Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованими змістовними лініями до підручника Буренко В.М. 9 клас
Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Скоp.дата

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

 

Інтегровані змістовні лінії

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

ТЕМА: Робота і професія .

 

1.

03.09.

 

rewarding, worthwhile, imaginative, superficially, unpredictable, concentrated

 

Аудіювання ЛО.

впр. 3, с.4.

Практика в читанні.

впр. 2,с.4.

Введення і активізація ЛО в усному мовленні.

впр.3,2, с.4.

Виконання вправ.

впр.5, с.5-6.

 

Громадянська відповідальність:

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору;

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства;

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій;

2.

03.09.

 

 

the -ing Form and Infinitive

 

Читання темат.текстів

впр.6, с.8.

Активізація ЛО в усному мовленні

Впр.5, с.5-6.

 

Виконання граматичних вправ

Впр.7,с.8.

3.

03.09.

 

 

 

 

Читання з повним розумінням змісту.

впр. 5, с.13.

Активізація ЛО в усному мовленні.

С.10-11.

 

4.

10.09.

 

porter, postman, receptionist, make-up artist, delivery man, guide, waiter, waitress, temporary temporary job, part-time.

 

 

Аудіювання ЛО.

Впр.3,с.13.

 

Діалогічне мовлення.

Впр.4,с.12.

Активізація ЛО в писемному мовленні.

Впр.2,с.11.

5.

10.09.

 

 

 

 

Читання темат. текстів.

впр.5,с.13.

Діалогічне мовлення.

Впр.6,с.13-14.

Активізація ЛО в писемному мовленні. Диктант.

 

6.

10.09.

 

 

the -ing Form and Infinitive

Практика в аудіюванні.

Впр.10,с.17.

Практика в читанні

Впр.10,с.17.

 

Складання міні-діалогів

Впр.11,с.18.

Виконання грам.вправ

Впр.9, с.16.

7.

17.09.

 

salary, experience,  management, morale, to require, exceptional skill, recruiter, to reinforce, suitability, employer

 

 

 

Аудіювання з повним розумінням змісту

Впр.2,с.19.

Практика в читанні.

впр. 3,с.20.

 Діалогічне мовлення

Впр.7,с.23-24.

 

 

8.

17.09.

 

to hamper, to suit, conscientious, decisive, aptitude, attitude, although, despite

Although/ In spite of/ Despite/ Though

Аудіювання з повним розумінням змісту.

впр. 3,с.25.

 

 

Складання міні- діалогів.

впр. 2,с.25.

Виконання грам.вправ .    Впр.4,с.26.

9.

17.09.

 

 

 

 

Вибіркове читання

Впр.5,с.26.

 

Активізація ЛО в писемному мовленні

Впр.6,с.27-28.

10.

24.09.

 

 

 

 

 

Робота в групах.

Впр.7,с.28.

Активізація вивчених ЛО в писемному мовленні, диктант

 

11.

24.09.

 

 

 

Пошукове читання.

Впр.2,с.29-32.

 

Складання діалогів за ситуацією

Впр.1,с.29.

 

 

12.

24.09.

 

Узагальнюючий  урок з теми: Робота і професія. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА: Засоби масової інформації

 

 

13.

01.10.

 

to glue, producer, assistant producer, to supervise, scriptwriter, completion, graphic, designer, reporter, camera

 

 

 Аудіювання ЛО

Впр.2,с.33.

Практика в читанні.

впр. 2,с.33.

Введення і активізація ЛО в усному мовленні.

впр. 4, с.33-34.

 

 

Громадянська відповідальність:

 

Демонструє розуміння основ медіа грамотності.  Визначає достовірність інформації;

 

Здоров'я і безпека:

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн;

14.

01.10.

 

 

 

 

Читання темат.текстів

Впр.5,с.34-35.

 

Активізація ЛО в писемному мовленні

Впр.6,с.35.

 

15.

01.10.

 

blessing, curse, obviously, to outweigh, flickering, to corrupt, instructive

 

 

Практика в аудіюванні.

впр. 7,с.36.

Практика в читанні.

впр. 8,с.36-37.

Робота в групах.

впр. 9,с.37

 

16.

15.10.

 

to audition, news,  newsreader, affable newscaster, amiable screenwriter, reporter, editor, commentator, interviewer, announcer, impartial 

 

Практика в аудіюванні.

впр. 5,с.39.

Читання тематичних текстів.

 Впр. 5,с.39.

Складання діалогів за ситуацією. Відповіді на запитання, впр.1,2, с.38.

Виконання лексичних вправ

Впр.3,с.38.

17.

15.10.

 

 

 

 

Пошукове читання

Впр.6,с.39-40.

Монологічне мовлення.

Впр.7,с.41.

 

18.

15.10.

 

 

 

 

Вибіркове читання тексту впр. 11,с.43-44

Діалогічне мовлення.

впр. 10,с.43.

Активізація ЛО в писемному мовленні, диктант

19.

22.10.

 

 

 

Практика в аудіюванні. впр. 15,с.45.

 

 

Читання темат.текстів.

впр. 16,с.46.

 Робота в групах, впр.17,18, с.47-48.

 

20.

22.10.

 

to advertise, advert advertisement,   ad, advertiser, to treat, necklace, reversible

 

Аудіювання з повним розумінням змісту

Впр.1,с.49, впр.4,с.50.

Пошукове читання.

Впр.6,с.51.

Відповіді на запитання.

Впр.5, с.50.

 

21.

22.10.

 

 

 

Present Tenses

 

Практика в читанні.

впр. 6,с.53.

Діалогічне мовлення

впр. 8,с.52.

Виконання грам.вправ

22.

29.10.

 

 

Past Tenses

 

 

 

Виконання грам.вправ

 

23.

29.10.

 

 

 

 

Пошукове читання.   Впр.2,с.55-56.

 

Монологічне мовлення

Впр.1,с.55.

Виконання лексичних вправ.

С.58.

 

 

24.

29.10.

 

Узагальнюючий  урок з теми: Засоби масової інформації. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

ТЕМА: Молодіжна культура. Одяг

 

25.

05.11.

 

scout, boy scout, scouting, non-stop, recently, scoutmaster observation, , troop, to persuade, to clean up, neighbourhood

 

 

Аудіювання ЛО

впр. 2,с.59.

Практика в  читанні.

впр. 2,с.59.

Введення і активізація ЛО в усному мовленні.

 

 

 

 

Громадянська відповідальність:

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;

Здоров'я і безпека:

 

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків;

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди;

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету;

26.

05.11.

 

 

Present Tenses

 

Вибіркове читання

Впр.4,с.60.

 

 

Відповіді на запитання

Впр.5,с.62.

Виконання грам.вправ

Впр.7,с.62.

27.

05.11.

 

 

Past Simple

 

Практика в читанні.

впр. 8,с.63.

Складання міні-діалогів за ситуацією.

 

 Виконання грам.вправ

Впр.9,10, с.63.

28.

12.11.

 

 

Past Simple

 

Читання з повним розумінням змісту.

 Впр.12,с.64.

 

 

Ведення бесіди за змістом прочитаного.

 

Виконання граматичних вправ.

впр. 11,с.64.

29.

12.11.

 

subculture, depression, confusion, non-existent, to accuse, to harm, fashion, violence, violent, indefinable, illegal, to overstate, to alienate, hardships

 

Практика в аудіюванні.

впр.1,с.65.

Практика в читанні

Впр.1,с.65.

Робота в групах.

Впр.3,с.66.

 

30.

12.11.

 

 

 

 

Вибіркове читання.

впр. 5,с.67-69.

 

Діалогічне мовлення.

впр. 6,с.69

 

31.

26.11.

 

to intimidate, bipolar, fake, goofy, tracksuit, detention, restraint, loose, sublime, sophisticated

 

Аудіювання ЛО

Впр.2,с.71.

Читання темат.текстів.

впр. 3,с.72-73.

 

Відповіді на запитання за змістом прочитаного.

Диктант

32.

26.11.

 

 

 

 

Вибіркове читання

Впр.7,с.75.

 

Активізація ЛО в писемному мовленні

Впр.5,6, с.74

33.

26.11

 

aesthetic, layer, amalgamation, establishment, bright, emotional, exploration,  craft, explosive, fusion, fascinating, to inspire, philosophical, style, to transcend

 

Аудіювання ЛО

впр. 2,с.77.

Читання з повним розумінням.

впр. 2,с.77.

 Робота в групах.

Впр.3,с.78.

 

34.

03.12.

 

 

 

 

Пошукове читання

Впр.4,с.79-80.

Діалогічне мовлення

Впр.5,с.81.

 

35.

03.12.

 

 

 

Пошукове читання.  Впр2,с.83

 

Монологічне мовлення.  Впр.1,с.83.

Виконання лексичних вправ

С.84.

36.

03.12.

 

Узагальнюючий  урок з теми: Молодіжна культура. Одяг. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

37.

10.12.

 

 

Контроль аудіювання 

 

 

 

38.

10.12.

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

39.

10.12.

 

 

 

Контроль читання

 

 

40.

17.12.

 

 

 

 

 

Контроль

письма

41.

17.12.

 

Аналіз контрольних робіт.

 

 

 

 

42.

17.12.

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Буренко В. М.)
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку