КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 КЛАС ( 70 години)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
(інтегрований курс)
№ |
Тема |
Дата |
Домашнє завдання |
|
Вступ. |
||||
|
Вступ до всесвітньої історії |
|
§1 |
|
|
Як вивчають історію Стародавнього світу |
|
§2 |
|
|
Практична робота №1. Лічба часу в історії стародавнього світу. |
|
§3 |
|
Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури |
||||
|
Життя людей у первісні часи. |
|
§4 |
|
|
Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України |
|
§5 |
|
|
Практична робота №2. Позначити на контурній карті основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України, межі поширення і протоміста трипільської культури. |
|
|
|
|
Виникнення землеробства та скотарства |
|
§6 |
|
|
Трипільська археологічна культура |
|
§7 |
|
|
Первісна культура та вірування людей |
|
§8 |
|
|
Практична робота №3. Описати заняття та спосіб життя первісних людей (мисливців і рибалок, землеробів і скотарів) на основі археологічних речових джерел |
|
|
|
|
Узагальнення з розділу 1 «Первісні спільноти. Археологічні культури». |
|
§9 |
|
|
Тематичний контроль з розділу 1: «Первісні спільноти. Археологічні культури». |
|
|
|
Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки |
||||
|
Єгипет – дарунок Нілу. |
|
§10 |
|
|
Держава і суспільство в Давньому Єгипті. |
|
§11 |
|
|
Культурні надбання Давнього Єгипту. |
|
§12 |
|
|
Народження цивілізації Дворіччя. |
|
§13 |
|
|
Давній Вавилон. Закони Хаммурапі. |
|
§14 |
|
|
Духовний світ населення Дворіччя. |
|
§15 |
|
|
Фінікія в давнину. |
|
§16 |
|
|
Ізраїльсько-Юдейське царство. |
|
§17 |
|
|
Біблія як історичне джерело. |
|
§18 |
|
|
Перська держава. |
|
§19 |
|
|
Давня Індія. |
|
§20 |
|
|
Давній Китай. |
|
§21 |
|
|
Практична робота №4. Позначити на контурній карті головні географічні об’єкти Давніх Індії та Китаю; центри формування цивілізацій в Індії та Китаї. |
|
|
|
|
Практична робота №5. Схарактеризувати структуру суспільства і держав (Єгипетського, Вавилонського, Ізраїльсько-Юдейського царств, міст-держав Шумеру та Фінікії, Давньої Індії, Давнього Китаю). |
|
|
|
|
Практична робота №6. Оцінити (на основі витягів із Книги мертвих, законів Хаммурапі) правове становище населення в давніх цивілізаціях. |
|
|
|
|
Практична робота №7. Зіставити умови розвитку й характерні ознаки давніх суспільств і держав. |
|
§22 |
|
|
Практична робота №8. Підготувати повідомлення про повсякденне життя представників різних верств у стародавніх суспільствах. |
|
|
|
|
Узагальнення з розділу 2 «Стародавні цивілізації Азії та Африки». |
|
§23 |
|
|
Тематичний контроль з розділу 2: «Стародавні цивілізації Азії та Африки. |
|
|
|
Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди Частина 1. Давня Греція |
||||
|
Зародження цивілізації в Давній Греції. |
|
§24 |
|
|
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера «Іліада» та «Одіссея». |
|
§25 |
|
|
Афіни – батьківщина демократії. |
|
§26 |
|
|
Життя у стародавній Спарті. |
|
§27 |
|
|
Як навчали та виховували дітей в Афінах і Спарті. |
|
§28 |
|
|
Велика грецька колонізація. Античні міста-держави в Північному Причорномор’ї. |
|
§29 |
|
|
Кіммерійці на території України. |
|
§30 |
|
|
Скіфи на території України. |
|
§31 |
|
|
Практична робота №9. Схарактеризувати спосіб життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я (за доступними текстовими джерелами) і скіфських племен (з «Історії» Геродота). |
|
|
|
|
Практична робота №10. Зіставити суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя населення цих міст. |
|
|
|
|
Узагальнення з розділу 3 «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 1) |
|
§32 |
|
|
Тематичний контроль з розділу 3 (частина 1). «Становлення Античної грецької цивілізації». |
|
|
|
Частина 2. Доба еллінізму. Імперія Александра Македонського. Сармати. |
||||
|
Персько-грецькі війни. |
|
§33-34 |
|
|
«Золотий вік» Афін за Перикла. |
|
§35 |
|
|
Господарство та повсякденне життя в Давній Греції. |
|
§36 |
|
|
Грецька релігія та міфологія. Олімпійські ігри. |
|
§37 |
|
|
Культура Давньої Греції. |
|
§38-39 |
|
|
Утворення імперії Александра Македонського. |
|
§40-41 |
|
|
Сармати на території України. |
|
§42 |
|
|
Узагальнення з розділу 3 «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 2) |
|
§43 |
|
|
Тематичний контроль з розділу 3 (частина 2): «Доба еллінізму. Імперія Александра Македонського. Сармати». |
|
|
|
Частина 3. Давній Рим. Слов’яни. |
||||
|
Виникнення міста Рима в Італії. Римська республіка в V-I ст. до н.е. |
|
§44-45 |
|
|
Воєнна експансія Риму. |
|
§46 |
|
|
Диктатура Юлія Цезаря. |
|
§47 |
|
|
Утворення Римської імперії. Октавіан Август. |
|
§48 |
|
|
Римське право. |
|
§49 |
|
|
Культура Давнього Риму. |
|
§50 |
|
|
Виникнення та поширення християнства. |
|
§51 |
|
|
Кризові явища в Римській імперії та її поділ. |
|
§52 |
|
|
Падіння Західної Римської імперії. |
|
§53 |
|
|
Як починалася історія слов’ян. |
|
§54 |
|
|
Склавини й анти на теренах України. |
|
§55 |
|
|
Як жили предки українського народу — слов’яни. |
|
§56 |
|
|
Практична робота №11. Позначити на контурні карті: а) Балканський і Апеннінський півострови, античні грецькі поселення (Мікени, Афіни, Спарта, Тіра, Ольвія, Пантікапей, Херсонес); б) кордони Боспорського царства, Перської держави, держави Александра Македонського, Римської держави часів принципату Октавіана Августа, Афіни, Спарту, Александрію, Рим, Константинополь; в) напрямки Великої грецької колонізації, Східного походу Александра Македонського, Великого переселення народів; г) прабатьківщину слов’ян і напрямки їх розселення |
|
|
|
|
Практична робота №12. Порівняти правове становище різних груп громадян, а також негромадян у Стародавньому Римі. |
|
|
|
|
Практична робота №13. Укласти програму античних Олімпійських ігор або мандрівки з оглядом пам’яток культури давніх Греції та Риму (у формі рольової гри). |
|
|
|
|
Узагальнення з розділу 3 «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 3) |
|
§57 |
|
|
Тематичний контроль із розділу 3 (частина 3): «Давній Рим. Слов’яни». |
|
|
|
|
Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства. |
|
§58 |
|