Календарно-тематичне планування для 6 класу із Всесвітньої історії. Історія України. (інтегрований курс)

Про матеріал
Розроблено на основі програми: «Історія України. 5 – 9 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236 За підручником: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс): підруч.для 6 кл. закл.загал.серед.освіти/І. Щупак, І. Піскарьова, О. Бурлака. – Київ: Видавництво «Оріон», 2019. – 224 с.: іл..
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 КЛАС ( 70 години)

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

(інтегрований курс)

 

Тема

Дата

Домашнє завдання

Вступ.

  1.  

Вступ до всесвітньої історії

 

§1

  1.  

Як вивчають історію Стародавнього світу

 

§2

  1.  

Практична робота №1. Лічба часу в історії стародавнього світу.

 

§3

Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури

  1.  

Життя людей у первісні часи.

 

§4

  1.  

Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України

 

§5

  1.  

Практична робота №2. Позначити на контурній карті основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України, межі поширення і протоміста трипільської культури.

 

 

  1.  

Виникнення землеробства та скотарства

 

§6

  1.  

Трипільська археологічна культура

 

§7

  1.  

Первісна культура та вірування людей

 

§8

  1.  

Практична робота №3. Описати заняття та спосіб життя первісних людей (мисливців і рибалок, землеробів і скотарів) на основі археологічних речових джерел

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу 1 «Первісні спільноти. Археологічні культури».

 

§9

  1.  

Тематичний контроль з розділу 1: «Первісні спільноти. Археологічні культури».

 

 

Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки

  1.  

Єгипет – дарунок Нілу.

 

§10

  1.  

Держава і суспільство в Давньому Єгипті.

 

§11

  1.  

Культурні надбання Давнього Єгипту.

 

§12

  1.  

Народження цивілізації Дворіччя.

 

§13

  1.  

Давній Вавилон. Закони Хаммурапі.

 

§14

  1.  

Духовний світ населення Дворіччя.

 

§15

  1.  

Фінікія в давнину.

 

§16

  1.  

Ізраїльсько-Юдейське царство.

 

§17

  1.  

Біблія як історичне джерело.

 

§18

  1.  

Перська держава.

 

§19

  1.  

Давня Індія.

 

§20

  1.  

Давній Китай.

 

§21

  1.  

Практична робота №4. Позначити на контурній карті головні географічні об’єкти Давніх Індії та Китаю; центри формування цивілізацій в Індії та Китаї.

 

 

  1.  

Практична робота №5. Схарактеризувати структуру суспільства і держав (Єгипетського, Вавилонського, Ізраїльсько-Юдейського царств, міст-держав Шумеру та Фінікії, Давньої Індії, Давнього Китаю).

 

 

  1.  

Практична робота №6. Оцінити (на основі витягів із Книги мертвих, законів Хаммурапі) правове становище населення в давніх цивілізаціях.

 

 

  1.  

Практична робота №7. Зіставити умови розвитку й характерні ознаки давніх суспільств і держав.

 

§22

  1.  

Практична робота №8. Підготувати повідомлення про повсякденне життя представників різних верств у стародавніх суспільствах.

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу 2 «Стародавні цивілізації Азії та Африки».

 

§23

  1.  

Тематичний контроль з розділу 2: «Стародавні цивілізації Азії та Африки.

 

 

Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди

Частина 1. Давня Греція

  1.  

Зародження цивілізації в Давній Греції.

 

§24

  1.  

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера «Іліада» та «Одіссея».

 

§25

  1.  

Афіни – батьківщина демократії.

 

§26

  1.  

Життя у стародавній Спарті.

 

§27

  1.  

Як навчали та виховували дітей в Афінах і Спарті.

 

§28

  1.  

Велика грецька колонізація. Античні міста-держави в Північному Причорномор’ї.

 

§29

  1.  

Кіммерійці на території України.

 

§30

  1.  

Скіфи на території України.

 

§31

  1.  

Практична робота №9. Схарактеризувати спосіб життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я (за доступними текстовими джерелами) і скіфських племен (з «Історії» Геродота).

 

 

  1.  

Практична робота №10. Зіставити суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя  населення цих міст.

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу 3 «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 1)

 

§32

  1.  

Тематичний  контроль з розділу 3 (частина 1). «Становлення Античної грецької цивілізації».

 

 

Частина 2. Доба еллінізму. Імперія Александра Македонського. Сармати.

  1.  

Персько-грецькі війни.

 

§33-34

  1.  

«Золотий вік» Афін за Перикла.

 

§35

  1.  

Господарство та повсякденне життя в Давній Греції.

 

§36

  1.  

Грецька релігія та міфологія. Олімпійські ігри.

 

§37

  1.  

Культура Давньої Греції.

 

§38-39

  1.  

Утворення імперії Александра Македонського.

 

§40-41

  1.  

Сармати на території України.

 

§42

  1.  

Узагальнення з розділу 3 «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 2)

 

§43

  1.  

 Тематичний контроль з розділу 3 (частина 2): «Доба еллінізму. Імперія Александра Македонського. Сармати».

 

 

Частина 3.  Давній Рим. Слов’яни.

  1.  

Виникнення міста Рима в Італії. Римська республіка в V-I ст. до н.е.

 

§44-45

  1.  

Воєнна експансія Риму.

 

§46

  1.  

Диктатура Юлія Цезаря.

 

§47

  1.  

Утворення Римської імперії. Октавіан Август.

 

§48

  1.  

Римське право.

 

§49

  1.  

Культура Давнього Риму.

 

§50

  1.  

Виникнення та поширення християнства.

 

§51

  1.  

Кризові явища в Римській імперії та її поділ.

 

§52

  1.  

Падіння Західної Римської імперії.

 

§53

  1.  

Як починалася історія слов’ян.

 

§54

  1.  

Склавини й анти на теренах України.

 

§55

  1.  

Як жили предки українського народу — слов’яни.

 

§56

  1.  

Практична робота №11. Позначити на контурні карті: а) Балканський і Апеннінський півострови, античні грецькі поселення (Мікени, Афіни, Спарта, Тіра, Ольвія, Пантікапей, Херсонес); б) кордони Боспорського царства, Перської держави, держави Александра Македонського, Римської держави часів принципату Октавіана Августа, Афіни, Спарту, Александрію, Рим, Константинополь; в) напрямки Великої грецької колонізації, Східного походу Александра Македонського, Великого переселення народів; г) прабатьківщину слов’ян і напрямки їх розселення

 

 

  1.  

Практична робота №12. Порівняти правове становище різних груп громадян, а також негромадян у Стародавньому Римі.

 

 

  1.  

Практична робота №13. Укласти програму античних Олімпійських ігор або мандрівки з оглядом пам’яток культури давніх Греції та Риму (у формі рольової гри).

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу 3 «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 3)

 

§57

  1.  

Тематичний контроль із розділу 3 (частина 3): «Давній Рим. Слов’яни».

 

 

  1.  

Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства.

 

§58

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Fuchko Miroslav
    Чудове КТП для 6-го класу, яке повністю відповідає підручнику.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бобух Майя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 грудня 2019
Переглядів
8255
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку