Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованими змістовними лініями II семестр до підручника Буренко В.М.
Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Скоp.дата

Мовний інвентар

Мовленнєві компетенції

 

Інтегровані змістовні лінії

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усне продукування

Писемне продукування

Тема: Я, МОЯ РОДИНА, МОЇ ДРУЗІ.

 

43.

14.01.

 

sense, intuition, mighty, upbringing, to stumble, to adjust, quay, halt

 

 

 

 

Введення і активізація ЛО в усному мовленні.

впр. 2 с.85

Виконання вправ.

впр. 4 с.86-87

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

Громадянська відповідальність:

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

Пояснює вибір особистих символів.

Порівнює сімейні традиції.

Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Планує траєкторію власного життя.

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

 

 

 

 

 

 

 

Здоров'я і безпека:

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.Формулює правила безпеки онлайн спілкування.

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

44.

14.01.

 

 

 

Аудіювання ЛО.

впр. 1 с.85

Практика в читанні.

впр. 3,4 с.85-86

 

 

45.

14.01.

 

 

questions, if, whether

 

Читання з повним розумінням змісту.

впр. 5,6 с.87-88

Активізація ЛО в усному мовленні.

Впр. 11 с.89

Виконання грам. вправ.

впр. 7,8 с.88-89

46.

21.01.

 

elderly, grizzled, ruddy,. slender, chubby, to resemble

 

Аудіювання тексту.

впр. 1 с.92

Читання темат. текстів.

впр. 2 с.92

 

Активізація ЛО в писемному мовленні. Виконання вправ.

 впр. 7 с.94

 

47.

21.01.

 

 

relative clauses who, which, that

 

 

Складання різних типів запитань.

 впр. 5,6 с.92-93

Виконання грам. вправ.

 

48.

21.01.

 

 beautiful,gorgeoushandsome, pretty, lovely, attractive, good-looking

фразові дієслова look, look like, look as if

 

Практика в читанні.

впр. 11 с.97

Бесіда «Видатні винахідники світу».

впр. 13 с.98

Виконання лексичних  вправ.

впр. 10 с.96

49.

28.01.

 

 

 

 

 

Бесіда «Видатні винахідники світу».

впр. 13 с.98

Монологічне мовлення

 

50.

28.01.

 

 

 

Аудіювання з повним розумінням змісту.

впр. 1 с.99

 

 

Складання міні- діалогів.

впр. 2   с.99-100

Виконання грам.вправ .

51.

28.01.

 

 

 

 

Вибіркове читання.

впр. 3 с.101

 

Активізація вивчених ЛО в писемному мовленні, диктант

впр. 9с.103

52.

04.02.

 

 

 

 

Вибіркове читання.

впр. 6,7с.103

 

Виконання грам.вправ .

53.

04.02.

 

 

 

Пошукове читання.

с.104-105

 

 

Монологічне мовлення.

 

54.

04.02.

 

Узагальнюючий  урок з теми: Я, моя родина, мої друзі. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

Тема: АНГЛОМОВНІ КРАЇНИ

 

 

55.

11.02.

 

artisan, aspen, cedar, carving, captivating, elk, heron, lichen, lynx, larch, loon, porcupine

 

 

Практика в читанні.

впр. 2,3,с.106

Введення і активізація ЛО в усному мовленні.

впр. 7с.107

 

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Описує види еко-туризму.

 

 

 

 

Громадянська відповідальність:

Порівнює типовідля різнихкультур вербальніта невербальнінорми поведінки.

 

Розпитує проправилаповедінки вєвропейськихстолицях.

 

Демонструєрозумінняцінностікультурногорозмаїття тапотреби житиразом у мирі.

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

 

Визначаєорієнтовнувартістьперебування вкраїні виучуваноїмови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність:

Порівнює типовідля різнихкультур вербальніта невербальнінорми поведінки.

 

Розпитує проправилаповедінки вєвропейськихстолицях.

 

Демонструєрозумінняцінностікультурногорозмаїття тапотреби житиразом у мирі.

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

 

Визначаєорієнтовнувартістьперебування вкраїні виучуваноїмови.

56.

11.02.

 

 

 

Практика в аудіюванні

Впр.9,с.108

 

Активізація ЛО в усному мовленні

 

57.

11.02.

 

 

PastTenses (Active, Passive)

 

Практика в читанні.

впр. 10с.108-111

Діалогічне мовлення.

впр. 11с.111

 

58.

18.02.

 

huge, estate, expansion, mink stunning, to abound swamp, sequoia, hemlock

 

Past Tenses (Active, Passive)

Практика в аудіюванні.

впр. 13с.112

Читання тематичних текстів.

 Впр. 14, с.112-116

 

Виконання грам.вправи

59.

18.02.

 

 

Past Tenses (Active, Passive)

 

 

Складання діалогів за ситуацією. Відповіді на запитання, с.116

Виконання грам.вправи

60.

18.02.

 

commonwealth, stable, outback, barren, plateau, arid, bizarre, platypus, wallaby, eucalyptus 

 

 

 

Аудіювання тексту.

впр. 17с.117

Вибіркове читання тексту впр. 18, с.117-120

Діалогічне мовлення.

впр. 21,22 с.120

 

61.

03.03.

 

county, remains, congested,  terrestrial, ley

 

 

 

 

 

Практика в аудіюванні. впр. 1с.121

 

 

Читання темат.текстів.

впр. 2с.121-123

Монологічне мовлення по темі.

впр. 17с.117

Виконання вправ.

впр. 7 с.131

62.

03.03.

 

stronghold, dungeon, tofurbish, torefurbish, estate, toconstruct, depository,stupendous,terraced,orangery, arboretum, stately, masterpiece

 

 

Pr.Simple, Pr.Cont.

 

Практика в читанні.

впр. 5с.124-130

Діалогічне мовлення

впр. 10с.138

Виконання грам. вправ

 

63.

03.03.

 

 

Pr.Simple, Pr.Cont.

 

 

Перегляд презентацій

Виконання грам. вправ

 

64.

10.03.

 

 

 

Аудіювання тексту.

впр. 4с.124

 

 

Пошукове читання.

с.143-144

 

 

65.

10.03.

 

 

Past Tenses (Active, Passive)

 

 

Монологічне мовлення

Виконання грам. вправ

 

66.

10.03.

 

Узагальнюючий  урок з теми: Англомовні країни. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

Тема: НАУКА І ТЕХНІЧНИЙ ПРОГРЕС. УКРАЇНА

 

67.

17.03.

 

lever, wedge, screw, wheel, pulley,enigma,  Renaissance, phenomenon, artisan, posterity

герундій

Аудіювання ЛО

впр. 1с.145

 

Введення і активізація ЛО в усному мовленні.

впр. 2, 3с.145

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

Громадянська відповідальність

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

 

Здоров'я і безпека

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки відпевних винаходів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

 

Здоров'я і безпека

 

Обговорює позитивні та негативні наслідки відпевних винаходів.

 

68.

17.03.

 

 

 

 

Практика в  читанні.

впр. 5,7 с.146-148

 

Виконання лексичних вправ.

впр. 7 с.148

69.

17.03.

 

 

 verb+ing

 

Практика в читанні.

впр. 8 с.148-150

 

Активізація ЛО в писемному мовленні.

впр. 8a, с.150

70.

24.03.

 

 

 verb+ing

 

 

Складання міні-діалогів за ситуацією.

 впр. 9, с.151-152

Виконання граматичних вправ

71.

24.03.

 

cochlea, to implant, bionic, vision, to impair, vision-impaired, to superimpose, to superimpose colours, to vanish, to polish, vivid, ban, to be under a ban, augmentation

 

Практика в аудіюванні.

впр. 4с.153

Читання з повним розумінням змісту.

 впр. 5, с.155-156

Ведення бесіди за змістом прочитаного.

впр. 2,3с.153

Виконання лексичних вправ.

впр. 4с.153-154

72.

24.03.

 

gadget, laptop, desktop, software, equipment, to pasteto cut, to cut out, geek, chairman, to donate, charitable, foundation

 

if + Present Simple

Аудіювання з повним розумінням змісту.

впр. 2,3с.159

 

Діалогічне мовлення.

впр. 6с.161

Виконання грам.вправ.

впр. 2с.159

73.

31.03.

 

 

if + Present Simple

 

Вибіркове читання.

впр. 5с.160

 

Виконання граматичних вправ

74.

31.03.

 

 

 

 

Читання темат.текстів.

впр. 7 с.162

 

Монологічне мовлення.

впр. 8с.163

Виконання лексичних вправ.

впр. 9с.164

75.

31.03.

 

 сaoutchouc, exceedingly, to expand, to ascend, harpsichord, to oust, upright, quill pen, to eliminate, to splatter, smear, кernel, syringe

 Relative Clauses

Аудіювання тексту.

впр. 2,3с.168

Читання з повним розумінням.

впр. 4,5с.169-172

Активізація граматичного матеріалу в мовленні

впр. 7,8 с.175

 

76.

07.04.

 

 

Relative Clauses

 

Читання з повним розумінням.

впр. 4,5с.169-172

 

Виконання граматичних вправ

77.

07.04.

 

 

 

Пошукове читання.

с.178-179

Монологічне мовлення.

 

78.

07.04.

 

Узагальнюючий  урок з теми: Наука і технічний прогрес. Україна. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: ПРИРОДА І ПОГОДА

 

 

 

79.

21.04.

 

ecology, extinct, to contaminate, overcrowding, environment, to destruct, to pollute, pollution,to protect,  to restore, species.

 

 

 

 

Практика в читанні.

впр. 10с.182-183

Введення і активізація ЛО в усному мовленні.

 впр. 2, 3с.180

Активізація ЛО на письмі.

впр. 5с.181

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

Розглядає природу як цілісну систему.

 

Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.

 

 

 

 

 

Здоров'я і безпека

 

Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здоров'я і безпека

 

Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

80.

21.04.

 

ice cap, glacier, to poison, to cause, effect, essential, to spawn, sewage, fertiliser, herbicide

 

Практика в аудіюванні.

впр. 4с.184

Практика в читанні.

впр. 5с.185-186

 

 

81.

21.04.

 

 

 

 

 

Складання міні-діалогів за ситуацією .

впр. 2, 3, с.184

Активізація ЛО в писемному мовленні.

впр. 6, с.186

82.

28.04.

 

pesticide, habitat, to damage, congestion, to pour

to +verb

 

Читання темат.текстів.

впр. 13, с.188-189

Діалогічне мовлення по темі  впр. 7 с.190

Виконання грам. вправ .

впр. 11с.187

83.

28.04.

 

health, to deforest, deforestation, extinction, creature, famine,  rainforest, logging, to destroy, jungle, to bring about, roam, cattle,flood, disasterfascinating, flooding, drought.

 

 

Читання з повним розумінням змісту.

впр. 3,4,5с.193-195

Діалогічне мовлення .

впр. 1,2с.192

 

84.

28.04.

 

 

 

Аудіювання тексту

 

 

Виконання лексичних вправ.

впр. 7,9с.196

85.

05.05.

 

threat, to threaten, rubbish, to preserve to supply, oxygen, load, fine, stray.

 

 

Аудіювання тексту.

впр. 1,2с.201

Вибіркове читання.

Впр. 4,5, с.202

 

 

86.

05.05.

 

 

 

 

 

Діалогічне мовлення.

впр. 9,10с.205-206

Виконання граматичних вправ

87.

05.05.

 

 

 

Пошукове читання.

с.207-210

Монологічне мовлення. 

 

88.

12.05.

 

 

Практика в аудіюванні

 

 

Виконання граматичних вправ

89.

12.05.

 

Узагальнюючий  урок з теми: Природа і погода.  Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

90.

12.05.

 

 

Контроль аудіювання 

 

 

 

91.

19.05.

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

92.

19.05.

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

93.

19.05.

 

 

 

 

 

Контроль

письма

94.

26.05.

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

95.

26.05.

 

Перегляд відеопрезентацій

 

 

 

 

 

96.

26.05.

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Буренко В. М.)
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
1043
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку