№ п/п |
Дата |
Скоp.дата |
Мовний інвентар |
Мовленнєві компетенції |
Інтегровані змістовні лінії |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування |
Писемне продукування |
|||||||
Тема: Я, МОЯ РОДИНА, МОЇ ДРУЗІ.
|
||||||||||||
43. |
14.01. |
|
sense, intuition, mighty, upbringing, to stumble, to adjust, quay, halt
|
|
|
|
Введення і активізація ЛО в усному мовленні. впр. 2 с.85 |
Виконання вправ. впр. 4 с.86-87 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
Громадянська відповідальність: Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Пояснює вибір особистих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоритети.
Здоров'я і безпека: Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.Формулює правила безпеки онлайн спілкування. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет
Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
|||
44. |
14.01. |
|
|
|
Аудіювання ЛО. впр. 1 с.85 |
Практика в читанні. впр. 3,4 с.85-86 |
|
|
||||
45. |
14.01. |
|
|
questions, if, whether |
|
Читання з повним розумінням змісту. впр. 5,6 с.87-88 |
Активізація ЛО в усному мовленні. Впр. 11 с.89 |
Виконання грам. вправ. впр. 7,8 с.88-89 |
||||
46. |
21.01. |
|
elderly, grizzled, ruddy,. slender, chubby, to resemble |
|
Аудіювання тексту. впр. 1 с.92 |
Читання темат. текстів. впр. 2 с.92 |
|
Активізація ЛО в писемному мовленні. Виконання вправ. впр. 7 с.94
|
||||
47. |
21.01. |
|
|
relative clauses who, which, that |
|
|
Складання різних типів запитань. впр. 5,6 с.92-93 |
Виконання грам. вправ.
|
||||
48. |
21.01. |
|
beautiful,gorgeoushandsome, pretty, lovely, attractive, good-looking |
фразові дієслова look, look like, look as if |
|
Практика в читанні. впр. 11 с.97 |
Бесіда «Видатні винахідники світу». впр. 13 с.98 |
Виконання лексичних вправ. впр. 10 с.96 |
||||
49. |
28.01. |
|
|
|
|
|
Бесіда «Видатні винахідники світу». впр. 13 с.98 Монологічне мовлення |
|
||||
50. |
28.01. |
|
|
|
Аудіювання з повним розумінням змісту. впр. 1 с.99
|
|
Складання міні- діалогів. впр. 2 с.99-100 |
Виконання грам.вправ . |
||||
51. |
28.01. |
|
|
|
|
Вибіркове читання. впр. 3 с.101 |
|
Активізація вивчених ЛО в писемному мовленні, диктант впр. 9с.103 |
||||
52. |
04.02. |
|
|
|
|
Вибіркове читання. впр. 6,7с.103 |
|
Виконання грам.вправ . |
||||
53. |
04.02. |
|
|
|
Пошукове читання. с.104-105
|
Монологічне мовлення. |
|
|||||
54. |
04.02. |
|
Узагальнюючий урок з теми: Я, моя родина, мої друзі. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|||||
|
|
|
Тема: АНГЛОМОВНІ КРАЇНИ
|
|
||||||||
55. |
11.02. |
|
artisan, aspen, cedar, carving, captivating, elk, heron, lichen, lynx, larch, loon, porcupine |
|
|
Практика в читанні. впр. 2,3,с.106 |
Введення і активізація ЛО в усному мовленні. впр. 7с.107 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види еко-туризму.
Громадянська відповідальність: Порівнює типовідля різнихкультур вербальніта невербальнінорми поведінки.
Розпитує проправилаповедінки вєвропейськихстолицях.
Демонструєрозумінняцінностікультурногорозмаїття тапотреби житиразом у мирі.
Підприємливість та фінансова грамотність:
Визначаєорієнтовнувартістьперебування вкраїні виучуваноїмови.
Громадянська відповідальність: Порівнює типовідля різнихкультур вербальніта невербальнінорми поведінки.
Розпитує проправилаповедінки вєвропейськихстолицях.
Демонструєрозумінняцінностікультурногорозмаїття тапотреби житиразом у мирі.
