|
Із чого починається літо? |
с.96-101 |
|
|
Літні місяці |
с.101-102 |
|
|
Яка шана книжкам |
с.103-105 |
|
|
Які бувають форми земної поверхні |
с.108-109 |
|
|
Чи є в підземелля таємниці Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями |
с.110-113 |
|
|
Як утворюється ґрунт |
с.112-116 |
|
|
Дослідження складу ґрунту |
с.116-117 |
|
|
3 якої ягоди намисто. їстівні та отруйні ягоди |
с.119-120 |
|
|
Отруйні речовини |
с.120-121 |
|
|
Які турботи у тварин улітку Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» |
с.122-125 |
|
|
Чому природа потребує охорони. Червона книга України |
с.131-135 |
|
|
Чому природа потребує охорони. Заповідники. Проект «Книга скарг природи» |
с.131-135 |
|
|
Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку |
с.136-137 |
|
|
Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? |
с.137-138 |
|
|
Які наші завдання на літо. Літні свята |
с. 139 |
|
|
Які наші завдання на літо. Літні розваги |
с.141-142 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік |
|
|
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
(в курсі Я досліджую світ)
за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич
1 год. на тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
При-мітки |
Дата уроку |
|
Виготовлення новорічної прикраси «Ковзани» за зразком чи власним задумом (картон, паперова серветка з малюнком) |
с.7 |
|
|
Виготовлення сніговика за зразком чи власним задумом (рулон від паперових рушників, кольоровий папір) |
с.12 |
|
|
Виготовлення аплікації «Засніжені дерева» за зразком чи власним задумом (кольоровий папір) |
с.14-15 |
|
|
Виготовлення бутербродів за зразком чи власним задумом |
с.26-27 |
|
|
Виготовлення листівки-сюрпризу за зразком чи власним задумом (кольоровий папір) |
с.34 |
|
|
Виготовлення виробів для ярмарку за зразком чи власним задумом |
с.51-52 |
|
|
Виготовлення квітки за зразком чи власним задумом (гофрований папір) |
с.58 |
|
|
Виготовлення жабки в техніці оригамі (двосторонній папір зеленого кольору) |
с.64 |
|
|
Створення виставки (на вибір): «Моя мама найчарів-ніша», «Найзаповітніша мрія моєї мами», «Професія моєї мами», «Я навчаюся у мами» |
с.69 |
|
|
Правила безпечної роботи з голкою. Виготовлення серветки за зразком чи власним задумом (тканина і нитки для вишивання) |
с.72—73 |
|
|
Виготовлення ластівки за зразком чи власним задумом (двосторонній папір чорного, червоного і білого кольорів) |
с. 79 |
|
|
Виготовлення моделі транспортного засобу за зразком чи власним задумом (підручні матеріали) |
с.95 |
|
|
Акція «Лікуймо книжку!» |
с.106-107 |
|
|
Виготовлення мишки за зразком чи власним задумом (ферт або цупка тканина) |
с.117 |
|
|
Виготовлення моделі проростання рослин |
с.118 |
|
|
Створення макета старого пенька і виготовлення його жителів (матеріали за вибором) |
с.125-126 |
|
|
Виготовлення аплікації «Літо» за зразком чи власним задумом (картон, ґудзики різного розміру та кольору) |
с.139-140 |
|
|
Сервірування столу до сніданку, обіду, вечері. Варіанти складання серветок. |
|
|
|
Підсумок за рік. |
|
|
МИСТЕЦТВО
за підручником Л. Масол, О. Гайдамака, О. Колотило
2 год. на тиждень
Тема уроку |
Музичне мистецтво |
Образотворче мистецтво |
Дата |
33-34. Зимові захоплення і спорт. |
Ритм і темп у відображенні руху. Слухання: В. Косенко «Скакалка». Виконання. В. Сорока, Р. Обшарська «Спортивна зима». Перегляд: «Танці-зігріванці» (с. 54-55). |
Рельєф. Створення настільної гри «До спортивних вершин» (гуаш, пластилін) (с. 56-57). |
|
35-36. Карнавал тварин. |
Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Слон. Королівський марш Лева. Перегляд: мультфільм «Лис Микита, «Король Лев» (фрагменти) (с. 58-59). |
Анімалістичний жанр. Зображення веселого левенятка або мрійливого слоника (на вибір) (олівці, фломастери) (с. 60-61). |
|
37-38. Карнавал птахів |
Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Півень і кури. Зозуля в хащі лісу. Лебідь. Перегляд: К. Сен-Санс «Карнавал тварин». Виконання: пісенні загадки; гра «Луна» (с. 62-63). |
Малювання птахів (олівець). Створення сторінки Червоної книги з малюнком птаха (акварель, гуаш) (с. 64-65). |
|
39-40. Подорож до далеких країн. |
Клавішні інструменти. Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Кенгуру. Акваріум. Виконання: В. Гребенюк, Е. Саталкіна «Кенгуру». Створення власного «Карнавалу тварин» (с. 66-67). |
Вправа: утворення рибок із геометричних фігур. Малювання рибок в акваріумі (воскові олівці) (с. 68-69). |
|
41-42. Космічна подорож. |
Слухання: Т. Ньюман «Зоряний корабель «Авалон»» (із фільму «Пасажири»). Перегляд: мультфільм «Майлз з планети майбутнього» (фрагменти). Виконання: інсценізування вірша Н. Карпенко «Парад планет» (с. 70-71). |
Затемнення і розбілення кольору. Техніка набризку. Створення космічного пейзажу (гуаш) (с. 72-73). |
|
43-44. Завітаймо до театру. |
Оперний театр. Слухання: М. Лисенко опера-казка «Коза-Дереза» (пісні Кози, Лисички, Рака). Виконання: М. Лисенко, вірші народні «Пісня Лисички», «Теми Кози і Рака» (с. 74-75). |
