Календарно- тематичне планування |
|
Алгебра та початки аналізу(рівень стандарту), 10 клас
(2 години на тиждень; у I семестрі — 16+16 год, у II семестрі — 38 год)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (15+4год) . |
|||
|
|
Дійсні числа. Відсоткові розрахунки |
|
|
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
|
|
Числові функції. Способи задання функцій |
|
|
|
Властивості функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Парні та непарні функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
|
|
Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Степеневі функції, їхні властивості |
|
|
|
Степеневі функції, їхні властивості |
|
|
|
Графіки степеневих функцій |
|
|
|
Графіки степеневих функцій |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
|
Аналіз еонтрольної роботи |
|
Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (18+5год) |
|||
|
|
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. |
|
|
|
Радіанне вимірювання кутів |
|
|
|
Тригонометричні функції числового аргументу |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
|
|
Формули зведення |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій. |
|
|
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
|
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
|
|
Формули додавання |
|
|
|
Контрольна робота №3 |
|
|
|
Аналіз еонтрольної роботи |
|
ІІ семестр |
|||
|
|
Спрощення тригонометричних виразів |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
|
|
Розв’язування тригонометричних рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Контрольна робота № 4 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
Тема 3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (14+4 год)
|
|||
|
|
Границя функції в точці. |
|
|
|
Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст |
|
|
|
Правила диференціювання |
|
|
|
Правила диференціювання |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції |
|
|
|
Точки екстремуму |
|
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
|
|
Найбільше та найменше значення функції на відрізку |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач прикладного змісту. Самостійна робота |
|
|
|
Контродьна робота№5 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (7+3 год) |
|||
|
|
Функції, їхні властивості та графіки |
|
|
|
Тригонометричні функції |
|
|
|
Тригонометричні рівняння |
|
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
контрольна робота №6 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|