Календарно-тематичне планування для 2 класу НУШ на ІІ семестр за типовою освітньою програмою Савченко О.Я.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 2 класу НУШ на ІІ семестр за типовою освітньою програмою Савченко О.Я.
Перегляд файлу

НУШ Українська мова та читання Підручник 2 клас Частина 1 ПономарьоваКалендарно-тематичне планування Українська мова 2 клас. Малюю словом. Зошит з розвитку мовлення. Пономарьова  К., цена 46.75 грн — Prom.ua (ID#1247891363)

уроків української мови

II семестр

(3,5 години на тиждень)

за К. Пономарьовою та О. Савченко 

Види діагностувальних

 робіт

Робота з мовними одиницями

Диктант

Спису-

вання

Усний твір

Діалог

Загальна

кількість

2 клас,  І семестр

1

2

1

 

 

4

2 клас,  ІІ семестр

2

2

1

1

1

7

 

№п

Тема уроку

Ст-ки.

Дата

Кор.

Досліджую прикметники

55.

Формування уявлення про слова – назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів – назв ознак у тексті, поширення ними речень. Складання розповіді за запитаннями

72-73

09.01.

 

56.

Ознайомлення з терміном «прикметники». Добір прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року

74-75

11.01.

 

57.

Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Складання розповіді з використанням прикметників

76-77

12.01.

 

58.

Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Складання розповіді на основі прочитаного тексту

77-78

16.01.

 

59.

Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими  запитаннями. Написання тексту з використанням прикметників

79-80

18.01.

 

60.

Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. Складання речень з близькими за значенням прикметниками

80-81

19.01.

 

61.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні вподобання. Побудова діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. Тема для спілкування: «Зимові розваги»

28-30

20.01.

 

62.

Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням

82-83

23.01.

 

63.

Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок  та побудова і записування речень з прикметниками, вжитими в прямому і переносному значеннях

83-84

 

25.01.

 

64.

Повторення і закріплення знань про прикметник

 

26.01.

 

65.

Діагностувальна робота з теми «Прикметник»: диктант із завданням

 

30.01.

 

66.

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу.

 

01.02.

 

Досліджую дієслова

67.

Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів – назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами

85-86

02.02.

 

68.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків та запитаннями. Тема для спілкування: «Допомога птахам взимку»

31-33

03.02.

 

69.

Ознайомлення з терміном «дієслово». Добір дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами

87-88

06.02.

 

70.

Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу в ролях. Пошук інформації в текстах різних форматів. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання

89-90

08.02.

 

71.

Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Складання розповіді на основі власного досвіду

90-91

09.02.

 

72.

Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Складання розповіді за світлинами

92-93

13.02.

 

73.

Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Висловлення власного ставлення

93-94

15.02.

 

74.

Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді про власне бажання

95-96

16.02.

 

75.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків та запитаннями. Тема для спілкування: «Домашні улюбленці»

34-36

17.02.

 

76.

Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Аналіз інформації в рекламному тексті. Висловлення власної думки

96-97

20.02.

 

77.

Повторення і закріплення знань про дієслово

 

22.02.

 

78.

Діагностувальна робота з теми «Дієслово» : робота з мовними одиницями

 

23.02.

 

79.

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу.

 

27.02

 

Досліджую числівники і службові слова

80.

Формування уявлення про слова – назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Доповнення речень словами – назвами чисел. Добір близьких за значенням слів до поданих

98-99

01.03.

 

81.

Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання

100-101

02.03.

 

82

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами фільму. Тема для спілкування: « У бібліотеці»

37-39

03.03.

 

83

Вправляння у правильному написанні і наголо-шуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Складання розповіді на основі власного досвіду

102-103

06.03.

 

84

Встановлення зв’язку між іменниками і числівни-ками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях

103-104

08.03.

 

85

Діагностувальна робота: списування із творчим завданням

 

 

09.03.

 

86

Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів

105-106

13.03.

 

87

Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з використанням службових слів. Діагностувальна робота:   складання діалогу (усно)

106-107

15.03.

 

88.

Використання службових слів у мовленні. Вис-ловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку Діагностуваль-на робота: складання діалогу (усно)

108-109

16.03.

 

89.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком. Тема для спілкування: « Весна»

40-42

17.03.

 

90.

Повторення і закріплення знань про службові слова Діагностувальна робота: складання діалогу (усно)

 

20.03.

 

91.

Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написан-ня розповіді про улюблене заняття Діагносту-вальна робота: складання діалогу (усно)

110-111

22.03.

 

92.

Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи. Діагностувальна робота:   складання діалогу (усно)

 

23.03.

 

Досліджую речення

93.

Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки

112-113

03.04.

 

94.

Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за коміксами.

114-115

05.04.

 

95.

Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень за малюнками

115-116

06.04.

 

96.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту для вітальної листівки. Тема для спілкування: « Вітання зі святом»

43-45

07.04

 

97

Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень з поданих слів. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень

117-118

10.04.

 

98.

Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком

118-119

12.04.

 

99.

Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами

120-121

13.04.

 

100.

Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами

122-123

17.04.

 

101.

Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання розповіді на задану тему

123-124

19.04.

 

102.

Повторення і закріплення знань про речення

 

20.04.

 

103.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису весняної квітки. Тема для спілкування: « Весняні квіти»

46-48

21.04.

 

104.

Діагностувальна робота з теми «Речення» : робота з мовними одиницями

 

24.04.

 

105

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу.

 

26.04.

 

Досліджую текст Повторення 

106.

Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком

125-126

27.04.

 

107.

Добір заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком

127-128

01.05.

 

108.

Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків Діагностувальна робота: складання усного твору

129-130

03.05.

 

109.

Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Написання оголошення про загублену тварину з її описом Діагностувальна робота: складання усного твору

131-132

04.05.

 

110.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами мультфільму . Тема для спілкування: « Звідки взявся дубок?»

49-51

05.05.

 

111.

Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями.  Діагностувальна робота: складання усного твору

133-134

08.05.

 

112.

Добір виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Складання тексту за малюнком і поданим початком

135-136

10.05

 

113.

Удосконалення тексту шляхом усунення - лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добір заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя

137-138

11.05.

 

114.

Діагностувальна робота з теми «Текст» : диктант із завданням

 

15.05.

 

115.

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу

 

17.05.

 

116.

Повторення вивчених тем

139-140

18.05.

 

117.

Розвиток зв’язного Складання розповіді про власні мрії і бажання. Тема для спілкування: «Мрію про канікули»

52-55

19.05.

 

118.

Закріплення вивченого

141-142

22.05.

 

119.

Повторення теми «Досліджую прикметники»

 

24.05.

 

120.

Закріплення знань з теми «Досліджую дієслова»

 

25.05.

 

121.

Вдосконалення знань з теми «Досліджую числівники»

 

29.05.

 

122.

Підсумковий урок за 2 семестр

 

31.05.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
22 січня 2023
Переглядів
1844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку