Календарно-тематичне планування для 2 класу НУШ на ІІ семестр за типовою освітньою програмою Савченко О.Я.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 2 класу НУШ на ІІ семестр за типовою освітньою програмою Савченко О.Я.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

 з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

II семестр

                          за підручником І.В. Грущинської

 

Види перевірок

2 клас

I

  

II

Рік

1.

Діагностувальна робота: тестові завдання закритого і відкритого типів

2

3

5

2.

Діагностувальна робота: практична робота з картою та приладами

1

1

2

3.

Діагностувальна робота: дослідницька робота

-

-

-

Всього

3

4

7

 

Тижні

Теми уроків

Стор.

Дата

Людина і природа взимку

Сімнадцятий тиждень.

Рослини взимку

48. Що допомагає рослинам пережити зиму?

71

11.01

49. Як доглядати за кімнатними рослинами взимку?

71-72

12.01

50. Як влаштувати «город» на підвіконні взимку?

72

13.01

Вісімнадцятий тиждень.

Тварини взимку

51. Які небезпеки загрожують рибам узимку?

73

18.01

52. У чому полягають особливості зимового життя птахів?

74

19.01

53. Як звірі пристосувалися до життя взимку?

75

20.01

Дев’ятнад­цятий тиждень.

Зимові турботи

і радощі людей.

54. Чому люди повинні піклуватися про рослини і тварини взимку?

76

25.01

55. Які радощі й небезпеки підготувала людям зима?

77

26.01

56. Діагностувальна робота: тестові завдання закритого і відкритого типів з теми «Людина і природа взимку»:

78-79

27.01

Людина і світ

Двадцятий тиждень.

Земля — наша рідна планета

57. Чи можна дійти до краю Землі?

80-82

01.02

58. Скільки на Землі сторін світу?

82-83

02.02

59. Як визначити сторони світу?

83-84

03.02

Двадцять перший

тиждень.

Країни світу

60. Про що «розповідає» карта світу?

85-86

08.02

61. Які країни є на Землі?

86-87

09.02

62. Чому країни прагнуть об’єднатися?

88

10.02

Двадцять другий

тиждень.

Культура народів світу

63. Які народи є на Землі?

89-90

15.02

64. Чому цікаво вивчати культуру різних народів?

90-91

16.02

65. У яких країнах живуть твої улюблені казкові герої?

91-92

17.02

Двадцять третій

тиждень.

Вивчаємо культуру

України

66. Як знайти Україну на картах світу та Європи?

93-94

22.02

67. Які традиції українського народу тобі відомі?

94

23.02

68. Які народи проживають в Україні?

94-95

24.02

Двадцять четвертий

тиждень.

Винаходи людства

69. Як природа допомагає людям створювати винаходи?

96-97

01.03

70. Що ти знаєш про українських винахідників?

97

02.03

71. Де і як люди використовують штучні матеріали?

98

03.03

Двадцять п’ятий

тиждень.

Славетні українці

72. Які митці прославили нашу Україну?

99

08.03

73. Хто такі олімпійці та паралімпійці?

100

09.03

74. Діагностувальна робота: практична робота з картою та приладами з теми «Людина і світ»

101-102

10.03

Людина і природа навесні

Двадцять шостий

тиждень.

Прикмети весни

75. Коли у твій край приходить весна?

103-105

15.03

76. Урок-екскурсія. Які зміни відбулися в природі навесні?

105

16.03

77. Чому назви весняних місяців такі промовисті?

106

17.03

Дванадцять сьомий

тиждень.

Погода і здоров`я навесні

78. Які примхи погоди підготувала весна?

107-108

22.03

79. Як погода навесні впливає на мій організм?

107-108

23.03

80. Як звички впливають на твоє здоров’я?

108

24.03

Двадцять восьмий

тиждень.

Рослини навесні

81. Які дерева першими зустрічають весну?

109-110

05.04

82. Які трав’янисті рослини називають першоцвітами?

110-111

06.04

83. Які трав’янисті рослини продовжують весняне цвітіння?

111

07.04

Двадцять дев’ятий

тиждень.

Тварини навесні

84. Які комахи з’являються навесні першими?

112-113

12.04

85. Як змінюється життя риб навесні?

113

13.04

86. Коли повертаються із теплих країв птахи?

114

14.04

Тридцятий тиждень.

Весняні турботи

і радощі

87. Які турботи приносить весна звірам?

115-116

19.04

88. Чому кажуть, що весняний день рік годує?

115-116

20.04

89 Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла?

116-117

21.04

Тридцять перший

тиждень.

Охорона природи

навесні

90. Які рослини потребують охорони з боку людини?

118

26.04

91. Чому тваринам загрожує небезпека знищення?

119-120

27.04

92. Застосовуємо знання щодня.   Діагностувальна робота: тестові завдання закритого і відкритого типів з теми «Людина і природа навесні»

121-122

28.04

Людина і природа влітку

Тридцять другий

тиждень.

Прикмети літа

93. За якими прикметами дізнаються про прихід літа?

123-125

03.05

94. Чому літні місяці отримали такі назви?

125

04.05

95. Урок-екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку?

126

05.05

Тридцять третій

тиждень.

Рослини влітку

96. Які цікаві «секрети» приховують дерева?

127-128

10.05

97. Які кущі ростуть у твоєму краї?

128-129

11.05

98. Які трав’янисті росли називають

«годинниками», а які — «синоптиками»?

129-130

12.05

Тридцять четвертий

тиждень.

Тварини влітку

99. Яких тварин улітку найбільше?

131-132

17.05

100. Чому птахи влітку перестають співати?

132

18.05

101. Які найважливіші події відбуваються в житті звірів улітку?

133

19.05

Тридцять п’ятий

тиждень.

Зміцнення здоров’я

влітку

102. Як активно відпочивати?

134-135

24.05

103. Які існують правила поведінки влітку?

135-136

25.05

104.  Діагностувальна робота: тестові завдання закритого і відкритого типів з теми «Людина і природа влітку»  .

137-138

26.05

105. Підсумковий урок за рік

 

31.05

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
22 січня 2023
Переглядів
1099
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку