|
|||||||||
|
|
І семестр. Тема: Франція |
|||||||
|
1 |
Франція - шестикутник |
Дієслова avoir у Présent |
Нові ЛО з теми |
Впр.1,с.4 |
Слова, речення уроку |
Запитання до тексту Впр.1,с.4 |
Робота зі словником |
Вивчити нові ЛО |
|
2 |
Географічне положення Франції |
Futur simple |
Вивчити ЛО з теми |
Впр.2, с.6 |
Діалог Впр.4,с.6
|
Запитання до тексту Впр.2,с.5 |
Впр.7,с.7 |
Впр10,с.8
|
|
3 |
Франція і республіка |
Futur simple |
Нові ЛО з теми |
Впр.1,с.9 |
|
Запитання до тексту Впр.1,с.10 |
Впр.2, с.10 |
Скласти розповідь |
|
4 |
Франція і республіка |
|
Повторення вивчених ЛО з теми |
Впр.3,с.11 |
Впр.9,с.12 |
Запитання до тексту Впр.3,с.11 |
Впр.5, с.11 |
Впр.6,с.11 |
|
5 |
Регіони Франції |
Futur simple (verbes du III gr.) |
Нові ЛО з теми |
Впр.1,с.13 |
Впр.4,с.14 |
Впр.3,с.13 |
|
Впр.6,с.15, |
|
6 |
Регіони Франції |
Futur simple (verbes du III gr.) |
Повторення вивчених ЛО з теми |
|
Texte 2,с.5 (Клименко Ю.М. Французька мова: тексти, вправи, тексти для читання,8 кл.-К.:Шк. світ, 2010 – далі – «Посібник» ) |
Запитання до тексту Впр.5,с.14 |
Впр.9, с.15 |
Впр.10,с.15 |
|
7 |
Провінція Pays Basque |
Повторення Futur simple |
Нові ЛО з теми |
Впр.2,с.16 |
Впр.3,с.17 |
|
Впр.4, с.17 |
Впр.5,с.17 |
|
8 |
Провінція Pays Basque |
Повторення відмінювання дієслів у Futur simple |
|
Texte 1,с.6 «Посібник» |
|
Запитання до тексту Впр.4,с.17 |
Впр.7, с.18 |
Впр.8;9, с.18 |
|
9 |
Франція у світі |
Passé simple |
Нові ЛО з теми |
Впр.1,с.19 |
Впр.2,с.19 |
Запитання до тексту Впр.2,с.19 |
Впр.3, с.20
|
Вивчити правило, с.21 |
|
10 |
Франція у світі |
Passé simple |
Нові ЛО з теми |
|
Впр.5,с.22 |
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Впр.7, с.23 |
Впр.10,с.24 |
|
11 |
Рельєф Франції |
Passé simple |
Нові ЛО з теми, с.27 |
Впр.1,с.25 |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення |
Впр.5, с.26 |
Впр.7,с.28 |
|
12 |
Рельєф Франції
|
Passé simple |
Нові ЛО з теми, с.27 |
|
Впр.4,с.26 |
Впр.6,с.26 |
|
Впр.1;2, с.29 |
|
|||||||||
|
|
Тема: Україна |
|||||||
|
13 |
Україна. Географічне положення |
Повторення відмінювання дієслова être |
Нові ЛО з теми |
Впр.2,с.31 |
Впр.5,с.32 |
Запитання до тексту Впр.3,с.31 |
Впр.4, с.32 |
Впр.6,с.32,
|
|
14 |
Сім чудес України |
|
Повторення вивчених ЛО з теми |
Впр.8,с.32 |
|
Запитання до тексту Впр.8,с.32 |
|
Впр.7,с.32 |
|
15 |
Українські землі
|
Вираз Il y a |
Нові ЛО з теми, с.34 |
|
Впр.3,с.15 «Посібник» |
Впр.10,с.34 |
|
Впр.11,с.34 |
|
16 |
Рельєф України. Ріки України |
|
Повторення вивчених ЛО з теми |
Впр.1,с.35 |
|
Впр.2,с.36 |
Впр.3, с.36 |
Впр.5,с.37 |
|
17 |
Рельєф України |
Pronoms relatifs |
|
Впр.7,с.37 |
Впр.6,с.37 |
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
Скласти діалог |
|
18 |
Рельєф України |
Pronoms relatifs |
Повторення вивчених ЛО з теми |
|
Texte 1,с.18 «Посібник» |
|
Впр.8, с.38 |
Вивчити правило, с.38 |
|
19 |
Епізоди з історії України |
Pronoms relatifs |
|
Впр.9,с.39 |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення |
Впр.10, с.39 |
Впр.12,с.39 |
|
20 |
Регіони України |
Les pronoms relatifs |
Нові ЛО з теми, с.40 |
Впр.1,с.40 |
Впр.7,с.41 |
Запитання до тексту Впр.7,с.41 |
Впр.9, с.43 |
Впр.11,с.43 |
|
21 |
Подорож Україною |
Відмінювання дієслів aller, visiter |
Повторення вивчених ЛО з теми |
Впр.1,с.44 |
|
Запитання до тексту Впр.1,с.44 |
Впр.2, с.45 |
Впр.5,с.46 |
|
22 |
Подорож Україною |
Le pronom relatif «où» |
Повторення вивчених ЛО з теми |
Текст «Символіка України», Впр.1,с.49 |
Впр.11,с.48 |
Впр.6,с.51 |
|
Скласти розповідь |
|
|||||||||
|
|
Тема: Дружні відносини. Дозвілля |
|||||||
|
23 |
Світ підлітків |
Відмінювання дієслова écrire |
Нові ЛО з теми, с.52 |
Впр.2,с.52 |
|
Запитання до тексту Впр.2,с.52 |
Впр.7, с.54 |
Впр.8,с.54 |
|
24 |
Дружні відносини |
La voix passive |
Нові ЛО з теми, с.57 |
|
Впр.1,с.57 |
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Впр.2, с.58 |
Вивчити правило, с.58 |
|
25 |
Друг у житті. Опис зовнішності та характеру |
Futur proche |
Повторення вивчених ЛО з теми |
Впр.4,с.59 |
|
Впр.6,с.60 |
Впр.10, с.61 |
Впр.8,с.61
|
|
26 |
Дружба – це важливо |
Futur proche |
Нові ЛО з теми, с.63 |
Впр.3,с.63 |
Впр.2,с.62 |
Впр.1,с.62 |
|
Впр.5,с.64 |
|
27 |
Заняття у вільний час |
Повторення відмінювання дієслів у Passé composé |
Повторення вивчених ЛО з теми |
Контроль читання |
Texte 1,с.39 «Посібник» |
Запитання до тексту Впр.3,с.63 |
Впр.9, с.65 |
Скласти розповідь, Впр.12,с.66 |
|
28 |
Святкуємо разом. Вечірка з друзями |
Passé composé |
Нові ЛО з теми, с.67-68 |
Впр.1,с.67 |
Впр.2,с.68 |
Запитання до тексту Впр.2,6,с.68 |
Контроль письма
|
Впр.4,с.69 |
|
29 |
Святкуємо разом |
Passé composé |
Повторення вивченого лексичного матеріалу |
Texte 2,с.40 «Посібник» |
Контроль аудіювання |
Розвиток навичок монологічного мовлення |
Впр.8,9, с.71 |
Впр.6,с.70 |
|
30 |
Подарунок другу. Вибір подарунку |
Повторення відмінювання дієслів у Futur simple |
Нові ЛО з теми, с.72 |
Впр.1,с.72 |
Впр.4,с.74 |
Контроль говоріння |
Впр.9, с.75 |
Впр.12,с.76 |
|
31 |
Переписка з друзями |
Futur simple |
Повторення вивчених ЛО з теми |
|
Texte 1,с.48 «Посібник» |
Розвиток навичок монологічного мовлення Впр.9,с.81 |
Впр.7, с.80 |
Впр.12,с.81 |
|
|||||||||
|
|
ІІ семестр. Тема: Здоровий спосіб життя |
|||||||
|
32 |
Здоров’я. Як зберегти здоров’я |
Відмінювання дієслова être у Présent
|
Нові ЛО з теми, с.84 |
Впр.1,с.84 |
Впр.6,с.85 |
Запитання до тексту Впр.1,с.84 |
Впр.4, с.85 |
Впр.3,с.85 |
|
33 |
Здоров’я. Як зберегти здоров’я |
Відмінювання дієслова être у Futur simple |
Повторення вивчених ЛО з теми |
|
Texte 3,с.49 «Посібник» |
|
Впр.10, с.87 |
Впр.12,с.87 |
|
34 |
Проблеми молоді |
La forme progressive |
Нові ЛО з теми, с.88 |
Впр.1,с.88 |
Впр.5,с.89 |
Запитання до тексту Впр.2,с.88 |
Впр.7-9, с.90 |
Впр.10,с.90 |
|
35 |
Харчування та фізичні вправи – запорука здоров’я |
|
Нові ЛО з теми, с.92 |
Впр.1,с.92 |
Впр.4,с.93 |
Впр.2,с.92 |
|
Впр.6,с.92 |
|
36 |
Харчування та фізичні вправи – запорука здоров’я |
Вираз Il faut |
Повторення вивчених ЛО з теми |
Texte 1,с.50 «Посібник» |
|
Впр.6,с.93 |
Впр.8, с.94 |
Впр.11,с.95 |
|
37 |
Спорт та здоров’я |
|
Нові ЛО з теми, с.96 |
Впр.1,с.96 |
|
Запитання до тексту Впр.1,с.96 |
Впр.2, с.97 |
Впр.3,с.97 |
|
38 |
Спорт та здоров’я |
Conditionnel Présent |
Нові ЛО з теми, с.98 |
|
Впр.4,с.98 |
Запитання до тексту Впр.4,с.98 |
Впр.6, с.99 |
Впр.8,с.99 |
|
39 |
Культура відпочинку |
Conditionnel Présent |
Повторення вивчених ЛО з теми |
Впр.9,с.100 |
Texte 1,с.55 «Посібник» |
Впр.1,с.101 |
Впр.5, с.102 |
Впр.6,с.102 |
|
40 |
Культура відпочинку |
Заперечне речення |
Нові ЛО з теми, с.103 |
Впр.8,с.103 |
|
Запитання до тексту Впр.8,с.103 |
Впр.11, с.105 |
Впр.12, с.105 |
|
41 |
Бути в формі |
|
Нові ЛО з теми, с.106 |
Впр.1,с.106 |
Texte 1,с.57 «Посібник» |
|
Впр.4, с.107 |
Впр.3,с.107 |
|
42 |
Бути в формі |
L’adjectif qualificatif |
Нові ЛО з теми, с.108 |
Впр.5,с.107 |
Впр.7,с.108 |
|
Впр.6, с.108 |
Впр.8,с.110 |
|
|||||||||
|
|
Тема: Музика |
|||||||
|
43 |
Музичні стилі |
Phrase avec «si» |
Нові ЛО з теми, с.114 |
Впр.3,с.115 |
Впр.1,с.114 |
Запитання до тексту Впр.1,с.114 |
Впр.7, с.117 |
Впр.9,с.117 |
|
44 |
Дозвілля та розваги молоді |
|
Нові ЛО з теми, с.119 |
Впр.2,с.120 |
Впр.1,с.119 |
Запитання до тексту Впр.1,с.119 |
Впр.3,с.1 19 |
Впр.4,с.121 |
|
45 |
Дозвілля та розваги |
Повторення Présent та Futur simple |
|
Впр.5,с.122 |
Texte 1,с.68 «Посібник» |
|
Впр.9, с.123 |
Впр.10;11, с.123 |
|
46 |
Виконавці |
Futur simple |
Нові ЛО з теми, с.124 |
Впр.1,с.124 |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
Скласти план тексту, Впр.1,с.124 |
|
47 |
Виконавці |
Futur simple |
Повторення вивчених ЛО з теми |
|
Впр.6,с.127 |
|
Впр.8, с.128 |
Впр.9,с.128 |
|
48 |
Відвідування концерту |
Passé composé |
Нові ЛО з теми, Впр.1,с.129 |
Впр.1,с.129 |
|
Запитання до тексту Впр.1,с.129 |
Робота зі словником |
Вивчити нові ЛО, с.131 |
|
49 |
Відвідування концерту
|
Passé composé |
Нові ЛО з теми, Впр.4,с.130 |
|
Впр.4,с.130 |
Впр.6,с.132 |
|
Впр.7,с.132 |
|
50 |
Урок роботи з текстом для позакласного читання (Впр.1, с.134) |
|
|
Скласти план тексту |
||||
|
|
|
|||||||
|
|
Тема: Засоби масової інформації |
|
|
|||||
|
51 |
Преса |
Пасивна форма дієслів |
Нові ЛО з теми, с.136 |
Впр.1,с.136 |
|
Запитання до тексту Впр.1,с.136 |
|
Впр.6,с.138 |
|
52 |
|
Пасивна форма дієслів |
Нові ЛО з теми, с.137 |
|
Впр.3,с.137 |
Запитання до тексту Впр.3,с.137 |
Впр.9, с.139 |
Впр.10, с.140 |
|
53 |
Інтернет |
Пасивна форма дієслів |
Нові ЛО теми, с.141 |
Впр.1,с.141 |
|
Відповіді на запитання Впр.3,с.142 |
Впр.2, с.142 |
Впр.4;5, с.142 |
|
54 |
Інтернет |
Пасивна форма дієслів |
Повторення вивчених ЛО з теми |
|
Texte 1,с.77 «Посібник» |
|
Впр.9, с.144 |
Впр.11, с.144 |
|
55 |
Телебачення у Франції |
|
Нові ЛО з теми, с.145 |
Впр.1,с.145 |
|
Запитання до тексту Впр.1,с.145 |
|
Скласти план тексту |
|
56 |
Телебачення у Франції |
Voix active |
|
|
Впр.3,с.146 |
Запитання до тексту Впр.4,с.146 |
Впр.4, с.146 |
Впр.7,с.146 |
|
57 |
Преса у Франції |
Voix active |
Нові ЛО з теми, Впр.1, с.148 |
Впр.1,с.148 |
|
Запитання до тексту Впр.1,с.148 |
Впр.2, с.149 |
Впр.3,с.149 |
|
58 |
Преса у Франції |
|
Повторення вивчених ЛО з теми |
Впр.9,с.151 |
Впр.6,с.149 |
Впр.4,с.149 |
Впр.8, с.150 |
Впр.10, с.151 |
|
59 |
Мобільний телефон |
|
Нові ЛО з теми, Впр.1, с.152 |
Впр.1,с.152 |
Впр.3,с.152 |
Розповідь учнів |
Впр.4, с.153 |
Впр.10, с.153 |
|
|
|
|||||||
|
|
Тема: Бібліотека нашої школи |
|
|
|||||
|
60 |
Мій робочий день |
Відмінювання дієслова prendre |
Нові ЛО з теми, с.155 |
Впр.7,с.156 |
|
Відповіді на запитання Впр.5,с.156 |
|
Впр.6,с.156 |
|
61 |
Мій робочий день |
Відмінювання дієслова prendre |
Повторення вивчених ЛО з теми |
|
Впр.2,с.155 |
Запитання до діалогу Впр.2,с.155 |
Впр.10, с.157 |
Вивчити правило, с.157 |
|
62 |
В бібліотеці |
Дієслова ІІІ групи lire |
Нові ЛО з теми, с.158 |
Контроль читання |
|
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
Впр.3,с.159 |
|
63 |
В бібліотеці |
Дієслова ІІІ групи lire |
|
Впр.5,с.160 |
Контроль аудіювання |
|
Впр.7, с.160 |
Впр.10, с.161 |
|
64 |
Видатні люди Франції. Жюль Верн |
Урок роботи з текстом для позакласного читання (Впр.1,с.134) |
|
|
Скласти план тексту, Впр.1,с.162 |
|||
|
65 |
Видатні люди Франції. Жюль Верн |
|
Нові ЛО з теми, с.164-165 |
|
|
Контроль говоріння |
|
Впр.8,с.165 |
|
66 |
Прекрасний світ казок
|
Passé simple |
|
Впр.2,с.167 |
|
|
Контроль письма |
Впр.3,с.168 |
|
67 |
Антуан де Сент Екзюпері |
Passé simple |
Нові ЛО, с.169 |
Впр.7,с.169 |
|
Відповіді на запитання Впр.8,с.170 |
Впр.9, с.170 |
Впр.10, с.170 |
|
68 |
Шкільний проект |
Passé simple |
Нові ЛО, с.171 |
Впр.1,с.171 |
Впр.2,с.171 |
Розвиток навичок монологічного мовлення |
Впр.3, с.172 |
Впр.5,с.172 |
|
69 |
Шкільний проект |
Активізація граматичного матеріалу |
Повторення вивчених ЛО з теми |
Впр.1,с.176 |
|
Відповіді на запитання Впр.2,с.177 |
|
|
|
70 |
Leçon de résèrve |
|
|
|
|
|
|
|