№ п/п |
Дата |
Скоp.дата |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Інтегровані змістовні лінії |
|||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
ТЕМА: Робота і професія .
|
||||||||||
1. |
03.09. |
|
rewarding, worthwhile, imaginative, superficially, unpredictable, concentrated |
|
Аудіювання ЛО. впр. 3, с.4. |
Практика в читанні. впр. 2,с.4. |
Введення і активізація ЛО в усному мовленні. впр.3,2, с.4. |
Виконання вправ. впр.5, с.5-6. |
Громадянська відповідальність:
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору;
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства;
Підприємливість та фінансова грамотність:
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій; |
|
2. |
03.09. |
|
|
the -ing Form and Infinitive |
|
Читання темат.текстів впр.6, с.8. |
Активізація ЛО в усному мовленні Впр.5, с.5-6.
|
Виконання граматичних вправ Впр.7,с.8. |
||
3. |
03.09. |
|
|
|
|
Читання з повним розумінням змісту. впр. 5, с.13. |
Активізація ЛО в усному мовленні. С.10-11. |
|
||
4. |
10.09. |
|
porter, postman, receptionist, make-up artist, delivery man, guide, waiter, waitress, temporary temporary job, part-time.
|
|
Аудіювання ЛО. Впр.3,с.13. |
|
Діалогічне мовлення. Впр.4,с.12. |
Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.2,с.11. |
||
5. |
10.09. |
|
|
|
|
Читання темат. текстів. впр.5,с.13. |
Діалогічне мовлення. Впр.6,с.13-14. |
Активізація ЛО в писемному мовленні. Диктант.
|
||
6. |
10.09. |
|
|
the -ing Form and Infinitive |
Практика в аудіюванні. Впр.10,с.17. |
Практика в читанні Впр.10,с.17.
|
Складання міні-діалогів Впр.11,с.18. |
Виконання грам.вправ Впр.9, с.16. |
||
7. |
17.09. |
|
salary, experience, management, morale, to require, exceptional skill, recruiter, to reinforce, suitability, employer
|
|
Аудіювання з повним розумінням змісту Впр.2,с.19. |
Практика в читанні. впр. 3,с.20. |
Діалогічне мовлення Впр.7,с.23-24. |
|
||
8. |
17.09. |
|
to hamper, to suit, conscientious, decisive, aptitude, attitude, although, despite |
Although/ In spite of/ Despite/ Though |
Аудіювання з повним розумінням змісту. впр. 3,с.25.
|
|
Складання міні- діалогів. впр. 2,с.25. |
Виконання грам.вправ . Впр.4,с.26. |
||
9. |
17.09. |
|
|
|
|
Вибіркове читання Впр.5,с.26. |
|
Активізація ЛО в писемному мовленні Впр.6,с.27-28. |
||
10. |
24.09. |
|
|
|
|
|
Робота в групах. Впр.7,с.28. |
Активізація вивчених ЛО в писемному мовленні, диктант
|
||
11. |
24.09. |
|
|
|
Пошукове читання. Впр.2,с.29-32.
|
Складання діалогів за ситуацією Впр.1,с.29.
|
|
|||
12. |
24.09. |
|
Узагальнюючий урок з теми: Робота і професія. Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
ТЕМА: Засоби масової інформації
|
|
||||||
13. |
01.10. |
|
to glue, producer, assistant producer, to supervise, scriptwriter, completion, graphic, designer, reporter, camera
|
|
Аудіювання ЛО Впр.2,с.33. |
Практика в читанні. впр. 2,с.33. |
Введення і активізація ЛО в усному мовленні. впр. 4, с.33-34. |
|
Громадянська відповідальність:
Демонструє розуміння основ медіа грамотності. Визначає достовірність інформації;
Здоров'я і безпека:
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн; |
|
14. |
01.10. |
|
|
|
|
Читання темат.текстів Впр.5,с.34-35. |
|
Активізація ЛО в писемному мовленні Впр.6,с.35.
|
||
15. |
01.10. |
|
blessing, curse, obviously, to outweigh, flickering, to corrupt, instructive
|
|
Практика в аудіюванні. впр. 7,с.36. |
Практика в читанні. впр. 8,с.36-37. |
Робота в групах. впр. 9,с.37 |
|
||
16. |
15.10. |
|
to audition, news, newsreader, affable newscaster, amiable screenwriter, reporter, editor, commentator, interviewer, announcer, impartial |
|
Практика в аудіюванні. впр. 5,с.39. |
Читання тематичних текстів. Впр. 5,с.39. |
Складання діалогів за ситуацією. Відповіді на запитання, впр.1,2, с.38. |
Виконання лексичних вправ Впр.3,с.38. |
||
17. |
15.10. |
|
|
|
|
Пошукове читання Впр.6,с.39-40. |
Монологічне мовлення. Впр.7,с.41. |
|
||
18. |
15.10. |
|
|
|
|
Вибіркове читання тексту впр. 11,с.43-44 |
Діалогічне мовлення. впр. 10,с.43. |
Активізація ЛО в писемному мовленні, диктант |
||
19. |
22.10. |
|
|
|
Практика в аудіюванні. впр. 15,с.45.
