Інтегрований курс «Я досліджую світ»
1 клас ІІ семестр
Орієнтовне календарно-тематичне планування
за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)
за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С.
Орієнтовне календарно-тематичне планування для шкіл з українською мовою навчання укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти, за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) та підручником «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С..
Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями:
№ уроку |
Тема
|
Дата |
|
Примітка |
|
|
Розділ 2. МІЙ ДІМ Тема 4. Я досліджую природне довкілля взимку |
|
|
|
|
106-108 |
Я досліджую зміни в довкіллі взимку. ЕКСКУСІЯ. Спостереження за змінами в природі взимку. * |
|
Стор.4 |
3 |
|
109-110 |
Я досліджую зміни в житті рослин узимку |
|
Стор.5 |
2 |
|
111-113 |
Я досліджую зміни в житті тварин узимку ПРОЕКТ «Погодуймо птахів взимку!»* |
|
Стор.6 |
3 |
|
114 |
Мої зимові забави і турботи. |
|
Стор.7 |
1 |
|
115 |
Мої зимові забави і турботи. |
|
Стор.7 |
1 |
|
116-117 |
Підсумок за темою* |
|
|
2 |
|
|
Розділ 3. МОЯ КРАЇНА - УКРАЇНА Тема 1. Я живу в Україні |
|
|
|
|
118 |
Я і моя батьківщина |
|
Стор.8 |
1 |
|
119-120 |
Я і моя батьківщина. ПРОЕКТ «Моя маленька Батьківщина – моє село»* |
|
Стор.8 |
2 |
|
121 |
Я шаную державні символи України. |
|
Стор.9 |
1 |
|
122 |
Я шаную державні символи України.. |
|
Стор.9 |
1 |
|
123-124 |
Ми громадяни України. Конституція України. |
|
Стор.10 |
2 |
|
125 |
Я вивчаю свої права та обов’язки. |
|
Стор.11 |
1 |
|
126 |
Я вивчаю свої права та обов’язки.
|
|
Стор.11 |
1 |
|
127-128-129 |
Я підприємливий. Як стати підприємливим?
|
|
Стор.12 |
3 |
|
130-131 |
Які гроші я можу використовувати? |
|
Стор.13 |
2 |
|
132-133 |
Що таке доброчинність? |
|
Стор.14 |
2 |
|
134-135 |
Я вчуся дружити. |
|
Стор.15 |
2 |
|
136-137 |
Підсумок за темою* |
|
|
2 |
|
|
Тема 2. Міста і села України |
|
|
|
|
138-139 |
Де я живу? |
|
Стор.16 |
2 |
|
140-141 |
Я живу в місті |
|
Стор.17 |
2 |
|
142-143 |
Я мандрую містами. |
|
Стор.18-19 |
2 |
|
144-146 |
Я в театрі . Практична робота. Виготовлення театральних ляльок* |
|
Стор.20-21 |
3 |
|
147-148 |
Я в магазині |
|
Стор.22-23 |
2 |
|
149-150 |
Я — Пасажир. |
|
Стор.24-25 |
2 |
|
151-152 |
Я — пішохід. |
|
Стор.26-27 |
2 |
|
153-154 |
Професії моїх батьків. |
|
Стор.28 |
2 |
|
155-156 |
Я подорожую селом. |
|
Стор.29 |
2 |
|
157-158 |
На фермі. |
|
Стор.30 |
2 |
|
159-160 |
Я в полі. |
|
Стор.31 |
2 |
|
161-162 |
Я в саду. |
|
Стор.32 |
2 |
|
163-164 |
Я на городі. |
|
Стор.33 |
2 |
|
165-166 |
Я дізнаюся про професії в селі. |
|
Стор.34-35 |
2 |
|
167-168 |
Підсумок за темою* |
|
|
2 |
|
|
Тема 3. Я люблю природу України |
|
|
|
|
169-170 |
Я дізнаюся про природу України.
|
|
Стор.36-37 |
2 |
|
171-172,173 |
Я досліджую рослини. Дослідницька діяльність «ХТО ТИ, КИСЛИЙ ЛИМОН»* |
|
Стор.38 |
3 |
|
174-175 |
Я досліджую дерева, кущі, трав’янисті рослини. |
|
Стор.39 |
2 |
|
176-177 |
Я досліджую листяні і хвойні дерева. |
|
Стор.40 |
2 |
|
178-179 |
Я досліджую дикорослі та культурні рослини. |
|
Стор.41 |
2 |
|
180-181 |
Чому рослини такі різні? |
|
Стор.42 |
2 |
|
182-183 |
Чи бувають рідкісні рослини?
|
|
Стор.43 |
2 |
|
184-185 |
Підсумковий урок за темою* |
|
|
2 |
|
186-187 |
Я досліджую комах. |
|
Стор.44-45 |
2 |
|
188-189 |
Я досліджую риб. |
|
Стор.46-47 |
2 |
|
190-192 |
Я досліджую птахів. Практична робота «Змайструй літак з паперу»* |
|
Стор.48-49 |
3 |
|
193-194 |
Я досліджую звірів. |
|
Стор.50-51 |
2 |
|
195-196 |
Чому тварини такі різні? |
|
Стор.52-53 |
2 |
|
197 |
Підсумок за темою* |
|
|
1 |
|
|
Тема 4. Я досліджую природне довкілля навесні |
|
|
|
|
198-200 |
Я досліджую зміни в довкіллі навесні. ЕКСКУСІЯ. Спостереження за змінами в природі навесні. * |
|
Стор.54-55 |
3 |
|
201-202 |
Я досліджую весняні зміни в житті рослин. |
|
Стор.56-57 |
2 |
|
203-204 |
Я досліджую весняні зміни в житті птахів. |
|
Стор.58-59 |
2 |
|
205-206 |
Я досліджую весняні зміни в житті звірів. |
|
Стор.60 |
2 |
|
207-208-209 |
Що я святкую навесні? ПРОЕКТ «Свята нашої родини»* |
|
Стор.61 |
3 |
|
210-211 |
Я охороняю природу.
|
|
Стор.62-63 |
2 |
|
212-213 |
Підсумок за темою* |
|
|
2 |
|
|
РОЗДІЛ 4. МОЯ ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ Тема 1. Я живу на планеті Земля |
|
|
|
|
214-215 |
Моя планета земля. |
|
Стор.64-65 |
2 |
|
216-217 |
Планета земля. Глобус. |
|
Стор.66 |
2 |
|
218-219 |
День і ніч. |
|
Стор.67 |
2 |
|
220-221 |
Мандрівка планетою Земля.
|
|
Стор.68-69 |
2 |
|
222-223 |
Підсумок за темою* |
|
|
2 |
|
|
Тема 2. Я досліджую природне довкілля влітку |
|
|
|
|
224-226 |
Я досліджую природне довкілля влітку. ЕКСКУСІЯ в парк. * |
|
Стор.70-71 |
3 |
|
227-228 |
Я досліджую рослини влітку. ПРОЕКТ «Квітка Сонця»* |
|
Стор.72-73 |
3 |
|
229-230 |
Я досліджую літні зміни в житті тварин. |
|
Стор.74-76 |
2 |
|
231-232 |
Що я святкую влітку? |
|
Стор.77-78 |
2 |
|
233-234 |
Канікули. Проект «Мій відпочинок»* |
|
Стор.79 |
2 |
|
235-236 |
Проект «Мій Відпочинок»* |
|
|
2 |
|
237 |
Підсумковий урок з теми |
|
|
2 |
|
238 |
Підсумок за рік |
|
|
238 |
|
|
|
|
|
|
|
*Примітка: Уроки організації дослідницької діяльності , організації проектної діяльності, практичної роботи, екскурсій та прогулянок в природу вчитель використовує відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу, за запитами учнів .