Календарно-тематичне планування 7 мова 2020-21 н.р

Про матеріал
Підручник: Українська мова: підруч. для 7 класіу закладів загальної середньої освіти. – 2-ге вид., переробл./ О.П. Глазова. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2020. – 256с. : іл. * у дужках вказано номери уроків * якщо вам допомогла моя публікація, залиште реакцію, відгук
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 7 КЛАСУ

 

(Відповідно до  навчальної  програми: 

Українська мова. 5-9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання. –  К.: Видавничий дім «Освіта»,  2013 (зі  змінами,   

затвердженими  наказом  МОН  України від  07.06.2017  №804)

 

За програмою - 88 год, 2,5 год на тиждень.

За навчальним планом – 105 год, 3 год на тиждень.

 

Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт

 

Усього годин

105

Години з РМ

22 (20)

Семестри

І

ІІ

Фронтальні

Перевірка мовної теми

(контрольна робота)

3

3+1

Письмо:

переказ

твір

 

1 (12)

-

 

1 (91)

1 (58)

Правопис:

диктант

 

1 (51)

 

1 (102)

Індивідуальні

Говоріння:

діалог

усний переказ

усний твір

читання вголос

 

1 (31)

1 (39)

-

-

 

-

-

1 (56)

1 (73)

Перевірка зошитів

4

5

 

Підручник: Українська мова: підруч. для 7 класіу закладів загальної середньої освіти. – 2-ге вид., переробл./ О.П. Глазова. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2020. – 256с. : іл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Прим.

К-сть год.

І семестр

Тема Вступ

1

 

Літературна норма української мови

С. 3-8

Впр. 7

1

2

 

РМ №1. Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично).

С. 8-11

 

Тема Повторення та узагальнення вивченого.

3

 

Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. Розділові знаки в реченнях з однорідними членами.

С. 12-15

 

4

 

РМ №2 Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Навчальне аудіювання тексту публіцистичного стилю

С. 15-20

 

5

 

РМ №3. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом)

 

 

6

 

Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. Розділові знаки в реченнях зі звертаннями та вставними словами.

С. 20-25

 

7

 

РМ №4 Написання есе (орієнтовані теми: «Гармонія людини і природи  як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!») в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами

С. 25-27

 

8

 

Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. Розділові знаки між частинами складного речення.

С. 27-28

 

9

 

Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

С. 29-31

 

10

 

РМ №5. Складання діалогу, який доповнює прочитаний текст, із використанням реплік-речень зі звертаннями та вставними словами.

С. 31-33

 

11

 

Вивчені частини мови, правопис їх.

С. 34-38

 

12

 

РМ №6 Контрольний докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.

С. 38-40

 

 

13

 

РМ №7 Аналіз письмового переказу.

Створення  й розігрування діалогів дискусійного характеру (орієнтована тема: «Чи можуть електронні носії інформації повністю витіснити друковану книжку?»

С. 40-41

 

Тема Морфологія. Орфографія.

Дієслово

14

 

Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

С. 42-44

 

15

 

Форми дієслова: неозначена форма, особова форма, дієприкметник, дієприслівник, безособова форма на
-но, -то (загальне ознайомлення).

С. 45-46

 

16

 

Неозначена форма дієслова (інфінітив) та особові форми.

С. 46-50

 

17

 

Доконаний і недоконаний види дієслова.

С. 51-54

 

18

 

РМ №8 Стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій.

С. 54-58

 

19

 

РМ №9 Аналіз письмового переказу

 

 

20

 

Часи дієслів.

С. 58-61

 

21

 

Теперішній час.

С. 61-63

 

22

 

Дієслова І і ІІ дієвідміни. Букви е, и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідмін (повторення).

С. 63-66

 

23

 

Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі.

С. 67-70

 

24

 

Майбутній час. Дієвідмінювання дієслів майбутнього часу. Правопис -ться,  -шся в кінці дієслів (повторення).

С. 70-74

 

25

 

Контрольна робота №1

 

 

Тема Дієслово (продовження)

26

 

Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий).

С. 74-76

 

27

 

Творення дієслів умовного способу.

С. 76-79

 

28

 

Творення дієслів наказового способу. Знак м’якшення в дієсловах наказового способу.

С. 79-81

 

29

 

Уживання одних способів замість інших.

С. 82-83

 

30

 

Безособові дієслова.

С. 83-85

 

31

 

РМ №10 Контрольне складання й розігрування діалогів («Розмова з лікарем про стан здоровя») з використанням безособових дієслів (лихоманить, нудить, не спиться та под.)

С. 86-87

 

32

 

Способи творення дієслів.

С. 87-88

 

33

 

НЕ з дієсловами (повторення).

С. 88-91

 

34

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієслово». Розбір дієслова як частини мови.

С. 92

 

35

 

Контрольна робота №2

 

 

Тема Дієприкметник.

36

 

Дієприкметник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

С. 92-95

 

37

 

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами.

С. 95-100

 

38

 

РМ №11 Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуаціїї, повязаної з характеристикою людейта їхніх психічних станів, із використанням дієприкметників.

С. 100-101

 

39

 

РМ №12 Особливості будови опису зовнішності людини. Контрольний докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом)

С. 101-104

 

40

 

Активні й пасивні дієприкметники. Творення активних дієприкметників теперішнього і минулого часу.

С. 107-110

 

41

 

Творення пасивних дієприкметників теперішнього і минулого часу.

С. 110-111

 

42

 

Правопис суфіксів дієприкметників.

С. 112

 

43

 

РМ №13 Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієпркметникових зворотів (за складним планом)

С. 113-116

 

44

 

Безособові дієслівні форми на -но, -то.

С. 116-119

 

45

 

РМ №14 Аналіз письмового твору.

Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но, -то.

С. 119-120

 

46

 

-Н- у дієприкметниках та -нн- у прикметниках дієприкметникового походження.

С. 121-123

 

47

 

НЕ з дієприкметниками.

С. 123-126

 

48

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієприкметник». Розбір дієприкметника як особливої форми дієслова

С. 113

С. 127

 

49

 

Контрольна робота №3

 

 

50

 

Повторення вивченого за І семестр.

 

 

51

 

Контрольний диктант за І семестр

 

 

ІІ семестр

Тема Дієприслівник

52

 

Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

С. 127-128

 

53

 

Вид і час дієприслівників.

С. 129-130

 

54

 

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки

С. 130-135

 

55

 

Коми при одиничному дієприслівнику.

С. 135-136

 

56

 

РМ №15 Контрольний усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів ( за складним планом)

С. 136-139

 

57

 

Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, творення їх.

С. 140-143

 

58

 

РМ №16 Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі (орієнтовані теми: « Душу я у вишивку вкладаю», «Як наш клас готує контент для заповнення блога»)

 

 

59

 

РМ №17 Аналіз письмового твору

 

 

60

 

НЕ з дієприслівниками.

С. 143-146

 

61

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієприслівник». Розбір дієприслівника як особливої форми дієслова

С. 146

С. 143

 

62

 

Контрольна робота №4

 

 

Тема Прислівник

63

 

Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

С. 146-147

 

64

 

Розряди прислівників (практично).

С. 148-152

 

65

 

Творення прислівників. Правильне наголошування прислівників

С. 152-157

 

66

 

Ступені порівняння прислівників.

С. 158-161

 

67

 

РМ №18 Складання анотації на книжку з використанням прислівника.

С. 161-164

 

68

 

Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.

С. 166-169

 

69

 

Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день.

С. 170-171

 

70

 

И та і в кінці прислівників.

С. 171-173

 

71

 

Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників.

 

 

72

 

РМ №19 Портретний нарис у публіцистичному стилі.

С. 173-176

 

73

 

РМ №20 Контрольне аудіювання.

 

 

74

 

Букви -н- та -нн- у прислівниках.

С. 176-178

 

75

 

Не і ні з прислівниками.

С. 178-180

 

76

 

Не і ні з прислівниками.

С. 181-182

 

77

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прислівник». Розбір прислівника як частини мови

С. 182

С. 165-166

 

78

 

Контрольна робота №5

 

 

 

Тема Прийменник

79

 

Прийменник як службова частина мови.

С. 183

 

80

 

Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні.

С. 184-185

 

81

 

Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника.

С. 186-187

 

82

 

Види прийменників за будовою.

С. 187-189

 

83

 

Непохідні й похідні прийменники.

С. 189

 

84

 

Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс.

С. 188-190

 

85

 

Розбір прийменника як частини мови.

С. 191

 

86

 

Контрольна робота №6

 

 

Тема Сполучник

87

 

Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням.

С. 192

С. 196

 

88

 

Використання  сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.

С. 193-195

 

89

 

Написання сполучників разом та окремо.

С. 196-197

 

90

 

Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Розбір сполучника як частини мови

С. 198-201

 

91

 

Контрольний письмовий стислий переказ розповідного тексту

С. 54-58

 

Тема Частка

92

 

Частка як службова частина мови.

С. 201-202

 

93

 

Частки формотворчі та словотворчі.

С. 202-204

 

94

 

Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практично)

С. 205

 

95

 

Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.

С. 206-209

 

96

 

Правопис часток не і ні з різними частинами мови (узагальнення)

С. 209-213

 

97

 

Правопис часток не і ні з різними частинами мови (узагальнення)

С. 213-214

 

98

 

Розбір частки як частини мови

С. 205

 

99

 

Контрольна робота №7

 

 

Тема Вигук

100

 

Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків.

С. 215-217

 

101

 

Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. Розбір вигуку як частини мови

С. 217-220

 

102

 

Контрольний диктант

 

 

Тема Узагальнення й систематизація

103

 

Частини мови, правопис і використання їх у мовленні.

С. 221-223

 

104

 

Частини мови, правопис і використання їх у мовленні.

С. 224-226

 

105

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Бачман Вікторія Бориславівна
    Розвиток мовлення не відповідає обов'язковій кількості за програмою
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Таран Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Задунайська Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Попович Аліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Pysanchyn Nadiya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Мориляк Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Сухіна Наталія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Трембач Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Антипова Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
docx
Додано
29 серпня 2020
Переглядів
24924
Оцінка розробки
4.8 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку