Календарно-тематичне планування 2 клас ІІ семестр за освітньою програмою О.Я Савченко ДЛЯ 2 КЛАСУ ШКІЛ З РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ НАВЧАННЯ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 2 клас ІІ семестр за освітньою програмою О.Я Савченко ДЛЯ 2 КЛАСУ ШКІЛ З РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ НАВЧАННЯ містить в собі такі предмети: Російська мова і читання (велике дякую Лучкіній Олександрі Володимирівні) Лапшиної, Українська мова і читання КОваленко, Математика Скворцова, Я досліджую світ Гільберг, Мистецтво Масол, Дизайн і технології Гільберг, Фізична культура.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗКЛАД УРОКІВ

ПОНЕДІЛОК

  1. Я досліджую світ
  2. Математика
  3. Російська мова і читання
  4. Українська мова і читання
  5. Фізична культура

ЧЕТВЕР

  1. Російська мова і читання
  2. Мистецтво
  3. Мистецтво
  4. Інформатика
  5. Українська мова і читання

 

ВІВТОРОК

  1. Українська мова і читання
  2. Математика
  3. Російська мова і читання
  4. Дизайн і технології
  5. Фізична культура

 

 

ПЯТНИЦЯ

  1. Я досліджую світ
  2. Математика
  3. Фізична культура
  4. Англійська мова
  5. Українська мова і читання

 

СЕРЕДА

  1. Я досліджую світ
  2. Математика
  3. Російська мова і читання
  4. Англійська мова
  5. Українська мова і читання

 

 

 

 

УКРАЇНСЬКА МОВА І ЧИТАННЯ

за підручником О. Коваленко

5 год. на тиждень

№ з/п

Тема уроку

При

мітки

Дата

уроку

Мова і мовлення

  1.  

Усне і писемне мовлення

С.4-6

 

  1.             

Усне і писемне мовлення

С.4-6

 

Текст

  1.             

Текст

С.7-8

 

  1.             

Рукавичка. Українська народна казка

С.79-82

 

  1.             

Півник і двоє мишенят. Українська народна казка

С.83-85

 

  1.             

Текст

С.7-8

 

  1.             

Речення

С.9-10

 

  1.             

Речення

С.9-10

 

  1.             

Лисичка-суддя. Українська народна казка

С.86-87

 

  1.             

Лисичка та журавель. Українська народна казка

С.88-90

 

Звуки і букви

  1.             

Звуки і букви. Алфавіт

С.11-12

 

  1.             

Звуки і букви. Алфавіт

С.11-12

 

  1.             

Голосні звуки. Позначення їх буквами

С.13-14

 

  1.             

Голосні звуки. Позначення їх буквами

С.13-14

 

  1.             

Франко І. Лисичка і Рак

С.90-91

 

  1.             

Литвиненко В. Лисичка та їжак

С.92-94

 

  1.             

Склад. Перенесення слів із рядка в рядок

С.15-16

 

  1.             

Склад. Наголос.

С.17-18

 

  1.             

Наголошені й ненаголошені склади і звуки

С.19-20

 

  1.         

Узагальнення знань з теми «В гостях у казки». Літературна гра «Упізнай казку»

 

 

  1.         

Узагальнення знань з теми «В гостях у казки». Карасьова В. А чом я?

С.95

 

  1.         

Наголошені й ненаголошені склади і звуки

С.19-20

 

  1.         

Приголосні звуки. Позначення їх буквами

С.21-23

 

  1.         

Приголосні звуки. Позначення їх буквами

С.23-24

 

  1.         

Ой минула вже зима

С.96

 

  1.         

Буцень О. Як приходить весна

С.98

 

  1.         

Приголосні звуки. Позначення їх буквами

С.24

 

  1.         

Дзвінкі й глухі приголосні звуки

С.25

 

  1.         

Дзвінкі й глухі приголосні звуки

С.26-27

 

  1.         

Бойко Грицько. На мамине свято

С.100

 

  1.         

Пономаренко М. Подарунок

С.101

 

  1.         

Тверді та м’які приголосні звуки

С.27-29

 

  1.         

Позначення м’якості приголосних звуків буквами і, я, ю, є, ь

С.29-30

 

  1.         

Позначення м’якості приголосних звуків буквами і, я, ю, є, ь

С.30-32

 

  1.         

Твори Т. Г. Шевченка для дітей. Шевченко Т. Встала весна

С.104

 

  1.         

Маленьким про великого Тараса. За О. Іваненко

С.104-106

 

  1.         

Позначення м’якості приголосних звуків буквами і, я, ю, є, ь

С.33-34

 

  1.         

Позначення м’якості приголосних звуків перед о

С.34

 

  1.         

Позначення м’якості приголосних звуків перед о

С.34

 

  1.         

Моторний О. Зернятко. Мегелик Д. Вербичка

С.108

 

  1.         

Чухліб В. Хатка на тополі. Шаройко В. Що за пташка?

С.110

 

  1.         

Подовжені м’які приголосні звуки

С.35-36

 

  1.         

Подовжені м’які приголосні звуки

С.37-39

 

  1.         

Узагальнення знань з теми «Звуки і букви»

 

 

  1.         

Костенко Л. Перекинуті шпаківні

С.110

 

  1.         

Сухомлинський В. Як Микола став хоробрим

С.111

 

  1.         

Пом’якшення твердих приголосних перед і

С.39-40

 

  1.         

Пом’якшення твердих приголосних перед і

С.40-42

 

  1.         

Відсутність знака м’якшення в кінці слів після букв б, п, в, м, ф, ж, ч, ш, р

С.42

 

  1.         

Стеценко М. Першокласниця

С.112-113

 

  1.         

Комар Б. Дві груші й одна

С.114-115

 

  1.         

Відсутність знака м’якшення в кінці слів після букв б, п, в, м, ф, ж, ч, ш, р

С.43

 

  1.         

Апостроф

С.44-45

 

  1.         

Апостроф. Перенесення слів з апострофом з рядка в рядок

С.46-47

 

  1.         

 «Прийшла весна — тепло принесла». Вийди, вийди, сонечко

С.123

 

  1.         

Іваненко О. Сороки

 

 

  1.         

Апостроф. Удосконалення правописних навичок слів з апострофом

С.48-49

 

  1.         

Апостроф. Удосконалення правописних навичок слів з апострофом

 

 

  1.         

Апостроф. Удосконалення правописних навичок слів з апострофом

 

 

  1.         

Узагальнення знань з теми «Звуки і букви»

С.50-51

 

  1.         

Буцень О. В новій школі

С.116

 

  1.         

Коцюбинський А. Активна підготовка

 

 

Слова

  1.         

Слова, які означають назви предметів

С.52

 

  1.         

Слова, які означають назви предметів

С.53-54

 

  1.         

Вживання великої букви

С.55

 

  1.         

Сухомлинський В. Смітник

 

 

  1.         

Сухомлинський В. Мишків велосипед

С.117-118

 

  1.         

Вживання великої букви

С.56-58

 

  1.         

Слова, які називають ознаки предметів

С.58-60

 

  1.         

Слова, які називають ознаки предметів

С.61-63

 

  1.         

Сенцовський В. Парасолька

 

 

  1.         

Коломієць Т. Олівці

 

 

  1.         

Слова, які називають ознаки предметів

 

 

  1.         

Слова, які називають дії предметів

С.63-64

 

  1.         

Слова, які називають дії предметів

С.65-66

 

  1.         

Слабошпицький М. Яблуко

С.119-120

 

  1.         

Нестайко В. Руденький

С.121-122

 

  1.         

Слова, які називають дії предметів

С.64

 

  1.         

Слова, які називають дії предметів

С.65

 

  1.         

Закріплення знань з теми «Слово»

С.67-69

 

  1.         

Костецький А. Про друга. Секрет

 

 

  1.         

Веселі вірші про школу і школярів. Вірші Грицька Бойка

 

 

  1.         

Веселі вірші про школу і школярів. Вірші В. Шаройка

 

 

  1.         

Повторення вивченого за рік

С.70

 

  1.         

Повторення вивченого за рік

С.71

 

  1.         

Повторення вивченого за рік

С.72

 

  1.         

Бичко В. Працьовитий, як пташка

 

 

  1.         

Бичко В. Марта і Глинка

 

 

  1.         

Повторення вивченого за рік

С.73

 

  1.         

Повторення вивченого за рік

С.74

 

  1.         

Повторення вивченого за рік

С.75-77

 

  1.         

Сенченко І. Хто вишні поїв?

 

 

  1.         

Прокопенко І. Чому липень липнем назвали?

 

 

  1.         

Прокопенко І. Як жолудь дубом став

 

 

  1.         

Що читати влітку? Знайди в бібліотеці та прочитай

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОСІЙСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ

За підручником І. Лапшиної, Н. Зорьки

4 год. на тиждень

з/п

Тема уроку

При

мітки

Дата

уроку

            Что посеешь, то и пожнешь. Значение слова

  1.  

Вчусь співвідносити слово та предмет чи дію. Думаю над значенням слів. Знаходжу в тексті незнайомі слова.  І. Токманова «Плим».

С.5-6

 

  1.  

Що посієш, те й пожнеш. Значення слова

Вчусь співвідносити слово та предмет чи дію. Думаю над значенням слів. Знаходжу в тексті незнайомі слова.  Я. Пинясов «Ким бути, а ким не бути»

С.7-8

 

  1.  

Визначаю в ряді слів тематичні групи. Вчусь ставити до слів питання та пояснювати їх значення. Готуюсь читати текст за ролями. В. сутеев «Капризная кошка».

С.9-13

 

  1.  

Розвиток мовлення № 5

 

 

  1.  

Читаю. Встановлюю зв'язок між подіями та персонажами. Вчусь пояснювати значення слів та виразів. Г. Циферов «Пугало».

С.13-16

 

  1.  

Вчусь читати мовчки. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, близькі за значенням. Пояснюю свою позицію. Дотримуюсь правил спілкування. Молдавська народна казка «Почему пес остался без жильця»

С.16-17

 

  1.  

Вчусь читати мовчки. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, близькі за значенням. Пояснюю свою позицію. Дотримуюсь правил спілкування. Молдавська народна казка «Почему пес остался без жильця».

С.18-19

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою № 5.

 

 

  1.  

Пояснюю значення слів. Закріплюю вміння розрізняти слова, близькі за значенням. Відтворюю діалог. В. Голявкин «Рассказ Пети»

С.19-20

 

  1.  

Пояснюю значення слів. Закріплюю вміння розрізняти слова, близькі за значенням. Відтворюю діалог. В. Голявкин «Рассказ Пети»

С.21-22

 

  1.  

Читаю, правильно інтоную речення. Розумію прочитане. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, протилежні за значенням. А. Барто «В зеркале».

С.22-24

 

  1.  

Читаю, правильно інтоную речення. Розумію прочитане. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, протилежні за значенням. А. Барто «В зеркале».

С.25-

 

  1.  

Діагностична робота № 5. Аудіювання.

 

 

  1.  

Пояснюю значення слова. Закріплюю вміння розрізняти слова, протилежні за значенням. Визначаю настрійтекста. Л. Воронкова «Трудный овражек».

С.26-27

 

  1. .

Пояснюю значення слова. Закріплюю вміння розрізняти слова, протилежні за значенням. Визначаю настрійтекста. Л. Воронкова «Трудный овражек».

С.28-29

 

  1.  

Читаю, думаю над значенням слів. Обираю інформацію з прочитаного. Вчусь розрізняти слова, різні за значенням. С. Погореловский «Простясь до завтра с детским садом…»

С.30-32

 

  1.  

Читаю, думаю над значенням слів. Обираю інформацію з прочитаного. Вчусь розрізняти слова, різні за значенням. С. Погореловский «Простясь до завтра с детским садом…»

С.32

 

  1.  

Перевіряємо свої досягнення

 

 

Справа майстра боїться. Слова – назви предметів

  1.  

Визначаю назви предметів (підмети). Використовую їх у своєму мовленні. Даю свою оцінку до прочитаного. «Українська народна іграшка»

С.34-35

 

  1.  

Визначаю назви предметів (іменники). Використовую їх у своєму мовленні. Даю свою оцінку до прочитаного. «Українська народна іграшка»

С.36-37

 

  1.  

Закріплюю написання великої літери в іменах, прізвищах людей, кличках тварин. Використовую у своєму мовленні слова, що позначають назви предметів. В. Осеева «Хорошее».

С.38-39

 

  1.  

Закріплюю написання великої літери в іменах, прізвищах людей, кличках тварин. Використовую у своєму мовленні слова, що позначають назви предметів. В. Осеева «Хорошее».

С.39-41

 

  1.  

Розвиток мовлення № 6.

 

 

  1.  

Вчусь писати велику літеру в назвах країн, міст, сел., вулиць, річок. Використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети. В. Сухомлинський «Песню никому не убить!»

С.42-43

 

  1.  

Вчусь писати велику літеру в назвах країн, міст, сел., вулиць, річок. Використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети. В. Сухомлинський «Песню никому не убить!»

С.44-45

 

  1. .

Змінюю слова, що позначають предмети (іменники), за числами. Переказую прочитане. Ю. Ермолаев «Два пирожных»

С.46-47

 

  1.  

Змінюю слова, що позначають предмети (іменники), за числами. Переказую прочитане. Ю. Ермолаев «Два пирожных»

С.47-49

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою № 6.

 

 

  1.  

Знаходжу серед слів, що позначають предмети (іменників), слова, близькі за значенням. Відповідаю на питання. Е. Пермяк «Для чего руки нужны»

С.49-50

 

  1.  

Знаходжу серед слів, що позначають предмети (іменників), слова, близькі за значенням. Відповідаю на питання. Е. Пермяк «Для чего руки нужны»

С.51-52

 

  1.  

Читаю виразно. Знаходжу серед слів, що позначають премети (іменників), слова, протилежні за значенням. А. Барто «Любитель – рыболов».

С.52-54

 

  1. .

Діагностична робота № 6. Мовна тема.

 

 

  1.  

Читаю, пояснюю значення слів. Закріплюю вивчене, використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети (Іменники). С. Баруздин «Как Алеше учиться надоело».

С.55-56

 

  1.  

Читаю, пояснюю значення слів. Закріплюю вивчене, використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети (Іменники). С. Баруздин «Как Алеше учиться надоело».

С.56-58

 

  1.  

Перевіряємо свої досягнення

 

 

Ідеї. Відкриття. Винаходи. Слова, що позначають ознаку предмета.

  1.         

Визначаю слова, що позначають ознаку предмета (прикметники). Вчусь ставити питання: який? яка? яке? які? до слів. Передбачаю зміст твору. Е. Пермяк «Как Маша стала большой».

С.60-61

 

  1.         

Визначаю слова, що позначають ознаку предмета (прикметники). Вчусь ставити питання: який? яка? яке? які? до слів. Передбачаю зміст твору. Е. Пермяк «Как Маша стала большой».

С.62-63

 

  1.         

Визначаю слова, що позначають ознаку предмета(прикметники). Використовую їх в своєму мовленні. Л. Дьяконов «Щенок и снег».

С.64-65

 

  1.         

Визначаю слова, що позначають ознаку предмета(прикметники). Використовую їх в своєму мовленні. Л. Дьяконов «Щенок и снег».

С.66-67

 

  1.         

Розвиток  мовлення № 7.

 

 

  1.         

Вчусь ставити питання до слів, що позначають ознаку предметів (прикметники). Пояснюю роль прикметників у художньому творі. В. Волина «Загадки».

С.68-71

 

  1.         

Робота з дитячою книжкою № 7.

 

 

  1.         

Знаходжу серед слів, що позначають ознаки предметів (прикметників), слова, близькі за значенням. Складаю стисле зв’язне висловлювання. П. дудочки «Рыбьи форточки».

С.72-73

 

  1.        .

Знаходжу серед слів, що позначають ознаки предметів (прикметників), слова, близькі за значенням. Складаю стисле зв’язне висловлювання. П. дудочки «Рыбьи форточки».

С.74-75

 

  1.         

Знаходжу серед слів, що позначають ознаку предметів (прикметників), слова, протилежні за значенням. Передбачаю зміст твору. Ю. Резник «Волшебный карандаш»

С.76-81

 

  1.         

Вчусь підбирати до предмету відповідні ознаки. Читаю, відповідаю на питання за змістом прочитаного. В. Сутеев «Разные колёса»

С.82-87

 

  1.         

Вчусь підбирати до предмету відповідні ознаки. Читаю, відповідаю на питання за змістом прочитаного. В. Сутеев «Разные колёса»

С.82-87

 

  1.         

Діагностична робота № 7. Списування.

 

 

  1.         

Закріплюю вивчене. Складаю сполучення зі слів, які позначають предмет та ознаку предмета. Вчусь складати загадки за ознаками предмета. М. Слабошпицкий «Где туман живет?»

С.87-88

 

  1.         

Закріплюю вивчене. Складаю сполучення зі слів, які позначають предмет та ознаку предмета. Вчусь складати загадки за ознаками предмета. М. Слабошпицкий «Где туман живет?»

С.88-91

 

  1.         

Використовую в своєму мовленні слова, що позначають ознаку предметів (прикметники). Читаю. Складаю питання до прочитаного. А. Усачев «Как Соня научилась разговаривать»

С.92-95

 

  1.         

Використовую в своєму мовленні слова, що позначають ознаку предметів (прикметники). Читаю. Складаю питання до прочитаного. А. Усачев «Как Соня научилась разговаривать»

С.95

 

  1.         

Перевіряємо свої досягнення

 

 

Рух і час. Весна. Слова, що позначають дію предмета.

  1.         

Вчусь знаходити в тексті слова, що по

значають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. Використовую дієслова в своєму мовленні. Е. Баратинський «Весня, весня!»

С. 97-98

 

  1.         

Вчусь знаходити в тексті слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. Використовую дієслова в своєму мовленні. Е. Баратинський «Весня, весня!»

С.99

 

  1.         

Закріплюю вміння знаходити слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. И. Левитан «Март»

С.100-101

 

  1.         

Закріплюю вміння знаходити слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. З. Александрова «Капель»

С.102-103

 

  1.         

Розвиток  мовлення № 8.

 

 

  1.         

Читаю діалоги з казки. Знаходжу серед слів, що позначають дії предметів (дієслів), слова, близькі за значенням. Використовую їх в своєму мовленні. Н. Сладков «Медведь и солнце».

С.103-105

 

  1.         

Знаходжу серед слів, що позначають дію предметів (дієслів), слова, протилежні за значенням. Використовую їх в своєму мовленні. А. Барто «Скворцы прилетели».

С.105-107

 

  1.         

Діагностична робота № 8. Мовна тема.

 

 

  1.         

Робота з дитячою книжкою №8.

 

 

  1.         

Визначаю слова, до яких не можна поставити питання (службові слова). Закріплюю вміння писати їх окремо з іншими словами. Читаю виразно. Я. Аким «Апрель».

С.107-109

 

  1.         

Перевіряємо свої досягнення

 

 

В світі все взаємопов’язано. Літо. Споріднені слова. Корень слова.

  1.         

Вчусь визначати споріднені слова. Виділяю корінь слова. Співвідношу зміст прочитаного зі своїми знаннями. Е. Трутнева «Лето».

С.111-112

 

  1.         

Вчусь визначати споріднені слова. Виділяю корінь слова. Співвідношу зміст прочитаного зі своїми знаннями. Е. Трутнева «Лето».

С.112-113

 

  1.         

Діагностична робота № 9. Діалог.

 

 

  1.         

Розвиток  мовлення №9.

 

 

  1.         

Закріплюю вміння визначати спільнокореневі слова,  виділяти корінь слова. Виразно читаю, визначаю емоціональний настрій тексту. Е. Благинина «Радуга».

С.114-115

 

  1.         

Закріплюю вміння визначати спільнокореневі слова,  виділяти корінь слова. Виразно читаю, визначаю емоціональний настрій тексту. Е. Благинина «Радуга».

С.114-116

 

  1.         

Робота з дитячою книжкою № 9.

 

 

  1.         

Підбираю спільнокореневі слова з даним коренем. Вчусь правильно вимовляти й писати слова з ненаголошеними голосними звуками в корені слова. Висловлюю свою думку щодо прочитаного.  А. Кузнецова «Времена года». Читання вголос.

С.117-119

 

  1.         

Перевіряємо свої досягнення

 

 

  1.         

Підбираю спільнокореневі слова з даним коренем. Вчусь правильно вимовляти й писати слова з ненаголошеними голосними звуками в корені слова. Переказую прочитаний твір. В. Бианки «Купание медвежат». Читання вголос.

С.119-121

 

  1.        .

Закріплюю вивчене. Складаю речення зі спільнокореневими словами, правильно записую їх. В. Данько «Веселы все дети…». В. Викторов «В гости к лету».

С.122-124

 

  1.         

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

за підручником С. Скорцової, О. Онопрієнко

4 год. на тиждень

№ з/п

Тема уроку

Примітки

Дата

уроку

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа.

С.63

 

  1.  

Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка.

С.64

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд.

С.65-66

 

  1.  

Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння.

С.67

 

  1. .

Додаємо і віднімаємо числа частинами.

С.68

 

  1. .

Розв’язуємо задачі.

С.69

 

  1.  

Розв’язуємо задачі.

С.70

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення

С.71

 

  1.  

Обчислюємо різними способами.

С.72

 

  1.  

Досліджуємо кут.

С.73

 

  1.  

Одержуємо прямий кут.

С.74

 

  1.  

Досліджуємо прямокутник.

С.75

 

  1.  

Досліджуємо прямокутник.

С.76

 

  1.  

Досліджуємо квадрат.

С.77

 

  1.  

Визначаємо периметр многокутника.

С.78

 

  1.  

Розв’язуємо задачі.

С.79-80

 

  1.  

Досліджуємо коло і круг.

С.81

 

  1.  

Досліджуємо коло і круг.

С.82

 

  1.  

Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №5

 

 

  1.  

Шукаємо шлях розв’язування задачі.

С.83

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами.

С.84

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами.

С.85

 

  1.  

Розв’язуємо задачі.

С.86

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами.

С.87

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами.

С.88

 

  1.  

Розв’язуємо задачі на знаходження суми.

С.89

 

  1.  

Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел.

С.90

 

  1.  

Розв’язуємо задачі на знаходження суми.

С.91

 

  1.  

Досліджуємо задачі.

С.92

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно.

С.93

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами.

С.94

 

  1.  

Досліджуємо задачі.

С.95

 

  1.  

Досліджуємо задачі.

С.96

 

  1.  

Порівнюємо математичні вирази.

С.97

 

  1.  

Використовуємо в обчисленнях прийом округлення.

С.98

 

  1.         

Додаємо і віднімаємо різними способами.

С.99

 

  1.         

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини

С.100

 

  1.         

Перевіряємо додавання і віднімання.

С.101

 

  1.         

Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №6.

С.102

 

Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення; табличне множення та ділення

  1.         

Досліджуємо суму однакових доданків.

С.103

 

  1.         

Досліджуємо різницю кількох однакових чисел.

С.104

 

  1.         

Додаємо і віднімаємо однакові числа.

С.105

 

  1.         

Розв’язуємо задачі.

С.106

 

  1.         

Знайомимось із арифметичною дією множення.

С.107

 

  1.        .

Знайомимось із арифметичною дією ділення.

С.108

 

  1.         

Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка.

С.109

 

  1.         

Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення.

С.110

 

  1.         

Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею.

С.111

 

  1.         

Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення.

С.112

 

  1.         

Вивчаємо ділення з нулем та одиницею.

С.113

 

  1.         

Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10.

С.114

 

  1.         

Вивчаємо ділення на рівні частини. Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах.

С.115-116

 

  1.         

Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №7

 

 

  1.         

Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2.

С.117

 

  1.         

Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2.

С.118

 

  1.        .

Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі.

С.119

 

  1.         

Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми.

С.120

 

  1.         

Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник.

С.121

 

  1.         

Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3.

С.122

 

  1.         

Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3.

С.123

 

  1.         

Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці. Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння.

С.124-125

 

  1.         

Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4.

С.126

 

  1.         

Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4.

С.126

 

  1.         

Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів.

С.127-128

 

  1.         

Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5. Розв’язуємо складені задачі.

С.129

 

  1.         

Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5.

С.129

 

  1.         

Вивчаємо кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6

С.130-131

 

  1.         

Вивчаємо кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6

С.131-132

 

  1.        .

Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7.

С.133-134

 

  1.         

Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7.

С.134-135

 

  1.         

Досліджуємо таблиці множення числа 8 та числа 9; таблиці ділення на 8, на 9.

С.136

 

  1.         

Досліджуємо таблиці множення числа 8 та числа 9; таблиці ділення на 8, на 9.

С.136

 

  1.         

Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №8

С.137

 

  1.         

Повторення вивченого

С.138

 

  1.         

Узагальнення і систематизація знань за ІІ семестр

 

 

  1.         

Узагальнення і систематизація знань за рік

С.139

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич

3 год. на тиждень

№ з/п

Тема уроку

Примітки

Дата

уроку

Природа взимку (продовження)

  1.  

Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду

с.3-4

 

  1.  

Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота)

с 4-5

 

  1.  

Хто такий споживач Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару

с.8-10

 

  1.  

Чому важливо сортувати сміття?

с.11

 

  1.  

Як почуваються рослини взимку

с.13-14

 

  1.  

Як зимують комахи та риби

с.16-18

 

  1.  

Як зимують птахи та звірі. Проект «Птахам на допомогу!»

с.18-22

 

  1.  

Як зимують птахи та звірі

с.21-23

 

  1.  

Які бувають потреби Міні-проект «Мої потреби»

с.24-26

 

  1.  

Яка користь від знань. «Мова» тварин

с.27-28

 

  1.  

Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпри­тульними тваринами

с.29-31

 

  1.  

Чи завжди треба бути добрим

с.31-32

 

  1.  

Друзі. Міні-проект «Правила дружби»

с.32-33

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

Природа навесні

  1.  

Як упізнати весну

с.38-42

 

  1.  

Правила поведінки під час грози

с.42-43

 

  1.  

Чому з’являються «сонячні зайчики»?

с.43-45

 

  1.  

Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?»

с.45-46

 

  1.  

Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь

с.46-47

 

  1.  

Як здійснити задумане

с.48-49

 

  1.  

Як стати підприємливим

с.49-51

 

  1.  

Як стати винахідником

с.52-54

 

  1.  

Чого людина навчилася у природи?

с.54-55

 

  1.  

Як почуваються рослини навесні

с.56-58

 

  1.  

Які комахи з’являються першими навесні Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?»

с.59-61

 

  1.  

Як змінюється життя у водоймах навесні

с.62-63

 

  1.  

Які приймати рішення

с 65-66

 

  1.  

Корисні звички

с.66-67

 

  1.  

Чи є у весни святковий календар. Свято Матері

с.68-69

 

  1.  

Чи є у весни святковий календар. Великдень

с.68-71

 

  1.  

Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні

с.71-72

 

  1.  

Як птахи зустрічають весну. Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір)

с.75-77

 

  1.  

Чому птахи в’ють гнізда

с.78-79

 

  1.  

Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят

с.80-81

 

  1.  

Користь птахів у природі

с.82-83

 

  1.  

Хто потребує особистого простору

с.84-86

 

  1.  

Як поводитися з іншими

с.86-87

 

  1.  

Які зміни в житті звірів навесні

с.88-91

 

  1.  

Чому потрібно дбати про довкілля

с.92-95

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

Природа влітку

  1.  

Із чого починається літо?

с.96-101

 

  1.  

Літні місяці

с.101-102

 

  1.  

Яка шана книжкам

с.103-105

 

  1.  

Які бувають форми земної поверхні

с.108-109

 

  1.  

Чи є в підземелля таємниці Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями

с.110-113

 

  1.  

Як утворюється ґрунт

с.112-116

 

  1.  

Дослідження складу ґрунту

с.116-117

 

  1.  

3 якої ягоди намисто. їстівні та отруйні ягоди

с.119-120

 

  1.  

Отруйні речовини

с.120-121

 

  1.  

Які турботи у тварин улітку Проект «Хто мешкає у старому пеньку?»

с.122-125

 

  1.  

Чому природа потребує охорони. Червона книга України

с.131-135

 

  1.         

Чому природа потребує охорони. Заповідники. Проект «Книга скарг природи»

с.131-135

 

  1.         

Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку

с.136-137

 

  1.         

Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подо­рожуючи Україною?

с.137-138

 

  1.         

Які наші завдання на літо. Літні свята

с. 139

 

  1.         

Які наші завдання на літо. Літні розваги

с.141-142

 

  1.         

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

(в курсі Я досліджую світ)

за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич

1 год. на тиждень

№ з/п

Тема уроку

При-мітки

Дата

уроку

  1.  

Виготовлення новорічної прикра­си «Ковзани» за зразком чи власним задумом (картон, паперова серветка з малюнком)

с.7

 

  1.  

Виготовлення сніговика за зразком чи власним заду­мом   (рулон  від  паперових рушників,   кольоровий  папір)

с.12

 

  1.  

Виготовлення аплікації «Засніжені дерева» за зразком чи власним задумом (кольоровий папір)

с.14-15

 

  1.  

Виготовлення бутербродів за зразком чи власним задумом

с.26-27

 

  1.  

Виготовлення листівки-сюрпризу за зразком чи вла­сним задумом (кольоровий папір)

с.34

 

  1.  

Виготовлення виробів для ярмарку за зразком чи власним задумом

с.51-52

 

  1.  

Виготовлення квітки за зразком чи власним задумом (гофрований папір)

с.58

 

  1.  

Виготовлення жабки в техніці оригамі (двосторонній папір зеленого кольору)

с.64

 

  1.  

Створення виставки (на вибір): «Моя мама найчарів-ніша», «Найзаповітніша мрія моєї мами», «Професія моєї мами», «Я навчаюся у мами»

с.69

 

  1.  

Правила безпечної роботи з голкою. Виготовлення серветки за зразком чи власним задумом (тканина і нитки для вишивання)

с.72—73

 

  1.  

Виготовлення ластівки за зразком чи власним заду­мом (двосторонній папір чорного, червоного і білого ко­льорів)

с. 79

 

  1.  

Виготовлення моделі транспортного засобу за зразком чи власним задумом (підручні матеріали)

с.95

 

  1.  

Акція «Лікуймо книжку!»

с.106-107

 

  1.  

Виготовлення мишки за зразком чи власним задумом (ферт або цупка тканина)

с.117

 

  1.  

Виготовлення моделі проростання рослин

с.118

 

  1.  

Створення макета старого пенька і виготовлення його жителів (матеріали за вибором)

с.125-126

 

  1.  

Виготовлення аплікації «Літо» за зразком чи власним задумом  (картон,  ґудзики різного розміру та кольору)

с.139-140

 

  1.  

Сервірування столу до сніданку, обіду, вечері. Варіанти складання серветок.

 

 

  1.  

Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИСТЕЦТВО

за підручником Л. Масол, О. Гайдамака, О. Колотило

2 год. на тиждень

Тема

уроку

Музичне мистецтво

Образотворче мистецтво

Дата

33-34.

Зимові захоплення і спорт.

Ритм і темп у відображенні руху. Слухання: В. Косенко «Скакалка». Виконання. В. Сорока, Р. Обшарська «Спортивна зима». Перегляд: «Танці-зігріванці»

(с. 54-55).

Рельєф. Створення настільної гри «До спортивних вершин» (гуаш, пластилін) (с. 56-57).

 

35-36.

Карнавал тварин.

Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Слон. Королівський марш Лева. Перегляд: мультфільм «Лис Микита, «Король Лев» (фрагменти) (с. 58-59).

Анімалістичний жанр. Зображення веселого левенятка або мрійливого слоника (на вибір) (олівці, фломастери) (с. 60-61).

 

37-38.

Карнавал птахів

Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Півень і кури. Зозуля в хащі лісу. Лебідь. Перегляд: К. Сен-Санс «Карнавал тварин». Виконання: пісенні загадки; гра «Луна» (с. 62-63).

Малювання птахів (олівець). Створення сторінки Червоної книги з малюнком птаха (акварель, гуаш) (с. 64-65).

 

39-40.

Подорож до далеких країн.

Клавішні інструменти. Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Кенгуру. Акваріум. Виконання: В. Гребенюк, Е. Саталкіна «Кенгуру». Створення власного «Карнавалу тварин» (с. 66-67).

Вправа: утворення рибок із геометричних фігур. Малювання рибок в акваріумі (воскові олівці) (с. 68-69).

 

41-42.

Космічна подорож.

Слухання: Т. Ньюман «Зоряний корабель «Авалон»» (із фільму «Пасажири»). Перегляд: мультфільм «Майлз з планети майбутнього» (фрагменти). Виконання: інсценізування вірша Н. Карпенко «Парад планет» (с. 70-71).

Затемнення і розбілення кольору. Техніка набризку. Створення космічного пейзажу (гуаш) (с. 72-73).

 

43-44.

Завітаймо до театру.

Оперний театр. Слухання: М. Лисенко опера-казка «Коза-Дереза» (пісні Кози, Лисички, Рака). Виконання: М. Лисенко, вірші народні «Пісня Лисички», «Теми Кози і Рака» (с. 74-75).

Ляльковий театр. Декорації. Вправа: створення будиночків із геометричних фігур. Малювання чарівного будиночка для казкової декорації (техніка за вибором - акварель, гуаш, кольорові олівці) (с. 76-77).

 

45-46.

Пори року зустрічаються.

Слухання: П. Чайковський цикл «Пори року». Масляна (лютий), Пісня жайворонка (березень) жнива (серпень). Порівняння п’єс. Виконання: імпровізація пісні жайворонка на музичному інструменті (с. 78).

Одяг для різних пір року. Малювання парасольок «Чотири пори року» (кольорові олівці, фломастери) (с. 80-81).

 

47-48.

Пори року зустрічаються.

Виконання: О. Янушкевич, М. Ясакова «Весняні котики». Створення весняної заклички про пташку за записом ритму. Розгадування музичних загадок

(с. 79).

Створення одягу дія Лясольки та Барвика (кольорові олівці, фломастери) (с. 81).

 

49-50.

Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна.

Українські народні музичні інструменти. Слухання: Р. Гриньків «Веснянка»; І. Шамо «Веснянка». Порівняння творів. Виконання: А. Філіпченко, 'Г. Шевченко «Зацвіла в долині...» (с. 82-83).

Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Петриківський розпис. Вправа: малювання ягідок пальчиком і зерняток пензликом (гуаш). Створення візерунка зі стебелець, листочків і ягідок (гуаш) (с. 84-85).

 

51-52.

Квіткові фантазії.

Слухання: «Віночок українських народних пісень»; Є. Русинов балет «Дюймовочка» (фрагменти). Виконання: М. Ведмедері, В. Верховень «Віночок» (с. 86-87).

Український віночок. Створення святкового віночка (робота в парах) (кольоровий папір, картон) (с. 88-89).

 

53-54.

Квіткові фантазії.

Виконання: М. Ведмедері, В. Верховень «Віночок». Виконання танцювальних рухів до пісні. Створен­ня мелодії за ритмом. Перегляд: руханка «Сонячний віночок»

(с. 87).

Створення чарівних квітів (гуаш, відбитки рук) (с. 89).

 

55-56.

Ритми життя в мистецтві.

Слухання: Е. Гріг «Ранок» (із сюїти «Пер Гюнт»); С. Прокоф’єв «Вечір» (із циклу «Дитяча музика»). Виконання: Н. Рубальська «Різні барви у природи» (с. 90-91).

Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки д ля книжки (кольоровий папір, картон) (с. 92-93).

 

57-58.

Ритми життя в мистецтві.

Концерт. Слухання: А. Вівальді «Весна. Літо» (із циклу концертів «Пори року»). Порівняння музики весни і літа. Виконання: створення звукових картин. Гра «Оркестр» (с. 91).

Колективна робота «Стрічка миру». Створення візерунку - частини стрічки (кольорові олівці, фломастери) (с. 93).

 

59-60.

Рекламуємо красиве і корисне.

Музика в рекламі. Слухання: Поль Моріа «Така-Таката». Виконання: Н. Май «Веселка». Перегляд: руханка «Райдуга» (с. 94-95).

Реклама. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм (матеріали за вибором) (с. 96-97).

 

61-62.

Мистецька подорож до Європи.

Полька - чеський народний танець. Характер танцю. Слухання: А. Дворак «Слов’янські танці (за вибором). Виконання: А. Олєйніков, К. Орлов «We can fly» (с. 45).

Створення транспортного засобу у техніці аплікація (кольоровий папір) (с. 100-101).

 

63-64.

Мистецька подорож до Європи.

А. Олєйніков, К. Орлов «We can fly».

Створення транспортного засобу з овочів (с. 101).

 

65-66.

 

Резервний урок

Резервний урок

 

67-68.

 

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 102).

 

 

69-70.

 

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясо­льки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів

(с. 103).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

3 год. на тиждень

№ з/п

Тема уроку

Дата

уроку

Рухова діяльність

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні   вправи   з   гімнастичною   палицею. Ходьба на носках, п'ятах, ходьба з високим підніманням стегна. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням го­мілок. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад, крок галопу. Рухлива гра.

 

  1.  

ЗРВ. Ходьба  на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба  широкими кроками, зі зміною частоти кроку.  Біг з високим підніманням стегна. Танцю­вальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Ходьба на  нос­ках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети

 

  1.  

ЗРВ. Ходьба на  нос­ках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Ходьба на  нос­ках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з обручем. Ходьба «змійкою». «Чов­никовий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з обручем. Ходьба «змійкою». «Чов­никовий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою.  Ходьба «змій­кою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою.  Ходьба «змій­кою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою.  Біг з різних вихідних положень. Рухливі ігри та естафети.

 

Вправи для розвитку фізичних якостей

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу.

Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави.

Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з обручами.  Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на нос­ках, п'ятах.  Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ.  Загально-розвивальні вправи з обручами.  Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на нос­ках, п'ятах.  Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети..

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з обручами.

Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на нос­ках, п'ятах.  Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні   вправи   з   гімнастичною   палицею. Комплекс для формування правильної постави. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні   вправи   з   гімнастичною   палицею. Комплекс для формування правильної постави.Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ.  Загально-розвивальні   вправи   з   гімнастичною   палицею. Комплекс для формування правильної постави. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Рухливі ігри та естафети.

 

Вправи для розвитку фізичних якостей

  1.  

ЗРВ. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом.Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальнівправи для профілактики плоскостопості. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом.

 Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ.   Загально-розвивальні вправи без предметів. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Загально-розвивальні вправи в русі.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ.   Загально-розвивальні вправи в русі.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м.  Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Метання малого м’яча з-за голови на дальність. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Метання малого м’яча з-за голови на дальність. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Метання малого м’яча з-за голови на дальність. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

ЗРВ. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухливі ігри та естафети.

 

  1.         

ЗРВ.  Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухливі ігри та естафети.

 

  1.         

ЗРВ. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі.  Рухливі ігри та естафети.

 

  1.         

ЗРВ. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети.

 

  1.         

ЗРВ. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети.

 

  1.         

ЗРВ. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети.

 

  1.         

ЗРВ. Рухливі ігри та естафети.

 

 

docx
Додано
6 січня 2020
Переглядів
1345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку