Свято: "Україна на подіумі"

Про матеріал
створити в класі позитивний настрій; формувати навички ефективного спілкування та групової взаємодії; уточнити та розширити уявлення про винаходи; розкрити особливості творчості винахідників; розвивати допитливість, критичне мислення; сприяти розвитку дослідницької активності, творчих здібностей та інтересів; виховувати любов до природи
Перегляд файлу

 

Свято

 

“Україна на подіумі”

 

Мета: розширити знання школярів про свою рідну державу, про рідну мову України, про народну символіку та державні символи; формувати і розвивати патріотичні почуття; створити атмосферу доброти, взаєморозуміння, виховувати доброзичливість, гордість за рідну землю, бажання приносити їй користь.

 

Обладнання: глобус, геометричні фігури з написом літер, м’ячик, віночок, паперові сердечка, комп’ютер

 

Хід заняття:

 

Струмок серед гаю, мов стрічечка.

 

На квітці метелик, мов свічечка.

 

Хвилюють, милують, квітують поля

 

Добридень тобі, Україно моя!

 

Вчитель: Діти, сьогодні ми з вами побуваємо на показі мод. А хто там буде виступати ви маєте прочитати. Перед вами лежать геометричні фігури. Знайдіть серед них квадрати та складіть слово. (Україна).

 

Сцена, де показують моду називається подіумом. Тож сьогодні на подіумі з’явиться Україна і розповість про себе багато цікавого. Сцена, де виступають всі країни - це... Що в мене в руках? (Глобус). Вірно, саме глобус є подіумом виступу всіх країн землі.

 

  • Глобус - це модель нашої планети Земля. На ньому багато блакитного кольору - це моря й океани. А ось ці різнокольорові “латочки” позначають різні держави. І серед них є найрідніший для нас клаптик суші - це наша держава. Ось Україна позначена на глобусі жовтим кольором. Україна - це наша земля, рідний край. А ще Україна - це наша Батьківщина. Там, де народилася людина, там і є її Батьківщина.

 

Учень

 

Батьківщина - це рідний край!

 

Батьківщина - це ліс і гай!


Батьківщина - це рідна земля.

 

Батьківщина - це ти і я!

 

Вчитель: Скажіть, діти, хто ви за національністю? (Українці).

 

  • А які ви ще знаєте країни?

 

  • А за допомогою чого можна розрізнити ці країни? (Прапор, герб, мова)

 

  • Все це називається національна державна символіка

 

Пізнавальна діяльність

 

  • Послухайте легенду про три основні державні символи України.

 

Колись давно жила жінка. І було в неї три сини. Росли сини чесними, сміливими, дуже любили свою матусю. Попідростали сини і вирішили піти в світ прославляти свою країну і матір. Вирушив у дорогу найстарший син. Мати на згадку про свою країну подарувала йому золоту корону з трьома промінцями. Пішов син в люди. І за трипроменеву корону, яка зігрівала людей, вела вперед, показувала шлях до кращого життя, дали першому синові ім’я Тризуб.

 

Настала черга середнього сина. Йому мати в дорогу подарувала жовто - блакитний одяг. Своїми звитяжними справами прославив син матір. І одержав він ім’я Прапор.

 

  • там, де був наймолодший син, завжди лунала пісня. Адже мати сину подарувала соловейків голос. І одержав син за свій голос і великий спів ім’я Гімн.

 

  • з того часу ідуть три брати поруч - Тризуб, Прапор, Гімн, і прославляють свою неньку Україну.

 

Отже, золотий тризуб на блакитному тлі - це символ влади, це частина корони, яку носив київський Князь.

 

Прапор України - синьо - жовтий стяг. Хто знає, що означають ці кольори?

 

Національний гімн України - це урочиста пісня, символ нашої державної єдності.

 

Як ми повинні себе поводити під час звучання цієї пісні?

 

Вчитель: Коли ми чуємо гімн то кладемо руку на серце, а це означає що Україна в наших сердечках. Давайте прикладемо рученята до сердечка і


 

віддамо частинку свого тепла і любові для нашої красуні України. А що, на вашу думку, означає любити свою Батьківщину? (Відповіді школярів). Давайте пограємо гру “Любить - не любить”

 

Гра: “Любить - не любить”.

 

Діти стають у коло. Вчитель по черзі кидає м’яч кожній дитині і запитує, в яких ситуаціях людина любить свою Батьківщину, а в яких - ні:

 

  • Людина повернулася із лісу з квітами;

 

  • Садить біля будинку дерева та квіти.

 

  • Миє машину на березі озера.

 

  • Відвезла сміття на сміттєзвалище;

 

  • Викинула сміття на дорозі;

 

  • Звільнила місце в автобусі для бабусі;

 

  • Збудувала годівничку для пташок;

 

  • Зруйнувала мурашник.

 

Складання вірша

 

Вчитель: Зараз ми з вами привітаємо Україну на подіумі, а для цього спробуємо скласти вірш про неї із щирих і теплих слів. Я почну, а ви будете добирати останнє слово другого рядка в риму.

 

На землі великій є одна країна:

 

Гарна й неповторна, мила...(Україна)

 

  • живуть тут люди добрі, працьовиті,

 

  • скажу, до речі, ще й..... (талановиті)

 

Землю засівають і пісні співають,

 

На бандурі грають і вірші....(складають)

 

Щоб жила й раділа кожная родина,

 

Щоб була щаслива наша …(Батьківщина)

 

Бесіда про український одяг

 

  • Діти, подивіться на одяг наших українців. Він у них незвичайний, а святковий. Скажіть, будь ласка, у що одягнений українець? (Сорочка

 

- вишиванка, червоні шаровари, синій пояс, на голові - шапка, на ногах - чоботи.) А як одягнені наші хлопці? Що є спільного?


  • Діти, а у що одягнена українка? (Сорочка - вишиванка, спідниця,

 

фартушок, на голові віночок, на шиї - червоне намисто, на ногах -

 

червоні чобітки). А в що одягнені наші дівчатка?

 

  • Давайте пограємо в цікаву гру “Яке наше вбрання?”

 

Дидактична гра: “Яке наше вбрання?”

 

Мета гри: вчити добирати відповідні прикметники до іменників.

 

  • Українська сорочка яка? (Вишита, тоненька, біла).

 

  • Українські шаровари які? (Широкі, червоні, просторі, великі, українські)

 

  • Українська спідничка яка (Невеличка, яскрава, зручна, синя, пряма, вишита)

 

  • Український пояс який (Чоловічий, широкий, міцний, довгий, ошатний)

 

  • Українські чобітки які? (Червоні, міцні, високі, зручні)

 

  • Український віночок який? (Різнокольоровий, гарний, квітучий, новий, барвистий)

 

Вчитель: Наша красуня - Україна чудова танцюристка. Тож давайте і ми з вами потанцюємо під веселу українську мелодію

 

Рухлива гра “Передай віночок”

 

Діти стають у коло. Під веселу українську мелодію передають віночок одне одному. Коли музика зупиняється, дитина, у чиїх руках опинився віночок, виходить на середину і танцює довільні рухи з віночком на голові. Решта дітей плескають у долоні.

 

Вчитель: Україна не тільки красива, а й добра і лагідна. Давайте і ми з вами рості українські слова зробимо лагідними

 

Гра “Зроби слова лагідними”

 

  • Сорочка - сорочечка

 

  • Хлопець - хлопчик

 

  • Вишиванка - вишиваночка

 

  • Спідниця - спідничка

 

  • Чоботи - чобітки

 

  • Пояс - поясочок

 

  • Фартух - Фартушок

 

Вчитель: Чи гарна Україна на подіумі? (Гарна). Давайте і ми з вами сфотографуємось на фоні українського сердечка.

 

(Діти фотографуються в українській формі)


Підсумок:

 

Перегляд відеоролика “Яка стежка найкраща” Засперечались одного разу діти, яка стежка найкраща?

  • До магазину, - там є цукерки.

 

  • Ні, до школи, - там є діти.

 

  • Ні, до річки, - там можна купатись

 

  • Ні , в садок, - там повно яблук та груш.

 

  • Ні, у поле, - там простір широкий.

 

Але тут увійшла мама. Діти запитують її:

 

  • Яка стежка найкраща?

 

Мама подивилась на дітей, лагідно посміхнулась і відповіла:

 

  • Додому, діти! До рідного дому!

 

Вчитель: Наша зустріч з Україною добігає кінця. На згадку про нашу мандрівку на виступ України вам будуть ось ці паперові сердечка, з яких ми склеїмо карту України. Любіть свою державу, оберігайте її. Вона у нас, як матінка, єдина. І пам’ятайте, найкраща стежка на землі до рідного дому, найкраща країна для нас - це красуня - Україна.

 

Жити в Україні - це щастя


 

doc
Додав(-ла)
Куцик Наталія
Додано
20 лютого 2021
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку