Календарно тематичне планування

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування для шкіл з українською мовою навчання укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти, за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) та підручником «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С..
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

 1 клас ІІ семестр

Орієнтовне календарно-тематичне планування

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.

Орієнтовне календарно-тематичне планування для шкіл з українською мовою навчання укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти, за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) та підручником «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С..

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями:

  • мовно-літературна - 2;
  • математична - 1;
  •      природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

№ уроку

 

Тема

 

 

Дата

 

 

                                                    

Примітка

 

Розділ 2. МІЙ ДІМ

Тема 4. Я досліджую природне довкілля взимку

 

 

 

106-108

Я досліджую зміни в довкіллі взимку.

ЕКСКУСІЯ. Спостереження за змінами в природі взимку.  *

 

Стор.4

3

109-110

Я досліджую зміни в житті рослин узимку

 

Стор.5

2

111-113

Я досліджую зміни в житті тварин узимку

ПРОЕКТ «Погодуймо птахів взимку!»*

 

Стор.6

3

114

Мої зимові забави і  турботи.

 

Стор.7

1

115

Мої зимові забави і турботи.

 

Стор.7

1

116-117

Підсумок за темою*

 

 

2

 

Розділ 3. МОЯ КРАЇНА - УКРАЇНА

Тема 1. Я живу в Україні

 

 

 

118

Я і моя батьківщина

 

Стор.8

1

119-120

Я і моя батьківщина.

ПРОЕКТ «Моя маленька Батьківщина – моє село»*

 

Стор.8

2

121

Я шаную державні символи України.

 

Стор.9

1

122

Я шаную державні символи України..

 

Стор.9

1

123-124

Ми громадяни України. Конституція України.

 

Стор.10

2

125

Я вивчаю свої права та обов’язки.

 

Стор.11

1

126

Я вивчаю свої права та обов’язки.

 

 

Стор.11

1

127-128-129

Я підприємливий. Як стати підприємливим?

 

 

Стор.12

3

130-131

Які гроші я  можу використовувати?

 

Стор.13

2

132-133

Що таке доброчинність?

 

Стор.14

2

134-135

Я вчуся дружити.

 

Стор.15

2

136-137

Підсумок за темою*

 

 

2

 

Тема 2. Міста і села України

 

 

 

138-139

Де я живу?

 

Стор.16

2

140-141

Я живу в місті

 

Стор.17

2

142-143

Я мандрую містами.

 

Стор.18-19

2

144-146

Я в театрі . Практична робота. Виготовлення театральних ляльок*

 

Стор.20-21

3

147-148

Я в магазині

 

Стор.22-23

2

149-150

Я — Пасажир.

 

Стор.24-25

2

151-152

Я — пішохід.

 

Стор.26-27

2

153-154

Професії моїх батьків.

 

Стор.28

2

155-156

Я подорожую селом.

 

Стор.29

2

157-158

На фермі.

 

Стор.30

2

159-160

Я в полі.

 

Стор.31

2

161-162

Я в саду.

 

Стор.32

2

163-164

Я на городі.

 

Стор.33

2

165-166

Я дізнаюся про професії в селі.

 

Стор.34-35

2

167-168

Підсумок за темою*

 

 

2

 

Тема 3. Я люблю природу України

 

 

 

169-170

Я дізнаюся про природу України.

 

 

Стор.36-37

2

171-172,173

Я досліджую рослини.

Дослідницька діяльність «ХТО ТИ, КИСЛИЙ ЛИМОН»*

 

Стор.38

3

174-175

Я досліджую дерева, кущі, трав’янисті рослини.

 

Стор.39

2

176-177

Я досліджую листяні і хвойні дерева.

 

Стор.40

2

178-179

Я досліджую дикорослі та культурні рослини.

 

Стор.41

2

180-181

Чому рослини такі різні?

 

Стор.42

2

182-183

Чи бувають рідкісні рослини?

 

 

Стор.43

2

184-185

Підсумковий урок за темою*

 

 

2

186-187

Я досліджую комах.

 

Стор.44-45

2

188-189

Я досліджую риб.

 

Стор.46-47

2

190-192

Я досліджую птахів.

 Практична робота «Змайструй літак з паперу»*

 

Стор.48-49

3

193-194

Я досліджую звірів.

 

Стор.50-51

2

195-196

Чому тварини такі різні?

 

Стор.52-53

2

197

Підсумок за темою*

 

 

1

 

Тема 4. Я досліджую природне довкілля навесні

 

 

 

198-200

Я досліджую зміни в довкіллі навесні.

 ЕКСКУСІЯ. Спостереження за змінами в природі навесні.  *

 

Стор.54-55

3

201-202

Я досліджую весняні зміни в житті рослин.

 

Стор.56-57

2

203-204

Я досліджую весняні зміни в житті птахів.

 

Стор.58-59

2

205-206

Я досліджую весняні зміни в житті звірів.

 

Стор.60

2

207-208-209

Що я святкую навесні?

ПРОЕКТ «Свята нашої родини»*

 

Стор.61

3

210-211

Я охороняю природу.

 

 

Стор.62-63

2

212-213

Підсумок за темою*

 

 

2

 

РОЗДІЛ 4. МОЯ ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ

 Тема 1. Я живу на планеті Земля

 

 

 

 214-215

Моя планета земля.

 

Стор.64-65

2

216-217

Планета земля. Глобус.

 

Стор.66

2

218-219

День і ніч.

 

Стор.67

2

220-221

Мандрівка планетою Земля.

 

 

Стор.68-69

2

222-223

Підсумок за темою*

 

 

2

 

Тема 2. Я досліджую природне довкілля влітку

 

 

 

224-226

Я досліджую природне довкілля влітку.

ЕКСКУСІЯ в парк.  *

 

Стор.70-71

3

227-228

Я досліджую рослини влітку.

ПРОЕКТ «Квітка Сонця»*

 

Стор.72-73

3

229-230

Я досліджую літні зміни в житті тварин.

 

Стор.74-76

2

231-232

Що я святкую влітку?

 

Стор.77-78

2

233-234

Канікули. Проект «Мій відпочинок»*

 

Стор.79

2

235-236

Проект «Мій Відпочинок»*

 

 

2

237

 Підсумковий урок з теми

 

 

2

238

 Підсумок за рік

 

 

238

 

 

 

 

 

 *Примітка:  Уроки організації дослідницької діяльності , організації проектної діяльності, практичної роботи, екскурсій та прогулянок в природу вчитель використовує відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу, за запитами учнів . 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
16 лютого
Переглядів
379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку