Календарне планування з англійської мови для 7 класу зі змістовими лініями

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу (3-ій рік навчання) за підручником Морська Л.І, Кучмв М.О. для загальноосвітніх навчальних закладів за оновленою програмою зі змістовими лініями та очікуваними результатами

Перегляд файлу

Дата

Підтема уроку

Очікувані результати

 

Мовний інвентар

Змістові лінії

Домашнє завдання

Примітки

Лексика

 

Граматика

Екологічна безпека і сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

Тема 1: Повторення

1

 

Інструктаж з т. б. Спогади про літо

Учень повинен знати лексику

 

Present, Past Simple

 

 

 

 

 

Розповідь про літні канікули

 

2

 

Пори року

Учень повинен вміти описувати пори року

С. 4-5

Питальні слова: What? Where? When? How? Why? Who?

 

 

Оцінює вплив навколишньо

го середови ща на здоров ’я людей свого регіону

 

Вправа 5, с. 7

 

3

 

Я та моя сімя

Порівнює сімейні традиції , про розподіл обов’язків у родині

С. 6-7

 

 

Наводить приклади взаємодо

помоги чле нам родини

 

 

Вправа 5, с. 9

 

4

 

Професії моїх батьків та родичів

Розповідає про професії своїх батьків

 

Parents,cousin, relative, child, daughter, hus band, niece, aunt,wife

 

 

 

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

 

Вправа 7, с.11(описати картину)

 

5

 

 

Звичайний день у нашому житті

Учень повинен розповідати про свій робочий день

С. 11, 12

 

 

 

 

 

Вправа 5, с. 13( написати про свій робочий день у школі)

 

6

 

Я живу в Україні

Повинен розповідати про свою державу

С. 12-13

 

 

Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.

 

 

Впр.5, стр.15

 

7

 

Котра година?

Учень повинен вміти називати час

Before noon,

after noon

 

 

 

 

 

Написати час

 

8

 

Самостійна робота.

Підсумковий урок з вивченої теми.

Узагальню

вати вивчене

 

Повторити вивчене

 

 

 

 

 

Тема: «Місце,де я живу.Моя кімната»

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місце, де я живу

 

 

 

Учень повинен знати лексику

City, skyscraper, village  house, multi-stored block of flats, storey, suburn

There is, there are

 

 

 

 

 

Вправа 3 с.19

 

 

 

10

 

 

Моє село –чудове!

Учень повинен вміти розповідати про своє житло

Modern convenience, electricity, gas, cold and hot running water, central heating, comfortable, to move into a flat

 

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

 

 

 

 

Вправа 5 с.23 Вправа 9, с.24

 

11

 

Опис міста чи села

Учень повинен знати про вживання означеного та неозначеного артиклів

Modern convenience, electricity, gas, cold and hot running water, central heating, comfortable, to move into a flat

Означений та неозначений артикль

 

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів.

 

 

Вивчити слова Вправа 10, с.27

 

12

 

Моє житло

Учень повинен вміти читати , перекладати текст та відповідати на питання

Modern convenience, electricity, gas, cold and hot running water, central heating, comfortable, to move into a flat

 

Означений та неозначений артикль

 

 

 

 

Вправа7 ст.31

 

13

 

Моє місто, село

Учень повинен знати про вживання іменників у однині та у множині

С. 34-35

Shelf, life, safe, chief, man, woman, child, goose

Однина та множина іменників

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади

 

 

 

Розповідь про село,

 Вправа 5, с.34

 

14

 

Мій дім – моя домівка

Учень повинен вміти написати  про свій дім

С.37

Однина та множина іменників

 

 

Ілюструє необхідність здорового способу життя у своїй домівці на прикладі своєї родини.

 

Вправа8,9, с.38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

Опис кімнати у моєму будинку

Учень повинен вміти описувати свю кімнату

Bathroom, bath, toilet, sink, kitchen, bedroom, livingroom

 

 

 

 

 

Вивчити слова. Опис кімнати

 

16

 

Моя кімната. Розвиток мовлення

Учень повинен вміти відповідати на питання

С. 44

 

 

 

 

 

Впр. 4, 8с. 45

 

 

17

 

Підсумковий урок з вивченої теми. Контрольна робота

 

 

Тематична

Тема : Спорт та спортивні ігри

18

 

Спорт у нашому у нашому житті. Види спорту Ознайомлення з новими ЛО та  формування лекс. навичок

Учень повинен знати лексику

С. 48

Past Simple

 

 

Обговорює вплив на здоров’я  професійного спорту.

 

Вивчити слова

Вправа8, с.49

 

19

 

Спортивні ігри

Учень повинен знати вивчену граматику

Gymnastics, ski jumping, skiing, skating, tennis, table tennis, chess, draughts

 

 

 

 

 

 

Вправа 6,7, с.51

 

20

 

Види спортивних ігор та змагань

Учень повинен вміти читати, перекладати  текст по вивченій темі

Archery, fencing, cycling, boxing, swimming, horseracing, weightlifting, wrestling, figure skating

Past Simple

 

 

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.

 

Впр. 5, с. 54

 

21

 

Ти займаєшся спортом? Відомі спортсмени.

 

Учень повинен вивчити про Past Simple

Competition, championship, to take place, to revive,champion, conteststant,

Past Simple

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту

 

 

 

Впр.6, 7,

с. 57

 

22

 

Спорт – це наше здоровя

Учень пови нен вміти використовувати вивчені слова та вира зи в усному та писемному мовленні

Volleyball, rugbyball, tennis ball, ballet, folk dance, ballroom dance

Вживання as…..as, not as….as

 

 

Переконує в необхід ності до тримання особистої гігієни, за ймаючись спортом

 

Вправа6, с.59-60

 

23

 

Спортивні клуби

Учень пови нен знати про вживання  as…..as, not as….as і використову

вати на  практиці

 

Вживання as…..as, not as….as

 

 

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.

 

Вправа8, с.63

 

24

 

 

Якими вида ми спорту ти займаєшся?

Мій улюбле ний вид спорту

Учень пови нен вміти розповідати про улюб лений вид спорту

 

Past Simple

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

 

 

Вправа7, с.66 (письмово)

Підготуватись до к.р.

 

26

 

Підсумковий урок з вивченої теми. Контрольна робота

 

Повторити вивчене

 

Тематична

 

 

Тема: Магазин і покупки. Їжа

27

 

Магазини у нашому житті

Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача

 

 

Вживання to be going to. Countable and Uncountable nouns

 

 

 

 

Тлумачить функцію грошей у суспільств

 

Вправа 6, с.76-77

 

28

 

Похід у магазин

Ставить запитання про можливості купівлі товарів

 

Customer, wallet, purse, scales, shelf, trolley, basket, cash, credit card,

 

 

 

 

Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача.

Вправа 8, 9, с.81

 

29

 

Види магазинів Контроль аудіювання

Тлумачить функцію магазинів суспільстві.

 

Salespeople, shop assistant, butcher, greengrocer, grocer, baker, florist

 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування .

Вправа 4, с.84

Вправа5, с.85

 

30

 

Здорова їжа. Контроль читання

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

 

Red cabbage, cucumber, peas, broccoli, spinach, onion, garlic, beetroot

 

 

 

Обговорює вибір про дуктів, кори сних для здоров ’ я

 

Повторити слова, граматику, підготуватись до письма

 

31

 

Українські страви. Контроль письма

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття у національних кухнях

 

 

Position of the adverbs of frequency

 

 

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки .

 

Повторити вивчені слова, підготуватись до говоріння

 

 

32

 

Моя улюблена страва. Підсумковий урок. Контроль говоріння

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування .

 

Повторити вивчене

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (3-й рік навчання) 7 клас (Морська Л.І., Кучма М.О.)
Додано
12 січня 2018
Переглядів
10633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку