Календарно-тематичне планування складено за програмою «Російська мова . 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів із українською мовою навчання (початок вивчення з 5 класу зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 №804).
РосІЙСЬКА Мова
Календарно-тематичНе планУВАННЯ
на 2020-2021 н.р.
ІІ СЕМЕСТР
9 клас
(5-й рік навчання; 70год., 2 год. на тиждень)
(за підручником О.І. Самонової, А.М. Приймак, І.В.Гайдаєнко)
Параметри Перевірки |
Клас, семестр |
|||||||||
5 кл. |
6 кл. |
7 кл. |
8 кл. |
9 кл. |
||||||
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
I |
II |
|
Мовні вміння |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Аудіювання |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
Говоріння: Діалог |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
усний переказ |
– |
1* |
– |
1* |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
усний твір |
– |
– |
– |
– |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
Читання: Вголос |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
– |
1* |
Мовчки |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
Письмо: Списування |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
– |
1 |
– |
– |
– |
Зорово-слуховий диктант |
-- |
-- |
--- |
--- |
-- |
1 |
-- |
1 |
1 |
-- |
слуховий диктант |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
письмовий переказ |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
– |
1 |
№п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата 9-А |
Скориго-вана |
Примітки |
||
Текст. Складне речення |
||||||
25
|
РМ.Використання діалогу для спільного вирішення навчальних завдань |
|
|
|
||
26 |
РМ. Усний відгук про книгу. |
|
|
|
||
27 |
Повторення вивченого про текст. |
|
|
|
||
28 |
Спонукально-вольова інформація, прямо не виражена в тексті |
|
|
|
||
29 |
РМ. Сприйняття на слух текстів, в яких представлена прямо не виражена спонукально-вольова інформація. |
|
|
|
||
30 |
РМ.Письмовий відгук про книгу. ТМС. «Читання – ось краще навчання! (О.Пушкін)».
|
|
|
|
||
31 |
Засоби зв’язку тексту. |
|
|
|
||
32 |
РМ.Сприйняття на слух текстів, у яких використані різні засоби зв’язку тексту. |
|
|
|
||
33 |
РМ. Видо-часове співвідношення дієслів у тексті |
|
|
|
||
34 |
РМ. Читання-переглядання.
|
|
|
|
||
35 |
Повторення вивченого про складносурядне і складнопідрядне речення. ТМС. «Вивчення іноземних мов» |
|
|
|
||
36 |
РМ. Сприйняття на слух особливостей інтонації, розуміння змісту прослуханих складносурядних і складнопідрядних речень. |
|
|
|
||
37 |
Значення, побудова складносурядних речень з однаковими (різними) сполучниками. Кома в реченнях даного типу. |
|
|
|
||
38 |
Вживання складносурядних речень з однаковими (різними) сполучниками. |
|
|
|
||
39 |
РМ. Різноманіття змісту діалогів. |
|
|
|
||
40 |
РМ. Усний відгук на твір мистецтва. |
|
|
|
||
41 |
Складнопідрядні речення з кількома підрядними. |
|
|
|
||
42 |
Складнопідрядні речення з кількома підрядними. |
|
|
|
||
43 |
Основні способи підпорядкування складнопідрядних речень з кількома підрядними. |
|
|
|
||
44 |
Основні способи підпорядкування складнопідрядних речень з кількома підрядними (продовження). |
|
|
|
||
45 |
РМ.Письмовий відгук на твір мистецтва. |
|
|
|
||
46 |
Узагальнення і систематизація знань з тем: «Текст», «Сполучникове складне речення з кількома частинами». Контрольне тестування №3.
|
|
|
|
||
Складне речення (продовження)
|
||||||
47 |
Безсполучникові складні речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
|
||
48 |
Кома і крапка з комою в безсполучниковому складному реченні. ТМС. «Спортсмени» |
|
|
|
||
49 |
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. |
|
|
|
||
50 |
Тире в безсполучниковому складному реченні. |
|
|
|
||
51 |
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. Тире в безсполучниковому складному реченні. |
|
|
|
||
52 |
РМ.Сприйняття на слух особливостей інтонації, розуміння змісту прослуханих безсполучникових складних речень |
|
|
|
||
53 |
Синонімія безсполучникових і сполучникових складних речень. |
|
|
|
||
54 |
РМ. Правильне розуміння при читанні вголос і мовчки змісту складних речень. |
|
|
|
||
55 |
Контрольний слуховий диктант. Контрольне аудіювання. |
|
|
|
||
56 |
Складні речення з різними видами зв’язку. |
|
|
|
||
57 |
Складні речення з сурядним і підрядним зв’язком. |
|
|
|
||
58 |
Складні речення з сурядним і підрядним зв’язком. |
|
|
|
||
59 |
Контрольний письмовий переказ. |
|
|
|
||
60 |
Контрольна перевірка читання мовчки. Контрольне тестування №4 з тем: «Безсполучникове складне речення», «Складне речення з різними видами зв’язку» |
|
|
|
||
61 |
РМ. Твір-роздум дискусійного характеру на актуальну тему. ТМС. «Комп’ютер: друг чи ворог» |
|
|
|
||
62 |
РМ. Правильне розуміння при читанні вголос і мовчки змісту складних речень з різними видами зв’язку між їхніми частинами. ТМС. «Культура. Народна пісня» |
|
|
|
||
63 |
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
||