КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
ЗА ПІДРУЧНИКОМ КАРП’ЮК
ІI семестр
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Зорове сприйман. |
Інтегровані зміст.лінії |
Покупки |
|||||||||
|
|
Види магазинів |
Ex. 1, p. 110 |
Noun,proper,common nouns |
Ex. 1, p. 110 |
Ex. 2, p. 110 |
|
Ex. 2(с), p. 110 |
Ідентифікує власні права і обов’ язки споживача.Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі інтернет |
|
|
В супермаркеті |
Ex. 1, p. 110 |
Present Simple |
|
Ex. 4, p. 111 |
|
Ex. 3, p.111 |
|
|
|
Магазини у Великій Британії |
Ex. 1, p. 113 |
Past Simple |
Ex. 1, p. 113 |
Ex. 3, p. 114 |
Ex. 2, p. 114 |
Ex. 1, p. 113 |
|
|
|
Ринок |
Ex. 6, p. 121 |
Past Simple |
Ex. 3, p. 120 |
Ex.4, p. 121 |
Ex. 2 p. 120 |
Ex. 3, p. 120 |
|
|
|
Гроші різних країн.
|
Проектна робота. Підготувати презентацію за темою |
||||||
|
|
Покупки на ринках |
|
Ступені порів.прикметників |
|
Ex.6(в), p. 122 |
Ex. 7(а), p. 122 |
Ex. 7(в), p. 122 |
|
|
|
Види магазинів у Лондоні |
Ex. 1(в), p. 124 |
Питальні речення |
|
Ex. 1(в), p. 124 |
|
Ex. 3, p. 125 |
|
|
|
Робота продавця |
Ex. 5, p. 126 |
Ступені порівняння прикметників |
Ex. 5, p. 126 |
Ex. 6, p. 127 |
|
Ex. 2, p. 128 |
|
|
|
Сфера торгівлі |
|
|
|
Питально-відповідні вправи |
Особистий лист про торговлю |
|
|
|
|
Урок грамаитики. Повторення: поняття про прикметники, ступені їх порівняння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поход до магазинів |
|
Ex. 2, p. 130
|
|
Ex. 1, p. 130 |
Ex.2, p. 130 |
Ex. 4(а), p.131 |
|
|
|
Мої покупки |
|
possessive pronouns as complement: mine, yours, his, hers, ours, theirs |
|
Діалоги про покупки |
Граматичні вправи |
|
|
|
|
Повсякденні покупки |
|
possessive pronouns as complement: mine, yours, his, hers, ours, theirs |
Текст про покупки |
|
Граматичні вправи |
|
|
|
|
Покупки |
Ex. 5(а), p. 132 |
|
|
Монологічні висловлювання за темою |
|
Ex. 6, p. 132 |
|
|
|
Звичайні покупки |
Активна лексика за темою |
Прямий порядок слів в реченні |
|
|
|
Написання листа другу про покупки |
|
|
|
Час історії. Стародавні гроші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань за темою. Тести |
|
|
|
|
|
|
|
Подорож |
|||||||||
|
|
Види подорожей |
Get into |
Preposition of, for |
Ex. 1-2, p. 142-143 |
Ex. 4, p. 143 |
Ex.3, p. 143 |
Ex.1-3, p.142-143 |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту,порівнює вартість подорожей різними видами транспорту.Планує краєзнавчу подорож. |
|
|
Подорож на канікулах |
Ex. 3(в), p. 145 |
Present Perfect |
Ex. 1, p. 144 |
Ex. 2, p. 145 |
|
Ex. 1, p. 144 |
|
|
|
Подорож літаком |
By planet |
Past Simple |
Ex. 5 , p.146 |
Ex.7, p. 147 |
Ex.6, p. 147 |
Ex. 5, p. 146 |
|
|
|
Мій улюблений вид подорожі |
Ex. 1(а), p. 148 |
Спец. питання |
|
Ex. 3, p. 149 |
|
Ex. 3, p. 149 |
|
|
|
Екологічні види транспорту |
Проектна робота: підготувати презентацію або реферат за темою: «Екологія і транспорт» |
||||||
|
|
Планування подорожі |
Ex. 5, p. 150 |
Present Perfect |
Ex. 2, p. 151 |
|
Ex.1, p. 151 |
Ex. 3, p. 151 |
|
|
|
Улюблена подорож мого друга |
|
Preposition with,without |
|
Ex. 6, p. 152 |
Ex.5, p. 152 |
Ex. 4, p. 152 |
|
|
|
Подорож потягом |
Ex. 1, p. 154 |
|
Ex. 1, p.153
|
Ex. 2, p. 154 |
|
Ex.4(а),p.154 |
|
|
|
Урок граматики. Повторення: минулі часи. Різниця їх використання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Подорожі Україною |
The best way |
Past Simple |
|
Ex. 1(а), p.157
|
Ex. 1, p.156
|
Ex. 2, p.156
|
|
|
|
Подорожі |
|
|
Ex. 1, p.153 |
Ex. 5, p.155
|
Ex. 6, p.155
|
|
|
|
|
Подорож морем |
By ship |
Past Simple |
|
Ex. 3, p.154
|
Написання листа другу |
|
|
|
|
Подорож суходолом |
|
Питальні речення |
|
|
|
Ex.4(в), p.155
|
|
|
|||||||||
|
|
Подорож |
|
Preposition with,without |
|
|
Виконання тестових лекс.-грам. вправ |
|
|
|
|
Моя остання подорож |
Активна лексика за темою |
Прямий порядок слів в реченні |
|
Монологічні висловлювання за темою |
|
|
|
|
|
Час історії. Презентація: Подорож у нашому житті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань за темою |
|
|
|
|
|
|
|
Велика Британія
|
|||||||||
|
|
Велика Британія. Географ.положення |
Topical text p.48 |
Pronoun- posessive |
Ex. 1, p. 48 |
|
Topical text p.49 |
Topical text p.48 |
Описує види екотуризму.По рівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.Розпитує про правила поведінки в європейських традиціях. |
|
|
Лондон |
|
|
Ex. 2(в), p.161 |
Ex. 2(а), p.161 |
|
Ex.2(в), p.161 |
|
|
|
Музеї Великої Британії |
|
There is There are |
Ex. 2(в), p.162 |
Виконання пит.вправ |
|
Ex. 2(в), p. 162 |
|
|
|
Пам’ятки Великої Британії |
|
Ступені порів. прикметників |
Ex. 2(в), p.162 |
|
Питальні речення |
|
|
|
|
Парки Лондона |
|
Present Simple |
Topical text p.50 |
|
Ex. 2, p. 51 |
p. 50 |
|
|
|
Подорож до Лондона
|
Ex. 4, p. 164 |
Pronouns mine,yours,his,hers |
Ex. 2, p. 167 |
Ex. 1, p. 167 |
|
Ex. 6, p. 167 |
|
|
|
Урок граматики. Види речень. Види запитань. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Лондонський зоопарк |
|
Питальні речення |
Ex. 3(а), p. 168 |
|
Написання листа другу |
Ex.3(а),p.168 |
|
|
|
Музей воскових фігур |
|
Заперечні речення |
Ex. 3(а), p. 168 |
|
|
Ex. 3(а), p. 168 |
|
|
|
Улюблена площа Лондона |
|
Означений aртикль the |
Ex. 2, p. 172 |
|
Ex.1, p. 172 |
Ex. 2, p. 172 |
|
|
|
Річка Лондона |
|
Pronouns ours,theirs |
Аудіювання тексту |
Ex. 2(в), p. 172 |
|
|
|
|
|
Традиції Великобританії |
|
Present Simple |
|
Виконання питально-відпов.впр. |
Особистий лист про країну |
|
|
|
|
Проектна робота: Біг Бен або інше визначне місце Лондону |
Підготувати презентацію або реферат за темою уроку |
||||||
|
|
Велика Британія (Лондон) |
Активна лексика за темою |
|
|
Монолог.вислов.за темою |
|
|
|
|
|
Визначні місця Великої Британії |
|
|
Текст з теми |
|
Проектна робота |
|
|
|
|
Час історії: Я турист |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань за темою |
|
|
|
|
|
|
|
Україна |
|||||||||
|
|
Україна. Географ.положення |
Topical text Ex. 1, p. 52 |
|
p. 52 |
|
|
Text 52 |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Київу.Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.Про понує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві. |
|
|
Клімат України |
Ex. 1, p. 52 |
|
|
Ex. 2, p. 53 |
|
|
|
|
|
Населення України |
|
Present Simple
|
p. 52 |
Питальні речення |
|
|
|
|
|
Традиції України |
|
|
Ex. 6(а), p. 177 |
Питально відпов.вправи |
Написання листа другу |
Ex. 6, p. 177 |
|
|
|
Подорож Україною |
|
Past Simple |
Ex. 5, p. 176 |
|
|
Ex.5, p. 166 (1,2,3) |
|
|
|
Великі міста України |
|
|
Аудіювання тексту |
Ex. 1, p. 174 |
|
|
|
|
|
Урок граматики. Повторення простих часів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Київ-столиця України |
Topical text p. 54 |
|
text p. 54 |
Ex. 2, p. 55 |
Ex.3, p. 55 |
text p. 54 |
|
|
|
Памя’тники архитектури |
|
|
Ex. 5, p. 166 (4,5,6) |
Питально відпов.впр. |
|
Ex.5(с),p.166 (4,5,6) |
|
|
|
Музеї Києва |
Important places |
|
|
Ex. 6, p. 177 |
|
Ex. 5, p. 177 |
|
|
|
Золоті ворота |
|
|
Ex. 5, p. 166 (1) |
|
|
Ex. 5, p. 166 (1) |
|
|
|
Майдан Незалежності |
|
|
Ex. 5, p. 166 (8) |
|
|
Ex. 5, p. 166 (8) |
|
|
|
Наша країна |
|
|
|
|
|
Граматичні вправи |
|
|
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Україна |
Систематизація, узагальнення |
вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
Час історії: Україна моя Батьківщина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань за темою |
|
|
|
|
|
|
|