КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ПРЕДМЕТУ «МАТЕМАТИКА»
(за підручником «Математика», автори С. Скворцова, О. Онопрієнко)
5 годин на тиждень
4 КЛАС
І СЕМЕСТР
№ |
ДАТА |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
проведено |
скорегована |
||||
Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі |
|||||
1 |
01.09 |
|
Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 (с. 4-5) |
с.5, № 10 |
|
2 |
02.09 |
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами (с.6-7) |
с.7, № 5 |
|
3 |
05.09 |
|
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни компонента (с. 8-9) |
с.9, № 4, 6 |
|
4 |
06.09 |
|
Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання чисел в межах 1000 (с. 10-11) |
с.11, № 6, 7 |
|
5 |
07.09 |
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами (с. 12) |
с.12, № 2, 5 |
|
6 |
08.09 |
|
Узагальнюємо прийоми усних множення і ділення чисел в межах 1000 (с. 13-14) |
с.14, № 5, 7 |
|
7 |
09.09 |
|
Множимо і ділимо числа різними способами (с. 15) |
с.15, № 4 |
|
8 |
12.09 |
|
Досліджуємо задачі (с. 16-17) |
с.17, № 4, 6 |
|
9 |
13.09 |
|
Досліджуємо ділення з остачею (с. 18-19) |
с.18, № 2 |
|
10 |
14.09 |
|
Досліджуємо задачі (с. 20) |
с.20, № 3 |
|
11 |
15.09 |
|
Узагальнюємо знання про математичні вирази (с. 21) |
с.21, № 3, 5 |
|
12 |
16.09 |
|
Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності (с. 22) |
с.22, № 4 |
|
13 |
19.09 |
|
Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною (с. 23) |
с.23, № 1, 3 |
|
14 |
20.09 |
|
Узагальнюємо знання про частини цілого (с. 24) |
с.24, № 4 |
|
15 |
21.09 |
|
Досліджуємо задачі (с. 25) |
с.25, № 4 |
|
16 |
22.09 |
|
Перевіряємо свої досягнення (с. 26) |
Виконати завдання на картках |
|
17 |
23.09 |
|
Тематична діагностувальна робота за темою «Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі» |
|
|
18 |
26.09 |
|
Навчальний проєкт «Математика в побуті» (с. 27) |
|
|
Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення |
|||||
19 |
27.09 |
|
Повторюємо арифметичні дії множення і ділення (с. 28) |
с.28, № 3, 5 |
|
20 |
28.09 |
|
Знайомимось із письмовим прийомом множення (с. 29-30) |
с.30, № 6, 7 |
|
21 |
29.09 |
|
Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число (с.31-32) |
с.32, № 7, 9 |
|
22 |
30.09 |
|
Знайомимось зі способом відношень у розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного (с. 33-34) |
с.34, № 6, 7 |
|
23 |
03.10 |
|
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень (с. 35-36) |
с.35, № 3, с.36, № 5, 6 |
|
24 |
04.10 |
|
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами (с. 37-38) |
с.38, № 4, 5 |
|
25 |
05.10 |
|
Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число (с. 39-40) |
с.40, № 7 |
|
26 |
06.10 |
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с.41-42) |
с.42, № 4, 6 |
|
27 |
07.10 |
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с.43-44) |
с.43, № 4, с.44, № 6 |
|
28 |
10.10 |
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с.45-46) |
с.46, № 5 |
|
29 |
11.10 |
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с.47-48) |
с. 48, № 4, 6 |
|
30 |
12.10 |
|
Знайомимось з алгоритмом письмового ділення (с.49-50) |
с.50, № 5, 6 |
|
31 |
13.10 |
|
Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число (с. 51-52) |
с.52, № 6, 7 |
|
32 |
14.10 |
|
Виконуємо письмові множення і ділення на кругле число (с. 53) |
с.53, № 4 |
|
33 |
17.10 |
|
Знайомимось із письмовим множенням на двоцифрове число (с. 54-55) |
с. 55, № 4, 5 |
|
34 |
18.10 |
|
