Алгебра та початки аналізу(рівень стандарту), 10 -Б клас
(2 години на тиждень; у I семестрі — 32 год, у II семестрі — 38 год)
Складено до підручника: Мерзляк А. Г. Математика : алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту : підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський,В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2018. —
Згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року, з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану
№ |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
||
І семестр |
|||||
Повторення матеріалу ( 7 год) |
|||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною |
|
||
|
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
|
||
|
|
Квадратична функція |
|
||
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
Числові послідовності. Арифметична та геометрична прогресії |
|
||
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
Діагностична робота |
|
||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (17 год)
|
|||||
Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій. |
|||||
|
|
Числові функції. Способи задання функцій |
|
||
|
|
Властивості функції |
|
||
|
|
Парні та непарні функції. Самостійна робота |
|
||
|
|
Степенева функція з натуральним показником |
|
||
|
|
Степенева функція з цілим показником |
|
||
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
Контрольна робота № 1 |
|
||
Корінь n-го степеня. Степенева функція ( 9 год) |
|||||
|
|
Аналіз к/р. Означення кореня n-го степеня |
|
||
|
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
||
|
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
||
|
|
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
|
||
|
|
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
|
||
|
|
Ірраціональні рівняння, їх розв’язування |
|
||
|
|
Ірраціональні рівняння, їх розв’язування. Самостійна робота |
|
||
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||
|
|
Контрольна робота № 2 |
|
||
Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (23 год)
|
|
Аналіз к/р. Урок узагальнення і систематизації знань |
|||
Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння. |
|||||
|
|
Радіанна міра кутів |
|
||
|
|
Тригонометричні функції числового аргументу |
|
||
|
|
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій |
|
||
|
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
||
|
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій Самостійна робота |
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||
|
|
Контрольна робота № 3 |
|
||
|
|
Аналіз к/р. Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
||
|
|
Формули додавання |
|
||
|
|
Наслідки з формул додавання |
|
||
|
|
Формули зведення |
|
||
|
|
Спрощення тригонометричних виразів |
|
||
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
||
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
||
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
||
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||
|
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Тригонометричні функції» |
|
||
Тема 3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (18 год)
|
|||||
Учень/учениця: розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
|||||
|
|
Задачі про миттєву швидкість і дотичну до графіка функції |
|
||
|
|
Поняття похідної |
|
||
|
|
Поняття похідної |
|
||
|
|
Правила обчислення похідних |
|
||
|
|
Правила обчислення похідних |
|
||
|
|
Рівняння дотичної |
|
||
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
||
|
|
Контрольна робота № 4 |
|
||
|
|
Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції |
|
||
|
|
Точки екстремуму функції |
|
||
|
|
Найбільше та найменше значення функції на відрізку |
|
||
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
||
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
||
|
|
Розв’язування задач прикладного змісту. Самостійна робота |
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||
|
|
Контрольна робота № 5 |
|
||
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ( 9 год) |
|||||
|
|
Функції, їхні властивості та графіки |
|
||
|
|
Властивості степенів |
|
||
|
|
Тригонометричні функції |
|
||
|
|
Тригонометричні рівняння |
|
||
|
|
Тригонометричні рівняння |
|
||
|
|
Похідна та її застосування |
|
||
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік №6 |
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||
|
|
Підсумковий урок |
|
||