І СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА. Шкільне життя (13 год). |
|||||||||||||
1 |
|
Знову до школи. Розвиток навичок гов. |
обмінюватися думками, висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Поворення лексики класного вжитку |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.5(b), p.6 |
|
||
2 |
|
В школі. Введення та активізація ЛО теми. |
описувати шкільні кімнати, використовувати прийменники місця |
A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff |
Prepositions of Place |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова Ex.4 p.9 |
|
||
3 |
|
Шкільна діяльність. Розвиток навичок ауд. |
описувати шкільну діяльність, використовувати конструкції There is / There are |
A сourt, pitch, an activity, an aid, a facility, a choir, an orchestra, |
There is / There are |
|
Ѵ |
|
|
Скласти 5 речень із конструкціями There is / There are |
|
||
4 |
|
Що для тебе школа? Розвиток навичок чит. |
надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, аргументувати свій вибір, точку зору |
Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.4, p.14
|
|
||
5 |
|
Обовʼязки. Розвиток грам. навичок. Модальні дієслова |
правильно вживати модальні дієслова |
|
Modal Verbs: have to, must (n’t), need (n’t) |
|
Ѵ
|
|
|
Скласти 7 речень із модальними дієсловами. |
|
||
6 |
|
Шкільні правила. Розвиток навичок усного мовлення |
розповідати про шкільні правила, надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Скласти твір-опис. про свою школу/клас (Ex.1,2 p.21) |
|
||
7 |
|
Після школи. Введення і активізація ЛО теми. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, розповідати про заняття після школи
|
take part in, go for, practice, surf the net |
Словотворення |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова Ex.5 p.25 |
|
||
8 |
|
Знайомство он-лайн. Розвиток навичок аудіювання |
висловлювати свої враження, почуття та емоції від спілкування онлайн |
Vocabulary box, p.26 |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити слова, вивч. пісню (ex.5 p.29) |
|
||
9 |
|
Соціальні мережі. Розвиток граматичних навичок |
Утворювати речення з словами too / enough |
|
too / enough |
|
Ѵ |
|
|
Ex.5, p.30 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
10 |
|
Позашкільна діяльність. Розвиток навичок говоріння |
обмінюватись думками про види позашкільної діяльності
|
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.4 p.33 |
|
||
11 |
|
Моя школа. Вдосконалення навичок читання. |
оцінювати стан речей, події, факти
|
ЛО теми |
Модальні дієслова must/ mustn’t |
|
Ѵ |
|
|
Ex.5(b) p.37-38
|
|
||
12 |
|
Нові технології та діти. Вдосконалення нав. ауд. |
оцінювати стан речей, події, факти
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.10 p.41 (п.) |
|
||
13 |
|
Урок дом. читання. Узагальнення теми
|
висловлювати свої враження від прочитаного |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Ex.4 p.43 (у.) |
|
||
ТЕМА. Я, моя родина, мої друзі (7 год). |
|||||||||||||
14 |
|
Моя сім’я. Розвиток діалогічного мовлення |
розповідати про членів своєї родини |
To consist of, to like/likes to do, don’t/doesn’t like |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Скласти розповідь про сім’ю |
|
||
15 |
|
Домашні справи. Ведення і активізація ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні |
A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова
Ex.7 p.50-51 |
|
||
16 |
|
Домашні обов’язки. Розвиток навичок читання
|
розповідати про своїдомашні обов’язки |
To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.3 p.54 |
|
||
17 |
|
Роби це сам. Розвиток грам. навичок |
правильно вживати в реченні неозначені займенники |
ЛО теми |
Еverybody, somebody, anybody,etc. |
|
Ѵ |
|
|
Ex.4 p. 58
|
|
||
18 |
|
Хто, що робить у твой сім’ї? Розв. нав. говоріння.
|
обмінюватись думками про обов’язки у родині
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Перекласти речення |
|
||
19 |
|
Мій звичайний день. Вдосконалення навичок монолог. мов. |
надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям
|
Ex.5 p.51 Vocabulary box,p.51, to switch on/ off, turn on / off |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.2 p.63 |
|
||
20 |
|
Домашні обов’язки членів родини? Узагальнення теми.
|
підсумовують знання по темі |
ЛО теми |
Modal verbs |
|
Ѵ |
|
|
Ex.7, p.83 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА. Харчування (12 год). |
|||||||||||||
21 |
|
Все про їжу. Розвиток навичок читання. |
аргументувати свою точку зору щодо вибору їжі, обмінюватися думками |
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, etc. |
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.5 p.67 |
|
||
22 |
|
Ми те, що ми їмо. Введення і активізація ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon |
|
|
|
Ѵ |
|
Вивчити нові слова
Ex. 5 p.71 |
|
||
23 |
|
Сервірування столу. Розвиток навичок аудіювання. |
описувати правила сервірування столу |
dish, method, set, to spread, festive, lay the table |
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.4 p. 73 |
|
||
24 |
|
Багато чи мало. Розвиток грам. навичок |
правильно вживати в реченні a lot of / lots of, a little, a few |
ЛО теми |
a lot of / lots of, a little, a few |
|
|
|
Ѵ |
Ex.4 p. 75 (у.)
|
|
||
25 |
|
Рецепти. Розвиток комунікативних навичок |
описувати рецепти, аргументувати свій вибір
|
An experience, to arrange, to follow |
|
|
|
Ѵ |
Ѵ |
Ex.1 p. 79 Написати рецепт |
|
||
26 |
|
Моя улюблена страва. Вдосконалення навичок чит. та гов. |
розповідати про свою улюблену страву, використовуючи нову лексику теми |
ЛО тексту |
Еverybody, somebody, anybody,etc a lot of / lots of, a little, a few |
|
|
Ѵ |
|
Ex.4b, p.80 Ex.5(6-10), p.81 |
|
||
27 |
|
Правильне харчування. Вдоск. нав. чит. |
висловлювати свою точку зору щодо правильного харчування |
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Перекласти речення |
|
||
28 |
|
Здорова та нездорова їжа. Вдоскон.нав. ауд. Контроль аудіювання |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Зробити проект по темі “Healthy /Unhealthy food”. |
|
||
29 |
|
Моя повсякденна їжа. Вдоск. навичок монолог. мов. Контроль читання
|
запитувати та надавати інформацію, обмінюватися думками
|
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Повторити лексико-грам. матеріал теми |
|
||
30 |
|
Традиції харчування України та Великобританії Контроль письма |
надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям
|
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Повторити слова |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
31 |
|
В кафе. Розігрування діалогів. Контроль говоріння |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
|
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Вивчити один з діалогів |
|
||
32 |
|
Харчування. Узагальнення і систематизація вивченого. |
підсумовують знання по темі |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||
Змістові лінії:
1