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на подвійне зведення до одиниці (с. 56) |
с.56, № 3, 5 |
|
35 |
19.10 |
|
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (с.57-58) |
с.58, № 4, 5 |
|
36 |
20.10 |
|
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (с.59-60) |
с.59, № 3, с.60, № 7 |
|
37 |
21.10 |
|
Досліджуємо задачі (с. 61) |
с.61, № 3 |
|
38 |
31.10 |
|
Знайомимось із письмовим діленням на двоцифрове число (с. 62-63) |
с.62, № 4, с.63, № 6 |
|
39 |
01.11 |
|
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число (с.64-65) |
с.64, № 4, с.65, № 8 |
|
40 |
02.11 |
|
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число (с.66) |
с.66, № 1 |
|
41 |
03.11 |
|
Досліджуємо задачі (с. 67) |
с.67, № 4 |
|
42 |
04.11 |
|
Ділимо на двоцифрове число (с. 68-69) |
с.68, № 3, с.69, № 4, 5 |
|
43 |
07.11 |
|
Задачі з буквеними даними (с. 70) |
с.70, № 3 |
|
44 |
08.11 |
|
Виконуємо ділення з остачею (с. 71) |
с.71, № 3 |
|
45 |
09.11 |
|
Перевіряємо свої досягнення (с. 72) |
Виконати завдання на картках |
|
46 |
10.11 |
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
47 |
11.11 |
|
Навчальний проєкт «Математичні рекорди в царстві рослин» (с. 73) |
|
|
Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел |
|||||
48 |
14.11 |
|
Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел (с.74) |
с.74, № 3, 4 |
|
49 |
15.11 |
|
Лічимо тисячами (с. 75-76) |
с. 76, № 3 |
|
50 |
16.11 |
|
Лічимо в межах багатоцифрових чисел (с. 77-78) |
с. 78, № 7 |
|
51 |
17.11 |
|
Розв’язуємо задачі (с. 79) |
с. 79, № 2, 3 |
|
52 |
18.11 |
|
Читаємо і записуємо багатоцифрові числа (с. 80-81) |
с. 81, № 5 |
|
53 |
21.11 |
|
Утворюємо багатоцифрові числа різними способами (с.82-83) |
с. 83, № 10,12 |
|
54 |
22.11 |
|
Розв’язуємо задачі (с. 84) |
с. 84, № 4 |
|
55 |
23.11 |
|
Порівнюємо багатоцифрові числа (с. 85-86) |
с. 86, № 7 |
|
56 |
24.11 |
|
Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа (с. 87-88) |
с. 88, № 7, 11 |
|
57 |
25.11 |
|
Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел (с. 89,90) |
с. 90, № 6, 8 |
|
58 |
28.11 |
|
Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду (с. 91) |
с. 91, № 5 |
|
59 |
29.11 |
|
Виконуємо арифметичні дії з круглими числами (с.92-93) |
с. 93, № 7, 8 |
|
60 |
30.11 |
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу (с. 94-95) |
с. 95, № 2 |
|
61 |
01.12 |
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу (с. 96-97) |
с. 97, № 3, 4 |
|
62 |
02.12 |
|
Виконуємо дії з іменованими числами (с. 98) |
с. 98, № 3, 4 |
|
63 |
05.12 |
|
Множимо і ділимо круглі числа (с. 99) |
с. 99, № 5 |
|
64 |
06.12 |
|
Перевіряємо свої досягнення (с. 100) |
с. 100, № 6 |
|
65 |
07.12 |
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
66 |
08.12 |
|
Навчальний проєкт «Вік пам’яток твого краю» (с. 101) |
|
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа |
|||||
67 |
09.12 |
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання (с. 102) |
с. 102, № 4 |
|
68 |
12.12 |
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа (с. 103) |
с. 103, № 3 |
|
69 |
13.12 |
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа письмово (с.104-105) |
с. 104, № 6, с.105, № 10 |
|
70 |
14.12 |
|
Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків (с. 106-107) |
с. 107, № 6, 7 |
|
71 |
15.12 |
|
Додаємо і віднімаємо іменовані числа (с. 108-109) |
с. 108, № 2,3, с.109, № 6 |
|
72 |
16.12 |
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа (с. 110-111) |
с. 110, № 5, 8 |
|
73 |
19.12 |
|
Розв’язуємо задачі (с. 112-113) |
с. 113, № 5,10 |
|
74 |
20.12 |
|
Повторюємо взаємопов’язані величини (с. 114) |
с. 114, № 5 |
|
75 |
21.12 |
|
Знайомимось зі швидкістю руху (с. 115-116) |
с. 116, № 5, 6 |
|
76 |
22.12 |
|
Знайомимось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху (с. 117-118) |
с. 118, № 7 |
|
77 |
23.12 |
|
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху (с. 119-120) |
с. 120, № 7 |
|
78 |
26.12 |
|
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху (с. 121-122) |
с. 122, № 8, 9 |
|
79 |
27.12 |
|
Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху (с. 123-124) |
с. 123, № 2 |
|
80 |
28.12 |
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
81 |
29.12 |
|
Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення (с.125-126) |
с. 125, № 5 |
|
Учитель початкових класів Ольга ФІЛІППОВА
ПОГОДЖУЮ Директор КЗ «Орчицька початкова школа» Зачепилівської селищної ради ____________Тетяна НОВІКОВА «___»____________2022 р. |
СХВАЛЕНО Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа» «___»____________ № ____ |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ПРЕДМЕТУ «МАТЕМАТИКА»
(за підручником «Математика», автори С. Скворцова, О. Онопрієнко)
5 годин на тиждень
4 КЛАС
ІІ СЕМЕСТР
№ |
ДАТА |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
проведено |
скорегована |
||||
78 |
09.01.2023 |
|
Навчальний проєкт «Як математика допомагає відрізняти фейки» |
с.127 |
|
79 |
10.01.2023 |
|
Вивчаємо геометричні фігури на площині |
с.128, № 4 |
|
80 |
11.01.2023 |
|
Вивчаємо геометричні фігури на площині |
с.129, № 4 |
|
81 |
12.01.2023 |
|
Вивчаємо геометричні фігури в просторі |
с.130, № 4 |
|
МНОЖИМО І ДІЛИМО БАГАТОЦИФРОВЕ ЧИСЛО НА ОДНОЦИФРОВЕ |
|||||
82 |
13.01.2023 |
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення |
с.131, № 5 |
|
83 |
16.01.2023 |
|
Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово |
с.132, № 4 |
|
84 |
17.01.2023 |
|
Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово |
с.133, № 6 |
|
85 |
18.01.2023 |
|
Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом |
с.4, № 5 |
|
86 |
19.01.2023 |
|
Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом |
с.5, № 7 |
|
87 |
20.01.2023 |
|
Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом |
с.6, № 4 |
|
88 |
23.01.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами |
с.7, № 4, 5 |
|
89 |
24.01.2023 |
|
Знайомимось із задачами на пропорційне ділення |
с.9, № 2 |
|
90 |
25.01.2023 |
|
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення |
с.11, № 5 |
|
91 |
26.01.2023 |
|
Множимо кругле число на одноцифрове |
с.12, № 3 |
|
92 |
27.01.2023 |
|
Множимо кругле число на одноцифрове |
с.13, № 8 |
|
93 |
30.01.2023 |
|
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення |
с.15, № 2 |
|
94 |
31.01.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення |
с.17, № 4, 5 |
|
95 |
01.02.2023 |
|
Узагальнюємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на пропорційне ділення |
с.18, № 3 |
|
96 |
02.02.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями |
с.20, № 7 |
|
97 |
03.02.2023 |
|
Розв’язуємо задачі |
с.21, № 5 |
|
98 |
06.02.2023 |
|
Розв’язуємо задачі |
с.22, № 10 |
|
99 |
07.02.2023 |
|
Знайомимось із задачами на знаходження невідомих за двома різницями |
с.24, № 3 |
|
100 |
08.02.2023 |
|
Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
с.26, № 2, 4 |
|
101 |
09.02.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
с.27, № 3 |
|
102 |
10.02.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
с.28, № 4, 6 |
|
103 |
13.02.2023 |
|
Множимо і ділимо іменовані числа |
с.29, № 2 |
|
104 |
14.02.2023 |
|
Ділимо з остачею |
с.31, № 3, 4 с.32, № 6 |
|
105 |
15.02.2023 |
|
Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
с.34, № 4, 5 |
|
106 |
16.02.2023 |
|
Узагальнюємо задачі на пропорційне ділення; на знаходження невідомих за двома різницями |
с.36 № 2 |
|
107 |
17.02.2023 |
|
Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину |
с.38, № 2 |
|
108 |
20.02.2023 |
|
Повторюємо вивчене |
с.39, № 4 |
|
109 |
21.02.2023 |
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
110 |
22.02.2023 |
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
111 |
23.02.2023 |
|
Навчальний проєкт «Цікаві способи обчислень» |
с.41 |
|
ВИВЧАЄМО ПИСЬМОВІ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ І ТРИЦИФРОВЕ ЧИСЛА |
|||||
112 |
24.02.2023 |
|
Повторюємо множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове |
с.42, № 4, 6 |
|
113 |
27.02.2023 |
|
Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число |
с.44, № 7, 9 |
|
114 |
28.02.2023 |
|
Множимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом |
с.46, № 7, 8 |
|
115 |
01.03.2023 |
|
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове, використовуючи письмовий прийом |
с. 48, № 5, 6 |
|
116 |
02.03.2023 |
|
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом |
с.49, № 2, 4 |
|
117 |
03.03.2023 |
|
Ділимо числа, які закінчуються нулями |
с.50, № 3 |
|
118 |
06.03.2023 |
|
Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках |
с.51, № 1 |
|
119 |
07.03.2023 |
|
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове |
с.52, № 5 |
|
120 |
08.03.2023 |
|
Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках |
с.53, № 2 |
|
121 |
09.03.2023 |
|
Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань |
с.55, № 3, 4 |
|
122 |
10.03.2023 |
|
Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху |
с.57, № 3, 4 |
|
123 |
13.03.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань двома способами |
с.59, № 3 |
|
124 |
14.03.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху двома способами |
с.60, № 2 |
|
125 |
15.03.2023 |
|
Знайомимось із задачами на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо час руху |
с.62, № 3, 5 |
|
126 |
16.03.2023 |
|
Зіставляємо задачі на рух і на спільну роботу |
с.63, № 4 |
|
127 |
17.03.2023 |
|
Зіставляємо задачі на рух і на спільну роботу |
с.64, № 6, 7 |
|
128 |
20.03.2023 |
|
Множимо і ділимо іменовані числа |
с.66, № 5, 6 |
|
129 |
21.03.2023 |
|
Виконуємо ділення з остачею |
с.67, № 2 |
|
130 |
22.03.2023 |
|
Узагальнюємо задачі на процеси |
с.70, № 6, 7 |
|
131 |
23.03.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на процеси |
с.71, № 2 |
|
132 |
24.03.2023 |
|
Досліджуємо задачі на процеси |
с.72, № 4 |
|
133 |
03.04.2023 |
|
Повторюємо вивчене |
с.73, № 2 |
|
134 |
04.04.2023 |
|
Перевіряємо свої досягнення |
с.75 |
|
135 |
05.04.2023 |
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
136 |
06.04.2023 |
|
Навчальний проєкт «Книга математичних рекордів» |
с.76 |
|
ЗНАХОДИМО ПЛОЩІ ФІГУР. ВИВЧАЄМО ДРОБИ |
|||||
137 |
07.04.2023 |
|
Узагальнюємо знання про геометричні фігури |
с.78, № 5, 8 |
|
138 |
10.04.2023 |
|
Знайомимось із площею фігури |
с.80, № 6, 7 |
|
139 |
11.04.2023 |
|
Дізнаємось про одиницю вимірювання площі - 1 см2 |
|
|
140 |
12.04.2023 |
|
Дізнаємось про формулу площі прямокутника |
с.84, № 8 |
|
141 |
13.04.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них |
с.86, № 6, 8 |
|
142 |
14.04.2023 |
|
Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 дм2, 1 мм2, 1 м2, 1 км2 |
с.88, № 5, 7 |
|
143 |
17.04.2023 |
|
Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га |
с. 90, № 5, 6 |
|
144 |
18.04.2023 |
|
Узагальнюємо знання про частини цілого |
с. 92, № 6, 7 |
|
145 |
19.04.2023 |
|
Знайомимось із поняттям дробу |
с. 94, № 9 |
|
146 |
20.04.2023 |
|
Вивчаємо дроби |
с. 96, № 11 |
|
147 |
21.04.2023 |
|
Порівнюємо дроби |
с. 98, № 8 |
|
148 |
24.04.2023 |
|
Порівнюємо дроби |
с.99, № 5 |
|
149 |
25.04.2023 |
|
Розв’язуємо задачі |
с.100, № 5 |
|
150 |
26.04.2023 |
|
Знаходимо дріб від числа |
с. 102, № 4 |
|
151 |
27.04.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа |
с. 103, № 3 |
|
152 |
28.04.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа |
с. 104, № 8 |
|
153 |
01.05.2023 |
|
Знаходимо число за величиною його дробу |
с.106, № 4 |
|
154 |
02.05.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на знаходження числа за величиною його дробу |
с. 107, № 2 |
|
155 |
03.05.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на знаходження числа за величиною його дробу |
с. 108, № 7 |
|
156 |
04.05.2023 |
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа |
с. 110, № 6 |
|
157 |
05.05.2023 |
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа |
Завдання на картках |
|
158 |
08.05.2023 |
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження числа за величиною його дробу |
с. 112, № 4 |
|
159 |
09.05.2023 |
|
Розв’язуємо задачі |
с. 113, № 2 |
|
160 |
10.05.2023 |
|
Розв’язуємо задачі |
с. 114, № 3 |
|
161 |
11.05.2023 |
|
Розв’язуємо задачі |
с. 115, № 2, 4 |
|
162 |
12.05.2023 |
|
Перевіряємо свої досягнення |
с. 117 |
|
163 |
15.05.2023 |
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
164 |
16.05.2023 |
|
Навчальний проєкт «Як допомагають у житті знання з геометрії» |
с. 118 |
|
ВИМІРЮЄМО ЧАС. УЗАГАЛЬНЮЄМО ВИВЧЕНЕ В 4 КЛАСІ |
|||||
165 |
17.05.2023 |
|
Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу |
с. 119, № 5 |
|
166 |
18.05.2023 |
|
Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу |
с. 120, № 9 |
|
167 |
19.05.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на час |
с.122, № 7 |
|
168 |
22.05.2023 |
|
Розв’язуємо задачі на час |
с. 124, № 5, 7 |
|
169 |
23.05.2023 |
|
Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії |
с.125, № 5 |
|
170 |
24.05.2023 |
|
Узагальнюємо вивчене про типові задачі |
Завдання на картках |
|
171 |
25.05.2023 |
|
Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності |
с.127, № 5 |
|
172 |
26.05.2023 |
|
Узагальнюємо вивчене про геометричні фігури. |
Задання на картках |
|
173 |
29.05.2023 |
|
Узагальнюємо вивчене про дроби. |
с.129, № 5 |
|
174 |
30.05.2023 |
|
Перевіряємо свої досягнення. |
с.130 |
|
175 |
31.05.2023 |
|
Тематична діагностувальна робота. |
|
|
176 |
01.06.2023 |
|
Навчальний проєкт «Знання з математики на варті здоров’я». |
с.131 |
|
177 |
02.06.2023 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
с.132 |
|
178 |
05.06.2023 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
с.133 |
|
179 |
06.06.2023 |
|
Вікторина «Знавці математики» |
|
|
180 |
07.06.2023 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
Учитель початкових класів Ольга ФІЛІППОВА
ПОГОДЖУЮ Директор КЗ «Орчицька початкова школа» Зачепилівської селищної ради ____________Тетяна НОВІКОВА «___»____________2023 р. |
СХВАЛЕНО Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа» «___»____________ № ____ |