Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованими змістовними лініями II семестр до підручника Буренко В.М.
Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Скориг.

дата

Мовний інвентар

 

Мовленнєві компетенції

Інтегровані змістовні лінії

Лексика

Грамати ка

Фонетика

Сприймання на слух

Зорове сприйман-ня

Усне продукува-ння

Писемне продукуван-ня

Тема: Шкільне   життя

 

29.

 

11.01.

 

 

to sew a dress, to sew (sewed; sewed,sewn), crayon,scared,bunch, a bunch of flowers, bouquet, college, bow, huge, opponent, education, supporter

dormitory, facility, to incorporate, essay,to record, difference public school, boarding school, headmaster, headmistress, independent school

Question Tags

Особливості інтонації складносу-рядних та складнопід-рядних речень

Практика в аудіюванні.

Впр.2,с.94.

Впр.4,5, с.95.

Практика в читанні.

Впр.2,с.91.

Впр.7,с.93.

Введення та активізація ЛО в усному мовленні.

Впр.7,с.93.

Впр.5,с.92.

Активіза-ція ЛО в писемно-му мовленні.

Впр.2,с.94

Впр.6,с.93.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Обговорює участь

у шкільних екологічних

заходах.

 

Громадянська відповідальність:

Демонструє розуміння

потреби працювати разом.

Свідчить на користь

необхідності толерантного

ставлення до людей з

особливими навчальними

потребами.

Пропонує варіанти участі

школи/класу в житті громади.

Обговорює шкільні правила.

У спілкуванні дотримується

толерантності та принципу «no hate speech»

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у

сучасному мультилінгваль-

ному та полікультурному

середовищі.

 

 

 

 

Здоров’я і безпека:

Впорядковує власний робочий день з дотриманням

здорового способу життя.

 

 

 

 

 

30.

11.01.

 

bleak, to frighten out of, formidable, bottom, fragile, porcelain, fierce, curious, warmth, homesick, a holy terror

Adverbs of Place

 

Аудіювання за опорою

Впр.6,с.96.

Впр.3,с.104

Читання темат. текстів

Впр.8,с.96.  Впр.6,с.100 Впр.4, с.105-106.

 

Складання діалогів

Впр.9,с.97.

 

Впр.7,с.101

Виконання вправ

Впр.5,с.99

31.

18.01.

 

random, smoothly, stew, epicure, arrogant

 

 

 

Conditio-nal I

 

Аудіювання з повним розумінням змісту

Впр.6,с.107

Впр.4,с.109

 

Вибіркове читання

Впр.4,с.109

Діалогічне мовлення

Впр.3,с.108

Виконання вправ

Впр.8, с.102

32.

18.01.

 

primary, university, secondary school, to bully, technical college, bullying, reception class,  comprehensive school, grammar school, nursery school, ridicule, influence, to have an influence over smb, sixth-form college

Would

 

Аудіювання текстів

Впр.5,с.110

Читання темат. текстів

Впр.6,с.110

 

Впр.13, с.119

Діалогічне мовлення

Впр.10, с.112

Виконання вправ

Впр.19, с.122

33.

25.01.

 

misbehaviour, detention, suspension, to extort, expulsion, to expulse, removal, to remove, privileges, to remove, to taunt, to misbehave, preschool

 

When, as soon as, before, until, after

 

 

Читання темат. текстів

Впр.11, с.113-115

 

Впр.12, с.116-119

Складання діалогів, відповіді на запитання

Впр.15, с.120

Виконання грам. вправ

Впр.14, с.120, впр.16, с.121

34.

25.01.

 

Узагальнюючий  урок з теми: «Шкільне життя». Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

Тема: Література

 

 

35.

01.02.

 

poetic, uninhabited, to chase, farewell, velour, textbook edition, to wander, to rove in every land, fairy tale, detective, poetry, ode, invisible,thriller, reference reading list, poem, poet, fantasy

 

Passive Voice

Особливості інтонації складносу-рядних та складнопід-рядних речень

Практика в аудіюванніВпр.2, с.127

Практика в читанні

Впр.2,3, с.127-128

Введення та активізація ЛО в усному мовленні

Впр.6, с.128

Активіза-ція ЛО в писем-ному мовленні

Впр.4,5, с.128

Громадянська відповідальність:

Обговорює розмаїття

літературної спадщини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність:

Обговорює розмаїття

літературної спадщини.

36.

01.02.

 

puzzled, thrilled, anxious, amazed, pleased, pleased smile, amused, depressed, delighted, wit, wits, sad, happy, surprised, annoyed

 

Sequence of tenses

 

Аудіюван-ня тексту

Впр.11, с.130

Читання темат. текстів

Впр.9, с.129-130

Складання діалогів

Впр.8, с.129

Виконан-ня грам. вправ Впр.12, с.130

37.

08.02.

 

vivid, to portray, theft,to arouse, to depict, plot,to release, pen name, truthfulness, to fascinate

can, may, might, must, ought to

Passive Voice

 

Аудіюван-ня з повним розумінням змісту

Впр.2, с.137

Читання темат. текстів

Впр.17, с.134

Складання діалогів

Впр.13, с.131, впр.14, 15, с.133

Виконан-ня вправ

Впр.16, с.133

 

Впр.6, с.136

38.

08.02.

 

thinker, outstanding  progressive, to study, to dedicate, playwright,immortal, spiritual,legacy, serf, serfdom,blacksmith

 

 

Аудіюван-ня з повним розумінням змісту

Впр.2, с.141

Читання темат. текстів

Впр.5,7, с.138

Діалогічне мовлення

Впр.4, с.137

Виконан-ня вправ

Впр.8,9, с.139-140

39.

15.02.

 

 

 

 

Sequence of tenses

 

 

Читання темат. текстів

Впр.3, с.142

 

Діалогічне мовлення

Впр.10, с.140

Виконан-ня грам. вправ Впр.4, с.143

 

40.

15.02.

 

 

 

 

 

 

Аудіюван-ня тексту

Впр.6, с.144, впр.13, с.146

 

Вибіркове читання

Впр.9, с.145, впр.15, с.147.

Впр.8, с.145

Моноло-гічне мовлення

Впр.1, с.149

 

Виконан-ня вправ

Впр.10, с.146

41.

01.03.

 

Узагальнюючий урок з теми: «Література». Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Великобританія

 

 

 

42.

01.03.

 

situated,to separate, to navigate, channel, shallow breathtaking

location of a place

Особливості інтонації складносу-рядних та складнопідрядних речень

Практика в аудіюванні

Впр.3, с.155, впр.4, с.156

Практика в читанні

Впр.4, с.156

Введення та активізація ЛО в усному мовленні.

Впр.6, с.158

 

Таблиця стор.157

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Описує види еко-туризму.

 

Громадянська відповідальність:

Порівнює типові для різних

культур вербальні та невербальні норми поведінки.

Розпитує про правила

поведінки в європейських

столицях.

Демонструє розуміння

цінності культурного

розмаїття та потреби жити

разом у мирі.

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

Визначає орієнтовну

Вартість перебування в

країні виучуваної мови.

43.

15.03.

 

to glow, thaw, breeze, shrill, to stir, primrose, the primrose path, to scatter, daisy, flock, fleecy, dam, posy, tulip, lily, tiger lilies, water lilies, gillyflower, corn, to bear (bore, born), sheaf (pl.sheaves)

Time Words

Аудіювання тексту за опорою

Впр.1,3, с.162

Практика в читанні

Впр.11, с.161, впр.5, с.163

Активіза-ція ЛО в усному мовленні

Впр.2, с.162

Активіза-ція ЛО в писемно-му мовленні

Впр.8,9, с.160

44.

15.03.

 

temperate, sample, mean , annual, to range,marvelous. To swap, to affect , miserable

Present Simple, Past Simple

 

 

Читання темат. текстів

Впр.11,13, с.165

Складання діалогів

Впр.12, с.165

Виконання вправ

Впр.6,9, с.164

45.

22.03.

29.03..

Scots, the Scots, the English Channel, the Scottish, the Welsh, Irish, the Irish, English,  the English, Modern English, Englishman, Englishwoman

Present Perfect

 

Аудіюван-ня з повним розумінням змісту

Впр.2, с.166

Читання темат. текстів

Впр.3, с.167, впр.7,8, с.168-169

Складання діалогів

Впр.4, с.167

Впр.5,6, с.168

46.

22.03.

29.03.

 

 Using Articles

 

 

Вибіркове читання

с.171-173

Діалогічне та  монологічне мовлення

Впр.11, с.171

Виконан-ня вправ

Впр.10, с.171

 

 

47.

29.03.

05.04.

Узагальнюючий урок з теми: «Великобританія». Тематичне оцінювання.  

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Україна

 

 

48.

29.03.

05.04.

situated, to border on, pasture, to contaminate, steppes, herbs, diverse

Reported speech

Особливості інтонації складносу-рядних та складнопідрядних речень

Практика в аудіюванні

Впр.1,3, с.179

Практика в читанні

Впр.4, с.180

 

Активіза-ція ЛО в писемно-му мовленні

Впр.5, с.181, впр.9, с.182

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Пропонує заходи щодо покращення екологічної

ситуації в Києві.

Обговорює питання, пов’язані із збереженням

навколишнього середовища у своєму регіоні та

державі .

Складає перелік місць для еко-туризму у своєму

регіоні.

 

Громадянська відповідальність:

Порівнює Київ з іншими

європейськими столицями.

Робить повідомлення про

основні пам’ятки історії та культури Києва.

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.

Демонструє розуміння

цінності культурного

розмаїття та потреби жити

разом у мирі.

Обговорює громадянську

позицію та власні погляди на різноманітні соціальні

проблеми своєї країни та

світового простору.

 

 

 

Здоров’я і безпека:

Запитує про/пояснює

правила безпеки пересування по Києву.

 

49.

05.04.

12.04.

Animals: bear, wolf, fox, deer, roe, field mouse, lama,gopher, beaver, antelope, badger, grass snake, leveret, muskrat,squirrel, bison, elk

Reported wh-questions with ask, tell, know

Аудіюван-ня ексту

Впр.1,2, 3, с.183

Читання темат. текстів

Впр.4, с.184-185

Складання діалогів

Впр.5, с.186

 

50.

05.04.

12.04.

Birds: swallow, crow, stork, sparrow, pigeon, magpie, lark,woodpecker

 

 

 

Аудіюван-ня за опорою

Впр.6, с.186

Читання темат. текстів

Впр.4, с.184-185

 

 

Виконан-ня вправ

Впр.8, с.187

51.

19.04.

 

Trees: beech, pine, fir, plane, larch, hornbeam, elm, oak, willow, birch, poplar, lime, maple, rowan, snowball tree, chestnut

Some, any+ thing/one/ body/where

 

Аудіюван-ня з повним розумінням змісту

Впр.1, с.188, впр.3, с.189

Читання темат. текстів

Впр.6, с.189-190

Діалогічне мовлення

Впр.2, с.188

Таблиця стор.190

52.

19.04.

 

evergreen,severe, vast,soilgrove, moisture, to adjust, to salubrious, luxuriant, urbanrural,ethnic, minority, self-sacrifice

Negative pronouns

 

Аудіюван-ня з повним розумінням змісту

Впр.7, с.190

Вибіркове читання

Стор.193-194

Впр.3, с.196-197

Діалогічне мовлення

Впр.8, с.191

Виконан-ня вправ

Впр.9, с.191

53.

26.04.

 

Узагальнюючий урок з теми: «Україна» . Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

54.

26.04.

 

 

 

 

Контроль аудіюван-ня

 

 

 

 

55.

17.05.

 

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

56.

17.05.

 

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

57.

24.05.

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

58.

24.05.

 

Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Буренко В.М.)
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
2815
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку