Календарно-тематичне планування уроків
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
II семестр
за підручником І.В. Грущинської
|
Види перевірок |
2 клас |
||||
I
|
II |
Рік |
||||
1. |
Діагностувальна робота: тестові завдання закритого і відкритого типів |
2 |
3 |
5 |
||
2. |
Діагностувальна робота: практична робота з картою та приладами |
1 |
1 |
2 |
||
3. |
Діагностувальна робота: дослідницька робота |
- |
- |
- |
||
Всього |
3 |
4 |
7 |
|||
|
||||||
Тижні |
Теми уроків |
Стор. |
Дата |
|||
Людина і природа взимку |
||||||
Сімнадцятий тиждень. Рослини взимку |
48. Що допомагає рослинам пережити зиму? |
71 |
11.01 |
|||
49. Як доглядати за кімнатними рослинами взимку? |
71-72 |
12.01 |
||||
50. Як влаштувати «город» на підвіконні взимку? |
72 |
13.01 |
||||
Вісімнадцятий тиждень. Тварини взимку |
51. Які небезпеки загрожують рибам узимку? |
73 |
18.01 |
|||
52. У чому полягають особливості зимового життя птахів? |
74 |
19.01 |
||||
53. Як звірі пристосувалися до життя взимку? |
75 |
20.01 |
||||
Дев’ятнадцятий тиждень. Зимові турботи і радощі людей. |
54. Чому люди повинні піклуватися про рослини і тварини взимку? |
76 |
25.01 |
|||
55. Які радощі й небезпеки підготувала людям зима? |
77 |
26.01 |
||||
56. Діагностувальна робота: тестові завдання закритого і відкритого типів з теми «Людина і природа взимку»: |
78-79 |
27.01 |
||||
Людина і світ |
||||||
Двадцятий тиждень. Земля — наша рідна планета |
57. Чи можна дійти до краю Землі? |
80-82 |
01.02 |
|||
58. Скільки на Землі сторін світу? |
82-83 |
02.02 |
||||
59. Як визначити сторони світу? |
83-84 |
03.02 |
||||
Двадцять перший тиждень. Країни світу |
60. Про що «розповідає» карта світу? |
85-86 |
08.02 |
|||
61. Які країни є на Землі? |
86-87 |
09.02 |
||||
62. Чому країни прагнуть об’єднатися? |
88 |
10.02 |
||||
Двадцять другий тиждень. Культура народів світу |
63. Які народи є на Землі? |
89-90 |
15.02 |
|||
64. Чому цікаво вивчати культуру різних народів? |
90-91 |
16.02 |
||||
65. У яких країнах живуть твої улюблені казкові герої? |
91-92 |
17.02 |
||||
Двадцять третій тиждень. Вивчаємо культуру України |
66. Як знайти Україну на картах світу та Європи? |
93-94 |
22.02 |
|||
67. Які традиції українського народу тобі відомі? |
94 |
23.02 |
||||
68. Які народи проживають в Україні? |
94-95 |
24.02 |
||||
Двадцять четвертий тиждень. Винаходи людства |
69. Як природа допомагає людям створювати винаходи? |
96-97 |
01.03 |
|||
70. Що ти знаєш про українських винахідників? |
97 |
02.03 |
||||
71. Де і як люди використовують штучні матеріали? |
98 |
03.03 |
||||
Двадцять п’ятий тиждень. Славетні українці |
72. Які митці прославили нашу Україну? |
99 |
08.03 |
|||
73. Хто такі олімпійці та паралімпійці? |
100 |
09.03 |
||||
74. Діагностувальна робота: практична робота з картою та приладами з теми «Людина і світ» |
101-102 |
10.03 |
||||
Людина і природа навесні |
||||||
Двадцять шостий тиждень. Прикмети весни |
75. Коли у твій край приходить весна? |
103-105 |
15.03 |
|||
76. Урок-екскурсія. Які зміни відбулися в природі навесні? |
105 |
16.03 |
||||
77. Чому назви весняних місяців такі промовисті? |
106 |
17.03 |
||||
Дванадцять сьомий тиждень. Погода і здоров`я навесні |
78. Які примхи погоди підготувала весна? |
107-108 |
22.03 |
|||
79. Як погода навесні впливає на мій організм? |
107-108 |
23.03 |
||||
80. Як звички впливають на твоє здоров’я? |
108 |
24.03 |
||||
Двадцять восьмий тиждень. Рослини навесні |
81. Які дерева першими зустрічають весну? |
109-110 |
05.04 |
|||
82. Які трав’янисті рослини називають першоцвітами? |
110-111 |
06.04 |
||||
83. Які трав’янисті рослини продовжують весняне цвітіння? |
111 |
07.04 |
||||
Двадцять дев’ятий тиждень. Тварини навесні |
84. Які комахи з’являються навесні першими? |
112-113 |
12.04 |
|||
85. Як змінюється життя риб навесні? |
113 |
13.04 |
||||
86. Коли повертаються із теплих країв птахи? |
114 |
14.04 |
||||
Тридцятий тиждень. Весняні турботи і радощі |
87. Які турботи приносить весна звірам? |
115-116 |
19.04 |
|||
88. Чому кажуть, що весняний день рік годує? |
115-116 |
20.04 |
||||
89 Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла? |
116-117 |
21.04 |
||||
Тридцять перший тиждень. Охорона природи навесні |
90. Які рослини потребують охорони з боку людини? |
118 |
26.04 |
|||
91. Чому тваринам загрожує небезпека знищення? |
119-120 |
27.04 |
||||
92. Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота: тестові завдання закритого і відкритого типів з теми «Людина і природа навесні» |
121-122 |
28.04 |
||||
Людина і природа влітку |
||||||
Тридцять другий тиждень. Прикмети літа |
93. За якими прикметами дізнаються про прихід літа? |
123-125 |
03.05 |
|||
94. Чому літні місяці отримали такі назви? |
125 |
04.05 |
||||
95. Урок-екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку? |
126 |
05.05 |
||||
Тридцять третій тиждень. Рослини влітку |
96. Які цікаві «секрети» приховують дерева? |
127-128 |
10.05 |
|||
97. Які кущі ростуть у твоєму краї? |
128-129 |
11.05 |
||||
98. Які трав’янисті росли називають «годинниками», а які — «синоптиками»? |
129-130 |
12.05 |
||||
Тридцять четвертий тиждень. Тварини влітку |
99. Яких тварин улітку найбільше? |
131-132 |
17.05 |
|||
100. Чому птахи влітку перестають співати? |
132 |
18.05 |
||||
101. Які найважливіші події відбуваються в житті звірів улітку? |
133 |
19.05 |
||||
Тридцять п’ятий тиждень. Зміцнення здоров’я влітку |
102. Як активно відпочивати? |
134-135 |
24.05 |
|||
103. Які існують правила поведінки влітку? |
135-136 |
25.05 |
||||
104. Діагностувальна робота: тестові завдання закритого і відкритого типів з теми «Людина і природа влітку» . |
137-138 |
26.05 |
||||
105. Підсумковий урок за рік |
|
31.05 |
||||