Ляльковий театр. Декорації. Вправа: створення будиночків із геометричних фігур. Малювання чарівного будиночка для казкової декорації (техніка за вибором - акварель, гуаш, кольорові олівці) (с. 76-77). |
|
45-46. Пори року зустрічаються. |
Слухання: П. Чайковський цикл «Пори року». Масляна (лютий), Пісня жайворонка (березень) жнива (серпень). Порівняння п’єс. Виконання: імпровізація пісні жайворонка на музичному інструменті (с. 78). |
Одяг для різних пір року. Малювання парасольок «Чотири пори року» (кольорові олівці, фломастери) (с. 80-81). |
|
47-48. Пори року зустрічаються. |
Виконання: О. Янушкевич, М. Ясакова «Весняні котики». Створення весняної заклички про пташку за записом ритму. Розгадування музичних загадок (с. 79). |
Створення одягу дія Лясольки та Барвика (кольорові олівці, фломастери) (с. 81). |
|
49-50. Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. |
Українські народні музичні інструменти. Слухання: Р. Гриньків «Веснянка»; І. Шамо «Веснянка». Порівняння творів. Виконання: А. Філіпченко, 'Г. Шевченко «Зацвіла в долині...» (с. 82-83). |
Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Петриківський розпис. Вправа: малювання ягідок пальчиком і зерняток пензликом (гуаш). Створення візерунка зі стебелець, листочків і ягідок (гуаш) (с. 84-85). |
|
51-52. Квіткові фантазії. |
Слухання: «Віночок українських народних пісень»; Є. Русинов балет «Дюймовочка» (фрагменти). Виконання: М. Ведмедері, В. Верховень «Віночок» (с. 86-87). |
Український віночок. Створення святкового віночка (робота в парах) (кольоровий папір, картон) (с. 88-89). |
|
53-54. Квіткові фантазії. |
Виконання: М. Ведмедері, В. Верховень «Віночок». Виконання танцювальних рухів до пісні. Створення мелодії за ритмом. Перегляд: руханка «Сонячний віночок» (с. 87). |
Створення чарівних квітів (гуаш, відбитки рук) (с. 89). |
|
55-56. Ритми життя в мистецтві. |
Слухання: Е. Гріг «Ранок» (із сюїти «Пер Гюнт»); С. Прокоф’єв «Вечір» (із циклу «Дитяча музика»). Виконання: Н. Рубальська «Різні барви у природи» (с. 90-91). |
Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки д ля книжки (кольоровий папір, картон) (с. 92-93). |
|
57-58. Ритми життя в мистецтві. |
Концерт. Слухання: А. Вівальді «Весна. Літо» (із циклу концертів «Пори року»). Порівняння музики весни і літа. Виконання: створення звукових картин. Гра «Оркестр» (с. 91). |
Колективна робота «Стрічка миру». Створення візерунку - частини стрічки (кольорові олівці, фломастери) (с. 93). |
|
59-60. Рекламуємо красиве і корисне. |
Музика в рекламі. Слухання: Поль Моріа «Така-Таката». Виконання: Н. Май «Веселка». Перегляд: руханка «Райдуга» (с. 94-95). |
Реклама. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм (матеріали за вибором) (с. 96-97). |
|
61-62. Мистецька подорож до Європи. |
Полька - чеський народний танець. Характер танцю. Слухання: А. Дворак «Слов’янські танці (за вибором). Виконання: А. Олєйніков, К. Орлов «We can fly» (с. 45). |
Створення транспортного засобу у техніці аплікація (кольоровий папір) (с. 100-101). |
|
63-64. Мистецька подорож до Європи. |
А. Олєйніков, К. Орлов «We can fly». |
Створення транспортного засобу з овочів (с. 101). |
|
65-66.
|
Резервний урок |
Резервний урок |
|
67-68.
|
Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 102). |
|
|
69-70.
|
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 103). |
|
|
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
3 год. на тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Дата уроку |
Рухова діяльність |
||
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Ходьба на носках, п'ятах, ходьба з високим підніманням стегна. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад, крок галопу. Рухлива гра. |
|
|
ЗРВ. Ходьба на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку. Біг з високим підніманням стегна. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети |
|
|
ЗРВ. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з обручем. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з обручем. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою. Біг з різних вихідних положень. Рухливі ігри та естафети. |
|
Вправи для розвитку фізичних якостей |
||
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з обручами. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети.. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави.Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Рухливі ігри та естафети. |
|
Вправи для розвитку фізичних якостей |
||
|
ЗРВ. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом.Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальнівправи для профілактики плоскостопості. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Метання малого м’яча з-за голови на дальність. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Метання малого м’яча з-за голови на дальність. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Метання малого м’яча з-за голови на дальність. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
ЗРВ. Рухливі ігри та естафети. |
|