Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу (3-ій рік навчання) за підручником Морська Л.І, Кучмв М.О. для загальноосвітніх навчальних закладів за оновленою програмою зі змістовими лініями та очікуваними результатами
№ |
Дата |
Підтема уроку |
Очікувані результати
|
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітки |
||||
Лексика
|
Граматика |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
|||||
Тема 1: Повторення |
|||||||||||
1 |
|
Інструктаж з т. б. Спогади про літо |
Учень повинен знати лексику |
|
Present, Past Simple
|
|
|
|
|
Розповідь про літні канікули |
|
2 |
|
Пори року |
Учень повинен вміти описувати пори року |
С. 4-5 |
Питальні слова: What? Where? When? How? Why? Who? |
|
|
Оцінює вплив навколишньо го середови ща на здоров ’я людей свого регіону |
|
Вправа 5, с. 7 |
|
3 |
|
Я та моя сім’я |
Порівнює сімейні традиції , про розподіл обов’язків у родині |
С. 6-7 |
|
|
Наводить приклади взаємодо помоги чле нам родини |
|
|
Вправа 5, с. 9 |
|
4 |
|
Професії моїх батьків та родичів |
Розповідає про професії своїх батьків
|
Parents,cousin, relative, child, daughter, hus band, niece, aunt,wife |
|
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
Вправа 7, с.11(описати картину) |
|
5
|
|
Звичайний день у нашому житті |
Учень повинен розповідати про свій робочий день |
С. 11, 12 |
|
|
|
|
|
Вправа 5, с. 13( написати про свій робочий день у школі) |
|
6 |
|
Я живу в Україні |
Повинен розповідати про свою державу |
С. 12-13 |
|
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. |
|
|
Впр.5, стр.15 |
|
7 |
|
Котра година? |
Учень повинен вміти називати час |
Before noon, after noon |
|
|
|
|
|
Написати час |
|
8 |
|
Самостійна робота. Підсумковий урок з вивченої теми. |
Узагальню вати вивчене |
|
Повторити вивчене |
|
|||||
|
|
|
|
||||||||
Тема: «Місце,де я живу.Моя кімната» |
|||||||||||
9
|
|
Місце, де я живу
|
Учень повинен знати лексику |
City, skyscraper, village house, multi-stored block of flats, storey, suburn |
There is, there are |
|
|
|
|
Вправа 3 с.19
|
|
10 |
|
Моє село –чудове! |
Учень повинен вміти розповідати про своє житло |
Modern convenience, electricity, gas, cold and hot running water, central heating, comfortable, to move into a flat |
|
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
|
|
|
Вправа 5 с.23 Вправа 9, с.24 |
|
11 |
|
Опис міста чи села |
Учень повинен знати про вживання означеного та неозначеного артиклів |
Modern convenience, electricity, gas, cold and hot running water, central heating, comfortable, to move into a flat |
Означений та неозначений артикль |
|
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. |
|
|
Вивчити слова Вправа 10, с.27 |
|
12 |
|
Моє житло |
Учень повинен вміти читати , перекладати текст та відповідати на питання |
Modern convenience, electricity, gas, cold and hot running water, central heating, comfortable, to move into a flat
|
Означений та неозначений артикль |
|
|
|
|
Вправа7 ст.31 |
|
13 |
|
Моє місто, село |
Учень повинен знати про вживання іменників у однині та у множині |
С. 34-35 Shelf, life, safe, chief, man, woman, child, goose |
Однина та множина іменників |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади |
|
|
|
Розповідь про село, Вправа 5, с.34 |
|
14 |
|
Мій дім – моя домівка |
Учень повинен вміти написати про свій дім |
С.37 |
Однина та множина іменників |
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя у своїй домівці на прикладі своєї родини. |
|
Вправа8,9, с.38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Опис кімнати у моєму будинку |
Учень повинен вміти описувати свю кімнату |
Bathroom, bath, toilet, sink, kitchen, bedroom, livingroom |
|
|
|
|
|
Вивчити слова. Опис кімнати |
|
16 |
|
Моя кімната. Розвиток мовлення |
Учень повинен вміти відповідати на питання |
С. 44 |
|
|
|
|
|
Впр. 4, 8с. 45
|
|
17 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. Контрольна робота |
|
|
|||||||
Тематична |
|||||||||||
Тема : Спорт та спортивні ігри |
|||||||||||
18 |
|
Спорт у нашому у нашому житті. Види спорту Ознайомлення з новими ЛО та формування лекс. навичок |
Учень повинен знати лексику |
С. 48 |
Past Simple |
|
|
Обговорює вплив на здоров’я професійного спорту. |
|
Вивчити слова Вправа8, с.49 |
|
19 |
|
Спортивні ігри |
Учень повинен знати вивчену граматику |
Gymnastics, ski jumping, skiing, skating, tennis, table tennis, chess, draughts
|
|
|
|
|
|
Вправа 6,7, с.51 |
|
20 |
|
Види спортивних ігор та змагань |
Учень повинен вміти читати, перекладати текст по вивченій темі |
Archery, fencing, cycling, boxing, swimming, horseracing, weightlifting, wrestling, figure skating |
Past Simple |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
|
Впр. 5, с. 54 |
|
21 |
|
Ти займаєшся спортом? Відомі спортсмени.
|
Учень повинен вивчити про Past Simple |
Competition, championship, to take place, to revive,champion, conteststant, |
Past Simple |
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту |
|
|
|
Впр.6, 7, с. 57 |
|
22 |
|
Спорт – це наше здоровя |
Учень пови нен вміти використовувати вивчені слова та вира зи в усному та писемному мовленні |
Volleyball, rugbyball, tennis ball, ballet, folk dance, ballroom dance |
Вживання as…..as, not as….as |
|
|
Переконує в необхід ності до тримання особистої гігієни, за ймаючись спортом |
|
Вправа6, с.59-60 |
|
23 |
|
Спортивні клуби |
Учень пови нен знати про вживання as…..as, not as….as і використову вати на практиці |
|
Вживання as…..as, not as….as |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
|
Вправа8, с.63 |
|
24
|
|
Якими вида ми спорту ти займаєшся? Мій улюбле ний вид спорту |
Учень пови нен вміти розповідати про улюб лений вид спорту |
|
Past Simple |
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
|
|
Вправа7, с.66 (письмово) Підготуватись до к.р. |
|
26 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. Контрольна робота |
|
Повторити вивчене |
|
||||||
Тематична |
|
|
|||||||||
Тема: Магазин і покупки. Їжа |
|||||||||||
27 |
|
Магазини у нашому житті |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача
|
|
Вживання to be going to. Countable and Uncountable nouns
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у суспільств |
|
Вправа 6, с.76-77 |
|
28 |
|
Похід у магазин |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Customer, wallet, purse, scales, shelf, trolley, basket, cash, credit card, |
|
|
|
|
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача. |
Вправа 8, 9, с.81 |
|
29 |
|
Види магазинів Контроль аудіювання |
Тлумачить функцію магазинів суспільстві.
|
Salespeople, shop assistant, butcher, greengrocer, grocer, baker, florist |
|
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування . |
Вправа 4, с.84 Вправа5, с.85 |
|
30 |
|
Здорова їжа. Контроль читання |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
|
Red cabbage, cucumber, peas, broccoli, spinach, onion, garlic, beetroot |
|
|
|
Обговорює вибір про дуктів, кори сних для здоров ’ я |
|
Повторити слова, граматику, підготуватись до письма |
|
31 |
|
Українські страви. Контроль письма |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття у національних кухнях
|
|
Position of the adverbs of frequency |
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки . |
|
Повторити вивчені слова, підготуватись до говоріння
|
|
32 |
|
Моя улюблена страва. Підсумковий урок. Контроль говоріння |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
|
|
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування . |
|
Повторити вивчене |
|