Підприємливість та фінансова грамотність:
Визначаєорієнтовнувартістьперебування вкраїні виучуваноїмови. |
|||
56. |
11.02. |
|
|
|
Практика в аудіюванні Впр.9,с.108 |
|
Активізація ЛО в усному мовленні |
|
||||
57. |
11.02. |
|
|
PastTenses (Active, Passive) |
|
Практика в читанні. впр. 10с.108-111 |
Діалогічне мовлення. впр. 11с.111 |
|
||||
58. |
18.02. |
|
huge, estate, expansion, mink stunning, to abound swamp, sequoia, hemlock
|
Past Tenses (Active, Passive) |
Практика в аудіюванні. впр. 13с.112 |
Читання тематичних текстів. Впр. 14, с.112-116 |
|
Виконання грам.вправи |
||||
59. |
18.02. |
|
|
Past Tenses (Active, Passive) |
|
|
Складання діалогів за ситуацією. Відповіді на запитання, с.116 |
Виконання грам.вправи |
||||
60. |
18.02. |
|
commonwealth, stable, outback, barren, plateau, arid, bizarre, platypus, wallaby, eucalyptus
|
|
Аудіювання тексту. впр. 17с.117 |
Вибіркове читання тексту впр. 18, с.117-120 |
Діалогічне мовлення. впр. 21,22 с.120 |
|
||||
61. |
03.03. |
|
county, remains, congested, terrestrial, ley
|
|
Практика в аудіюванні. впр. 1с.121
|
Читання темат.текстів. впр. 2с.121-123 |
Монологічне мовлення по темі. впр. 17с.117 |
Виконання вправ. впр. 7 с.131 |
||||
62. |
03.03. |
|
stronghold, dungeon, tofurbish, torefurbish, estate, toconstruct, depository,stupendous,terraced,orangery, arboretum, stately, masterpiece
|
Pr.Simple, Pr.Cont. |
|
Практика в читанні. впр. 5с.124-130 |
Діалогічне мовлення впр. 10с.138 |
Виконання грам. вправ
|
||||
63. |
03.03. |
|
|
Pr.Simple, Pr.Cont. |
|
|
Перегляд презентацій |
Виконання грам. вправ
|
||||
64. |
10.03. |
|
|
|
Аудіювання тексту. впр. 4с.124
|
Пошукове читання. с.143-144 |
|
|
||||
65. |
10.03. |
|
|
Past Tenses (Active, Passive) |
|
|
Монологічне мовлення |
Виконання грам. вправ
|
||||
66. |
10.03. |
|
Узагальнюючий урок з теми: Англомовні країни. Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
|
|||||
Тема: НАУКА І ТЕХНІЧНИЙ ПРОГРЕС. УКРАЇНА
|
||||||||||||
67. |
17.03. |
|
lever, wedge, screw, wheel, pulley,enigma, Renaissance, phenomenon, artisan, posterity |
герундій |
Аудіювання ЛО впр. 1с.145 |
|
Введення і активізація ЛО в усному мовленні. впр. 2, 3с.145 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.
Громадянська відповідальність
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.
Здоров'я і безпека
Обговорює позитивні та негативні наслідки відпевних винаходів.
Громадянська відповідальність
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.
Здоров'я і безпека
Обговорює позитивні та негативні наслідки відпевних винаходів.
|
|||
68. |
17.03. |
|
|
|
|
Практика в читанні. впр. 5,7 с.146-148 |
|
Виконання лексичних вправ. впр. 7 с.148 |
||||
69. |
17.03. |
|
|
verb+ing |
|
Практика в читанні. впр. 8 с.148-150 |
|
Активізація ЛО в писемному мовленні. впр. 8a, с.150 |
||||
70. |
24.03. |
|
|
verb+ing |
|
|
Складання міні-діалогів за ситуацією. впр. 9, с.151-152 |
Виконання граматичних вправ |
||||
71. |
24.03. |
|
cochlea, to implant, bionic, vision, to impair, vision-impaired, to superimpose, to superimpose colours, to vanish, to polish, vivid, ban, to be under a ban, augmentation |
|
Практика в аудіюванні. впр. 4с.153 |
Читання з повним розумінням змісту. впр. 5, с.155-156 |
Ведення бесіди за змістом прочитаного. впр. 2,3с.153 |
Виконання лексичних вправ. впр. 4с.153-154 |
||||
72. |
24.03. |
|
gadget, laptop, desktop, software, equipment, to pasteto cut, to cut out, geek, chairman, to donate, charitable, foundation
|
if + Present Simple |
Аудіювання з повним розумінням змісту. впр. 2,3с.159 |
|
Діалогічне мовлення. впр. 6с.161 |
Виконання грам.вправ. впр. 2с.159 |
||||
73. |
31.03. |
|
|
if + Present Simple |
|
Вибіркове читання. впр. 5с.160 |
|
Виконання граматичних вправ |
||||
74. |
31.03. |
|
|
|
|
Читання темат.текстів. впр. 7 с.162
|
Монологічне мовлення. впр. 8с.163 |
Виконання лексичних вправ. впр. 9с.164 |
||||
75. |
31.03. |
|
сaoutchouc, exceedingly, to expand, to ascend, harpsichord, to oust, upright, quill pen, to eliminate, to splatter, smear, кernel, syringe |
Relative Clauses |
Аудіювання тексту. впр. 2,3с.168 |
Читання з повним розумінням. впр. 4,5с.169-172 |
Активізація граматичного матеріалу в мовленні впр. 7,8 с.175 |
|
||||
76. |
07.04. |
|
|
Relative Clauses |
|
Читання з повним розумінням. впр. 4,5с.169-172 |
|
Виконання граматичних вправ |
||||
77. |
07.04. |
|
|
|
Пошукове читання. с.178-179 |
Монологічне мовлення. |
|
|||||
78. |
07.04. |
|
Узагальнюючий урок з теми: Наука і технічний прогрес. Україна. Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
Тема: ПРИРОДА І ПОГОДА
|
|
|||||||
79. |
21.04. |
|
ecology, extinct, to contaminate, overcrowding, environment, to destruct, to pollute, pollution,to protect, to restore, species.
|
|
|
Практика в читанні. впр. 10с.182-183 |
Введення і активізація ЛО в усному мовленні. впр. 2, 3с.180 |
Активізація ЛО на письмі. впр. 5с.181 |
Екологічна безпека та сталий розвиток
Розглядає природу як цілісну систему.
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.
Здоров'я і безпека
Робить повідомлення про складні погодні умови.
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.
Підприємливість та фінансова грамотність
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.
Здоров'я і безпека
Робить повідомлення про складні погодні умови.
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.
Підприємливість та фінансова грамотність
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
|||
80. |
21.04. |
|
ice cap, glacier, to poison, to cause, effect, essential, to spawn, sewage, fertiliser, herbicide |
|
Практика в аудіюванні. впр. 4с.184 |
Практика в читанні. впр. 5с.185-186 |
|
|
||||
81. |
21.04. |
|
|
|
|
|
Складання міні-діалогів за ситуацією . впр. 2, 3, с.184 |
Активізація ЛО в писемному мовленні. впр. 6, с.186 |
||||
82. |
28.04. |
|
pesticide, habitat, to damage, congestion, to pour |
to +verb |
|
Читання темат.текстів. впр. 13, с.188-189 |
Діалогічне мовлення по темі впр. 7 с.190 |
Виконання грам. вправ . впр. 11с.187 |
||||
83. |
28.04. |
|
health, to deforest, deforestation, extinction, creature, famine, rainforest, logging, to destroy, jungle, to bring about, roam, cattle,flood, disasterfascinating, flooding, drought. |
|
|
Читання з повним розумінням змісту. впр. 3,4,5с.193-195 |
Діалогічне мовлення . впр. 1,2с.192 |
|
||||
84. |
28.04. |
|
|
|
Аудіювання тексту |
|
|
Виконання лексичних вправ. впр. 7,9с.196 |
||||
85. |
05.05. |
|
threat, to threaten, rubbish, to preserve to supply, oxygen, load, fine, stray.
|
|
Аудіювання тексту. впр. 1,2с.201 |
Вибіркове читання. Впр. 4,5, с.202 |
|
|
||||
86. |
05.05. |
|
|
|
|
|
Діалогічне мовлення. впр. 9,10с.205-206 |
Виконання граматичних вправ |
||||
87. |
05.05. |
|
|
|
Пошукове читання. с.207-210 |
Монологічне мовлення. |
|
|||||
88. |
12.05. |
|
|
Практика в аудіюванні |
|
|
Виконання граматичних вправ |
|||||
89. |
12.05. |
|
Узагальнюючий урок з теми: Природа і погода. Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
||||||
90. |
12.05. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|||||
91. |
19.05. |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|||||
92. |
19.05. |
|
|
|
Контроль читання
|
|
|
|||||
93. |
19.05. |
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|||||
94. |
26.05. |
|
Аналіз контрольних робіт
|
|
|
|
|
|||||
95. |
26.05. |
|
Перегляд відеопрезентацій
|
|
|
|
|
|||||
96. |
26.05. |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|||||