№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції
|
Експоненти функцій (засоби вираження) |
Лексика
|
Аудіювання |
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Д/З |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 4 Home sweet home
ТЕМА «Відпочинок та дозвілля»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Мій улюблений мультфільм |
Вміють назвати улюблені мультики
|
My favourite cartoon is… |
Sing a song Draw a picture Play a game Watch a cartoon |
Ex. 1,2, p. 74 |
Ex. 3,4, pp.75 |
|
Ex.2,3, p. 75 |
ex. 3. p. 75, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Різдво в Україні. Читання тексту Різдвяні звичаї в Україні
|
Можуть прочитати і написати простий лист другові про своє Різдво
|
Do you you usually…? |
Ukrainian, usually, Christmas, carol Play in the snow play tennis listen to music read a book play a computer game ski sing a song do homework |
Ex.1, p. 76 |
|
p. 76, ex. 2 |
Ex. 2,4, pp. 76-77 |
p. 77, ex. 4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Час обідати. Фрукти та овочі Артикль а аn Діалогічне мовлення |
Вміти запитати і відповісти про справи протягом дня |
What does she usually do ….? |
lunch, dinner, supper cook, make, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, |
Ex.1, p. 78 |
Ex 1 p 79 |
Ex 2 p 79 |
|
p. 78, ex. 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Злічувані та незлічувані іменники |
Вивчити нові назви продуктів харчування. |
|
pass, some, enjoy, meal vegetables, fruit, eat, drink, |
Ex.1, p. 80 |
Ex. 1,2,3, pp. 80-81 |
Ex 1 p 82 |
Ex 2 p 82 |
. p. 80, ex. 2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
У час дозвілля always, never, sometimes |
Вміти сказати, що словамиalways,never, usually, sometimes роблять діти зі |
Do you go to school on Mondays? |
always, never, sometimes go to bed make bed |
Ex 1 p 85 |
|
|
Ex 3 p 86 |
Ex 5 p 90 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Час для історій. Читання тексту. |
Читають короткі історії по темі та розуміють їх зміст |
|
|
Ex 1 p 87 |
|
|
Ex 3 p 88 |
Ex 2 p 88 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Ex 5 p 90 |
Ex p 90 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
У твоє портфоліо |
Презентація творчої роботи Намалювати улюблені продукти. Вміти розповісти про свій сніданок. |
p 91 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Підсумковий урок з теми«Відпочинок та дозвілля» |
Діагностувальна робота№4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична №1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 5 Day by day. ТЕМА «Я, моя сім’я і друзі. Людина.»
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, 3, 5, 6, pp. 68-59 |
Ex. 4, p. 69 |
Ex. 1, p. 68 |
Ex. 6, p. 69 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Як ти провів зимові канікули? Дієслова was /were |
Вчитися вести бесіду про минулі зимові канікули |
Where were you on your winter holidays? |
was, were, last, comfortable |
Ex.2, p. 93 |
Ex.2,3,4, p. 93 Ex 3 p 95 |
Ex.1, p. 92 |
Ex 1 92 |
Ex 2 p 94 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Де ти був вчора? Читання закінчення ed. |
Навчитися будувати речення у минулому часі |
Where were you last weekend? |
garage,stadium was, wasn't; were, weren't |
Ex 1 p 98 |
Ex 3 p 99 Ex 4 p 99 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Минулий час. Складання речень у минулому часі. |
Навчитися будувати розповідні, запитальні та заперечні речення в минулому |
Were you at home yesterday? |
yesterday did, did not |
Ex 1 p 100 |
Ex 2 p 100 |
|
Ex 2 p 102 |
Ex 3 p 101 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Що робила Вікі вчора?Неправильтні дієслова. |
Навчитися будувати розповідні, запитальні та заперечні речення в минулому |
|
|
Ex 1 p 105 |
Ex 2 p 104 |
Ex 1 p 104 |
Ex 1 p 103 Ex 2 p 104 |
Ex 2 p 103 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Робота з граматичним матеріалом. Минулий час |
|
|
|
Ex 3 p 108 |
Ex 2 p 108 |
|
|
Ex 1 p 107 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Плани Ніка. Складання запитань у минулому часі |
Вчитися читати і говорити реченя в минулому часі з неправильни-ми дієсловами |
|
|
|
Ex 4 p 109 |
|
|
Ex 3 p 110 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Wh-запитання Робота в парах |
|
|
|
|
|
Ex 4 p 111 |
|
Ex 5 p 111 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Виконання вправ на минулий час. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Складання речень у минулому часі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Час для історій. Читання тексту. |
|
|
|
|
|
|
Ex 1 p 112 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
Ex 1 p 113 |
|
Ex 2 p 113 |
Ex 5 p 114 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
У твоє портфоліо |
Презентація творчої роботи Виготовлення Колажу «мої минулі вихідні» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я і друзі. Людина |
Діагностувальна робота№5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична №2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 6 Spring is here summer will come! ТЕМА 6. «Природа й навколишнє середовище.»
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, 3, p. 106-107 |
Ex. 4, p. 107 |
Ex. 1, 2, p. 106 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Яка сьогодні погода? лексика теми. |
Вивчити нові слова з теми, вміти прочитати і зрозуміти текст про погоду.
|
What is the weather like today? The weather is… |
Sky, cloud, windy, cloudy |
|
Ex. 1,3,4,5, pp. 116-117 |
Ex. 5, p. 117 |
Ex. 2, p. 117 |
p. 116, ex. 2,3. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Пори року. Лексика. |
Вивчити назви пір року та місяців |
What is your favourite season? It is… |
Seasons, months |
Ex. 1,8, pp.118, |
Ex.5,p. 119 |
Ex. 37, pp. 119- |
Ex. 2, p. 118 |
p. 118, ex. 1,2, p. 119, ex. 4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Календар. Робота в парах.
|
|
|
|
Ex 1 p 120 |
Ex 2 p 120 |
|
Ex 2 p 121 |
Ex 1 p 121 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Свята. Великдень Лексика теми.
|
|
|
Christ, church, Easter, hot cross bun, people, Easter |
Ex. 1,7, pp.121, 123 |
Ex. 3,4,5, pp. 121-123 |
Ex.3, p. 121 |
Ex. 2,4, pp. 121-122 |
p. 121, ex. 2, p. 122, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Час для історій. Читання тексту. |
|
|
|
|
Ex 1 p 124 |
|
|
Ex 2 p 124 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
|
Ex 1 p 125 |
Ex 3 p 126 |
Ex3 p 126 |
Ex 4.5 p 126 |
Ex 2 p 125 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
У твоє порт фоліо
|
|
|
|
|
|
|
|
p 127 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Підсумковий урок з теми «Природа й навколишнє середовище.»
|
Діагностувальна робота№5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична №3
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Контроль письма.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Контроль читання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Підведення підсумків за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||