|
Читання темат.текстів. впр. 16,с.46. |
Робота в групах, впр.17,18, с.47-48. |
|
||
20. |
22.10. |
|
to advertise, advert advertisement, ad, advertiser, to treat, necklace, reversible |
|
Аудіювання з повним розумінням змісту Впр.1,с.49, впр.4,с.50. |
Пошукове читання. Впр.6,с.51. |
Відповіді на запитання. Впр.5, с.50. |
|
||
21. |
22.10. |
|
|
Present Tenses |
|
Практика в читанні. впр. 6,с.53. |
Діалогічне мовлення впр. 8,с.52. |
Виконання грам.вправ |
||
22. |
29.10. |
|
|
Past Tenses |
|
|
|
Виконання грам.вправ
|
||
23. |
29.10. |
|
|
|
Пошукове читання. Впр.2,с.55-56.
|
Монологічне мовлення Впр.1,с.55. |
Виконання лексичних вправ. С.58.
|
|||
24. |
29.10. |
|
Узагальнюючий урок з теми: Засоби масової інформації. Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
|
|||
ТЕМА: Молодіжна культура. Одяг
|
||||||||||
25. |
05.11. |
|
scout, boy scout, scouting, non-stop, recently, scoutmaster observation, , troop, to persuade, to clean up, neighbourhood
|
|
Аудіювання ЛО впр. 2,с.59. |
Практика в читанні. впр. 2,с.59. |
Введення і активізація ЛО в усному мовленні.
|
|
Громадянська відповідальність:
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій; Здоров'я і безпека:
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків;
Пояснює вибір одягу залежно від погоди;
Підприємливість та фінансова грамотність:
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету; |
|
26. |
05.11. |
|
|
Present Tenses |
|
Вибіркове читання Впр.4,с.60.
|
Відповіді на запитання Впр.5,с.62. |
Виконання грам.вправ Впр.7,с.62. |
||
27. |
05.11. |
|
|
Past Simple |
|
Практика в читанні. впр. 8,с.63. |
Складання міні-діалогів за ситуацією.
|
Виконання грам.вправ Впр.9,10, с.63. |
||
28. |
12.11. |
|
|
Past Simple |
|
Читання з повним розумінням змісту. Впр.12,с.64.
|
Ведення бесіди за змістом прочитаного.
|
Виконання граматичних вправ. впр. 11,с.64. |
||
29. |
12.11. |
|
subculture, depression, confusion, non-existent, to accuse, to harm, fashion, violence, violent, indefinable, illegal, to overstate, to alienate, hardships |
|
Практика в аудіюванні. впр.1,с.65. |
Практика в читанні Впр.1,с.65. |
Робота в групах. Впр.3,с.66. |
|
||
30. |
12.11. |
|
|
|
|
Вибіркове читання. впр. 5,с.67-69.
|
Діалогічне мовлення. впр. 6,с.69 |
|
||
31. |
26.11. |
|
to intimidate, bipolar, fake, goofy, tracksuit, detention, restraint, loose, sublime, sophisticated |
|
Аудіювання ЛО Впр.2,с.71. |
Читання темат.текстів. впр. 3,с.72-73.
|
Відповіді на запитання за змістом прочитаного. |
Диктант |
||
32. |
26.11. |
|
|
|
|
Вибіркове читання Впр.7,с.75. |
|
Активізація ЛО в писемному мовленні Впр.5,6, с.74 |
||
33. |
26.11 |
|
aesthetic, layer, amalgamation, establishment, bright, emotional, exploration, craft, explosive, fusion, fascinating, to inspire, philosophical, style, to transcend |
|
Аудіювання ЛО впр. 2,с.77. |
Читання з повним розумінням. впр. 2,с.77. |
Робота в групах. Впр.3,с.78. |
|
||
34. |
03.12. |
|
|
|
|
Пошукове читання Впр.4,с.79-80. |
Діалогічне мовлення Впр.5,с.81. |
|
||
35. |
03.12. |
|
|
|
Пошукове читання. Впр2,с.83
|
Монологічне мовлення. Впр.1,с.83. |
Виконання лексичних вправ С.84. |
|||
36. |
03.12. |
|
Узагальнюючий урок з теми: Молодіжна культура. Одяг. Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
||||
37. |
10.12. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|||
38. |
10.12. |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|||
39. |
10.12. |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|||
40. |
17.12. |
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|||
41. |
17.12. |
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
|
|
|||
42. |
17.12. |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|||