Календарно-тематичне планування Англійська мова 7 клас Карп'юк зі змістовими лініями І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Англійська мова 5 клас Карп'юк зі змістовими лініями І семестр (2 год. на тиждень)
Перегляд файлу

І СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА. Шкільне життя (13 год).

1

 

Знову до школи. Розвиток навичок гов.

обмінюватися думками,

висловлювати свої враження, почуття та емоції

Поворення лексики класного вжитку

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

Ex.5(b), p.6

 

2

 

В школі. Введення та активізація ЛО теми.

описувати шкільні кімнати, використовувати прийменники місця

A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff

Prepositions of Place

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити нові слова

Ex.4 p.9

 

3

 

Шкільна діяльність. Розвиток навичок ауд.

описувати шкільну діяльність, використовувати конструкції There is / There are

A сourt, pitch, an activity, an aid, a facility, a choir, an orchestra,

There is / There are

 

 

 

Ѵ

 

 

Скласти 5 речень із конструкціями  There is / There are

 

4

 

Що для тебе школа? Розвиток навичок чит.

надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям,

аргументувати свій вибір, точку зору

Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.4, p.14

 

 

5

 

Обовʼязки. Розвиток грам. навичок. Модальні дієслова

правильно вживати модальні дієслова

 

Modal Verbs:

have to, must (nt), need (nt)

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

Скласти 7 речень із модальними дієсловами.

 

6

 

Шкільні правила. Розвиток навичок усного мовлення

розповідати про шкільні правила, надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Скласти твір-опис. про свою

школу/клас (Ex.1,2 p.21)

 

7

 

Після школи. Введення і активізація ЛО теми.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, розповідати про заняття після школи

 

take part in, go for, practice, surf the net

Словотворення

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Вивчити нові слова

Ex.5 p.25

 

8

 

Знайомство он-лайн. Розвиток навичок аудіювання

висловлювати свої враження, почуття та емоції від спілкування онлайн

 

Vocabulary box, p.26

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити слова, вивч. пісню (ex.5 p.29)

 

9

 

Соціальні мережі. Розвиток граматичних навичок

Утворювати речення з словами too / enough

 

too / enough

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.5, p.30

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

10

 

Позашкільна діяльність. Розвиток навичок говоріння

обмінюватись думками про види позашкільної діяльності

 

dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic

 

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.4 p.33

 

11

 

Моя школа. Вдосконалення навичок читання.

оцінювати стан речей, події, факти

 

ЛО теми

Модальні дієслова must/

mustn’t

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.5(b) p.37-38

 

 

12

 

Нові технології та діти. Вдосконалення нав. ауд.

оцінювати стан речей, події, факти

 

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex.10 p.41 (п.)

 

13

 

Урок дом. читання.  Узагальнення теми

 

висловлювати свої враження від прочитаного

ЛО теми

 

 

 

 

 

Ex.4 p.43

(у.)

 

ТЕМА. Я, моя родина, мої друзі (7 год).

14

 

Моя сім’я. Розвиток діалогічного мовлення

розповідати про членів своєї родини

To consist of, to like/likes to do, don’t/doesn’t like

 

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

Скласти розповідь про сімю

 

15

 

Домашні справи. Ведення і активізація ЛО

теми.

використовувати нові ЛО у мовленні

A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити нові слова

 

Ex.7 p.50-51

 

16

 

Домашні обов’язки. Розвиток навичок читання

 

розповідати про своїдомашні обов’язки

To boil, to cut,

to dry, to fry,

to pour, to

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.3 p.54

 

17

 

Роби це сам. Розвиток грам. навичок

правильно вживати в реченні неозначені займенники

ЛО теми

Еverybody,

somebody, anybody,etc.

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.4 p. 58

 

 

18

 

Хто, що робить у твой сім’ї?  Розв. нав. говоріння.

 

обмінюватись думками про обов’язки у родині

 

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Перекласти речення

 

19

 

Мій звичайний день. Вдосконалення навичок монолог. мов.

надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

 

Ex.5 p.51

Vocabulary box,p.51,

 to switch on/ off, turn on / off

 

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.2 p.63

 

20

 

Домашні обов’язки членів родини? Узагальнення теми.

 

підсумовують знання по темі

ЛО теми

Modal verbs

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.7, p.83

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА. Харчування (12 год).

21

 

Все про їжу.

Розвиток навичок читання.

аргументувати свою точку зору щодо вибору їжі, обмінюватися думками

Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc,  organic, etc.

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex.5 p.67

 

22

 

Ми те, що ми їмо. Введення і активізація ЛО теми.

використовувати нові ЛО у мовленні, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon

 

 

 

 

 

Ѵ

 

Вивчити нові слова

 

Ex. 5 p.71

 

23

 

Сервірування столу. Розвиток навичок аудіювання.

описувати правила сервірування столу

dish, method, set, to spread, festive, lay the table

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex.4 p. 73

 

24

 

Багато чи мало. Розвиток грам. навичок

правильно вживати в реченні 

a lot of / lots of, a little, a few

ЛО теми

a lot of / lots of, a little, a few

 

 

 

 

Ѵ

Ex.4 p. 75 (у.)

 

 

25

 

Рецепти. Розвиток комунікативних

навичок

описувати рецепти, аргументувати свій вибір

 

An experience, to arrange, to follow

 

 

 

 

Ѵ

 

Ѵ

Ex.1 p. 79

Написати рецепт

 

26

 

Моя улюблена страва. Вдосконалення навичок чит. та гов.

розповідати про свою улюблену страву, використовуючи нову лексику теми

ЛО тексту

Еverybody,

somebody, anybody,etc a lot of / lots of, a little, a few

 

 

 

Ѵ

 

Ex.4b, p.80

Ex.5(6-10), p.81

 

27

 

Правильне харчування. Вдоск. нав. чит.

висловлювати свою точку зору щодо правильного харчування

ЛО теми

 

 

 

 

Ѵ

 

Перекласти речення

 

28

 

Здорова та нездорова їжа. Вдоскон.нав. ауд. Контроль аудіювання

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

ЛО теми

 

 

 

 

Ѵ

 

Зробити проект по темі Healthy /Unhealthy food”.

 

29

 

Моя повсякденна їжа. Вдоск. навичок

монолог. мов.

Контроль читання

 

запитувати та надавати інформацію, обмінюватися думками

 

ЛО теми

 

 

 

 

Ѵ

 

Повторити лексико-грам. матеріал теми

 

30

 

Традиції харчування України та Великобританії Контроль письма

надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

 

ЛО теми

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Повторити слова

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

31

 

В кафе. Розігрування діалогів. Контроль говоріння

пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

 

ЛО теми

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити один з діалогів

 

32

 

Харчування. Узагальнення і систематизація вивченого.

підсумовують знання по темі

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
25 липня
Переглядів
2549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку