ІІ СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА. Спорт. Охорона здоров’я (14 год). |
|||||||||||||
33 |
|
Спорт – це цікаво. Введення і активіз. ЛО теми |
характеризувати різні види спорту, правильно вживати Go, play, do |
Kinds of sport Descriptions of the sports |
Вживання play/go/do |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Розповідати про улюблений вид спорту |
|
||
34 |
|
Олімпійські ігри. Розвиток навичок читання
|
розповідати загальну інформацію про Олімпійські ігри |
Vocabulary box, p.97 |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити слова Ex. 6 p.97 (п.) |
|
||
35 |
|
Ви займаєтесь спортом? Роз.грам.навичок. Розділові запитання
|
утворювати розділові запитання |
ЛО теми |
Tag-questions |
|
|
|
|
Ex.5 p. 100 (п.) |
|
||
36 |
|
Приєднуйся до спортклубів. Вдоск.грам.нав. Розвиток навичок аудіювання
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
Chimp, competition, freestyle, junior, fabulous |
Tag-questions |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Скласти 7 розділових запитань |
|
||
37 |
|
Водне поло. Введення ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні |
Ex.4 p.102 |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex. 7(b)p. 105 (п.) |
|
||
38 |
|
Відомі спортсмени. Розвиток навичок говоріння |
обмінюватись думками про відомих спортсменів, аргументувати свій вибір, точку зору |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Підгот. презентацію про улюблен. спортсмена. |
|
||
39 |
|
Спорт – це цікаво. Введення і активіз. ЛО теми |
характеризувати різні види спорту, правильно вживати Go, play, do |
Kinds of sport Descriptions of the sports |
Вживання play/go/do |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Розповідати про улюблений вид спорту |
|
||
40 |
|
Спорт. Узагальнення теми.
|
підсумовують знання по темі |
ЛО теми |
Past Simple |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Повторити слова |
|
||
41 |
|
Види болю. Введення і активізація ЛО теми. |
називати види болю, використовувати нові ЛО у мовленні |
Headache, toothache, stomachache, earache, backache |
Present Simple |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.6 p.110 (у.) |
|
||
42 |
|
Медичне обслуговування. Розвиток нав.чит |
надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям |
Vocabulary box, p.113 |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.6p.114 (п.) Ex.8p.115 (у.) |
|
||
43 |
|
Я захворів. Розвиток грам. навичок: Past Perfect
|
утворювати та вживати Past Perfect Tense |
Before, after, already, just, till/until, by |
Past Perfect |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.7p.119 (п.) |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
44 |
|
Як надати першу допомогу. Вдосконалення навичок говоріння |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію, просити про допомогу |
ЛО теми |
Past Perfect |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.1p.124 (п.) |
|
||
45 |
|
Історія про хворого друга. Урок домаш. читання |
висловлювати свої враження від прочитаного |
Vocabulary box, p.133 |
|
|
|
|
|
Ex.3 p.126 |
|
||
46 |
|
Твоє здоров’я - у твоїх руках! Узагальнення теми. |
підсумовують знання по темі |
Vocabulary box, p.127 |
Past Perfect |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.9p.130 (п.) |
|
||
ТЕМА. Кіно і театр (8 год). |
|||||||||||||
47 |
|
Жанри кінофільмів. Введення і активізація ЛО теми. |
називати жанри фільмів, використовувати нові ЛО у мовленні |
Ex.1 p.138 thriller, entertainment, leisure, to entertain |
|
|
|
|
|
Ex.7 p.139 (п.)
