№ п/п |
Дата |
Скориг. дата |
Мовний інвентар
|
Мовленнєві компетенції |
Інтегровані змістовні лінії |
|||||||||
Лексика |
Грамати ка |
Фонетика |
Сприймання на слух |
Зорове сприйман-ня |
Усне продукува-ння |
Писемне продукуван-ня |
||||||||
Тема: Шкільне життя
|
||||||||||||||
29.
|
11.01.
|
|
to sew a dress, to sew (sewed; sewed,sewn), crayon,scared,bunch, a bunch of flowers, bouquet, college, bow, huge, opponent, education, supporter dormitory, facility, to incorporate, essay,to record, difference public school, boarding school, headmaster, headmistress, independent school |
Question Tags |
Особливості інтонації складносу-рядних та складнопід-рядних речень |
Практика в аудіюванні. Впр.2,с.94. Впр.4,5, с.95. |
Практика в читанні. Впр.2,с.91. Впр.7,с.93. |
Введення та активізація ЛО в усному мовленні. Впр.7,с.93. Впр.5,с.92. |
Активіза-ція ЛО в писемно-му мовленні. Впр.2,с.94 Впр.6,с.93. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль- ному та полікультурному середовищі.
Здоров’я і безпека: Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.
|
||||
30. |
11.01. |
|
bleak, to frighten out of, formidable, bottom, fragile, porcelain, fierce, curious, warmth, homesick, a holy terror |
Adverbs of Place |
|
Аудіювання за опорою Впр.6,с.96. Впр.3,с.104 |
Читання темат. текстів Впр.8,с.96. Впр.6,с.100 Впр.4, с.105-106.
|
Складання діалогів Впр.9,с.97.
Впр.7,с.101 |
Виконання вправ Впр.5,с.99 |
|||||
31. |
18.01. |
|
random, smoothly, stew, epicure, arrogant
|
Conditio-nal I |
|
Аудіювання з повним розумінням змісту Впр.6,с.107 Впр.4,с.109
|
Вибіркове читання Впр.4,с.109 |
Діалогічне мовлення Впр.3,с.108 |
Виконання вправ Впр.8, с.102 |
|||||
32. |
18.01. |
|
primary, university, secondary school, to bully, technical college, bullying, reception class, comprehensive school, grammar school, nursery school, ridicule, influence, to have an influence over smb, sixth-form college |
Would |
|
Аудіювання текстів Впр.5,с.110 |
Читання темат. текстів Впр.6,с.110
Впр.13, с.119 |
Діалогічне мовлення Впр.10, с.112 |
Виконання вправ Впр.19, с.122 |
|||||
33. |
25.01. |
|
misbehaviour, detention, suspension, to extort, expulsion, to expulse, removal, to remove, privileges, to remove, to taunt, to misbehave, preschool
|
When, as soon as, before, until, after |
|
|
Читання темат. текстів Впр.11, с.113-115
Впр.12, с.116-119 |
Складання діалогів, відповіді на запитання Впр.15, с.120 |
Виконання грам. вправ Впр.14, с.120, впр.16, с.121 |
|||||
34. |
25.01. |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Шкільне життя». Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|||||||
Тема: Література
|
|
|||||||||||||
35. |
01.02. |
|
poetic, uninhabited, to chase, farewell, velour, textbook edition, to wander, to rove in every land, fairy tale, detective, poetry, ode, invisible,thriller, reference reading list, poem, poet, fantasy
|
Passive Voice |
Особливості інтонації складносу-рядних та складнопід-рядних речень |
Практика в аудіюванніВпр.2, с.127 |
Практика в читанні Впр.2,3, с.127-128 |
Введення та активізація ЛО в усному мовленні Впр.6, с.128 |
Активіза-ція ЛО в писем-ному мовленні Впр.4,5, с.128 |
Громадянська відповідальність: Обговорює розмаїття літературної спадщини.
Громадянська відповідальність: Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
||||
36. |
01.02. |
|
puzzled, thrilled, anxious, amazed, pleased, pleased smile, amused, depressed, delighted, wit, wits, sad, happy, surprised, annoyed
|
Sequence of tenses |
|
Аудіюван-ня тексту Впр.11, с.130 |
Читання темат. текстів Впр.9, с.129-130 |
Складання діалогів Впр.8, с.129 |
Виконан-ня грам. вправ Впр.12, с.130 |
|||||
37. |
08.02. |
|
vivid, to portray, theft,to arouse, to depict, plot,to release, pen name, truthfulness, to fascinate |
can, may, might, must, ought to Passive Voice |
|
Аудіюван-ня з повним розумінням змісту Впр.2, с.137 |
Читання темат. текстів Впр.17, с.134 |
Складання діалогів Впр.13, с.131, впр.14, 15, с.133 |
Виконан-ня вправ Впр.16, с.133
Впр.6, с.136 |
|||||
38. |
08.02. |
|
thinker, outstanding progressive, to study, to dedicate, playwright,immortal, spiritual,legacy, serf, serfdom,blacksmith |
|
|
Аудіюван-ня з повним розумінням змісту Впр.2, с.141 |
Читання темат. текстів Впр.5,7, с.138 |
Діалогічне мовлення Впр.4, с.137 |
Виконан-ня вправ Впр.8,9, с.139-140 |
|||||
39. |
15.02. |
|
|
Sequence of tenses |
|
|
Читання темат. текстів Впр.3, с.142
|
Діалогічне мовлення Впр.10, с.140 |
Виконан-ня грам. вправ Впр.4, с.143
|
|||||
40. |
15.02. |
|
|
|
|
Аудіюван-ня тексту Впр.6, с.144, впр.13, с.146
|
Вибіркове читання Впр.9, с.145, впр.15, с.147. |
Впр.8, с.145 Моноло-гічне мовлення Впр.1, с.149
|
Виконан-ня вправ Впр.10, с.146 |
|||||
41. |
01.03. |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Література». Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Тема: Великобританія
|
|
|
|||||||||||
42. |
01.03. |
|
situated,to separate, to navigate, channel, shallow breathtaking |
location of a place |
Особливості інтонації складносу-рядних та складнопідрядних речень |
Практика в аудіюванні Впр.3, с.155, впр.4, с.156 |
Практика в читанні Впр.4, с.156 |
Введення та активізація ЛО в усному мовленні. Впр.6, с.158
|
Таблиця стор.157 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види еко-туризму.
Громадянська відповідальність: Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
Підприємливість та фінансова грамотність: Визначає орієнтовну Вартість перебування в країні виучуваної мови. |
||||
43. |
15.03. |
|
to glow, thaw, breeze, shrill, to stir, primrose, the primrose path, to scatter, daisy, flock, fleecy, dam, posy, tulip, lily, tiger lilies, water lilies, gillyflower, corn, to bear (bore, born), sheaf (pl.sheaves) |
Time Words |
Аудіювання тексту за опорою Впр.1,3, с.162 |
Практика в читанні Впр.11, с.161, впр.5, с.163 |
Активіза-ція ЛО в усному мовленні Впр.2, с.162 |
Активіза-ція ЛО в писемно-му мовленні Впр.8,9, с.160 |
||||||
44. |
15.03. |
|
temperate, sample, mean , annual, to range,marvelous. To swap, to affect , miserable |
Present Simple, Past Simple |
|
|
Читання темат. текстів Впр.11,13, с.165 |
Складання діалогів Впр.12, с.165 |
Виконання вправ Впр.6,9, с.164 |
|||||
45. |
22.03. |
29.03.. |
Scots, the Scots, the English Channel, the Scottish, the Welsh, Irish, the Irish, English, the English, Modern English, Englishman, Englishwoman |
Present Perfect |
|
Аудіюван-ня з повним розумінням змісту Впр.2, с.166 |
Читання темат. текстів Впр.3, с.167, впр.7,8, с.168-169 |
Складання діалогів Впр.4, с.167 |
Впр.5,6, с.168 |
|||||
46. |
22.03. |
29.03. |
|
Using Articles |
|
|
Вибіркове читання с.171-173 |
Діалогічне та монологічне мовлення Впр.11, с.171 |
Виконан-ня вправ Впр.10, с.171
|
|||||
47. |
29.03. |
05.04. |
Узагальнюючий урок з теми: «Великобританія». Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
|
|
||||||
Тема: Україна
|
|
|||||||||||||
48. |
29.03. |
05.04. |
situated, to border on, pasture, to contaminate, steppes, herbs, diverse |
Reported speech |
Особливості інтонації складносу-рядних та складнопідрядних речень |
Практика в аудіюванні Впр.1,3, с.179 |
Практика в читанні Впр.4, с.180 |
|
Активіза-ція ЛО в писемно-му мовленні Впр.5, с.181, впр.9, с.182 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві. Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі . Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.
Громадянська відповідальність: Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.
Здоров’я і безпека: Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.
|
||||
49. |
05.04. |
12.04. |
Animals: bear, wolf, fox, deer, roe, field mouse, lama,gopher, beaver, antelope, badger, grass snake, leveret, muskrat,squirrel, bison, elk |
Reported wh-questions with ask, tell, know |
Аудіюван-ня ексту Впр.1,2, 3, с.183 |
Читання темат. текстів Впр.4, с.184-185 |
Складання діалогів Впр.5, с.186 |
|
||||||
50. |
05.04. |
12.04. |
Birds: swallow, crow, stork, sparrow, pigeon, magpie, lark,woodpecker
|
|
|
Аудіюван-ня за опорою Впр.6, с.186 |
Читання темат. текстів Впр.4, с.184-185
|
|
Виконан-ня вправ Впр.8, с.187 |
|||||
51. |
19.04. |
|
Trees: beech, pine, fir, plane, larch, hornbeam, elm, oak, willow, birch, poplar, lime, maple, rowan, snowball tree, chestnut |
Some, any+ thing/one/ body/where |
|
Аудіюван-ня з повним розумінням змісту Впр.1, с.188, впр.3, с.189 |
Читання темат. текстів Впр.6, с.189-190 |
Діалогічне мовлення Впр.2, с.188 |
Таблиця стор.190 |
|||||
52. |
19.04. |
|
evergreen,severe, vast,soilgrove, moisture, to adjust, to salubrious, luxuriant, urbanrural,ethnic, minority, self-sacrifice |
Negative pronouns |
|
Аудіюван-ня з повним розумінням змісту Впр.7, с.190 |
Вибіркове читання Стор.193-194 Впр.3, с.196-197 |
Діалогічне мовлення Впр.8, с.191 |
Виконан-ня вправ Впр.9, с.191 |
|||||
53. |
26.04. |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Україна» . Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
|
|
||||||
54. |
26.04. |
|
|
|
|
Контроль аудіюван-ня
|
|
|
|
|||||
55. |
17.05. |
|
|
|
|
|
|
Контроль говоріння
|
|
|||||
56. |
17.05. |
|
|
|
|
|
Контроль читання
|
|
|
|||||
57. |
24.05. |
|
|
|
|
|
|
Контроль письма
|
||||||
58. |
24.05. |
|
Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
||||||