|
|
||
48 |
|
Улюблені фільми. Розвиток навичок аудіювання |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації про улюблені фільми |
Vocabulary box, p.143 |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.7 p.142 (у.) |
|
||
49 |
|
Характеристика фільмів. Розвиток навичок читання |
об’єднувати речення за допомогою відносних займенників/ Relative pronouns |
Vocabulary box, p.145 |
Relative pronouns |
|
Ѵ |
|
|
Ex.4 p. 145 (п.) |
|
||
50 |
|
Ти любиш ходити в кіно? Розвиток грам.навичок. Зворотні займен. |
утворювати та вживати зворотні займенники/ Reflexive pronouns
|
Myself, yourself, himself, herself etc. |
Reflexive pronouns
|
|
Ѵ |
|
|
Cкласти 10 речення зі зворотніми займенниками |
|
||
51 |
|
Театр Шекспіра у Лондоні. Розвиток нав. чит та говорін. |
надавати загальну інформацію про театр Шекспіра |
Vocabulary box, p.149 |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити слова Ex. 6 p. 151 (п.) |
|
||
52 |
|
Улюблені фільми молоді. Розвиток монолог. мовлення |
обмінюватись думками
|
|
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 9 p,176 (п.) |
|
||
53 |
|
Фільм. Рецензія на фільм. Розвиток навичок письма. |
вміти написати рецензію на фільм |
Learning tip, p.152 |
Tag questions |
|
|
|
|
Написати рецензію на фільм (p.152) |
|
||
54 |
|
Актори приходять в місто. Урок дом.читання. |
висловлювати свої враження від прочитаного |
Twins, a thief, a criminal, to scream, a merchant |
|
|
|
|
|
Написати ессе «Мій улюблений актор»
|
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА. Велика Британія. Україна (16 год). |
|||||||||||||
55 |
|
Організація відпочинку. Введення і активізація ЛО теми. |
Використовувати нові ЛО у мовленні |
Guide book, go sightseeing, look around, get lost, take photos, tour, |
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.3 p. 154 (п.) |
|
||
56 |
|
Визначні місця Лондону. Розвиток навичок читання |
знати інформацію про Лондон і його визначні пам'ятки |
Vocabulary box, p.156 |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити текст про Лондон |
|
||
57 |
|
Визначні місця Києва. Вдоск.нав.чит. |
знати інформацію про Київ і його визначні пам'ятки |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.5 p.161 (п.) |
|
||
58 |
|
Вітання з Австралії. Розвиток навичок аудіюв. |
надати загальну інформацію про Австралію |
wax, height, giant, to take a ride on the wheel |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.2 p.163 (п.) |
|
||
59 |
|
Нові враження. Розвиток грам. навичок |
утворювати та використовувати минулі часи/ Past Tenses |
ЛО теми |
Review of Past Tenses |
|
|
|
|
Ex.4 p.166 (п.) |
|
||
60 |
|
Відомі мости Лондона. Розвиток нав. читання та гов. |
назвати та надати загальну інформацію про відомі мости Лондона |
observation, to afford, to observe, impressive, magnificent |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.3 p.167 (п.) |
|
||
61 |
|
Лондон – культур. центр. Вдосконалення нав. письма. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Написати листівку (ex.1 p.171) |
|
||
62 |
|
Театр «Глобус». Вдосконалення нав. аудіювання. |
висловлювати свої враження, почуття та емоції |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.5 (b) p.175 (п.) |
|
||
63 |
|
Запрошуємо в Канаду. Вдосконалення навичок читання |
надати загальну інформацію про Канаду |
Rocky Mountains, theCN Tower, Kitchener Oktoberfest |
Reflexive pronouns |
|
Ѵ |
|
|
Перекласти речення на англ..мову |
|
||
64 |
|
Україна: географічне полож та клімат. Вдос. нав. гов. |
надати загальну інформацію про Україну |
ЛО теми |
Tag-questions |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити текст про Україну |
|
||
65 |
|
Великі міста України. Вдоск.нав.ауд. |
обмінюватись думками
|
ЛО теми |
Reflexive pronouns. |
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
|
Створити презентацію по темі |
|
||
66 |
|
Подорож визначними місцями України та Великобрит. Контроль аудіювання.
|
оцінювати стан речей, події, факти
|
ЛО теми |
The Past tenses |
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
|
Повторити лексичний матеріал |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
67 |
|
Необхідні речі для подорожі. Контроль читання |
Скласти список необхідних речей для подорожі. |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Повторити грамат. матеріал |
|
||
68 |
|
У літньому мовному таборі. Контроль письма |
висловлювати свої враження, почуття та емоції |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчені теми |
|
||
69 |
|
Ура!Канікули! Планування відпочинку. Подорожування. Контроль говоріння |
висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||
70 |
|
Велика Британія. Україна. Узагальнення та систематизація вивченого. |
обмінюватися думками |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||
Змістові лінії:
1